Über Guesty For Hosts

Your Porter App ist eine Mobile-First-Property-Management-App, die professionellen Airbnb-Hosts dabei hilft, die Kommunikation mit ihren Gästen zu verbessern, Teamkollegen zu koordinieren und Überprüfungen durch automatisierte Nachrichten, ein einheitliches Inbox- und Teammate-Management-Tool, Channel-Management-Technologie, Flugstatusverfolgung und mehr zu verbessern. Mit nativen iOS- und Android-Apps, Push-Benachrichtigungen und WhatsApp-Integration bietet Your Porter App Benutzern die Flexibilität, Aufgaben unterwegs über mobile Geräte zu verwalten.

Mithilfe der Nachrichtenautomatisierung können Benutzer native Airbnb-Nachrichten, E-Mails, Textnachrichten und WhatsApp-Nachrichten planen und automatisieren. Benutzer können ihre eigenen Regeln definieren und dann dem Autopiloten zuweisen, bevor sie personalisierte Nachrichten an die Gäste senden. Automatisierte Nachrichten helfen bei den ersten Anfragen, da die Benutzer die Gäste nach Informationen wie Flugdetails und voraussichtlichen Ankunftszeiten fragen können. Your Porter App speichert alle Telefonnummern von Gästen und bietet Benutzern einen zentralen Zugriff auf ihre vollständige Kontaktliste.

Your Porter App unterstützt einen einheitlichen Posteingang, mit dem Benutzer mehrere Airbnb-Konten in einem einzigen Posteingang konsolidieren können. Mehrere Auflistungen und Konten werden auch in einem einzigen Dashboard kombiniert, sodass Benutzer tägliche Vorgänge einfach und effizient planen können. Mit den Kanalverwaltungstools der Your Porter App kannst du Kalender aus anderen Kanälen importieren sowie die Verfügbarkeit und Preise zwischen Airbnb und Booking.com in Echtzeit synchronisieren. Die iCal-Synchronisierung ist für HomeAway/VRBO, TripAdvisor, CanadaStays und Wimdu verfügbar. Persönliche Erinnerungen helfen den Benutzern, Gästebewertungen zu sammeln, während die Flugstatus-Tracking-Technologie Benutzer über Verspätungen oder Änderungen von Flügen informiert.

Preisoptionen ab:

16,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Bereitstellung

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla und 134 weitere

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

16,00 $/Monat

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Videos zu Guesty For Hosts
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Guesty For Hosts: 66

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bewertungen/Rezensionen
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aanalyse
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Eigentümer-Aussagen
  • Einzelne Immobilie
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gäste-Check-in/Check-out
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Immobilienverwaltung
  • Inbox-Management
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanal-Analytik
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Online-Buchung
  • Partnermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Suchen / filtern
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vorlagen-Management
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung

Alternativen

SiteMinder

4
Nr. 1 Alternative zu Guesty For Hosts
SiteMinder ist eine Suite von integrierten Cloud-basierten Lösungen für globales Auflisten von Hotelzimmern und...

Uplisting

4,8
Nr. 2 Alternative zu Guesty For Hosts
Uplisting ist eine Kurzzeit-Mietverwaltungs-Software, die Eigentum, Kanal und Gästemanagement mit automatisierten...

Beds24

4,8
Nr. 3 Alternative zu Guesty For Hosts
Beds24 ist ein hochgradig anpassbares und flexibles Managementsystem für Ferienwohnungen, mit dem mehrere Immobilien...

Elina

4,5
Nr. 4 Alternative zu Guesty For Hosts
Elina ist eine cloudbasierte Property-Management–Plattform für Apartment-Hotels, unabhängige Hotels und Ferienimmobilien...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(537)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du Guesty For Hosts bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 537 Bewertungen
Pedro
Pedro
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Must have for a small property management company

Bewertet am 18.5.2022

Definitely an easy path for a new property management company or individual. If you work with a few...

