DoTimely

All-in-One-Mobillösung für Hundeausführung und Haustierbetreuung

4,7 /5 (71 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

DoTimely Übersicht

Was ist DoTimely?

DoTimely ist eine All-in-One-Managementlösung für Haustierbetreuung, Hundeausführung, Pflege- und Trainingsunternehmen mit Funktionen für Planung, Rechnungsstellung, Kommunikationstools und mehr. Nutzer können ihr Unternehmen mit ihrem Mobilgerät von überall aus betreiben.

Kunden oder Mitarbeiter können Termine planen und verwalten, einschließlich einmaliger, kurzer oder wiederkehrender Termine. Nutzer erhalten höchste Flexibilität, wenn sie eine Rechnung erstellen möchten. Alle Termine, die im Zeitplan stehen, können abgerechnet werden und stehen in direktem Zusammenhang mit der Terminplanung. Mit der Bulk-Abrechnung von DoTimely können Nutzer mit wenigen Klicks Rechnungen erstellen und Zahlungen einkassieren. Dank automatisierter Rechnungsstellung und sicherer Zahlungsabwicklung gehören verspätete Zahlungen und entgangene Einnahmen der Vergangenheit an.

Die GPS-Ortung von DoTimely kann für einzelne Dienste ein- oder ausgeschaltet werden. Nutzer können benachrichtigt werden, wenn ein Dienst beginnt oder endet und ein Termin angefordert oder abgesagt wird. Wähle aus, ob Kunden Benachrichtigungen erhalten sollen, und halte die Hundeausführer und Kunden auf dem Laufenden. Biete Kunden die Möglichkeit, den Service anhand von Fotos zu überprüfen. Mitarbeiter können die Dienste nachweisen, indem sie ein Foto am Anfang und eines am Ende des Dienstes machen.

Mit den farbcodierten Kalendern in Tages- und Monatsansichten kannst du den Zeitplan und den Fortschritt von Terminen an einem Tag überblicken. Sieh dir Besuchsberichte für abgeschlossene Termine an oder nimm Änderungen vor, um Preise anzupassen und Angebote hinzuzufügen. Die Mitarbeiter können online auf ihre Zeitpläne, Gehaltsabrechnungen und Nachrichten zugreifen und werden per Mobilfunkbenachrichtigungen und E-Mails über alle Zeitplanänderungen informiert. DoTimely-Nutzer können über das Internet oder mobil auf die Plattform zugreifen.

DoTimely Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,25 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

DoTimely Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

DoTimely Screenshot: Run the business from anywhere, using any mobile device.
DoTimely Screenshot: Run the business from anywhere, using any mobile device. DoTimely Screenshot: Appointment list DoTimely Screenshot: Invoices overview DoTimely Screenshot: Scheduling DoTimely Screenshot: Staff management

DoTimely Bewertungen

DoTimely Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
50

Sehr gut
19

Durchschnitt
1

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,8
97% haben diese Anwendung empfohlen
Marissa L.

DoTimely is the best!


Mit Google übersetzen
Candice W.

Fantastic software!!

This software has made my life 100 times easier. It just streamlines everything and brings it all into the same place. Such a great experience for such a great cost.


Mit Google übersetzen
Ted T.

Please read to save yourself a headache.

Speaking with the company from the start they were agreeable and excited. I paid for them to import our customers, which then had be be re-done by an employee as it wasn't accurately transcribed. After months of speaking with them they seem to believe that the major draw is online requests and cancellations. Which was something that appealed to me. The functionality to my team just didn't pan out. The lay out of the app is different for each OS, so training people couldn't be homogenized, they had no ability to help when there was no connectivity, and no way to not have it be a data hog in the field. It also saps batteries forcing some staff to carry field chargers as phones couldn't last an entire shift. They made a LOT of promises as to what they could do, and said it could all be customized for a fee. What they don't state is that anything you pay for they can then offer to your competition at no charge. Essentially anyone using this app is helping the company evolve to the needs of the client on the clients dime. Lastly I don't think anyone at the company (definitely no one KI spoke with over the 3 months we were assessing the software had any experience in the field of dog walking / pet sitting. The answer most gotten when we would reach out was "we'll look into it" and "that is how it works" without addressing the need, or acknowledging it with a a flippant answer. This software may be useful to an individual contributor, but not a team effort, it falls .


Mit Google übersetzen
Jeanne T.

Amazing software for running my business

Amazing!! DoTimely has helped me to grow my business. The DoTimely team is very quick to respond when I have any issues and were so great getting me started on the app. I am so happy I chose this company to help me manage my business. The product is great for my team and the customers/. Easy to use!


Mit Google übersetzen
Betzy S.

Highly recommended!


Mit Google übersetzen
Marissa L.
Branche: Tierarzt
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

DoTimely is the best!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

ease of use, customer service, all in one for my small business

Nachteile

there are some features that can only be done on web vs app. On the go this can sometimes be a challenge but i know the team is working on it.

