eZee Absolute

Über eZee Absolute

eZee Absolute ist eine All-in-one-Plattform für die Hotel- und Immobilienverwaltung, die den Umsatz steigert und den Hotelbetrieb für kleine und mittlere Hotels, Motels und Frühstückspensionen, Resorts und mehr vereinfacht. Die Lösung ermöglicht es Nutzern, Hotels von unterwegs aus zu verwalten, indem sie alle täglichen Vorgänge mit der Verteilung von Beständen per Mausklick zusammenführen. Hotelbesitzer und -mitarbeiter können das Geschehen auf ihrem Grundstück zusammen mit mehreren Kanaloperationen direkt von einem mobilen Gerät aus verfolgen.

Das Hotelverwaltungssystem eZee Absolut ermöglicht es Nutzern:

– Reservierungen entgegenzunehmen und Zimmer zuzuweisen.
– Zimmerkonten abzustimmen.
– Die Audit-Trails zu verfolgen.
– Buchungen von Websites und verbundenen Kanälen zu verwalten.
– Über Push-Benachrichtigungen sofort informiert zu werden.
– Die universelle Suchoption zu verwenden.
– Belege, Gutscheine, Geschenkkarten usw. zu drucken.
– Eine Hotelkette durch einfachen Standortwechsel zu verwalten.
– Verkäufe auf verschiedenen Kanälen durchzuführen.
– Preise und Inventar über alle Kanäle hinweg per Mausklick zu aktualisieren.
– Einsichtnahmen in Buchungen, Einnahmen und Zimmerbelegungen zu erhalten.


Bilder

eZee Absolute Software - 1
eZee Absolute Software - 2
eZee Absolute Software - 3
eZee Absolute Software - 4
eZee Absolute Software - 5
eZee Absolute Software - 6
eZee Absolute Software - 7
eZee Absolute Software - 8
eZee Absolute Software - 9
eZee Absolute Software - 10
eZee Absolute Software - 11
13 weitere anzeigen
Videos zu eZee Absolute
Videos zu eZee Absolute
eZee Absolute Software - 1
eZee Absolute Software - 2
eZee Absolute Software - 3
eZee Absolute Software - 4
eZee Absolute Software - 5
eZee Absolute Software - 6
eZee Absolute Software - 7
eZee Absolute Software - 8
eZee Absolute Software - 9
eZee Absolute Software - 10
eZee Absolute Software - 11

Du bist nicht sicher, ob eZee Absolute das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eZee Absolute

4,6 (288)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

50,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

40
55

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
14

Bedienkomfort

4,5 (288)
4,6 (573)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (288)
4,5 (573)

Kundenservice

4,7 (288)
4,8 (573)

Alternativen

Xola

4,7
Nr. 1 Alternative zu eZee Absolute
Xola ist eine Buchungs-, Marketing- und Vertriebsplattform, die Reiseveranstalter, Aktivitätenanbieter und andere...

Little Hotelier

4
Nr. 2 Alternative zu eZee Absolute
Little Hotelier, die marktführende All-in-one-Plattform für Gastgewerbe. Software zur Verringerung manueller Arbeitsproz...

protel PMS

3,4
Nr. 3 Alternative zu eZee Absolute
protel Air ist ein Hotel-PMS (Property Management System), das Unternehmen im Gastgewerbe dabei unterstützt, administrat...

Flight Commerce

4,6
Nr. 4 Alternative zu eZee Absolute
IDSTC ist eine Multi-Level-Marketinglösung, mit der kleine bis große Unternehmen Direktverkauf, Betrieb und Vergütung...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(288)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du eZee Absolute bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 288 Bewertungen
Werner
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ideal für kleine Hotels und Pensionen

Bewertet am 24.10.2020

Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen...

Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen für verschiedene Jahreszeiten und z.B Agenturen ist einfach zu handhaben.

Vorteile

Der größte Vorteil für kleine Hotels ist das die Software online ist, es ist kein eigener Server mit Sicherungen erforderlich und somit auch keine große Netzwerkinfrastruktur. PC oder Laptop mit Internetzugang ist ausreichend. Absolute ist für mehrere Benutzern gleichzeitig nutzbar und dies auch Ortsunabhängig. Des weiteren ist eine App, für Mobiltelefon oder Tablet, für Housekeeping und für die gängigsten Funktionen vorhanden. Sehr guter 24/7 Support.

Nachteile

Bereitstellung in mehreren Sprachen könnte einfacher, besser sein.

Antwort von eZee Technosys

Hi Werner,

Thank you for taking out time to review us. It is an absolute delight to serve clients like you. We are constantly working on making our software as user-friendly as possible. We request you to please send your suggestions at: cm@ezeetechnosys. Your suggestions are heart fully welcomed.

Till then, keep spreading the word around.

Regards,
Team eZee

Darshan
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User-Friendly and Easy UI

Bewertet am 28.5.2018

Its make a hotelier life easy.

Its make a hotelier life easy.

Vorteile

Great User Interface, We can easily create multiple users and easy to manage. Easy to connect with all OTA,s

Nachteile

Nothing, ezee is very nice they have a great team who help us all the time. They have a great response time

Antwort von eZee Technosys

Hello Darshan, thank you for your review. Thank you for praising our support team. We are delighted that eZee Absolute is adding to your work pace and making your work style dynamic. We assure you to keep adding charm in the way you contact your business by making it more efficient with the help of our technology and services. Regards, Team eZee

Salah Uddin
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Wonderful Experience with eZee Absolute

Bewertet am 22.8.2020

As a hotelier I can recommend the eZee Absolute for managing the hotel management system as because...

