Divvy

Ausgaben- und Lieferantenmanagement mit Automatisierung

4,7 /5 (133 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Divvy Übersicht

Was ist Divvy?

Divvy ist eine Spesenmanagement-Plattform, die Mitarbeitern eine vereinfachte Möglichkeit bietet, Ausgaben einzugeben und zu verfolgen, während Unternehmen Transparenz und Kontrolle erhalten. Durch die Automatisierung des Kostenverfolgungsprozesses sowie die Erstellung von zusammenfassenden Berichten und Übersichten über die Budgetausgaben soll Divvy Unternehmen helfen, ihr Budget zu kontrollieren und verschwenderische Ausgaben zu vermeiden.

Mit Tools wie automatisierten Spesenabrechnungen, Budgetierung nach Projekt, Team oder Event, Buchhaltungsintegration, Lieferantenmanagement und der Fähigkeit, Geld zu versenden und Einkäufe mit einer physischen Kreditkarte zu tätigen, bietet Divvy Unternehmen ein All-in-one-Budgetmanagement-System. Benutzer können Budgetgrenzen für einzelne Projekte oder Teams festlegen und alle Ausgaben mit autorisierten Divvy-Kreditkarten für jedes Teammitglied verfolgen. Um die Notwendigkeit der Kosteneinreichung zu eliminieren, können jedem Mitarbeiter die Divvy-Ausgabekarten zugewiesen werden, und jedes Mal, wenn ein Mitarbeiter aus dem Firmenbudget ausgibt, wird er automatisch in Echtzeit in das Divvy-System eingeloggt.

Mitarbeiter können ihre eigenen Ausgaben über die mobile App von Divvy verfolgen, während Geschäftsmanager Budgets in Echtzeit überwachen und Budgetüberschreitungen oder Betrug verhindern können. Spesenberichte werden automatisch in Echtzeit erstellt und können je nach Art des Kaufs, Teams, Händlern und mehr in Kategorien unterteilt werden, sodass das Management einschätzen kann, welche Teams oder Kategorien die meisten Ausgaben generieren.

Divvy Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,00 $/Jahr

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis

Divvy Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

View spend summaries and reports from the Divvy dashboard
Create budgets for teams, projects, or events and set a spend limit
View a summary of each budget including the spend amount, members, and transactions
Create recurring budgets for vendors or teams and control the start and end dates
Management can view a full list of all transactions by any employee, as well as the category of the purchase
The native mobile app can be used to view budgets and transactions
Employees can view their remaining personal budget and the groups they are a part of
Employees can make payments online or with a physical card
Divvy Screenshot: View spend summaries and reports from the Divvy dashboard Divvy Screenshot: Create budgets for teams, projects, or events and set a spend limit Divvy Screenshot: View a summary of each budget including the spend amount, members, and transactions Divvy Screenshot: Create recurring budgets for vendors or teams and control the start and end dates Divvy Screenshot: Management can view a full list of all transactions by any employee, as well as the category of the purchase Divvy Screenshot: The native mobile app can be used to view budgets and transactions Divvy Screenshot: Employees can view their remaining personal budget and the groups they are a part of Divvy Screenshot: Employees can make payments online or with a physical card

Divvy Bewertungen

Divvy Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
103

Sehr gut
24

Durchschnitt
4

Gering
2

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
95% haben diese Anwendung empfohlen
Brett W.

Great Company Spend & Budgeting Tool

We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making sure we still had firm controls and oversight in place. Divvy met all those requirements for free.


Mit Google übersetzen
Miguel M.

EXACTLY WHAT WE NEEDED!!!

Their customer services is by far the best we have ever experienced. We use the live chat all the time and help get issues resolved right away. Also, they are constantly innovating, making processes more efficient and effective and take customer feedback seriously. Lots of the requests or comments I've had with them have turned into solutions within weeks. Everyone in our office loves Divvy and haven't had a single thing to complain about.


Mit Google übersetzen
Julieann P.

Happy Divvy user

For both Admin and card holders, the whole experience is so fast and intuitive. Adoption was super easy, even for the people that didn't have the old software straight 2 years in. This has even made communications between regions and the National office more fun.


Mit Google übersetzen
Lindsey H.

Should still be in Beta - has a long ways to go...

I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode.

Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.


Mit Google übersetzen
Jason C.

Show me your corporate card and I'll show you your company's future

On a scale from 1-23 I'd give them a 23. It's the people that make Divvy what it is. I'd give the developers and engineers a standing ovation every day if I worked at Divvy. They have truly built a remarkable product, kinda like Comcast.


Mit Google übersetzen
Brett W.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Company Spend & Budgeting Tool

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making sure we still had firm controls and oversight in place. Divvy met all those requirements for free.

