Über Guesty For Hosts

Your Porter App ist eine Mobile-First-Property-Management-App, die professionellen Airbnb-Hosts dabei hilft, die Kommunikation mit ihren Gästen zu verbessern, Teamkollegen zu koordinieren und Überprüfungen durch automatisierte Nachrichten, ein einheitliches Inbox- und Teammate-Management-Tool, Channel-Management-Technologie, Flugstatusverfolgung und mehr zu verbessern. Mit nativen iOS- und Android-Apps, Push-Benachrichtigungen und WhatsApp-Integration bietet Your Porter App Benutzern die Flexibilität, Aufgaben unterwegs über mobile Geräte zu verwalten.

Mithilfe der Nachrichtenautomatisierung können Benutzer native Airbnb-Nachrichten, E-Mails, Textnachrichten und WhatsApp-Nachrichten planen und automatisieren. Benutzer können ihre eigenen Regeln definieren und dann dem Autopiloten zuweisen, bevor sie personalisierte Nachrichten an die Gäste senden. Automatisierte Nachrichten helfen bei den ersten Anfragen, da die Benutzer die Gäste nach Informationen wie Flugdetails und voraussichtlichen Ankunftszeiten fragen können. Your Porter App speichert alle Telefonnummern von Gästen und bietet Benutzern einen zentralen Zugriff auf ihre vollständige Kontaktliste.

Your Porter App unterstützt einen einheitlichen Posteingang, mit dem Benutzer mehrere Airbnb-Konten in einem einzigen Posteingang konsolidieren können. Mehrere Auflistungen und Konten werden auch in einem einzigen Dashboard kombiniert, sodass Benutzer tägliche Vorgänge einfach und effizient planen können. Mit den Kanalverwaltungstools der Your Porter App kannst du Kalender aus anderen Kanälen importieren sowie die Verfügbarkeit und Preise zwischen Airbnb und Booking.com in Echtzeit synchronisieren. Die iCal-Synchronisierung ist für HomeAway/VRBO, TripAdvisor, CanadaStays und Wimdu verfügbar. Persönliche Erinnerungen helfen den Benutzern, Gästebewertungen zu sammeln, während die Flugstatus-Tracking-Technologie Benutzer über Verspätungen oder Änderungen von Flügen informiert.

Preisoptionen ab:

49,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Bereitstellung

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla und 134 weitere

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

49,00 $/Monat

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Guesty For Hosts: 66

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bewertungen/Rezensionen
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aanalyse
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Eigentümer-Aussagen
  • Einzelne Immobilie
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gäste-Check-in/Check-out
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Immobilienverwaltung
  • Inbox-Management
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanal-Analytik
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Online-Buchung
  • Partnermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Suchen / filtern
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vorlagen-Management
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung

Alternativen

SiteMinder

4,0
Nr. 1 Alternative zu Guesty For Hosts
SiteMinder: Die Hotel-Commerce-Plattform, die Ihnen alles bietet, um ein erfolgreiches Gastgewerbe zu führen. Verkaufen,...

Uplisting

4,8
Nr. 2 Alternative zu Guesty For Hosts
Uplisting ist eine Kurzzeit-Mietverwaltungs-Software, die Eigentum, Kanal und Gästemanagement mit automatisierten...

Beds24

4,8
Nr. 3 Alternative zu Guesty For Hosts
Beds24 ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltung, die einen Channel-Manager und eine Buchungsmaschine für Unternehmen...

Elina

4,5
Nr. 4 Alternative zu Guesty For Hosts
Elina ist eine cloudbasierte Property-Management–Plattform für Apartment-Hotels, unabhängige Hotels und Ferienimmobilien...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(529)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du Guesty For Hosts bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 529 Bewertungen
Pedro
Pedro
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Must have for a small property management company

Bewertet am 18.5.2022

Definitely an easy path for a new property management company or individual. If you work with a few...

