Priava Funktionen, Bewertungen & Alternativen

Priava

Enterprise event & venue management booking system

3.8/5 (4 Bewertungen)

Priava Übersicht

Priava is a cloud-based venue and event management system designed for venues, museums and galleries, performing arts organizations, caterers, universities, governments, and other market sectors. The platform includes tools for managing availability, reservations, resources, logistics, customers, catering, reporting, and more.

With Priava, users can manage multiple events and venues simultaneously. The universal search function allows users to locate any account record, contact, or event. Through the booking chart, users can create bookings, view events scheduled for different days, weeks, months, or years, and run conflict checks to eliminate double bookings. Color-coding on the booking chart gives users an at-a-glance view of tentative and confirmed events.

Priava’s built-in customer relationship management (CRM) allows users to associate events with multiple contacts. Users can view the history of all their relationships, and track correspondence against customers, accounts, or events. Leads and enquiries can be managed, and the reasons for wins or losses can be tracked. Users can also categorize records to target marketing communications. Priava offers a range of report templates, with the ability for users to create custom reports, preview, save, print, and search within reports, and export to PDF, Word, or Excel.

Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Priava Bewertungen

Gesamtbewertung
3.8/5
75% Positive Bewertungen
0
Ausgezeichnet
3
Sehr gut
1
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Mit Google übersetzen

easy to use train staff in no time.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.6.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

empowerment for staff. Financial tracking beyond GL codes. Easy annual planning with the repeat function.

Vorteile

not relying on internal servers and IT for upgrades. Being in the cloud makes the package mobile. Have purchased a surface pro to deal with mobility.

Nachteile

reporting how its inserts comments as a picture is unclear on screen . Format to word and excel could be a lot better and dealing with comment as picture is boring. Bring on the App for Iphone and Android.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Mit Google übersetzen

Easy to use, good features,

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The Tasks function! The ability to set daily tasks linked to events has made my day so much more productive!

Nachteile

It is a little cumbersome when changing guest numbers, they need to be changed in so many places within an event

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Mit Google übersetzen

Clean screens and easy to use.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 19.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

It took around 3 hours to understand this product, its structure and how to configure the system and the remainder of one business day to do the configuration. The feature I genuinely like are the clean screens. I don't require a Panadol while using Priava.

Vorteile

The Clean screens and the easily understood workflow. Though you can easily modify the workflow to the manner in which you work. It is a very easy product to understand, configure and use. I was up and running with a fully configured system in 7 hours.

Nachteile

A number of features currently don't exists for the venue space booking.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Mit Google übersetzen

Claims to be ultra-modern, but relies on Flash

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 30.6.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Installed at a venue that I help to oversee. Seems a huge improvement over paper. Very disappointed that mobile access is impossible.

Vorteile

Big improvement over paper systems. Works well for multiple-space venues.

Nachteile

Relies on Flash for functionality so can't access from Android, iOS. Mobile apps promised on FAQ page but no timescale given. Their blog talks about how you wouldn't use a 10-year old mobile phone, yet they're building on software that's been mostly obsolete for at least 5.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

5.0/10

Priava Preis

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14-day free trial, no credit card required.
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Priava Funktionen

  • API
  • Anpassbare Berichterstellung

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatische Erinnerungen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Elektronische Zahlungen
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobile Integration
  • Social-Media-Integration

Zusätzliche Informationen für Priava

Schlüssel-Features von Priava

  • Availability management
  • Booking chart
  • Color-coded event statuses
  • Conflict checking
  • Correspondence tracking
  • Customer management
  • Customizable reporting
  • Enquiry management
  • Event & booking value tracking
  • Event booking
  • Event management
  • Lead management
  • Multiple calendar views
  • PCI DSS compliance
  • Record categorization
  • Relationship histories
  • Report templates
  • Universal search
  • Venue booking
  • Venue management
  • Venue setup
  • Win/loss reason tracking

Vorteile

  • With the booking chart, users can view availability and bookings by day, week, month, or year, book events, run conflict checks to eliminate double-booking, and track event statuses at-a-glance with color-coding.

  • The built-in customer relationship management (CRM) system allows users to associate multiple contacts with events, view relationship histories, and track correspondence against customers, accounts, or events.

  • Users can categorize records to enable targeted marketing, and track reasons for winning or losing events.

  • Priava offers pre-built report templates, and users can also create their own custom reports, and save, preview, print, export, and search within reports.

  • The universal search allows users to locate any contact, event, or account record, which streamlines the management of multiple events and venues.

  • Priava Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Priava.

    F. Welche Preispläne bietet Priava an?

    Priava bietet folgende Kostenpläne an:

    Preismodell: Abonnement

    Kostenlose Testversion: Verfügbar

    14-day free trial, no credit card required.
    Contact Priava for full pricing information.

    F. Was sind die Hauptfunktionen von Priava?

    Priava bietet die folgenden Funktionen:

    • Availability management
    • Booking chart
    • Color-coded event statuses
    • Conflict checking
    • Correspondence tracking
    • Customer management
    • Customizable reporting
    • Enquiry management
    • Event & booking value tracking
    • Event booking
    • Event management
    • Lead management
    • Multiple calendar views
    • PCI DSS compliance
    • Record categorization
    • Relationship histories
    • Report templates
    • Universal search
    • Venue booking
    • Venue management
    • Venue setup
    • Win/loss reason tracking

    F. Wer sind die typischen Nutzer von Priava?

    Priava hat die folgenden typischen Kunden:

    Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

    F: Welche Sprachen werden von Priava unterstützt?

    Priava unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    F. Welche Preispläne bietet Priava an?

    Priava hat folgende Preismodelle:

    Abonnement

    F. Unterstützt Priava mobile Geräte?

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Priava unterstützt

    F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Priava?

    Priava kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    Xero

    F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Priava an?

    Priava bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support

    Alternative Produkte