Definitely an easy path for a new property management company or individual. If you work with a few houses, it´s the best choice in the market. I have had around 30/40 Demos within the channel manager/PMS sector and can tell you that this is the best price quality in the market.

Vorteile

This Channel Manager is by far the easiest we have had so far on our company. It has all the functionalities you need and very user friendly. There is only customer support via e-mail, but they normally reply within the first 24 hours.

Nachteile

The reason why we are thinking of changing the software is due to the automatic email/messaging. If you have direct bookings or bookings from agencies that are not connected to the channel, you will need to send messages manually. This is ok when you have a few houses, but when you grow your business, you want to optimize the operation as best as you can.

In Betracht gezogene Alternativen

Hostfully Property Management Platform

Gründe für den Wechsel zu Guesty For Hosts

All the features at unbeatable price.
Matthew
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Using Your Porter Vs Other PMS/CM applications

Bewertet am 18.2.2021

Its a great app. Our company went through 4 other apps before settling with your porter.

Its a great app. Our company went through 4 other apps before settling with your porter.

Vorteile

-Lets start by simply putting they connect to the listings very easily/fast
-Automated MSG is a must these days and is a plus that we can send SMS or Whatsapp msg. (The Whatsapp feature would be a lot better if we didn't have to add every guest to out contacts but I do understand that not in your control).
-The task manager is also a must for cleaners and maintenance. (we don't use it as much as we should but it is a great tool to have once we get more properties)
-The integration with Booking/VRBO is also a plus. Some of the better PMS services only have airbnb and VRBO and other have over 100+ and they don't matter. sorry to say this but maybe people around the world use these very small websites to book accommodations but to me its just too small a market to even use and waste time connecting to. (Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com are the main ones to look for)
-Of course the calendar and timeline feature is good but every single PMS/CM has this and some are better and some are worse. They work and that's all that matters.
-The booster feature seems good but who knows if it really works. The algorithms change for all the aps to know if updating a photo here and there actually does anything. The truth is if your using any of these apps the best way to take advantage of them is to use a dynamic pricing app with them.
-Last thing...use a dynamic pricing app with this to get the best use of the calendar and pricing together. It saves time and brings in more money.

Nachteile

-Not a fan of the fact you need to have the default language in English. I live in France and although the app automatically changes the language, when you want to send a quick one time MSG it always sends it in English and doesn't have the option to change it to the secondary language. (at least on the mobile app).

-last is the automated msg. This has been the best feature we have used on any PMS apps and is an MUST for us going forward. Your Porters has a decent interface and is simple to use but sometimes we wish they had more A.I features that can detect keywords and auto reply. For example: We continuously get asked for our address no matter how many times its on our listing, but if the app could detect when someone askes these obvious questions it will send a msg back right away it would be PERFECT! these days more and more apps are doing this type of auto MSG and I think if Your porter continues to update this feature we will never leave.

Jeff
Jeff
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Broken Vrbo Integration

Bewertet am 12.6.2023

As of this review (June 12th, 2023), I would recommend using a different platform if planning to...

As of this review (June 12th, 2023), I would recommend using a different platform if planning to list on sites outside of AirBnb. The bugs I experienced in my 2 weeks were too severe, slow, and difficult to resolve. I don't have a problem using buggy software until it starts affecting the basic task at hand; unfortunately, I believe Guesty For Hosts is a software that was rolled out too early and could cause more harm than good to a customer.Overall: 3/5 starsUser Interface: 3/5 stars (Mobile Included)AirBnb Integration: 4.5/5 starsVrbo Integration: 2/5 starsCustomer Support Speed/Reliability: 1/5 stars

Vorteile

Syncing calendars between AirBnb and Vrbo. This worked most of the time, but I did have multiple issues with Vrbo reservations lagging to show on customer-facing calendars. This led to an instance of a double booking. Ultimately, I "resolved" this issue by disabling Instant Bookings-- therefore, all reservations are filtered manually.