Definitely an easy path for a new property management company or individual. If you work with a few houses, it´s the best choice in the market. I have had around 30/40 Demos within the channel manager/PMS sector and can tell you that this is the best price quality in the market.

Vorteile

This Channel Manager is by far the easiest we have had so far on our company. It has all the functionalities you need and very user friendly. There is only customer support via e-mail, but they normally reply within the first 24 hours.

Nachteile

The reason why we are thinking of changing the software is due to the automatic email/messaging. If you have direct bookings or bookings from agencies that are not connected to the channel, you will need to send messages manually. This is ok when you have a few houses, but when you grow your business, you want to optimize the operation as best as you can.

In Betracht gezogene Alternativen

Hostfully Property Management Platform

Gründe für den Wechsel zu Guesty For Hosts

All the features at unbeatable price.
Matthew
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Using Your Porter Vs Other PMS/CM applications

Bewertet am 18.2.2021

Its a great app. Our company went through 4 other apps before settling with your porter.

Its a great app. Our company went through 4 other apps before settling with your porter.

Vorteile

-Lets start by simply putting they connect to the listings very easily/fast
-Automated MSG is a must these days and is a plus that we can send SMS or Whatsapp msg. (The Whatsapp feature would be a lot better if we didn't have to add every guest to out contacts but I do understand that not in your control).
-The task manager is also a must for cleaners and maintenance. (we don't use it as much as we should but it is a great tool to have once we get more properties)
-The integration with Booking/VRBO is also a plus. Some of the better PMS services only have airbnb and VRBO and other have over 100+ and they don't matter. sorry to say this but maybe people around the world use these very small websites to book accommodations but to me its just too small a market to even use and waste time connecting to. (Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com are the main ones to look for)
-Of course the calendar and timeline feature is good but every single PMS/CM has this and some are better and some are worse. They work and that's all that matters.
-The booster feature seems good but who knows if it really works. The algorithms change for all the aps to know if updating a photo here and there actually does anything. The truth is if your using any of these apps the best way to take advantage of them is to use a dynamic pricing app with them.
-Last thing...use a dynamic pricing app with this to get the best use of the calendar and pricing together. It saves time and brings in more money.

Nachteile

-Not a fan of the fact you need to have the default language in English. I live in France and although the app automatically changes the language, when you want to send a quick one time MSG it always sends it in English and doesn't have the option to change it to the secondary language. (at least on the mobile app).

-last is the automated msg. This has been the best feature we have used on any PMS apps and is an MUST for us going forward. Your Porters has a decent interface and is simple to use but sometimes we wish they had more A.I features that can detect keywords and auto reply. For example: We continuously get asked for our address no matter how many times its on our listing, but if the app could detect when someone askes these obvious questions it will send a msg back right away it would be PERFECT! these days more and more apps are doing this type of auto MSG and I think if Your porter continues to update this feature we will never leave.

Cliff
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Mobile. Universal. Failing.

Bewertet am 27.8.2022

I have been a ProHost on Guesty for Hosts (formerly known as YourPorter) for many years now and...

I have been a ProHost on Guesty for Hosts (formerly known as YourPorter) for many years now and only after testing/comparing nearly every short term rental software on the market in excruciating depth. At that time back in 2019, this was truly the premier option for managing a handful of short term rental properties quickly, efficiently, and from any device. The Porter team felt small, but development was rapid and support responsive.

Most/all of that changed with the acquisition and rebranding into Guesty for Hosts. Customer support responses are canned, generic, and generally careless. Significant bugs, including major ones that mess up pricing when used with industry standard smart pricing tools, break availability windows when toggling between options, and mandate force-quitting the iOS mobile app on every relaunch are persistent and unresolved months after being reported.

While I still love the idea of mobile-first channel manager with the features and flexibility that Guesty for Hosts offers, the growing list of major bugs that cause me hours of troubleshooting and self-solving are growing old and I am beginning to start looking/testing other channel management tools that work more consistently and reliably, without costing an arm and a leg.

