HelpCrunch

Live-Chat, E-Mail-Automatisierung und Helpdesk für Support und Vertrieb

Über HelpCrunch

HelpCrunch bietet eine Kundenkommunikationsplattform für Kundenservice, Vertrieb und schnelles Geschäftswachstum. Die Plattform umfasst einen Live-Chat, In-App-Messenger, E-Mail-Automatisierung und Helpdesk in einer Lösung. HelpCrunch ermöglicht es Benutzern, nahtlos zwischen mehreren Kanälen zu wechseln und die gesamte Kommunikation im selben Thread zu speichern. Alle Unternehmenswebsites und Apps (iOS/Android) können einem Konto hinzugefügt werden, um eine zentrale Verwaltung der gesamten Kundenkommunikation zwischen verschiedenen Produkten zu gewährleisten.


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HelpCrunch

4,8 (183)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

15,00 $
Monat
0,00 $

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

75
83

Integrationen

7
205

Bedienkomfort

4,7 (183)
4,4 (4.101)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (183)
4,3 (4.101)

Kundenservice

4,8 (183)
4,4 (4.101)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot CRM

4,5
Nr. 1 Alternative zu HelpCrunch
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

Tidio

4,7
Nr. 2 Alternative zu HelpCrunch
Tidio Chat ist ein Cloud-basiertes Livechat-System, das die Nachrichten von Livechat-Widgets, E-Mails und Facebook...

Freshdesk

4,5
Nr. 3 Alternative zu HelpCrunch
Freshdesk ist eine cloudbasierte Omnichannel-Kundendienstsoftware für Unternehmen jeder Größe mit Lösungen, die die...

Customerly

4,6
Nr. 4 Alternative zu HelpCrunch
Customerly ist eine Customer-Lifecycle-Lösung für kundenorientierte Unternehmen, um ihre Kundenbeziehungen zu verwalten,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(183)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du HelpCrunch bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 183 Bewertungen
Max
Max
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Overall an awesome chat tool!

Bewertet am 28.8.2019

Easy to setup, no learning curve needed, our sales people cant live without it.

Easy to setup, no learning curve needed, our sales people cant live without it.

Vorteile

I lke the fact that its pretty configurable, it allows you have ton a of rules around what to show, where and to whom. Proactive messages is my favorite feature, banners are pretty handy too.

Support is great by the way

Nachteile

A few improvments can be introduced the mobile user experiences but these are not critical at all

Antwort von HelpCrunch

Thanks a lot Max! We're happy to have Invisible on board.

Alex
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Way to improve HelpCrunch

Bewertet am 28.8.2019

Overall it is good based on the functionality it currently has. But there is always ways for...

Overall it is good based on the functionality it currently has. But there is always ways for improvement, right?

Vorteile

Integration with iPhone. Easy to track if all chat users were handled and taken care of. Easy to embed on the website. Ability to send an email to offline chatters. The ability to block a person. Emailing a transcript.

Nachteile

- The fact I always have to open Helpcrunch website to answer chats. Sometimes you just forget to do that! The fact there is no any Windows App which would support HelpCrunch and start with Windows, so the chat would be always be connected to the agent.
- The fact there are no shortcuts or templates which would allow to type something like "/greet" and it would send a templated message i.e. Hello my name is Alex Satler. Please let me know how may I help you today? etc"
- The fact there is no way to guide your chat visitors around your website. Say, a visitor is interested in seeing my pricing. I simply enter a code "/price" and it re-directs a visitor to the page with our pricing and so on.

In Betracht gezogene Alternativen

tawk.to

Gründe für den Wechsel zu HelpCrunch

Primarily - because of your support on mobile platforms and based on feedback we received from our sales team.

Antwort von HelpCrunch

Hey Alex!
Thanks for the detailed review.

Glad you found most of the functionality in HelpCrunch helpful and easy to use.
Of course, there's always room for improvements - and that's what out team is always after.

Wanted to address a few things you've pointed out:
- Currently there is only the browser version of the product available, but we're looking to develop desktop versions (for Mac and Windows) at some point, perhaps next year.
- You can utilize Saved responses feature to instantly insert templated messages in the conversation. Just type in '#' when entering a new message and you'll see the list of all saved responses which you can insert and modify at any time.
This way you can create a greeting or a pricing-related message with a link to your pricing page.

Hope that helps. If you have any other suggestions or questions, don't hesitate to reach our support team via chat!

Bunny
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Kind of good.

Bewertet am 3.7.2019

Vorteile

Working as live chat software, as a start.

Nachteile

Expensive, not worth the price. So the most are bad.

Antwort von HelpCrunch

Hi Bunny, thanks for your review!
Sad to hear that you didn't find our price attractive for your business when in fact we have one of the most competitive prices on the market with more features included and starting at just $12/mo.

If you feel like there's something you'd like to configure in our pricing for your specific case, we'll be happy to discuss and provide you with a custom plan according to your needs.
We're always flexible and open to feedback to ensure that our customers get the most value out of HelpCrunch for their business.

Joe
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great - probably the best messaging software

Bewertet am 28.6.2019

Their support is amazing and friendly - regardless of you being a paying customer or free user.

Their support is amazing and friendly - regardless of you being a paying customer or free user.

Vorteile

Simply, the biggest pro is that it just works. When it comes to Messaging software, reliability is essential. In the past, ive had messaging plugins not send a message to me because i haven't opened their app in some time and it auto logged me out. I have never missed a message with helpcrunch.

It also looks more modern than the competition.

Nachteile

There isn't really a con. The only thing is that i get emailed each time i receive a message - so if i am having a conversation with someone i will get dozens of emails, rather than just two emails, (one alert at the start and one summary at the end).

But that is likely something that will get ironed out, more than an intentional feature.

Antwort von HelpCrunch

Thanks so much for your review, Joe!
Appreciate all the little details you've mentioned.

Your feedback regarding email notifications about new messages is well taken and passed to our product team.
All the best!

Adam
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best price-to-performance ratio helpdesk software!

Bewertet am 2.10.2019

Overall experience with HelpCrunch has been really good and I think it will really help us with our...

Overall experience with HelpCrunch has been really good and I think it will really help us with our business.

Vorteile

I like the ways you can customize this product to your needs/themes and the easy of use. Literally everybody would be capable to write an article in HelpCrunch and the changes are global instantly.

Nachteile

Only thing I didn't like that much is securing a custom domain helpdesk with SSL on different server than apache or nginx - they don't have instructions for our kind of server.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Gründe für den Wechsel zu HelpCrunch

They seemed as the best solution and so far they are.

Antwort von HelpCrunch

Thanks a lot for sharing your experience with HelpCrunch, Adam!
We'll be sure to update our security instructions for various servers.

5 von 183 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

HelpCrunch Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HelpCrunch.

HelpCrunch bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

HelpCrunch hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

HelpCrunch unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

HelpCrunch unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

HelpCrunch kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Commerce, Fluid, Google Analytics 360, Pipedrive, Slack, WordPress, Zapier

HelpCrunch bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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