UJET

Plattform für Kundeninteraktion und -support mit CRM-Integration

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UJET Übersicht

Was ist UJET?

UJET ist ein modernes Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung im Smartphone-Zeitalter für das Web, das Telefon und mobile Apps. Die UJET-Plattform begeistert Endnutzer mit jederzeitigen und überall verfügbaren Zugriffen sowie mit einfachen Smartphone-Funktionen und erhöht die Agentenleistung durch kontextabhängige Lösungen für Sprache, Chat, Bilder, Video und Text. Die UJET-Plattform arbeitet auf Enterprise-Niveau bei seiner globalen Zuverlässigkeit, Sicherheit und Skalierbarkeit und ist konform mit SOC2 Type II und HIPAA.

Auf UJET vertrauen kundenorientierte, innovative Unternehmen, einschließlich Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart und Postmates, für die Automatisierung von Kontaktcenterprozessen und ein überragendes Nutzererlebnis, das eine höhere Kundenzufriedenheit erzielt. UJET hat seinen Hauptsitz in San Francisco und ermöglicht es Unternehmen jeder Größe, Supporterfahrungen zu bieten, die Kunden lebenslang zu Markenbefürwortern machen.

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Preis-Leistungs-Verhältnis

UJET Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
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Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

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UJET Screenshot: UJET Web Call - End User View
UJET Screenshot: UJET Web Call - End User View UJET Screenshot: UJET Web Call - End User View UJET Screenshot: UJET Mobile Call - End User View UJET Screenshot: UJET Smart actions on IVR (Lite SDK) - End User View UJET Screenshot: UJET + Salesforce Integration UJET Screenshot: UJET + Kustomer UJET Screenshot: UJET + Zendesk Integration

UJET Bewertungen

UJET Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
63

Sehr gut
28

Durchschnitt
4

Gering
2

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,8
93% haben diese Anwendung empfohlen
Juan M.

Awesome Tool

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.


Mit Google übersetzen
Lauren C.

Great experience with Ujet!

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.


Mit Google übersetzen
Edwin V.

Customer Service Support Tool a good one

Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.


Mit Google übersetzen
Jamie S.

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

None unfortunately.


Mit Google übersetzen
Aireona W.

Wonderful

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.


Mit Google übersetzen
Juan M.
Branche: Outsourcing/Offshoring
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Awesome Tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Vorteile

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Nachteile

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lauren C.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great experience with Ujet!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Vorteile

-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Nachteile

The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Edwin V.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Customer Service Support Tool a good one

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 29.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.

Vorteile

the chats and phone options are very well organized and the transfer arrangement vs the department's visuality is greater, you can access to a daily goal on metrics like CSAT or AHT, very useful for a complete customer service covering the areas like chat, phone, and email.

Nachteile

there is very low options for user customization, but there is for system admins. unable to confirm any other features or a local channel for team members.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jamie S.
Branche: Unterhaltungselektronik
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 26.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

None unfortunately.

Vorteile

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Nachteile

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.

The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Aireona W.
Branche: Personalwesen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Wonderful

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.

Vorteile

You can merge, transfer and mute calls. We could not do that on the last software.

Nachteile

It will lag sometimes when disconnecting the call.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,1/10
Basierend auf 98 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UJET Preis

UJET Preis

Beginnt ab
N/A
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 98 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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UJET Funktionen

UJET Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 98 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

UJET Häufig gestellte Fragen

UJET Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UJET.

F. Welche Preispläne bietet UJET an?

UJET bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von UJET?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von UJET

F. Wer sind die typischen Nutzer von UJET?

UJET hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von UJET unterstützt?

UJET unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet UJET an?

UJET hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt UJET mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte UJET unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UJET?

UJET kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Kustomer, Kustomer, Salesforce Sales Cloud, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UJET an?

UJET bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen