roomMaster Anywhere

4,3 (54)
Eine Bewertung schreiben
Online-Hotelbuchungssystem mit vollem Funktionsumfang

Über roomMaster Anywhere

Welcome Anywhere ist ein Immobilienmanagement- und Hotelbuchungssystem für Anbieter von Unterkünften und Restaurants, das eine Reihe integrierter Tools bietet, um den Umsatz zu maximieren und den Kundenservice zu verbessern. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Backoffice-Tools, Reservierungsverwaltung, automatisierte Korrespondenz mit Gästen, Kundenprofilerstellung, mobile Online-Buchung sowie Abrechnung und Rechnungsstellung, Tarif- und Rabattmanagement, POS-Integration und mehr.

Welcome Anywhere bietet ein erweitertes Reservierungsmanagement mit Filteroptionen, mit denen die Buchungsverfügbarkeit eingegrenzt werden kann, um bestimmte Gästeanforderungen zu erfüllen und detaillierte Hauslisten und Statistiken bezüglich der Belegung aufzurufen. Mit den Tarifverwaltungsfunktionen können Nutzer Standardtarife, saisonale Pakete und Sonderangebote einrichten und verwalten und sofort mit der Funktion für Tagestarife auf Preisänderungen reagieren. Füge Rabattcodes für Gäste hinzu, die diese während der Buchung direkt über die Business-Website nutzen können.

Das Online-Buchungssystem der Plattform funktioniert auf jedem Gerät, sodass Kunden Verfügbarkeit, Preise und Buchungen von jedem Computer, Tablet oder Smartphone aus überprüfen können. Unternehmen können über die Integration in Social Media auch eine Buchungsschaltfläche auf ihrer geschäftlichen Facebook-Seite einfügen. Kunden können Zahlungen für Buchungen über Onlinehändler wie PayPal, Sage Pay, Worldpay, Barclays ePDQ und SecureTrading mit vollständig PCI-konformer Kreditkartenspeicherung vornehmen.

Welcome Anywhere Plus umfasst Channelmanagement. Damit wird das Buchungssystem direkt mit Buchungsseiten wie Laterooms, TripAdvisor, Expedia und Booking.com verbunden und Echtzeit-Updates zu Preisen und Verfügbarkeit sind möglich. Verwalte eine Kundendatenbank mit fortschrittlicher Gastprofilerstellung und exportiere Kontaktinformationen in eine CSV-Datei, die mit E-Marketing-Plattformen von Drittanbietern wie Mailchimp verwendet werden kann. Dank Tools für E-Mail- und SMS-Nachrichten können Nutzer mit Gästen sowohl vor als auch nach deren Aufenthalt kommunizieren. Zu den zusätzlichen Funktionen der Plattform gehören POS-Integration, Buchhaltung, erweiterte Gästeabrechnung, Berichte und die Abrechnung mit mehreren Währungen.


Bilder

roomMaster Anywhere Software - 1
roomMaster Anywhere Software - 2
roomMaster Anywhere Software - 3
roomMaster Anywhere Software - 4
roomMaster Anywhere Software - 5
roomMaster Anywhere Software - 6
roomMaster Anywhere Software - 7
7 weitere anzeigen
roomMaster Anywhere Software - 1
roomMaster Anywhere Software - 2
roomMaster Anywhere Software - 3
roomMaster Anywhere Software - 4
roomMaster Anywhere Software - 5
roomMaster Anywhere Software - 6
roomMaster Anywhere Software - 7

Du bist nicht sicher, ob roomMaster Anywhere das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

roomMaster Anywhere

4,3 (54)
VS.

Startpreis

30,00 $
Monat
100,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

42
43

Integrationen

8
49

Bedienkomfort

4,3 (54)
4,8 (41)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (54)
4,6 (41)

Kundenservice

4,4 (54)
4,5 (41)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Mews

4,7
Nr. 1 Alternative zu roomMaster Anywhere
Mews ist ein cloudbasiertes Immobilienverwaltungssystem, mit dem Gastgewerbeunternehmen tägliche Vorgänge wie Online-Buc...

Rezlynx

4,8
Nr. 2 Alternative zu roomMaster Anywhere
Rezlynx von Guestline ist ein Cloud-basiertes Property-Management-System (PMS) zur Verwaltung von Buchungen, Verfügbarke...

innRoad

4,5
Nr. 3 Alternative zu roomMaster Anywhere
innRoad ist ein cloudbasiertes Immobilienmanagement-System, das unabhängigen Hotels Zugang zu Reservierungs-, Buchungs-,...

VacationsPal

5
Nr. 4 Alternative zu roomMaster Anywhere
VacationsPal ist eine cloudbasierte Software, die Immobilienverwaltern, Hotels und Frühstückspensionen hilft, Buchungen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(54)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du roomMaster Anywhere bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 54 Bewertungen
Traci
Traci
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

RoomMaster Anywhere is definitely a great option for smaller boutique size properties

Bewertet am 2.8.2022

I definitely would recommend it to smaller size hotels, I am not sure how it would work on a...

I definitely would recommend it to smaller size hotels, I am not sure how it would work on a property with in excess of 50 rooms.

Vorteile

It is very easy to use, having the ability to access from home without having to go through the VPN networks and having connection issues. Especially if the property is down!

Nachteile

I think the reporting should be more detailed. Coming from another larger branded hotel I was accustomed to customizing reports easily to get more pinpointed information.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

roomMaster Anywhere is vital to our business but could be improved

Bewertet am 29.7.2022

Vorteile

Being able to administer it in any location. Room moves are simple (though be careful about the dates, as it is easy to accidentally move the booking to the side.) The 'Reports,' are great and very flexible, as is the 'End of Day Plus.' It's very easy to have an overall view of the bookings you have coming.

Nachteile

Many features that we hoped would have re-appeared from our original Welcome system are still not available on RoomMaster, such as being able to 'Move & Consolidate' billing items, so there is just one line of for example, Accommodation/Room Charges. One cannot easily move multiple charges from room to room or folio to folio without moving everything. It takes 5 clicks to print an invoice! Even when already in the invoice. The toolbar just pops out from the side when you least want it. If yoiu want to modify which Folio you need the charges to go to, yoiu have to go into the timeline and do it for every day, unless it is a group booking.

In Betracht gezogene Alternativen

innRoad

Warum roomMaster Anywhere gewählt wurde

It was necessary because they were switching to a 'Cloud Based' sytem.

Gründe für den Wechsel zu roomMaster Anywhere

They couldn't guarantee that our tills would integrate with their software. The upgrade price was fair and reasonable. It's the devil we know!
Steven
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Welcome is very easy to use but reporting isn't very accurate

Bewertet am 16.1.2018

Ease of use

Ease of use

Vorteile

Ease of use, very easy to train new team members, very friendly user interface. Brilliant channel management, any changes made at site level is communicated across all booking channels seamlessly.

Nachteile

Reporting is not easy and there always seems to be a margin of error with figures. Simple stats such as occupancy, average length of stay etc is not just there. You cannot delete group bookings or multiple rooms at once, you have to delete room by room.

Antwort von Aspire Software Company

Hi Steven, many thanks for the review and especially the 5 stars for ease of use and customer support. We're a bunch of ex-hoteliers so know what you expect, support-wise, and we always try to think like you when developing new functionality.

Thanks too for the comments about the reports. It is very important to us that we hear this feedback and understand what we can do to improve. We have an exciting development schedule which I think you're going to love, with modifications to group booking and the reporting suite.

If you need any help with any of the above areas, I would be very happy to put Ricky or Luke on a call with you to work through your requirements, on us. Email is MD@welcome-systems.uk.

Thanks for being a Welcome customer, it means a lot.

All the best

John

Adam
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fantastic New Addition

Bewertet am 26.10.2016

I studied numerous PMS systems before choosing to remain with Welcome Computers. The simple reason...

I studied numerous PMS systems before choosing to remain with Welcome Computers. The simple reason for this choice is because their people actually care. You can pick up the phone and speak to a real person within seconds. If you have done something stupid and need help - they will help you. If the system is lacking a feature you require - they will beta test it and consider you.

The system integrates pretty well with our Datasym Epos system (a few

The software is browser friendly, tablet friendly and surprisingly you are able to do most functions on a phone - normally a feature of only basic systems.

The interface is pleasing to the eye. Easy to navigate. A few mods could be done to make the booking process foolproof (again, in development i believe).

I wish that sometimes updates would come sooner but these guys have probably learned the hard way about what happens if you rush through something.

I also wish that Admins had more control and could restrict access for others and personalise the system to shape their business more. Saying this, I believe that these are all in the pipeline already.

The system is very good value for money. The online room booking widget for your website will reduce those bills you pay to booking.com and laterooms.

Like I've said already, a few tweaks would make me over the moon, but you will not find better without getting a system that is so complicated it needs NASA mission control to operate. My staff can be up and running with Welcome Anywhere with a half day of training!!!

Vorteile

Service - Although not 24/7 they are still very good
Cloud based.
Integration with Epos.
Simple forms and reports.

Nachteile

More admin functions needed.
Updates to be quicker.

Antwort von Aspire Software Company

Thank you Adam, we very much appreciate your feedback and the positive review. Over the years we have changed with the market and are very much driven by our customers. We're a hospitality original and we'll never be afraid to make brave decisions about the product's functionality. We don't always get it right but hopefully you can sense that we design for the hotelier, and not as software techs.

We have a mission to partner with the best, hence our focus on linking with many EPOS systems (glad you're loving DPOS, by the way!). We have more on the way - reviews, CRM, new reports and so on, and we'll try to get these out quickly. Keep the feedback coming, and thanks for choosing Welcome.

Neil
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good customer service with knowledgeable staff. Luke & Ricky are great.

Bewertet am 21.7.2017

A fully featured PMS and POS system that meets all our requirements.
Now we have also included...

A fully featured PMS and POS system that meets all our requirements.
Now we have also included call logging from our telephone system.

Vorteile

Ease of use is a great advantage with Welcome Anywhere. It's very easy to get on with from day 1. All the functions are fairly intuitive.

The team at Welcome Anywhere rescued us when we lost our old system, and had the new system build and running within a day.

The ability to customise registration forms, invoices, reminder emails etc is great.

Welcome anywhere also have Buttons which is an entry level POS system which posts directly to room bills, which provides us with a cost effective solution which meets all our requirements.

Nachteile

A little more drag and drop functionality in the calendar would be nice.

The ability to do some conditional text in the registration forms & reminder emails would be a great addition.

Rates are still a little confusing to get your head round at times.

Antwort von Aspire Software Company

Hi Neil and thank you so much for the positive review. Ricky and Luke will be delighted with your feedback!

We are delighted to be working in partnership with Spanhoe Lodge (another great Northamptonshire accomodation business!) and that you find Welcome Anywhere so easy to use. It was a pleasure to "rescue" you!

We are always innovating and never stop listening, so your feedback around drag & drop is well received here at Welcome Towers. Perhaps we could also have a chat around rates, as at the end of the day we're here to make life easier for you. We'll be in touch to ensure you are included in any future specification-setting and subsequent beta testing.

As a teaser, look out for some really nice functionality coming shortly...

Thanks for being part of the Welcome family, we really do appreciate it.

All the best, John

5 von 54 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

roomMaster Anywhere Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über roomMaster Anywhere.

roomMaster Anywhere bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 30,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

roomMaster Anywhere hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

roomMaster Anywhere unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

roomMaster Anywhere unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

roomMaster Anywhere kann in folgende Anwendungen integriert werden:

DatasymPRO, Epos Now, Fidelity, PayPal, SiteMinder, Triptease, TrustYou, Worldpay

roomMaster Anywhere bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für roomMaster Anywhere gefundenen Softwarekategorien an.