Vorteile

Divvy has a great budgeting tool that allows you to easily segment departments so that they are in control of their own spend. Their app is easy to use to keep track of reciepts and ensure your team is in compliance. Best of all everything is free.

Nachteile

Getting set up and a credit line is a bit cumbersome as I have seen other companies have a much easier onboarding and offer higher levels of credit.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Miguel M.
Branche: Umweltdienstleistungen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

EXACTLY WHAT WE NEEDED!!!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Their customer services is by far the best we have ever experienced. We use the live chat all the time and help get issues resolved right away. Also, they are constantly innovating, making processes more efficient and effective and take customer feedback seriously. Lots of the requests or comments I've had with them have turned into solutions within weeks. Everyone in our office loves Divvy and haven't had a single thing to complain about.

Vorteile

For years we had wanted to get corporate cards for staff but did not want to take the risk of not having credit and approval controls like we do now with Divvy.

The ease of use, simplicity, and thoughtfulness that comes with Divvy is why we love it.

Oh and it's free!

Nachteile

I have not had a single issue with them.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Julieann P.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Happy Divvy user

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 4.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

For both Admin and card holders, the whole experience is so fast and intuitive. Adoption was super easy, even for the people that didn't have the old software straight 2 years in. This has even made communications between regions and the National office more fun.

Vorteile

Ease of use for cardholders and ease of data sync between software and card were revolutionary in our office.

Nachteile

We're pretty sophisticated users and did not get everything we wanted out of the box. The software has been developing rapidly (and we have been able to help influence that) which makes it better. The gaps are closing. But the only true negative for us is that we dont' quite get it ALL the way we want it so far.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Lindsey H.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Should still be in Beta - has a long ways to go...

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 22.1.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode.

Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.

Vorteile

- The virtual cards are BRILLIANT (1 of only 2 reasons I stay)
- The ease of classifications of transactions and how customizable they are, this a great thing for my accounting team! (2 of only 2 reasons I stay)
- The cards look nice
- Their customer service is responsive (They will not call you unless you are a new customer trying to get an account so do know that. There is no phone support after being a customer.)

Nachteile

- The app is getting better, but still has very very limited features.
- The bill pay feature; run as fast as you can from this. I have a vendor that still has not been paid and I approved and funded the transaction over a month ago. Divvy has made this a manual process and they actually call ever vendor you add into the platform. They can’t call me for support - but sure will call my vendors. Every vendor I have tried this with has complained about how rude the people are who call and the turn around time is horrific. Stop calling my vendors - learn to do this via email or text like every other institute.
- Changing of banks - don’t do it. I am 5 days into this process with this very small task and it is still not complete. Again all manual. You call and request them to change your bank, they email you a form to fill out. Then you wait until they decide to email you a sign now document to fill out. Then you wait again. I have no idea what I am waiting for at this point. No follow up and nothing proactive unless you complain. Archaic. I have switched over every other service in a few clicks of a button - why can’t you all figure it out?
- Rewards - forget them. You can’t use them until you have been with the platform for a year. (No one tells you this when you sign up) and their prices are always more expensive then a simple google search. Plus they charge you a service fee every time you use the points on travel.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Jason C.
Branche: Marktforschung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Show me your corporate card and I'll show you your company's future

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

On a scale from 1-23 I'd give them a 23. It's the people that make Divvy what it is. I'd give the developers and engineers a standing ovation every day if I worked at Divvy. They have truly built a remarkable product, kinda like Comcast.

Vorteile

Transparency when it comes to spending has shifted our company culture. People are now act more trustworthy with what they use the company card on. Any product that helps my company have a culture of openness & accountability will be a company I stick with for years to come. Cheers to Divvy on closing the gap of emotional and reactive spending & budgeting.

Nachteile

I wish I could get my cards overnighted from the second I order them. #RichBusinessManProblems

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 133 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Divvy Preis

Divvy Preis

Beginnt ab
0,00 $/Jahr
Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 133 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Divvy Funktionen

Divvy Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Finanzanalyse
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Kostenverfolgung
Mehrere Währungen
Rechnungsführung
Rechnungsmanagement
Rechnungsverarbeitung
Workflow-Management
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 133 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Divvy Häufig gestellte Fragen

Divvy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Divvy.

F. Welche Preispläne bietet Divvy an?

Divvy bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,00 $/Jahr

Preismodell: Kostenlos

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Divvy?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Divvy

F. Wer sind die typischen Nutzer von Divvy?

Divvy hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Divvy unterstützt?

Divvy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Divvy an?

Divvy hat folgende Preismodelle:

Kostenlos

F. Unterstützt Divvy mobile Geräte?

Divvy unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Divvy?

Divvy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

NetSuite, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Divvy an?

Divvy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support