Collect.chat
Collect.chat
Über Collect.chat
Collect.chat ist eine interaktive Chatbot-Plattform, mit der Nutzer Chatbots mithilfe einfacher Drag-and-Drop-Satz-Vorlagen erstellen können. Mit ihrem Chatbot können Unternehmen Daten, Feedback, Leads, Buchungen und mehr sammeln.
Collect.chat unterstützt mehrere Sprachen und ermöglicht es den Nutzern, den Chatbot zur richtigen Zeit und zum richtigen Ort einzusetzen. Nutzer können Chatbot-Konversationen verfolgen und die Daten dann in jedes Marketingtool integrieren. Collect.chat enthält auch integrierte Visualisierungstools, die den Nutzern wertvolle Einblicke in die Kundenantworten geben.
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- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Best Website Chatbot Tool For Lead Generation
Bewertet am 3.11.2021
Having the ability to collect leads from a tool like Collect.Chat without having to pay a dime in...
Having the ability to collect leads from a tool like Collect.Chat without having to pay a dime in the beginning is a huge turn-un. So, no need of running ads to get leads and so on, because with Collect.Chat I'd probably get them in bulk.
Vorteile
They offer a 100% free plan, where I could use the tool without making subscriptions. Also, on my website, my visitors hardly sign up or subscribe to my blog through my website pop ups, but instead they prefer signing up through my chatbot, and not because it was a chatbot, but because it looks very agile and attractive to click-on, and currently, with the help of Collect.Chat, I've collected more than 6,000 email leads from my website visitors.
Nachteile
The chatbot is automated, you set it up the way you want it to be, you can call it your goal, maybe to collect leads like emails, phone numbers or maybe to enable visitors to subscribe to your social media handles. So, in general, it is not a human chatbot but an automated one created by you.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Very useful App - ( with a couple of key drawbacks)
Bewertet am 3.1.2019
Vorteile
Very easy to setup and use. Good template and intuitive flow of questions. Also one of the few chat-apps which allow you to receive messages through Whatspp, which is very popular in certain countries. The ability to receive message through Whatspp, alleviates a key issue, live chat. Whenever a customer wants to go live, you can just move him to Whatspp.
Pricing is quite competitive if your responses are less per day
Nachteile
Its very important to try out the advanced feature like Zapier Webhook integration and conditional logic jumps. I especially needed to check out how the email and phone captures would get auto populated in my CRM and Mailchimp apps. This is not possible in the free version and the free trial of advanced version is not available.
While the free trial is very good, I feel the founders should also allow a trial of the advanced version also. This will allow more people to try and out and pay for premium version.
I for one are hesitating to go paid, till i can try out the advanced features.
I am also awaiting a complete Facebook messenger version, so i dont need to use a different chat app there.
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I've had a nice experience. The site is useful, but it just need a few improvements and...
Bewertet am 23.1.2018
the automatization of the lead info collection
the automatization of the lead info collection
Vorteile
That im being able to collect leads information without depending on a person interaction, and the personalization
Nachteile
That it doesnt have an API in order to integrate actions directly from the form-chat. That would save a lot of time and effort for us!
Antwort von Collect.chat
Hi there,
We are currently in the process of setting up integrations to other platforms. Please mail care@collect.chat and tell us which platform you are looking to integrate the data to.
Regards,
Collect.chat Team
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Richer in User experience Best for Lead Generation
Bewertet am 13.6.2018
comparing to other chatbots. This one collected more leads. The software experience tends users to...
comparing to other chatbots. This one collected more leads. The software experience tends users to engage into it
Vorteile
It motivated users that gives leads more
A clean chatbot user interface
Faster auto-conversation
Nachteile
Pricing is bit high
Could not predict how secure it is...(Hope you will reply for this)
Needs to add more intergration platform such vtiger etc...
Antwort von Collect.chat
Hi Abhishek,
Thanks for your review. Our chatbot solution is completely secure. The data is securely stored in Microsoft Azure Cloud.
You can integrate to Vtiger using Zapier. More details here - https://help.collect.chat/article/show/57696-zapier
If you need further assistance, please write to care@collect.chat.
Regards,
Team Collect.chat
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Have been using it for about a month and got over 10 leads. Our agency is tiny so that's huge.
Bewertet am 23.1.2018
Vorteile
I like that it was easy to set up and it was free. I had the bot up and running in less than 30 minutes. I also like that it's easy to change something if I have to.
Nachteile
I don't like the fact that I can't have different scripts for different answers, like I recently learned I can do on Landbot. However, I still like Collect.chat UI way more so I'm going to stick with you guys. Thank you for everything! Really good product.
Antwort von Collect.chat
Hi Carol,
Thanks for your feedback!
I just wanted to let you know that you can give different questions based on the user answers.
This feature is called Logical Jump.
https://docs.collect.chat/#/logical_jump
Regards,
Collect.chat Team
Collect.chat Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Collect.chat.F. Welche Preispläne bietet Collect.chat an?
Collect.chat bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 24,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Collect.chat?
Collect.chat hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Collect.chat unterstützt?
Collect.chat unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Collect.chat mobile Geräte?
Collect.chat unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Collect.chat?
Collect.chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AWeber, Google Analytics 360, Google Sheets, HubSpot CRM, Mailchimp, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Collect.chat an?
Collect.chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support
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