Divvy

Divvy

Ausgaben- und Lieferantenmanagement mit Automatisierung

4.7/5 (119 Bewertungen)

Divvy Übersicht

Was ist Divvy?

Divvy ist eine Spesenmanagement-Plattform, die Mitarbeitern eine vereinfachte Möglichkeit bietet, Ausgaben einzugeben und zu verfolgen, während Unternehmen Transparenz und Kontrolle erhalten. Durch die Automatisierung des Kostenverfolgungsprozesses sowie die Erstellung von zusammenfassenden Berichten und Übersichten über die Budgetausgaben soll Divvy Unternehmen helfen, ihr Budget zu kontrollieren und verschwenderische Ausgaben zu vermeiden.

Mit Tools wie automatisierten Spesenabrechnungen, Budgetierung nach Projekt, Team oder Event, Buchhaltungsintegration, Lieferantenmanagement und der Fähigkeit, Geld zu versenden und Einkäufe mit einer physischen Kreditkarte zu tätigen, bietet Divvy Unternehmen ein All-in-one-Budgetmanagement-System. Benutzer können Budgetgrenzen für einzelne Projekte oder Teams festlegen und alle Ausgaben mit autorisierten Divvy-Kreditkarten für jedes Teammitglied verfolgen. Um die Notwendigkeit der Kosteneinreichung zu eliminieren, können jedem Mitarbeiter die Divvy-Ausgabekarten zugewiesen werden, und jedes Mal, wenn ein Mitarbeiter aus dem Firmenbudget ausgibt, wird er automatisch in Echtzeit in das Divvy-System eingeloggt.

Mitarbeiter können ihre eigenen Ausgaben über die mobile App von Divvy verfolgen, während Geschäftsmanager Budgets in Echtzeit überwachen und Budgetüberschreitungen oder Betrug verhindern können. Spesenberichte werden automatisch in Echtzeit erstellt und können je nach Art des Kaufs, Teams, Händlern und mehr in Kategorien unterteilt werden, sodass das Management einschätzen kann, welche Teams oder Kategorien die meisten Ausgaben generieren.

Divvy Übersicht

Preis

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0,00 $/Jahr

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Divvy Funktionen

Geräte
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K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Divvy Screenshot: View spend summaries and reports from the Divvy dashboard
Divvy Screenshot: View spend summaries and reports from the Divvy dashboard Divvy Screenshot: Create budgets for teams, projects, or events and set a spend limit Divvy Screenshot: The native mobile app can be used to view budgets and transactions Divvy Screenshot: View a summary of each budget including the spend amount, members, and transactions Divvy Screenshot: Employees can view their remaining personal budget and the groups they are a part of Divvy Screenshot: Employees can make payments online or with a physical card Divvy Screenshot: Create recurring budgets for vendors or teams and control the start and end dates Divvy Screenshot: Management can view a full list of all transactions by any employee, as well as the category of the purchase

Divvy Bewertungen

Divvy Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 119 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
92

Sehr gut
22

Durchschnitt
3

Gering
2

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8
Funktionen
4.6
Bedienkomfort
4.6
Kundenbetreuung
4.8
96% haben diese Anwendung empfohlen
Zachary B.

The best software our company purchased in 2018!

Overall, Divvy has enabled my company to gain WAY better insight into where dollars are going. We now know where we are over-budgeting and under-budgeting each month. Divvy makes tracking business expenses fun — I never thought I'd say that!


Mit Google übersetzen
Kevin M.

Divvy is a great product

It has eliminated missing receipts and automatically posts expenses to our accounting system (Quickbooks Online). Virtual cards eliminate overcharges and fraud.


Mit Google übersetzen
Amanda M.

Great tool for budgeting

Once we did the setup, it has been easy to maintain. Their reporting has improved, which is important for accountants. Divvy continues to add new functionality.


Mit Google übersetzen
Jacob C.

What we needed in a Corporate Credit Card

Overall we have had a great experience with Divvy. We were waisting so much time with fraud issues with other cards. Also has helped us with our employee card reconciliation. We can have required fields that our employees need to fill out like notes.


Mit Google übersetzen
Lindsey H.

Should still be in Beta - has a long ways to go...

I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode.

Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.


Mit Google übersetzen
Zachary B.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

The best software our company purchased in 2018!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, Divvy has enabled my company to gain WAY better insight into where dollars are going. We now know where we are over-budgeting and under-budgeting each month. Divvy makes tracking business expenses fun — I never thought I'd say that!

Vorteile

I first learned about Divvy via the daily business newsletter, Morning Brew. I was in disbelief that the product was totally free, so I scheduled a demo call. As it turns out, Divvy really is TOTALLY free. The app is incredibly user friendly and switching/updating budgets is surprisingly easy. But while the app interface is nice, the push notifications are wonderfully helpful, and Divvy travel has us saying bye-bye to Expedia, the REAL value our agency has found in using Divvy is the virtual card feature. As the Director of Marketing Strategy at a small Marketing Technology Agency, I manage a team of people who run a plethora of digital ads campaigns for numerous clients in any given month. Divvy's virtual card feature allows us to manage media buys on behalf of our clients without needing to open 100+ credit cards (or require the client to use their card). So, we're able to manage our clients' monthly spend and charge them a small admin fee (for putting the spend on our cards) without incurring ANY credit card fees.

