RepeatRewards

4,5 (174)
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Komplette Kundenloyalitäts- und Marketingplattform

Über RepeatRewards

RepeatRewards ist eine Multi-Channel-Marketing- und Kundenloyalitätsplattform, die Unternehmen wie Einzelhandel, Restaurants, Apotheken und persönliche Dienstleister wie Salons beim Aufbau und der Pflege von Kundenloyalität unterstützt. Die Software kann von unabhängigen Unternehmen oder Franchiseunternehmen mit Unterstützung für mehrere Standorte verwendet werden und umfasst Tools zur Automatisierung von Kampagnen, zur Verfolgung der Mitgliederaktivität, zum Multi-Channel-Marketing und mehr.

Mit RepeatRewards können Kunden sich im Geschäft, online, per SMS oder über eine mobile App bei Treueprogrammen anmelden und es werden maßgeschneiderte Schlüsselanhänger und Mitgliedskarten angeboten. Die Mitgliederaktivität kann dann über mobile Anwendungen, eigenständige Terminals oder integrierte POS-Systeme verfolgt werden, wobei Mitglieder basierend auf ihrer Besuchshäufigkeit oder ihren Ausgaben belohnt werden können. Maßgeschneiderte mobile Apps bieten Mitgliedern die Möglichkeit, sich bei Treueprogrammen anzumelden, Sonderangebote anzuzeigen, auf Werbeaktionen zuzugreifen, Spiele zu spielen, sich auf sozialen Medien zu engagieren, um Prämien zu erhalten und vieles mehr. Unternehmen können Anwendungen auch verwenden, um automatisierte Nachrichten an nahe gelegene Mitglieder durch Geofencing-Technologie zu senden und Push-Benachrichtigungen an Kunden nach Geschäftsbesuchen bereitzustellen, bevorstehende Veranstaltungen zu bewerben oder Kunden über auslaufende Angebote zu erinnern.

RepeatRewards enthält auch Multi-Channel-Marketing-Tools, mit denen Nutzer gezielte Kampagnen per E-Mail, SMS, Direct Mail oder Mobile App an Kundensegmente senden können. Werbeaktionen für Anlässe wie Kundenjubiläen, Geburtstage und Feiertage können automatisiert werden, ebenso wie Gewinnspielkampagnen und Kampagnen zur Kundenwertschätzung. Einzelne Kampagnen können über das mobile Dashboard und das Webportal mithilfe von angebotsspezifischen Promotionscodes verfolgt werden, sodass Nutzer den ROI für jede Kampagne berechnen können.


Bilder

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RepeatRewards

4,5 (174)
VS.

Startpreis

69,00 $
Monat
59,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

20
120

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
14

Bedienkomfort

4,3 (174)
4,6 (161)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (174)
4,6 (161)

Kundenservice

4,6 (174)
4,9 (161)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Kangaroo

4,8
Nr. 1 Alternative zu RepeatRewards
Kangaroo Rewards ist ein digitales Treueprogramm mit automatisierter Marketingtechnologie, um Kunden zu gewinnen, den...

Preferred Patron Loyalty

4,9
Nr. 2 Alternative zu RepeatRewards
Software für die Kundenloyalität in kleinen Unternehmen

TapMango

4,8
Nr. 3 Alternative zu RepeatRewards
TapMango ist eine Kundenbindungs- und Akquisitionsplattform, mit der Händler und Einzelhändler ein eigenes Markenprämien...

EngagePackage

0
Nr. 4 Alternative zu RepeatRewards
EngagePackage ist eine Kundenengagement-Software, mit der Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Nahrungs- und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(174)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du RepeatRewards bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 174 Bewertungen
Diane
Gesamtbewertung
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

We have only been with them for a short time but the team we have worked with is very...

Bewertet am 7.6.2018

Helping our store have our own rewards program.

Helping our store have our own rewards program.

Vorteile

It's easy to get around the site and pretty self explanatory. I have found it easy to use and have been able to get help when needed

Nachteile

Learning new things...It takes time to get used to using new programs. This has been easier than I was expecting.

Antwort von Pro/Phase Marketing

Thank you for taking the time to submit a review! We are happy things are going well for you and if you ever need anything at all- please do not hesitate to ask our support team. We are here to help make your program a success! -RepeatRewards

Brandon
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

The website is so hard to use and navigate but I like the end results

Bewertet am 16.8.2017

Vorteile

The end results are what I want. I like that my customers are being rewarded. It is easy to get them involved because we offer to put them in our system and they don't have to carry a card. I gave the features and functionality 2 stars because the features are great...the functionality needs some work.

Nachteile

It is so hard to navigate. It's too big and too slow. I never go into it or use it the way I should because it's too overwhelming and I'm too busy to figure it out each time. I am absolutely confused on setting up the double points programs. The descriptions aren't easy to understand and I'm never confident in it. Right now our customers are told they have to show the clerk the email or notification and the clerk will give them double points. I just want them notified that we are having a double points event. They shouldn't need to show anything and my clerks shouldn't need to do anything. It should all be automatic. I am totally confused on how to set up specials in the app. I went through the training once, but don't use it enough to remember my way through it.

Antwort von Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! Your feedback is really important to us and I would like to talk to you more about it so I will be contacting you to see when you're available to do so. In regards to a couple of items below, I want to let you know that we have a new dashboard to make navigating the site easier and we are developing a completely new site as we speak which should be out in Q4 so we'll keep you in the loop. A support team member will be getting you the info on the dashboard as well.

In regards to the double points days and adding specials to the app- you can always just shoot us a quick email with what you want to do and we can take care of it or we are happy to show you this and provide some instruction if you want to do it yourself. We're here to help so please feel free to ask at any time.
-RepeatRewards

Genn
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Rewards experience!

Bewertet am 6.12.2016

I believe in order to take advantage of all the system has to offer you must have someone in your...

I believe in order to take advantage of all the system has to offer you must have someone in your organization be the go-to person for your companies rewards. The system is pretty simple to use and signing up members is easy BUT I think in order to get the best bang for your buck repeat rewards need to rejuvenate their customer service, team. I think my company would utilize more of the product if we understood better the ways to make the system work more efficiently for our company. If you chose to utilize rewards in your company they definitely work but you must have a dedicated staff member who works the process weekly - it needs time and dedication. I would be thrilled if they would offer online tutorials on how to utilize some of the tools and implement changes.

Vorteile

I like the ease of entering new members and some of the reporting is interesting to see. I do like that you can export into Excel any information / reporting.

Nachteile

I don't like that I can't find "help" for areas that I don't utilize that would benefit my company. when I reach out to customer service I get quick links and walk through but I think with the technology they could have customers help themselves with more on-line how to - visuals are much better... I also feel like I'm only scratching the service of what the program has to offer which is frustration - I love companies that are pro-active and push me to see what other things the program has to offer.

Antwort von Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! We really appreciate you taking the time to submit it. One of our team members here will be reaching out to your shortly to go over our services in more detail to discuss what may be a good fit to consider changing or adding to your program.
-RepeatRewards

CJ
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Def develops a deeper sense of loyalty amongst our customers

Bewertet am 29.3.2017

Whether they use their rewards is not the measure of a successful loyalty program. It's the...

Whether they use their rewards is not the measure of a successful loyalty program. It's the psychology of loyalty. Customers remind us if we forget to ask for their card. Others told us they were checking out at another franchise location, and left and drove to our location to be able to get their points. Our logo/virtual business card is in their wallet at all times so we stay front of mind every time they thumb thru their wallet. We are very happy with this program and wish the rest of our franchisees and better yet our franchisor would adopt the program, to help build brand loyalty overall.

Vorteile

Ability to sort, organize, analyze, export, sync to constant contact and postcard direct mail programs. Address auto-updates. Lots of reports. Multiple user logins with various levels of access (ex: data entry only, vs admin etc). Options for terminal, web, or POS integration for use during the customer's transaction. Ability to link cards for multiple family members/employees.

Nachteile

Some of the reports can be confusing to use/ read.

Antwort von Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! We really appreciate it. We do have a customer facing app option with tons of marketing options for you to use with it as well as a tablet that you could choose to use to have members enroll themselves. Someone from our team will reach out soon with some information on this shortly. -RepeatRewards

David
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The past few months the system has been huge improvements the that customer service is awesome!

Bewertet am 13.6.2017

EMail , postcard, letters, newsletter, surveys, follow ups, lost customers, Bdays, anniversaries,...

EMail , postcard, letters, newsletter, surveys, follow ups, lost customers, Bdays, anniversaries, and more on autopilot. Customer service is top notch and pricing for the service is well worth the ROI.

Vorteile

It emails customers if that bounces auto postcards go out
Newsletter service I've started using recently is excellent the price is good, printed and eversion is sent. Color printed pricing is the best I've found.
The software is getting updated to easier reading and easier to use
Staff is outstanding easy to communicate with and good attitude.
I belive it's one of the most robust rewards system out thier.

Nachteile

They are improving things as I write this so comparing it to the past and writing about the past would not be fair in my opinion.
Maybe having a POS system for Clothing that is integrated would be awesome and that would be the perfect world.

Antwort von Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! We're glad you are enjoying the program and we are happy to hear you are excited about all the new features we came out with recently and are in development with currently! If you ever need anything at all, please do not hesitate to ask. -RepeatRewards

5 von 174 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

RepeatRewards Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über RepeatRewards.

RepeatRewards bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 69,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

RepeatRewards hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

RepeatRewards unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

RepeatRewards unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen RepeatRewards hat

RepeatRewards bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

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