HelpCrunch

Live-Chat, E-Mail-Automatisierung und Helpdesk für Support und Vertrieb

4,8 /5 (147 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

HelpCrunch Übersicht

Was ist HelpCrunch?

HelpCrunch bietet eine Kundenkommunikationsplattform für Kundenservice, Vertrieb und schnelles Geschäftswachstum. Die Plattform umfasst einen Live-Chat, In-App-Messenger, E-Mail-Automatisierung und Helpdesk in einer Lösung. HelpCrunch ermöglicht es Benutzern, nahtlos zwischen mehreren Kanälen zu wechseln und die gesamte Kommunikation im selben Thread zu speichern. Alle Unternehmenswebsites und Apps (iOS/Android) können einem Konto hinzugefügt werden, um eine zentrale Verwaltung der gesamten Kundenkommunikation zwischen verschiedenen Produkten zu gewährleisten.

HelpCrunch Übersicht

Kosten

Beginnt ab
15,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

HelpCrunch Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch und 5 weitere , Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

Screenshots

HelpCrunch Screenshot: Customer Communication platform for Support, Marketing & Sales
HelpCrunch Screenshot: Customer Communication platform for Support, Marketing & Sales HelpCrunch Screenshot: Receive and respond to Chats and Emails from customers in one dashboard HelpCrunch Screenshot: Send targeted Email campaigns
and automate your marketing HelpCrunch Screenshot: Increase website conversions
with Auto Messages and Popups HelpCrunch Screenshot: Offer 24/7 self-service customer support  with Knowledge Base HelpCrunch Screenshot: Track your team’s performance and customer satisfaction with Reports

HelpCrunch Bewertungen

HelpCrunch Bewertungen

Gesamtbewertung
4,8
/
5
Ausgezeichnet
122

Sehr gut
24

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,8
99% haben diese Anwendung empfohlen
Lana B.

The software that really helps

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)


Mit Google übersetzen
Thomas B.

Excellent value-for-money Software for our SaaS business

While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out.

Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS).

We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers.

Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center)

I look forward for further developments of the solution in 2020 !


Mit Google übersetzen
Bunny B.

Kind of good.


Mit Google übersetzen
Ivan F.

A better (and cheaper) alternative to Intercom


Mit Google übersetzen
Mitch B.

Great platform to directly connect with customers

So far it's been great. I saw many people raving about their customer support and yes, it is legendary! So far I've only interacted with them twice and it's been great!


Mit Google übersetzen
Lana B.
Branche: Internet
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

The software that really helps

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 23.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)

Vorteile

HelpCrunch has a user-friendly interface with all necessary features supported. I would say, the team has thought for us by creating top-notch functionality. It was a great surprise, uniquely different pop-ups, and automatic follow-ups.

I would recommend to each new user to set up a demo call to see the full set of functions the HelpCrunch chat platform has.

Nachteile

There is nothing I can list here :) Like... really nothing :)

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von HelpCrunch

Lana, you made our team's day. Thanks for all the love!
We're super glad to have you and supporthunt team as our loyal customers.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Thomas B.
Branche: Internet
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent value-for-money Software for our SaaS business

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 7.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out.

Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS).

We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers.

Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center)

I look forward for further developments of the solution in 2020 !

Vorteile

- Complete suite for emailing and chat
- Simple enough, yet highly customizable
- Very reactive customer support teams

Nachteile

- No Drip email marketing implemented (well, not yet as of 12/2019)

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von HelpCrunch

Hey Thomas! Thanks a lot for all the comments. We're pumped you're with us.

Would love for your to explore the Knowledge base (Resource Center) as well - it's really helpful if you want to automate your support and provide a self-service option for customers.
If any questions, we're always there to assist you.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Bunny B.
Branche: Internet
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Kind of good.

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 3.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Working as live chat software, as a start.

Nachteile

Expensive, not worth the price. So the most are bad.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von HelpCrunch

Hi Bunny, thanks for your review!
Sad to hear that you didn't find our price attractive for your business when in fact we have one of the most competitive prices on the market with more features included and starting at just $12/mo.

If you feel like there's something you'd like to configure in our pricing for your specific case, we'll be happy to discuss and provide you with a custom plan according to your needs.
We're always flexible and open to feedback to ensure that our customers get the most value out of HelpCrunch for their business.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Ivan F.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A better (and cheaper) alternative to Intercom

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 15.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

We made the switch to HelpCrunch because we were concerned about the increasing costs with Intercom as our user base grew. Everything was great from the get go and my entire Success team is happy with the tool. On top of that, we managed to cut our expenses by 60%, which is great.

Nachteile

The limit of emails and auto-messages in our plan is a little upsetting

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Mitch B.
Branche: E-Learning
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great platform to directly connect with customers

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 30.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

So far it's been great. I saw many people raving about their customer support and yes, it is legendary! So far I've only interacted with them twice and it's been great!

Vorteile

I'm loving the macro systems which makes replying to help requests quick and easy, also the fact that you can connect and extend the functionality inside your app is going to be helpful. The best thing however I think is just how easy it was to get setup and start having real conversations with people.

Nachteile

It's really a small thing, but I'm looking forward to when they can allow us to send verified email from our own domains. For the moment this isn't a deal killer for us, but it will be nice to have the highest deliverability possible using our own custom domains.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von HelpCrunch

Thanks so much for the kind words, Mitch!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9,1/10
Basierend auf 147 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

HelpCrunch Preis

HelpCrunch Preis

Beginnt ab
15,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 147 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

HelpCrunch Funktionen

HelpCrunch Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 147 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

HelpCrunch Häufig gestellte Fragen

HelpCrunch Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HelpCrunch.

F. Welche Preispläne bietet HelpCrunch an?

HelpCrunch bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 15,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von HelpCrunch?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von HelpCrunch

F. Wer sind die typischen Nutzer von HelpCrunch?

HelpCrunch hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von HelpCrunch unterstützt?

HelpCrunch unterstützt die folgenden Sprachen:

Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

F. Welche Preispläne bietet HelpCrunch an?

HelpCrunch hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt HelpCrunch mobile Geräte?

HelpCrunch unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HelpCrunch?

HelpCrunch kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Magento Commerce, Magento Commerce, Slack, Wordpress, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HelpCrunch an?

HelpCrunch bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Wissensdatenbank, Häufig gestellte Fragen