Vorteile

Automated messaging includes several features beyond the industry standard dynamic tags from customer reservations like if/then messaging criteria that can be used to create advanced guest upsells based on whether or not there are guests checking in before/after others, whether a guest has completed the integrated check-in form, and how many other reservation variables such as min/max guests, min/max stays, and days to check-in.

Additionally, the mobile-first UX of the product makes managing on smartphone (almost) as easy as managing on desktop, with most/all features available on the go, even if things like messaging templates are largely unusable given tiny text entry fields and dated web-frame based UI.

Lastly, integrated direct booking capability provides additional revenue opportunities for hosts with chops to register their own domain name and promote their own booking capabilities to avoid the 20-30% platform tax.

Nachteile

Ever since the Guesty acquisition customer support has gone off the rails: support inquiries are generally responses with canned/generic responses, new features are nonexistent, and longstanding bugs in the software (like the one that can't unblock availability in your calendar if/when you change the availability window) will cost hosts who use the product real dollars.

Additionally, the dated mobile interface, while undoubtedly innovative back in its day used a dated, cross-platform technology that's largely just embedding sliding webpage frames inside of a local mobile app. This has led to the need for me to force-quit the iOS map nearly *every single time it's launched* in order to even view/access the calendar on an iPhone.

Warum Guesty For Hosts gewählt wurde

Greater features and mobile flexibility.

Zuvor genutzte Software

iGMS

Gründe für den Wechsel zu Guesty For Hosts

Originally: mobile-first design that allowed 100% management from mobile interface.
Shawn
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product for our business

Bewertet am 12.12.2023

It has been great, we use it everyday and has made managing our vacation rental so much easier.

It has been great, we use it everyday and has made managing our vacation rental so much easier.

Vorteile

The most important use for us has been the automation. The guest messaging feature has been a game changer. It works perfectly and guests love it. It is so easy to get them the information the need. The cleaning management is great. The ability to use multiple booking platforms in one centralized app is the best feature.

Nachteile

Wish the cleaning feature was more of a task feature. This would include cleaning, repairs, maintenance, scheduled tasks (like deep clean days, filters, spa). It can be managed as is, but would be so much better if this section was more robust. Especially with individual photo options for tasks, repairs etc

Art
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Almost perfect

Bewertet am 19.11.2019

Allows me to avoid double bookings by syncing across other platforms
Automated messages save...

Allows me to avoid double bookings by syncing across other platforms
Automated messages save time
Syncs nightly price and minimum stay across other platforms

Vorteile

Airbnb Extended connection
Booking.com API connection
Homeaway Extended connection
Message Automation to Airbnb, Booking.com and Homeaway
Airbnb price sync to Bookin.com and Homeaway with user defined markup
Very responsive tech support
Airbnb Extended connection works in restricted markets which do not permit API connections such as - Los Angeles, Montreal, Tokyo, etc.

Nachteile

No way to connect to Tokeet API
No ability to push prices from Tokeet to Your Porter App
Prices can only be taken from Airbnb and only than pushed to other channels
Limited message automation options

In Betracht gezogene Alternativen

Bookerville, Hostaway, Uplisting, Rentals United, Tokeet, Lodgix und Lodgify

Warum Guesty For Hosts gewählt wurde

Much better overall integration in my market - Los Angeles

Zuvor genutzte Software

Lodgify

Gründe für den Wechsel zu Guesty For Hosts

Simple, inexpensive, customizable
5 von 529 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Guesty For Hosts Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Guesty For Hosts.

Guesty For Hosts bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 49,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Guesty For Hosts hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Guesty For Hosts unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Guesty For Hosts unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Guesty For Hosts kann in folgende Anwendungen integriert werden:

PayPal, PriceLabs, Stripe

Guesty For Hosts bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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