eZee Centrix

Über eZee Centrix

eZee Centrix Hotel Channel Manager ist eine integrierte Lösung für Hotelvertriebsleitungen, die Nutzern dabei hilft, ihr Hotel mit mehreren Online-Reisebüros, globalen Vertriebssystemen, Ferienwohnungen, Websites für die Metasuche und mehr zu verbinden und über zentrale Online-Vertriebsleitungs-, Buchungs- und Immobilienverwaltungssysteme zu verbinden.

Mit einem zentralen Dashboard sowie automatischen Aktualisierungen, Ertragskontrollen und Wettbewerbsüberwachung möchte eZee Centrix Hotel Channel Manager Nutzern helfen, ihre Vertriebskanäle einfach und genau zu verwalten, Instand zu halten und zu überwachen.


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eZee Centrix

4,6 (214)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

39,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Kostenlose Testversion

Funktionen

21
104

Integrationen

2
37

Bedienkomfort

4,5 (214)
4,6 (747)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (214)
4,6 (747)

Kundenservice

4,7 (214)
4,7 (747)

Alternativen

SiteMinder

4,1
Nr. 1 Alternative zu eZee Centrix
SiteMinder: Die Hotel-Commerce-Plattform, die Ihnen alles bietet, um ein erfolgreiches Gastgewerbe zu führen. Verkaufen,...

Hostaway

4,7
Nr. 2 Alternative zu eZee Centrix
Hostaway ist eine Channel-Management-Lösung für Ferienimmobilien, die automatisch Preise, Verfügbarkeit und Buchungen...

Lodgify

4,5
Nr. 3 Alternative zu eZee Centrix
Lodgify ist eine einfache Möglichkeit, eine Website für Ferienwohnungen zu erstellen, Online-Kreditkartenzahlungen zu...

Hotelogix

4,4
Nr. 4 Alternative zu eZee Centrix
Hotelogix ist ein cloudbasiertes Hotelmanagementsystem, das kleinen und mittleren Hotels dabei hilft, ihren Betrieb und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(214)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 214 Bewertungen
Yuan Chen
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A must have hotel software.

Bewertet am 17.2.2018

Vorteile

eZee centrix is very easy to use. We experience few very problems with it. The software reduces the amount of man power required to manage room inventories and to track reservation. The support is also great with fast responses.

Nachteile

The general experience is quite good. The only thing is that we prefer the old interface more than the new one.

Antwort von eZee Technosys

Hi. Yuan. Thanks for taking time to rate us. Regarding the cons, the new interface offers more possibilities and exciting features which can quickly trigger your hotel operations to a great extent. However, in case you have missed some of those feel free to book a training on it or write us at cm@ezeetechnosys.com or reach us on our 24x7 live support. Please keep sharing more feedbacks with us. Regards, Team eZee.

Asma Karim
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

good service with 24 hours live support .

Bewertet am 11.5.2018

manage bookings automatically,
good system in low budget.

manage bookings automatically,
good system in low budget.

Vorteile

We believe so much in your system and think you have one of the most creative and responsive companies alive today..if and when anyone asks us about the best software and technical support out there, it is, without a doubt your company and staff..thanks again for everything
hope we will work together for long..........

Nachteile

as i start it before six months so i am still searching so many things about it may be that's why some time i feel some difficulty in some things but then with the help of staff it solved so only i think it take time for me to understand different aspects of the system.

only some time system does not work for some minutes so in rush days it will be a problem hope it will never happen more often. i understand it normal some errors some times but its ok .

Antwort von eZee Technosys

Hi Asma, thanks a lot for giving us such an amazing review. We hope that your experience with us keeps getting better and better with time and your business grows exponentially using our software. If you've got any queries at anytime, do not hesitate to get in touch with our 24x7 live support. Regards, Team eZee.

Nelly
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Work in Progress

Bewertet am 11.4.2019

Following a misunderstanding of Ezee's add-on and e-mail address verification, [SENSITIVE CONTENT...

Following a misunderstanding of Ezee's add-on and e-mail address verification, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] quickly responded to my concerns and gave me a solution with very clear explanations.

Vorteile

brings together all platforms signed for a partnership

Nachteile

a little complicated to the manipulation
too much process
no language preference, English is imposed

Antwort von eZee Technosys

Hello Nelly,
You can easily use eZee Centrix with your preferred language. Your account manager the best person to guide you with that. Also, If you have any problem with the procedures in eZee Centrix, then you can even ask for a detailed software training. Meanwhile, you have any suggestion regarding it, you can send them at cm@ezeetechnosys.com.
Regards,
Team eZee

Mohamed
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Awesome software

Bewertet am 11.5.2018

Easy to you and user friendly

Easy to you and user friendly

Vorteile

I really like this software, mostly the reservation system and the channel manager, cashing centre, housekeeping and manager's reports

Nachteile

Some of the reports which is related to the government need to change up to the government's requirements, like green tax report, TGST report. I use to call always to Mr. Bhavesh, about the reports and other things, who is really helpful and he always attend the issues as soon as possible

Antwort von eZee Technosys

Hi Mohamed. It gives us immense pleasure to receive the title of 'awesome software'. Thank you for taking out time to write about us. Bhavesh got really motivated by the review. Regarding your concern about government reports, it is known that the government report formats keep on varying. We're striving continually to cope up with these trend, and the last few enhancements in the reports will prove that. Keep dropping your suggestions at cm@ezeetechnosys.com.
Regards, Team eZee

Maíra
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Efficient way to control Revenue Management

Bewertet am 25.5.2018

A easier and better way to keep track of all important information for managing hotels, bookings,...

A easier and better way to keep track of all important information for managing hotels, bookings, revenue, chanels, etc.

Vorteile

Change of rates with one click.
Excelent performance graphics.
Dinamic way to track bookings, revenue, cancellations, etc.

Nachteile

I´m happy with the improvements made on the new version. The only thing I´d add would be to be able to access 2 different hotels at the same time.

Antwort von eZee Technosys

Hi Maíra, We are glad to hear a positive feedback for our software and support staff. We suggest you to get in touch with your account manager to help you with the new features we're coming up with every now and then. We'll be looking into your suggestion and provide you with an optimum solution soon. Keep sharing your feedbacks at cm@ezeetechnosys.com. Best Regards, Team eZee

5 von 214 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

eZee Centrix Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eZee Centrix.

eZee Centrix bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 39,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

eZee Centrix hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

eZee Centrix unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch

eZee Centrix unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

eZee Centrix kann in folgende Anwendungen integriert werden:

eZee Absolute, eZee Reservation

eZee Centrix bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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