Ticket Tailor
Ticket Tailor
Über Ticket Tailor
Ticket Tailor ist eine Event-Ticketing-Plattform, die es Unternehmen leicht macht, Tickets für Veranstaltungen aller Art und Größe online zu verkaufen. Benutzer müssen sich lediglich anmelden, ihre Veranstaltungen auflisten und in wenigen Minuten mit dem Verkauf beginnen. Mit Ticket Tailor können Veranstalter direkt von ihrer eigenen Website aus über Widgets verkaufen oder eine anpassbare, dedizierte Veranstaltungsseite nutzen.
Mit Ticket Tailor können Benutzer benutzerdefinierte Formulare erstellen, um Daten von Teilnehmern zu sammeln, Rabattcodes für Werbeaktionen zu erstellen, Tracking-Links zu erstellen, um zu sehen, woher die Verkäufe kommen, und mit Tools von Drittanbietern wie Facebook, MailChimp oder vielen anderen zu integrieren.
Ticket Tailor nimmt keine Umsatzeinbußen hin, d.h. die Nutzer können diese zusätzlichen Einsparungen entweder an ihre Ticketkäufer weitergeben oder sie haben die Möglichkeit, eigene Buchungsgebühren zu erheben mit dem Ziel, den Gesamtumsatz zu steigern.
Nutze am Veranstaltungstag die mobile Check-in-App zum Scannen von Kundentickets oder druck einfach eine Türliste aus. Nach der Veranstaltung können alle Kundendaten exportiert und für zukünftige Berichte oder Analysen gespeichert werden.
Preisoptionen ab:
0,28 $/einmalig
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Australien und 44 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
0,28 $/einmalig
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder
Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Ticket Tailor: 75
Alternativen
Showpass
Salesforce Sales Cloud
VolunteerLocal
atEvent
Nutzerbewertungen
Hast du Ticket Tailor bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A hidden treasure - Ticket Tailor has been critical in my organization's response to covid
Bewertet am 14.12.2021
My nonprofit organization relies heavily on visitor admission revenue to help advance our mission....
My nonprofit organization relies heavily on visitor admission revenue to help advance our mission. We were closed for a year due to covid, which impacted us heavily. This year, we sought a solution to be able to open safely. One of our solutions was online, timed ticketing. I researched various options and found Ticket Tailor, which was listed as integrating with my Weebly website. I'm so glad I found this solution! Not only did it work well for our purposes, but the customer service they provide is excellent! They even had articles on implementing timed ticketing - just what we were looking for. The "chat" is always helpful and they always have ideas for how to use the program to do what I want it to do. And their regular updates are actually... Helpful! Always adding features or tweaking elements that make the program work just that bit better. They are affordable and responsive. I highly recommend Ticket Tailor.
Vorteile
Ticket Tailor is easy to use and has excellent customer service. Any time I need help with doing something, they respond quickly. Also, they truly listen to their customers and make regular, helpful updates. I like the ease of use, ease of creating events and ticket options, ability to embed in my website, ability to customize events and communications, and so much more. The software is very affordable, and you can pass on the ticketing fees which is very common practice these days. It's a great platform!
Nachteile
It's hard to say because I love this software. Reporting could be a little more robust, although it is similar to other types of platforms (e.g., online sales). Integration with a few more software platforms, such as more options for emailing, would be helpful. Much of what I would have said "like least" when I first started using the platform have already been addressed in the company's software updates!
In Betracht gezogene Alternativen
EventbriteGründe für den Wechsel zu Ticket Tailor
It looked more user friendly and was more economical.- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to setup. Great Integrations. Clean Interface
Bewertet am 23.4.2024
We were about to go live using SquareSpace to sell tickets to keep the setup easy. Boy am I glad...
We were about to go live using SquareSpace to sell tickets to keep the setup easy. Boy am I glad we changed to Ticket Tailor. The easy of selling both tickets and collecting donations on TT has around made the setup worth it. And the checkin app will make the event day so much easier than using an XLS file! Thank you TT team
Vorteile
We were up and running in less than 30 minutes. This includes adding a new event, integrating it with our Stripe account, integrating it with our MailChimp account and integrating it with our existing website on SquareSpace.
I was HIGHLY skeptical that our users would purchase tickets AND make a donation for our fundraising event. Boy was I WRONG. Ticket Tailor's user interface really helps make it so easy for our users to do both. Thank you!
Nachteile
Small request - I would love a report (or maybe on the dashboard) that shows ticket sales $ and donations $ separately.
In Betracht gezogene Alternativen
SquarespaceWarum Ticket Tailor gewählt wurde
Better user experience for selling tickets and collecting donations. Better user experience for check into the event. Better ticket price management.Zuvor genutzte Software
SquarespaceGründe für den Wechsel zu Ticket Tailor
the user experience for the other products was not ideal. and the check in process was going to be very difficult.- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good Service For Smaller Events
Bewertet am 25.11.2024
Vorteile
Easy to create and send/sell tickets for a small event.
Nachteile
Fees were a little high. It adds up fast as a small business.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Good features, need better summaries
Bewertet am 23.10.2019
Much better than Eventbrite.
Much better than Eventbrite.
Vorteile
I like the immediacy of it and the fact that it easily links up to Stripe for fast payments.
Nachteile
I always need to do print screens of the events I've held and the total amounts made for my accountants, because there's no feature to have a summary of the income for each product. I've asked the question but Ticket Tailor has referred me to Stripe, however Stripe don't show you what you've made per product, only money coming in. So it's a bit of an annoying vicious circle.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Best Experience with Ticket Tailor--thank you for your wonderful customer service
Bewertet am 1.10.2024
It was the best experience. In fact, I have many future events, and I will keep using them every...
It was the best experience. In fact, I have many future events, and I will keep using them every time and recommend them to others.
Vorteile
It is so user-friendly, and their customer support is great. They respond to you right away at any hour if you have any questions. That is extremely helpful when I needed a response right away. And it was so easy to create the event and print the box office reports.
Nachteile
I found it time-consuming to navigate how to find a way to receive payment from ticket sales. And wanted to see if they could expand using more services like Venmo or PayPal for one to receive payment.
Ticket Tailor Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Ticket Tailor.F. Welche Preispläne bietet Ticket Tailor an?
Ticket Tailor bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,28 $/einmalig Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Ticket Tailor?
Ticket Tailor hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Ticket Tailor unterstützt?
Ticket Tailor unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Ticket Tailor mobile Geräte?
Ticket Tailor unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Ticket Tailor?
Ticket Tailor kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Blackbaud Raiser's Edge NXT, Constant Contact, Flowpoint, HubSpot CMS Hub, Mailchimp, Meta for Business, PayPal, Squarespace, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Ticket Tailor an?
Ticket Tailor bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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