Nachteile

Honestly, there are really only two things I dislike about Divvy:

1. That there isn't a Divvy for PERSONAL spending (I've been Googling looking for something like this for the past few weeks now...nothing seems to exist!)

2. The saving a receipt feature/adding notes feature is a little spotty at times. I find that I often need to go back into a purchase and re-upload the photo of the receipt/re-type my note. Hopefully this is a bug that gets worked out with the next app update.

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Antwort von Divvy

Hi Zachary,
Thanks for the feedback! I've sent your feedback regarding the photo receipt uploads to the director of product, and he's looking into a way to improve that process and ideally ensure that it never happens again. Just wanted to thank you personally for joining the Divvy family of happy customers, and for taking the time to leave a great review!
-Mark

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kevin M.
Branche: Religiöse Einrichtungen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Divvy is a great product

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It has eliminated missing receipts and automatically posts expenses to our accounting system (Quickbooks Online). Virtual cards eliminate overcharges and fraud.

Vorteile

We have had problems with volunteers and staff turning in credit card receipts. That is now a thing of the past - finally! It has totally eliminated that problem. When there is a missing receipt, now I know it within a couple days instead of a couple months. The users love it too because they don't have to worry about saving and turning in receipts as well. Just take a picture of it at the time of sale and they are done! The recent integration with Quickbooks was HUGE for us. Now most data entry of expenses is automatic as well. Very easy to use most of the time, and it's free!

Nachteile

Getting the hang of allocating budgets can be tricky. And if you have a budget used by multiple people it presents additional challenges trying to allocate funds between multiple people. Auto payments take a few days to free up funds. And virtual subscription cards don't reset until first business day of the month, which can be a problem if charges are attempted on the 1st and it is a weekend.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Amanda M.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Great tool for budgeting

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Once we did the setup, it has been easy to maintain. Their reporting has improved, which is important for accountants. Divvy continues to add new functionality.

Vorteile

No fees for the company, and they in fact give cash back! You can have a mix of virtual and physical cards. Syncs with QuickBooks Online.

Nachteile

Bills are approved based on the budget, but no approval process to make sure the bill submitted is valid. Often bills are entered by a bookkeeper, but a manager needs to approve to make sure they did use the vendor and it is for the agreed-upon-amount. Divvy is working on this.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jacob C.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

What we needed in a Corporate Credit Card

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall we have had a great experience with Divvy. We were waisting so much time with fraud issues with other cards. Also has helped us with our employee card reconciliation. We can have required fields that our employees need to fill out like notes.

Vorteile

Virtual Cards are easy to generate, Control of employee cards and funds is really nice, Reporting is good, support has been really good

Nachteile

It is a little difficult for employees to catch on to how everything is supposed to work. It changes fairly quickly (good because it gets better, but con because you have to change your processes or relearn the software)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Lindsey H.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Should still be in Beta - has a long ways to go...

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 22.1.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode.

Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.

Vorteile

- The virtual cards are BRILLIANT (1 of only 2 reasons I stay)
- The ease of classifications of transactions and how customizable they are, this a great thing for my accounting team! (2 of only 2 reasons I stay)
- The cards look nice
- Their customer service is responsive (They will not call you unless you are a new customer trying to get an account so do know that. There is no phone support after being a customer.)

Nachteile

- The app is getting better, but still has very very limited features.
- The bill pay feature; run as fast as you can from this. I have a vendor that still has not been paid and I approved and funded the transaction over a month ago. Divvy has made this a manual process and they actually call ever vendor you add into the platform. They can’t call me for support - but sure will call my vendors. Every vendor I have tried this with has complained about how rude the people are who call and the turn around time is horrific. Stop calling my vendors - learn to do this via email or text like every other institute.
- Changing of banks - don’t do it. I am 5 days into this process with this very small task and it is still not complete. Again all manual. You call and request them to change your bank, they email you a form to fill out. Then you wait until they decide to email you a sign now document to fill out. Then you wait again. I have no idea what I am waiting for at this point. No follow up and nothing proactive unless you complain. Archaic. I have switched over every other service in a few clicks of a button - why can’t you all figure it out?
- Rewards - forget them. You can’t use them until you have been with the platform for a year. (No one tells you this when you sign up) and their prices are always more expensive then a simple google search. Plus they charge you a service fee every time you use the points on travel.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Nutzerempfehlung
9.3/10
Basierend auf 119 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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Divvy Preis

Divvy Preis

Beginnt ab
0,00 $/Jahr
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Basierend auf 119 Benutzerbewertungen
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Divvy Funktionen

Divvy Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Finanzanalyse
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Kostenverfolgung
Mehrere Währungen
Rechnungsführung
Rechnungsmanagement
Rechnungsverarbeitung
Workflow-Management
Funktionen
4.6/5
Basierend auf 119 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
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Kategorien

Videos und Anleitungen

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Divvy Häufig gestellte Fragen

Divvy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Divvy.

F. Welche Preispläne bietet Divvy an?

Divvy bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,00 $/Jahr

Preismodell: Kostenlos

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Divvy?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Divvy

F. Wer sind die typischen Nutzer von Divvy?

Divvy hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Divvy unterstützt?

Divvy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Divvy an?

Divvy hat folgende Preismodelle:

Kostenlos

F. Unterstützt Divvy mobile Geräte?

Divvy unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Divvy?

Divvy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

NetSuite, QuickBooks, QuickBooks Online, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Divvy an?

Divvy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support