As a hotelier I can recommend the eZee Absolute for managing the hotel management system as because of I have 02 years of good experience like prompt and user friendly services. Mostly I can say front office module is very much easy. Also we can use their channel management as a booking engine.

Vorteile

When I was in Department of Front Office, I had 2 years of good experience with Ezee absolute software. The most attractive part of this software is online based. Anywhere I can access to the system and know about the status of my hotel. The featuring of Ezee absolute are very much prompt and user friendly. Mostly folio management and guest preference management are very much easy. Also maintain the room allocation and future booking allocation are much easier. Support teams are supportive and they are responding very quickly. They have problem solving tutorial, if face any difficulties, you can find yourself from the YouTube tutorial.

Nachteile

Ezee absolute are very much user friendly but develop the desk top as well as. Every month they are doing monthly maintenance that time they stop the system 2 to 3 hours. I think they need to think about it or they can setup the desktop based module.

Antwort von eZee Technosys

Hi Salah Uddin,
Thank you for your review. We're super happy to know that you loved working with eZee Absolute. Product maintenance is a part of our regular enhancements and extremely important to ensure that your operations are running smoothly. However, we are continuously modifying that process and trying to reduce the maintenance downtimes for a better experience. We assure you that your experience is going to just get better.

Regards,
Team eZee.

Kanika
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Signed up for free trail. Had to pay but never got money back even though I cancelled in 2 days

Bewertet am 23.5.2017

Vorteile

I liked the fact that they offer channel manager, PMS, booking engine and websites. All can be purchased at a reduced package price.

Nachteile

My issues are:
- There are too many people to talk to. Not everyone is sitting in the same office or talking. So I felt I had to explain things again and again to different people, sometimes for training demo, another time for rates etc and then for website etc.
- Communication is poor for Australia. Staff generally became available towards the tail end of the day after 4 pm and use WhatsApp/Skype for most communications. Half the time, it is difficult to hear and calls keep getting disconnected.
- The whole set-up process is too cumbersome. There are lots of forms to fill and even if some information has been given, it is needed again in another format etc. Once you pay, there is a form still to start product set-up. Even though you provide information about the property in a spreadsheet, should you want the website, you then need to fill part of that info again in a word template.
- Other systems in the market are much simpler. Ezee has too much detail. E.g. there are far too many reservation types. Even adding a simple reservation will take at least 2 minutes for an average user because there are too many fields to be filled.

Antwort von eZee Technosys

Hi Kanika,

We sincerely apologize for the inconvenience you faced while working and communicating with us. The fact that we're based in India and may have time zone differences with our customers has never stopped us from delivering a memorable experience to our customers. Rest assured, we are always working on improving our services and processes. Since the purchase process involves different departments, it is imperative for everyone to be up-to-date on your requirements. The more information we collect, the better service and solutions we're able to offer. We once again apologize for the experience you faced, and would love it if you can give us a chance to show an improved aspect.

Regards,
Team eZee.

Christoff
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Satisfied customer

Bewertet am 17.10.2016

We started doing business during September 2015 and was looking for a web based Channel Manager and...

We started doing business during September 2015 and was looking for a web based Channel Manager and online calendar where I could access and manage reservations any time of the day. eZee Absolute does all of this and more at a very reasonable price. The program is very easy to use, with tutorials available online when one gets stuck. The customer support I received during the take-on phase and thereafter has been absolutely outstanding with the staff responding within hours, many times within minutes, from the time of lodging an inquiry.
We've been running live problem-free for just over a year now, totally independently with the odd request for assistance. The only only shortcoming that I could highlight is that there's currently no mobile app available, but believe this will be included in the next upgrade.
I can certainly recommend eZee Absolute to any hospitality business; from a small B&B to a large hotel with bars and restaurants.

Vorteile

Web based
Ease of use
Calendar view
Customer and Travel Agent database

Nachteile

No mobile app available
Not possible to process credit card payments via the Payment Gateway
Interfaces with eZee Reservation, OTA's and website can improve so that data changes/updates automatically feed through to all from a single input screen

Antwort von eZee Technosys

Hi Christoff,

We laud for sharing your opinions and aim to improve consistency. To address your concerns, we do have eZee Absolute App available on Google Play Store as well as Apple App Store which is the simplest PMS app you will find in the market. And it also supports credit card payments. Additionally, we have interfaces with limited credit card processing and payment gateways. However, if you have any of your preferred ones, we can integrate that with our solutions. Recently, the UI of eZee Absolute has been given a face-lift and our other software are under development in that line. Please write to us here: cm@ezeetechnosys.com, so that we can well assist you on the queries and suggestions.

Regards,
Team eZee!

5 von 288 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

eZee Absolute Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eZee Absolute.

eZee Absolute bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 50,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

eZee Absolute hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

eZee Absolute unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Indonesisch, Koreanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

eZee Absolute unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen eZee Absolute hat

eZee Absolute bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für eZee Absolute gefundenen Softwarekategorien an.