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Antwort von DoTimely

Hi Marissa,
Your feedback means a lot to us. Thanks

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Candice W.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Fantastic software!!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 31.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

This software has made my life 100 times easier. It just streamlines everything and brings it all into the same place. Such a great experience for such a great cost.

Vorteile

It is so easy to use and fully customizable for whatever you need it for. I've created so much variation in the system and my clients and employees all find it so easy. The report cards are fantastic and give a since of security to my clients. The customer service is absolutely wonderful! I've never had to wait for very long to get a response and they work out any issues very quickly!

Nachteile

It does glitch every now and then and it will drain your battery life, but so does every other software out there haha.

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Antwort von DoTimely

Hi Candice,
Your feedback is much appreciated.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ted T.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Please read to save yourself a headache.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 7.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Speaking with the company from the start they were agreeable and excited. I paid for them to import our customers, which then had be be re-done by an employee as it wasn't accurately transcribed. After months of speaking with them they seem to believe that the major draw is online requests and cancellations. Which was something that appealed to me. The functionality to my team just didn't pan out. The lay out of the app is different for each OS, so training people couldn't be homogenized, they had no ability to help when there was no connectivity, and no way to not have it be a data hog in the field. It also saps batteries forcing some staff to carry field chargers as phones couldn't last an entire shift. They made a LOT of promises as to what they could do, and said it could all be customized for a fee. What they don't state is that anything you pay for they can then offer to your competition at no charge. Essentially anyone using this app is helping the company evolve to the needs of the client on the clients dime. Lastly I don't think anyone at the company (definitely no one KI spoke with over the 3 months we were assessing the software had any experience in the field of dog walking / pet sitting. The answer most gotten when we would reach out was "we'll look into it" and "that is how it works" without addressing the need, or acknowledging it with a a flippant answer. This software may be useful to an individual contributor, but not a team effort, it falls .

Vorteile

The functions it does have mostly run smoothly.

Nachteile

The app is a data hog that has to constantly be connected. If your customer is in an apartment complex that doesn't have connectivity your blind. No access to notes or instructions. If you have a employee with limited data it isn't usable. You have to use a work around if you have future appointments that you have to schedule but aren't' placing on a team member immediately. They want to force people to be paid commision vs an hourly rate.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von DoTimely

We regularly provide features to improve the software for our customers. There are items that are incorrectly stated. We did not charge for importing the data. In fact, the account was billed for only a single month over many months. We provided data template and imported custom data free of charge. Our support conducted number of training sessions and were available in person to answer the questions.
Software customization for fee is an optional benefit to our users. It is not feasible for us to build features for free that no other user is asking for. With no contract plans, the ask to invest thousands in development which we may never be able to recoup is not fair.
Our customer service team is very responsive to resolve issues but they cannot respond quickly to complex feature ask which need cross team analysis.
Large teams are using DoTimely successfully and it may not be a good fit for your processes. We hope as new features are added, the system meets your future needs.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Jeanne T.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Amazing software for running my business

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazing!! DoTimely has helped me to grow my business. The DoTimely team is very quick to respond when I have any issues and were so great getting me started on the app. I am so happy I chose this company to help me manage my business. The product is great for my team and the customers/. Easy to use!

Vorteile

It is very easy to communicate with my customers and staff in one place. I can make changes to the schedule and update customer information quickly and easily so all of the team is up to date! The app saves me so much time so I can spend more time growing my business and building relationships with the customers. Being able to invoice my customers and create paystubs has also save me time and money.

Nachteile

I would like to see my profit on this app with the invoices and pay stubs.

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Antwort von DoTimely

Jeanne,
We are happy to hear you are enjoying using DoTimely. We appreciate you as our customer.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Betzy S.
Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Highly recommended!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 9.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

How budget friendly it is especially for a small business owner like myself. I also love the customer service

Nachteile

There are still new things to come, so it's still in developing process it seems, but honestly I don't mind at all, and I really like that they seem to take into consideration any feedbacks from their customers; I really am very happy with this software!

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von DoTimely

Hi Betzy,
Thanks for your feedback. We really appreciate it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,3/10
Basierend auf 71 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

DoTimely Preis

DoTimely Preis

Beginnt ab
0,25 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 71 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

DoTimely Funktionen

DoTimely Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Angebotsmanagement
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Rechnungsmanagement
Suchfunktion
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 71 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

DoTimely Häufig gestellte Fragen

DoTimely Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über DoTimely.

F. Welche Preispläne bietet DoTimely an?

DoTimely bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,25 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von DoTimely?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von DoTimely

F. Wer sind die typischen Nutzer von DoTimely?

DoTimely hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von DoTimely unterstützt?

DoTimely unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet DoTimely an?

DoTimely hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt DoTimely mobile Geräte?

DoTimely unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert DoTimely?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen DoTimely hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet DoTimely an?

DoTimely bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Häufig gestellte Fragen