
Über eZee Centrix
eZee Centrix Hotel Channel Manager ist eine integrierte Lösung für Hotelvertriebsleitungen, die Nutzern dabei hilft, ihr Hotel mit mehreren Online-Reisebüros, globalen Vertriebssystemen, Ferienwohnungen, Websites für die Metasuche und mehr zu verbinden und über zentrale Online-Vertriebsleitungs-, Buchungs- und Immobilienverwaltungssysteme zu verbinden.
Mit einem zentralen Dashboard sowie automatischen Aktualisierungen, Ertragskontrollen und Wettbewerbsüberwachung möchte eZee Centrix Hotel Channel Manager Nutzern helfen, ihre Vertriebskanäle einfach und genau zu verwalten, Instand zu halten und zu überwachen.
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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A must have hotel software.
Bewertet am 17.2.2018
Vorteile
eZee centrix is very easy to use. We experience few very problems with it. The software reduces the amount of man power required to manage room inventories and to track reservation. The support is also great with fast responses.
Nachteile
The general experience is quite good. The only thing is that we prefer the old interface more than the new one.
Antwort von eZee Technosys
Hi. Yuan. Thanks for taking time to rate us. Regarding the cons, the new interface offers more possibilities and exciting features which can quickly trigger your hotel operations to a great extent. However, in case you have missed some of those feel free to book a training on it or write us at cm@ezeetechnosys.com or reach us on our 24x7 live support. Please keep sharing more feedbacks with us. Regards, Team eZee.
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
good service with 24 hours live support .
Bewertet am 11.5.2018
manage bookings automatically,
good system in low budget.
manage bookings automatically,
good system in low budget.
Vorteile
We believe so much in your system and think you have one of the most creative and responsive companies alive today..if and when anyone asks us about the best software and technical support out there, it is, without a doubt your company and staff..thanks again for everything
hope we will work together for long..........
Nachteile
as i start it before six months so i am still searching so many things about it may be that's why some time i feel some difficulty in some things but then with the help of staff it solved so only i think it take time for me to understand different aspects of the system.
only some time system does not work for some minutes so in rush days it will be a problem hope it will never happen more often. i understand it normal some errors some times but its ok .
Antwort von eZee Technosys
Hi Asma, thanks a lot for giving us such an amazing review. We hope that your experience with us keeps getting better and better with time and your business grows exponentially using our software. If you've got any queries at anytime, do not hesitate to get in touch with our 24x7 live support. Regards, Team eZee.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Work in Progress
Bewertet am 11.4.2019
Following a misunderstanding of Ezee's add-on and e-mail address verification, [SENSITIVE CONTENT...
Following a misunderstanding of Ezee's add-on and e-mail address verification, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] quickly responded to my concerns and gave me a solution with very clear explanations.
Vorteile
brings together all platforms signed for a partnership
Nachteile
a little complicated to the manipulation
too much process
no language preference, English is imposed
Antwort von eZee Technosys
Hello Nelly,
You can easily use eZee Centrix with your preferred language. Your account manager the best person to guide you with that. Also, If you have any problem with the procedures in eZee Centrix, then you can even ask for a detailed software training. Meanwhile, you have any suggestion regarding it, you can send them at cm@ezeetechnosys.com.
Regards,
Team eZee
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Awesome software
Bewertet am 11.5.2018
Easy to you and user friendly
Easy to you and user friendly
Vorteile
I really like this software, mostly the reservation system and the channel manager, cashing centre, housekeeping and manager's reports
Nachteile
Some of the reports which is related to the government need to change up to the government's requirements, like green tax report, TGST report. I use to call always to Mr. Bhavesh, about the reports and other things, who is really helpful and he always attend the issues as soon as possible
Antwort von eZee Technosys
Hi Mohamed. It gives us immense pleasure to receive the title of 'awesome software'. Thank you for taking out time to write about us. Bhavesh got really motivated by the review. Regarding your concern about government reports, it is known that the government report formats keep on varying. We're striving continually to cope up with these trend, and the last few enhancements in the reports will prove that. Keep dropping your suggestions at cm@ezeetechnosys.com.
Regards, Team eZee
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Efficient way to control Revenue Management
Bewertet am 25.5.2018
A easier and better way to keep track of all important information for managing hotels, bookings,...
A easier and better way to keep track of all important information for managing hotels, bookings, revenue, chanels, etc.
Vorteile
Change of rates with one click.
Excelent performance graphics.
Dinamic way to track bookings, revenue, cancellations, etc.
Nachteile
I´m happy with the improvements made on the new version. The only thing I´d add would be to be able to access 2 different hotels at the same time.
Antwort von eZee Technosys
Hi Maíra, We are glad to hear a positive feedback for our software and support staff. We suggest you to get in touch with your account manager to help you with the new features we're coming up with every now and then. We'll be looking into your suggestion and provide you with an optimum solution soon. Keep sharing your feedbacks at cm@ezeetechnosys.com. Best Regards, Team eZee
eZee Centrix Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eZee Centrix.F. Welche Preispläne bietet eZee Centrix an?
eZee Centrix bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 39,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von eZee Centrix?
eZee Centrix hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von eZee Centrix unterstützt?
eZee Centrix unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch
F. Unterstützt eZee Centrix mobile Geräte?
eZee Centrix unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert eZee Centrix?
eZee Centrix kann in folgende Anwendungen integriert werden:
eZee Absolute, eZee Reservation
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet eZee Centrix an?
eZee Centrix bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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