Über CleanCloud

CleanCloud ist eine Cloud-basierte POS-Software für Reinigungs- und Waschsalons mit nativen mobilen Apps für iOS und Android. Als Cloud-basierte Software, die native Apps anbietet, bietet CleanCloud den Benutzern die Flexibilität, auf CleanCloud-Funktionen wie Abhol- und Liefermanagement unterwegs zuzugreifen. Mithilfe von E-Mail- und SMS-Benachrichtigungen, Zahlungsunterstützung und Leistungsmesswerten können Benutzer ihre Reinigungsunternehmen effizient verwalten.


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CleanCloud

4,7 (175)
VS.

Startpreis

99,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

50
28

Integrationen

7
6

Bedienkomfort

4,7 (175)
4,9 (83)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (175)
4,7 (83)

Kundenservice

4,6 (175)
4,9 (83)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Liberty

4,9
Nr. 1 Alternative zu CleanCloud
Apothekensoftware für erfolgreiche Apotheken

Enlite POS

4,7
Nr. 2 Alternative zu CleanCloud
Enlite POS ist eine Cloud-basierte, anpassbare POS-Software für Reinigungsunternehmen mit einem oder mehreren Geschäften...

Salesforce Service Cloud

4,4
Nr. 3 Alternative zu CleanCloud
Treffe dich mit deinen Kunden, wann und wo sie sind. Stelle Service über jeden Kanal und über jedes Gerät bereit....

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 4 Alternative zu CleanCloud
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(175)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du CleanCloud bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 175 Bewertungen
Titus
Gesamtbewertung
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

As Easy as Easy.

Bewertet am 29.9.2020

I have been using the Clean cloud since 2015, I have never at any point felt to check up on other...

I have been using the Clean cloud since 2015, I have never at any point felt to check up on other software though there are numerous in the dry cleaning industry. It is easy and serves the purpose for which I want it for. I typically recommend it to colleagues as the Best Drycleaning Application in the world. Kudos Cleancloud

Vorteile

I use CleanCloud as our Dry Cleaning software. It is extremely easy to use with a very low learning curve for the new staff. The ability to integrate into accounting software like Xero makes it even easier to serve the purpose of an end to end application.

Nachteile

A bit expensive for an SME in Africa going by the FX rate devaluation, however all the same very valuable and value for money. Will appreciate a bespoke pricing approach for Africa-based businesses.

In Betracht gezogene Alternativen

Geelus

Gründe für den Wechsel zu CleanCloud

The reviews online The Features The Flow Ease of use Support
Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

CleanCloud Delivers

Bewertet am 29.9.2020

We started off slowly implementing and still haven't implemented 100% yet but for the price...

We started off slowly implementing and still haven't implemented 100% yet but for the price compared to other similar software, this can't be beat. Why pay monthly royalties that you've worked hard for, when you can pay a flat rate fee. This is how it should be done and we appreciate them.

Vorteile

Great software that is easy to use once you've played around with it for a bit. They are constantly adding new features and making things easier. We wanted something simple that would alert customers when items are picked up and dropped off and this does that very well. It is also great for routing and overall management of orders in our warehouse. We really like it and so do our customers.

Nachteile

Really only support is by email. I was able to get a phone call when I had an issue that wasn't easily resolved. I have a small list of "like to have" items that they have been receptive to looking at and hopefully some of those will get implemented down the line.

Helena
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

So far so good!

Bewertet am 20.2.2024

very positive. Help when needed and the software itself can be accessed anywhere/anytime by anyone...

very positive. Help when needed and the software itself can be accessed anywhere/anytime by anyone who has access.

Vorteile

Easy to use and cloud base which is important to us. Loads of features that once you have used it for some time (6 months) you are able to easily navigate all that you need. Very user friendly and plenty of help from teh online staff when needed.

Nachteile

The cost is quite high to our business. However, It is a brilliant software with alot of support and so in all it is good value for money.

Antwort von CleanCloud

Thanks for the feedback Helena. Glad to hear that you're finding it works so well for your business

Elham
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Started off great- aftercare is terrible

Bewertet am 14.2.2022

Frustrating support that has cost me on the business side. and in the end it’s the aftercare you...

Frustrating support that has cost me on the business side. and in the end it’s the aftercare you live with everyday.

Vorteile

The simple cloud based interface makes it possible to manage transparently from anywhere.

Nachteile

Support team are just terrible. They are not responsive. They drop the ball on paid deliverables, and they don’t acknowledge and try to fix the shortcomings once they occur. Maintenance on purchased products such as custom apps has been highly problematic. I regret establishing my business trusting their white lAbelled app to be the core of my customer interface

Antwort von CleanCloud

Hi Elham,
We're so sorry to hear this. All support requests sent to support@cleancloud.com are responded to within an hour during business hours and we always try to go above and beyond to help. We're sorry we couldn't provide the exact solution you needed, in these rare occasions we do provide available workarounds. Regarding our apps, we must abide with Apple guidelines and cannot speed up their processes nor influence their requirements but will always try to do everything we can to help

Jeanne
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Cloud-based dry cleaning software

Bewertet am 11.1.2022

Overall, I am glad I came across CleanCloud. The staffs are very courteous and helpful when I need...

Overall, I am glad I came across CleanCloud. The staffs are very courteous and helpful when I need technical help. The software is very easy to use and implement. I don't think I am ever switching to another company!

Vorteile

I like that this software is cloud-based. I get to manage my business from anywhere. Plus, I can send texts to my customers from the website for a small additional fee.

Nachteile

I don't like that although I can send texts to my customers, they cannot reply to me. It would be great if they would allow for this option.

5 von 175 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

CleanCloud Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CleanCloud.

CleanCloud bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 99,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

CleanCloud hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

CleanCloud unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Japanisch, Koreanisch, Litauisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Russisch, Serbisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch

CleanCloud unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

CleanCloud kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Maps, Onfleet, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Routific, Stripe, Xero

CleanCloud bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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