
Über Chaport
Chaport ist eine moderne Kunden-Messaging-Software mit Multi-Channel-Live-Chat, Chatbots, automatischen Einladungen, Wissensdatenbank, Integrationen mit Facebook, Viber, Telegram, Gruppenchat-Funktionen und mehr. Es ist als moderner Messenger konzipiert, um die Kommunikation mit Kunden so einfach und angenehm wie das Chatten mit Freunden zu gestalten. Außerdem bietet es Web-, Desktop- und mobile Apps, sodass Sie von jedem Gerät und Standort aus mit Kunden chatten können.
Benutzer können Chaport mit Zapier (keine Programmierkenntnisse erforderlich) oder API in über 3.000 Apps integrieren. Weitere Funktionen umfassen die Anpassung des Erscheinungsbilds, detaillierte Besucherinformationen, ein Pre-Chat-Formular, das Senden von Dateien, gespeicherte Antworten, ein mehrsprachiges Chat-Widget, Berichte und vieles mehr.
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- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Сovers all needs at the best price
Bewertet am 17.8.2021
Vorteile
I liked the most the simplicity and the simultaneous power of this product. Chaport has all features that we wanted to have in our early-stage startup, we don't want the live-chat tool to be too complex. An equally important point is the price. in comparison with competitors, it is the best price on the market
Nachteile
There were some minor issues like rendering in a custom element, we contacted Chaports's support, and they promised to implement this in the next releases.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple, yet awesome software you must have on your website!
Bewertet am 6.9.2019
What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this...
What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?
Vorteile
The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!
Nachteile
None. Everything is as explained on the website.
Gründe für den Wechsel zu Chaport
Functionalities were very well explained, it is clean, yet rich in features, plus it's perfect for growing teams and to try before you buy.- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Simple live chat solution
Bewertet am 20.9.2018
Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to...
Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.
Vorteile
The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly
Nachteile
What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work
Antwort von Chaport
Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.

- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Web Chat Functions
Bewertet am 15.4.2020
We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster...
We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.
Vorteile
I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.
Nachteile
I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.
Gründe für den Wechsel zu Chaport
The cost, ability to turn the chat bubble off when we are not working, and ability to use the chat on multiple URLs we own.- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Exactly What I've Been Looking For!!!
Bewertet am 26.5.2021
I got my first chat while I was literally still adjusting the settings. I don't know the exact...
I got my first chat while I was literally still adjusting the settings. I don't know the exact numbers, but it IMMEDIATELY increased my engagement and I actually increased my sales by over 200%, in the first week of using it.
I know that I may be an anomaly, but I am proof that it can happen.
Vorteile
This software/service is a complete "Diamond in the Rough". I have been searching for months for just right fit. The chat-bots that are the most recommended on blog posts and videos are FAR too expensive (at least for someone just starting out) and they all seem to lack something that I need.
And then I found this one. It works PERFECTLY, and gives me everything thing that I need! It actually had MORE than I ever expected. I FULLY plan on scaling up with this product as my business needs also scale up.
Bottom Line: Absolutely Love It!
Nachteile
So far, I haven't found one thing that I like "the least". I am just starting with it, but I have zero complaints. The only thing that I would change is the ability to adjust where the little bubble shows up on the screen (more than just choosing left or right) - but as far as I know, NOBODY has gotten that far... Maybe they'll be the first... [fingers crossed]
Antwort von Chaport
Thank you for your feedback, Claude! We are happy you like Chaport :) If you want to adjust the position of the chat icon, you can do it using our API: https://docs.chaport.com/api/js/v1/?javascript--cq#appearance. Feel free to contact us at any time if you have any questions.
Chaport Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Chaport.F. Welche Preispläne bietet Chaport an?
Chaport bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 19,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Chaport?
Chaport hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Chaport unterstützt?
Chaport unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Estnisch, Finnisch, Französisch, Griechisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Lettisch, Litauisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Serbisch, Slowakisch, Slowenisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch, Vietnamesisch
F. Unterstützt Chaport mobile Geräte?
Chaport unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Chaport?
Chaport kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Chaport an?
Chaport bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Chat
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