Über HelpCrunch

HelpCrunch bietet eine Kundenkommunikationsplattform für Kundenservice, Vertrieb und schnelles Geschäftswachstum. Die Plattform umfasst einen Live-Chat, In-App-Messenger, E-Mail-Automatisierung und Helpdesk in einer Lösung. HelpCrunch ermöglicht es Benutzern, nahtlos zwischen mehreren Kanälen zu wechseln und die gesamte Kommunikation im selben Thread zu speichern. Alle Unternehmenswebsites und Apps (iOS/Android) können einem Konto hinzugefügt werden, um eine zentrale Verwaltung der gesamten Kundenkommunikation zwischen verschiedenen Produkten zu gewährleisten.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich und 4 weitere , Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch und 5 weitere , Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

Bilder

All-in-one customer communication platform
Shared team Inbox
Knowledge Base
Chat and email Campaigns
Team performance and customer satisfaction Reports
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von HelpCrunch: 102

  • API
  • Aktionsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Automatische Antworten
  • Automatische Lead-Verteilung
  • Benutzerdefinierte Attribute
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewerber-Tracking
  • Call-Center-Management
  • Chat-Transkription
  • Chat/Messaging
  • Content-Management
  • Dateitransfer
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Entscheidungsunterstützung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Filesharing
  • Geotargeting
  • Hilfe Desk-Management
  • Historische Berichte
  • Integrierte Datenbank
  • Kampagnenmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Mehrsprachig
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Offline-Formular
  • Personalisierung
  • Priorisierung
  • Proaktiver Chat
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Software-Entwicklung
  • Standortverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Textbearbeitung
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte/Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Support-Tickets
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verhaltens-Tracking
  • Vertriebsautomatisierung
  • Video-Unterstützung
  • Virtueller Assistent
  • Volltextsuche
  • Vorformulierte Antworten
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • interaktive Inhalte
  • Überwachung

Alternativen

User.com

4,6
Alternative Nr. 1 zu HelpCrunch
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

LiveAgent

4,7
Alternative Nr. 2 zu HelpCrunch
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen,...

Zendesk

4,3
Alternative Nr. 3 zu HelpCrunch
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Zoho Desk

4,5
Alternative Nr. 4 zu HelpCrunch
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Kundenservice...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(171)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

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5 von 171 Bewertungen angezeigt
Lana B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The software that really helps

Bewertet am 23.8.2019

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary...

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)

Vorteile

HelpCrunch has a user-friendly interface with all necessary features supported. I would say, the team has thought for us by creating top-notch functionality. It was a great surprise, uniquely different pop-ups, and automatic follow-ups.

I would recommend to each new user to set up a demo call to see the full set of functions the HelpCrunch chat platform has.

Nachteile

There is nothing I can list here :) Like... really nothing :)

Antwort von HelpCrunch

Lana, you made our team's day. Thanks for all the love!
We're super glad to have you and supporthunt team as our loyal customers.

Thomas B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent value-for-money Software for our SaaS business

Bewertet am 7.1.2020

While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who...

While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out.

Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS).

We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers.

Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center)

I look forward for further developments of the solution in 2020 !

Vorteile

- Complete suite for emailing and chat
- Simple enough, yet highly customizable
- Very reactive customer support teams

Nachteile

- No Drip email marketing implemented (well, not yet as of 12/2019)

Antwort von HelpCrunch

Hey Thomas! Thanks a lot for all the comments. We're pumped you're with us.

Would love for your to explore the Knowledge base (Resource Center) as well - it's really helpful if you want to automate your support and provide a self-service option for customers.
If any questions, we're always there to assist you.

Andrew R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Web software ok. Mobile app non-functional. Service non-existent

Bewertet am 23.7.2020

Refused to allow me to cancel, even though I attempted to do so on the renewal date, and even...

Refused to allow me to cancel, even though I attempted to do so on the renewal date, and even though their app isn't working, so I can't respond to customers through the app. They suggested that I could enable email notifications - completely negating the point of instant response.

Vorteile

It was reasonably easy to install, although took a while to configure.

Nachteile

Mobile app didn't work, so when I did get enquiries I wasn't able to respond, making it look like I didn't respond to my customers.

Antwort von HelpCrunch

Hi Andrew! We really appreciate your review. Indeed there were some issues with the mobile apps in the last few weeks which a very small part of our customers have, unfortunately, experienced. You were one of them.

We do realize that this has affected your communication with customers and your business. We're terribly sorry for that and just wanted to let you know that we listen to all the feedback and try to react asap. We're rolling out a new update already this week which is aimed to dramatically improve both iOS and Android apps performance and overall user experience, fix the issues you've experienced + provide some new exciting features.

We really hope you'll be able to try out the updated apps. Our team would be looking forward to your feedback! Please don't hesitate to get in touch with us at any time. Take care!

Jelena C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I have been using and testing numerous apps so far, and Helpcrunch is truly a winner.

Bewertet am 22.1.2021

The best option for small businesses

The best option for small businesses

Vorteile

User-friendly admin panel, great price, very helpful support, best-written knowledge base. The best alternative to Intercom.
Lots of options. I am not even sure if I need a chatbot anymore, as there are enough options for using messages and popups.
Easy to use for anyone. My newly hired inexperienced customer support agent just turned it on and understood all the features immediately.

Nachteile

Sending verified emails from our own domain would be good to have. However, support agents say it is coming.

Antwort von HelpCrunch

Thanks for your review, Jelena! Custom email domains feature will be added in the future for sure.

Mitch B.
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great platform to directly connect with customers

Bewertet am 30.8.2019

So far it's been great. I saw many people raving about their customer support and yes, it is...

So far it's been great. I saw many people raving about their customer support and yes, it is legendary! So far I've only interacted with them twice and it's been great!

Vorteile

I'm loving the macro systems which makes replying to help requests quick and easy, also the fact that you can connect and extend the functionality inside your app is going to be helpful. The best thing however I think is just how easy it was to get setup and start having real conversations with people.

Nachteile

It's really a small thing, but I'm looking forward to when they can allow us to send verified email from our own domains. For the moment this isn't a deal killer for us, but it will be nice to have the highest deliverability possible using our own custom domains.

Antwort von HelpCrunch

Thanks so much for the kind words, Mitch!

5 von 171 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

HelpCrunch Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HelpCrunch.

HelpCrunch bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von HelpCrunch

HelpCrunch hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

HelpCrunch unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

HelpCrunch unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

HelpCrunch kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Magento Commerce, Slack, WordPress

HelpCrunch bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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