Nachteile

Guesty's integration into Vrbo is broken to put it simply. To start, it was slow to integrate as it took ~3 days of downtime before my Vrbo posting was manageable again (if you integrate before your rental season, this shouldn't be a problem). Once integrated, Guesty attempted to deploy my AirBnb listing to the Vrbo platform but botched the job as it modified the Vrbo listing to have 13 bedrooms opposed to the 2 bedrooms my AirBnb displays (AirBnb has a feature to assign pictures to each room, and somehow the 13 rooms in my house each were listed as bedrooms on Vrbo).Another issue I continue to see is that Vrbo reservation lag to update in Guesty's database (and one time not populating in the database at all). If Instant Booking is enabled and you're in a popular area, you will observe scheduling conflicts.Lastly and potentially the biggest issue of Guesty, is the limited Customer Support. There's no phone number to call and it operates on an "email ticket" basis-- so a day or two can go by before hearing back from them. This can be detrimental when mixing the previously mentioned bugs into time-sensitive scenarios. With that being said, once I was able to schedule a video call with their Customer Support, I was matched with someone who was helpful-- you can just tell they're heavily outmatched with all the issues they're receiving.

Art
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Almost perfect

Bewertet am 19.11.2019

Allows me to avoid double bookings by syncing across other platforms
Automated messages save...

Allows me to avoid double bookings by syncing across other platforms
Automated messages save time
Syncs nightly price and minimum stay across other platforms

Vorteile

Airbnb Extended connection
Booking.com API connection
Homeaway Extended connection
Message Automation to Airbnb, Booking.com and Homeaway
Airbnb price sync to Bookin.com and Homeaway with user defined markup
Very responsive tech support
Airbnb Extended connection works in restricted markets which do not permit API connections such as - Los Angeles, Montreal, Tokyo, etc.

Nachteile

No way to connect to Tokeet API
No ability to push prices from Tokeet to Your Porter App
Prices can only be taken from Airbnb and only than pushed to other channels
Limited message automation options

In Betracht gezogene Alternativen

Bookerville, Hostaway, Uplisting, Rentals United, Tokeet, Lodgix und Lodgify

Warum Guesty For Hosts gewählt wurde

Much better overall integration in my market - Los Angeles

Zuvor genutzte Software

Lodgify

Gründe für den Wechsel zu Guesty For Hosts

Simple, inexpensive, customizable
Eric
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great to manage your vacation rental

Bewertet am 20.10.2022

Great experience so far, we only have one vacation rental so this review is for Guesty for Hosts....

Great experience so far, we only have one vacation rental so this review is for Guesty for Hosts. We are acquiring more vacation rentals and will soon upgrade to the Guesty pros platform.

Vorteile

Very easy to set up and use. You HAVE to have your Airbnb account 100% set up before you open your account in Guesty as that is the only way it moves forward with this in place as it copies all the information over for your convenience and hence you don't have to input the same information twice.Easy centralized messaging with guests. The calendar can sync with various price management tools like pricelabs.

Nachteile

I'd like to see the ability to create the calendar, search and payment widgets from the website menu to copy and add to your own website instead of having to embed the whole site into ours.Paypal integration would be fantastic as well.

In Betracht gezogene Alternativen

Lodgify

Warum Guesty For Hosts gewählt wurde

I can now say they are pretty similar. But I switched because of the auto messaging capability to be able to send at a specific hour, while Lodgify you can specify which day before, after check in etc, but not the hour on that automated task.

Zuvor genutzte Software

Lodgify
5 von 537 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Guesty For Hosts Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Guesty For Hosts.

Guesty For Hosts bietet folgende Kostenpläne an:

Guesty For Hosts hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Guesty For Hosts unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Guesty For Hosts unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Guesty For Hosts kann in folgende Anwendungen integriert werden:

PayPal, PriceLabs, Stripe

Guesty For Hosts bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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