UJET
Über UJET
UJET ist ein modernes Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung im Smartphone-Zeitalter für das Web, das Telefon und mobile Apps. Die UJET-Plattform begeistert Endnutzer mit jederzeitigen und überall verfügbaren Zugriffen sowie mit einfachen Smartphone-Funktionen und erhöht die Agentenleistung durch kontextabhängige Lösungen für Sprache, Chat, Bilder, Video und Text. Die UJET-Plattform arbeitet auf Enterprise-Niveau bei seiner globalen Zuverlässigkeit, Sicherheit und Skalierbarkeit und ist konform mit SOC2 Type II und HIPAA.
Auf UJET vertrauen kundenorientierte, innovative Unternehmen, einschließlich Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart und Postmates, für die Automatisierung von Kontaktcenterprozessen und ein überragendes Nutzererlebnis, das eine höhere Kundenzufriedenheit erzielt. UJET hat seinen Hauptsitz in San Francisco und ermöglicht es Unternehmen jeder Größe, Supporterfahrungen zu bieten, die Kunden lebenslang zu Markenbefürwortern machen.
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- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy and Efficient!
Bewertet am 17.9.2019
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.
Vorteile
I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.
Nachteile
Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
UJet
Bewertet am 25.3.2020
Great!
Great!
Vorteile
It’s an almost comprehensive software. I also appreciate access to review previous call logs and emails of customers who call, for information purposes and to help further resolve some issues.
Nachteile
1. Notification sounds of an incoming call is muted every time I first log in, until I pick up my first call. After the first call is picked, the sounds activate for all other incoming calls. Can be inconvenient if user is replying to something from the previous shift on another tab and receives a missed call as a result.
2. Lack of consistency in countdown when receiving a call. Sometimes I get a missed call after only 6 secs. Should be 10 secs all across the board.
3. It’s difficult for users to pull up call log histories of a phone number, unless we receive or call that phone number. Sometimes customers call with a different number, maybe a spouse’s or their landline, claiming they called before using another number. In order to resolve their issues, that other phone number’s log history needs to be located to hear previous conversations or read previous emails.
4. Most things can be accessed from UJet regarding a customer but format is very compact and dense. It discourages user to access information through UJet and instead use the original avenue.
5. Calls logs should appear for third party calls. For instance, if I place someone on hold to call another phone number to assist the situation, I should be able to see that new number’s log history.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Overall Good
Bewertet am 23.9.2019
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.
Vorteile
It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.
Nachteile
Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!
- Branche: Unterhaltungselektronik
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
What others can't do, Quick, Nimble and turned up in hours
Bewertet am 21.3.2019
I've been implementing Technical Support call centers for the last 30 years anywhere from 10 agents...
I've been implementing Technical Support call centers for the last 30 years anywhere from 10 agents to 60K and 22 sites. I have used, developed and or waited for the next best thing.
What is outstanding about Ujet? Their people, they listen to you and they want to grow. They are hungry and are thinking differently. The product is excellent for what we need and it's growing with us. Get smart, revolutionize your support and use the Smart Features to excite and delight your customers. Don't be afraid to talk to your customers, just do it smartly, quickly and with a very high first contact success rate therefore driving high satisfaction.
Vorteile
In App Smart Features. Most other players say they are quick to implement, these guys actually deliver. Clean not overly bloated Agent widget and or supervisor interfaces.
Nachteile
Agent real-time/status Dashboard, The call center dashboard is nice and VERY functional but need the same for Agent activity. The agent data is available, you have to work to get it.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Highly suggested tool.
Bewertet am 21.10.2023
My over all experience on this tool was very good
My over all experience on this tool was very good
Vorteile
On our job we need this kind of tool because we are customer service representative we need to take calls,chat and emails Ujet was very helpful and very easy to use
Nachteile
I relly like this kind of tool it was very easy to use and i already suggest this on the other company
UJET Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UJET.F. Welche Preispläne bietet UJET an?
UJET bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 80,00 $/Jahr
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von UJET?
UJET hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von UJET unterstützt?
UJET unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt UJET mobile Geräte?
UJET unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UJET?
UJET kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UJET an?
UJET bietet folgende Optionen für Kundensupport:
FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
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- Kundenengagement Software
- Call Recorder
- IVR Software (Interactive Voice Response)
- CCM-Software
- Help-Desk-Software
- Telefon Software
- Online-Meeting Software
- Kundensupport Software
- Telemarketing Software
- VoIP-Software
- Dialer Software