
Über Crisp
Crisp ist eine All-in-one-Multi-Channel-Kundenplattform, die mit Kund*innen interagiert und die Kundenzufriedenheit erhöht. Vom Verkauf bis zur Kundenbetreuung hilft Crisp, den Workflow einfach zu halten. Nutzer*innen können Teamkolleg*innen über eine einzige Nutzeroberfläche zu Chats und E-Mails hinzufügen.
Mit Crisp können Nutzer*innen sehen, was Besucher*innen in Echtzeit eingeben, sodass sie mit den richtigen Informationen in kürzester Zeit reagieren können. Teams können auf alle eingehenden Fragen über den Live Chat von Crisp, E-Mail, Messenger, Twitter und SMS antworten. Zu den Messaging-Funktionen gehören Bots, Erwähnungen, Notizen, Video- und Audio-Chat, vordefinierte Antworten, Dateifreigabe und Emojis.
MagicMap von Crisp bietet eine genaue Messung aktiver Nutzer*innen auf einer Karte. MagicBrowse bietet Nutzer*innen eine Ansicht des Besucherbildschirms, um mehr Geschäfte abzuschließen und mehr Support-Tickets zu lösen. Mit Live Assist können Nutzer*innen Agent*innen temporäre Kontrolle gewähren, um Probleme direkt zu beheben, und Entwickler*innen können von der Live-Debug-Funktion profitieren, um Fehlern vorzubeugen.
Mit dem Crisp CRM können Nutzer*innen alle Informationen zu Nutzer*innen und Leads aus Gesprächen, sozialen Netzwerken, Unternehmen, Telefonnummern und anderem verwalten, bearbeiten und exportieren.
Mit Crisp Campaigns können Unternehmen Kund*innen integrieren, einbinden und erneut ansprechen, persönliche E-Mails an Nutzer*innen senden und die Öffnungsraten mithilfe fortschrittlicher Targeting-Optionen verfolgen. Erstelle einfach Chat- und E-Mail-Sequenzen direkt von Crisp aus.
Mit der Crisp Knowledge Base kann sich die Kundenbetreuung auf bestehende Inhalte verlassen, ihre Kund*innen besser bedienen und Inhalte einfach mit den Fragen der Kund*innen verknüpfen. Du kannst einen mehrsprachigen Helpdesk erstellen, um deine Kund*innen auf internationaler Ebene besser zu bedienen.
Crisp bietet auch viele weitere Funktionen, mit denen kleine und mittlere Unternehmen ihre Kund*innen besser bedienen können. Zögere nicht und probiere es 14 Tage lang ohne Kreditkarte aus.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Closing the gaps between customer and business
Bewertet am 27.11.2018
Crisp is a program I've used personally in my own ventures. It makes customer communication super...
Crisp is a program I've used personally in my own ventures. It makes customer communication super easy, which is ultimately what a business is about- customer experience. I like being able to keep track of communications and customer interactions all in one place. Strongly recommend.
Vorteile
I like how simple it is to communicate with the very people you are selling to or providing for. Great for businesses of many sizes. Cheap enough for a small business and a free plan for even the smallest of business.
Nachteile
Overall better tracking of interactions and history. Logs have an expiration date, which could prove damaging down the line.
Antwort von Crisp
Thank you so much for your review!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Tried them all, Crisp is the winner by far! Here's why...
Bewertet am 15.10.2016
I've used live support applications for years and during that time, I've tested all the major...
I've used live support applications for years and during that time, I've tested all the major platforms and some most people have never heard of. In general, I'm opposed to the idea of SAAS. I prefer to buy a script that runs on my own server. It's not just because of monthly fees, it's mainly because I like to have total control over the application and be able to hack the code to make it work exactly how I want. Since Crisp is a SAAS product, I was biased against it, but since it was free, I decided to try it anyway. Within a month, I ended up buying a monthly subscription to their Pro plan. There are so many reasons why Crisp is superior to every other solution I've tested. It runs on all my devices, which is hugely important to me. Also, due to its extensive API, I can effectively hack the code and make it do whatever I want. Another important feature is that Crisp is like Intercom in that it seamlessly transitions between live chat and email. So if a customer leaves your site, you can continue the conversation with him via email, without having to do anything different. When you send messages, they're automatically emailed to the customer and his replies show up in your Crisp conversation. Unified messaging is a huge deal and Crisp is planning to add more channels such as SMS, etc... There's a lot more I could say about various features, but overall, I just love the elegance of Crisp. Unlike conventional live support apps, which display your chats in separate windows that are closed when the session ends, Crisp makes no distinction between open and closed conversations. Everything is in one Window, like how the Apple iMessage UI works. When a customer sends you a message, his conversation moves to the top of the list. This allows you to move through the list quickly and efficiently, responding to each conversation without having to open/close windows or tabs. It's like text messaging. Conversations are fluid and ongoing and don't interrupt your workflow. It's hard to overstate how much more efficient this is. You really need to try it yourself to fully understand the benefit of this workflow.
Vorteile
* Seamless transition between live chat and email
* Beautiful UI design
* Highly efficient workflow
* Extensive API
* Apps available on all platforms
Nachteile
I wish the MacOS desktop app was a real native app, rather than a wrapper around the web UI.
Antwort von Crisp
We really hope to have a native OS X version as well :)
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
False information - poor support
Bewertet am 3.1.2019
They sold our company on this chat service by promising a HUGE release by end of 2018 - this was a...
They sold our company on this chat service by promising a HUGE release by end of 2018 - this was a promise given to us in the past in JUNE 2018. I had to reach out and contact them recently and now its pushed back into APRIL - and who knows how much longer after that. DO NOT trust this company - we started this relationship based off that information - and the know that. I would not recommend.
Vorteile
Its a nice system - but the company as a whole is flawed in many ways - not reliable.
Nachteile
Not good with training - the agents are and can be rude / and for our website we got ready for their "big release" which never came as promised and delayed another 5 months - without notifying us or refunding us. This was their main selling point - and they didn't deliver.
- Branche: Grafikdesign
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Perfect for small businesses
Bewertet am 27.5.2019
It is a great software, I have been using it everyday and love it! The UI is amazing.
It is a great software, I have been using it everyday and love it! The UI is amazing.
Vorteile
I love how simple the UI is, anyone can use it. It is very simple to understand the way it works, inplementing it and configuring.
Nachteile
Back in the day they had a feature which allowed you to search for exact words in the chat, nowadays the filters can be confusing.
Gründe für den Wechsel zu Crisp
PriceAntwort von Crisp
Thank you for your review :)
- Branche: Risikokapital & privates Eigenkapital
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Really enjoy to have a chatbox with my face on it! Should have been there for a long time!
Bewertet am 8.10.2016
Took me 5 minutes to set up Crisp on Cedrus.ma.
The dashboard that lets you talk with your...
Took me 5 minutes to set up Crisp on Cedrus.ma.
The dashboard that lets you talk with your prospects is one of the simplest I have ever used. I was using Zopim in the early days but Crisp is way more intuitive. I had a few discussions with their CEO last week about an issue they had with their iOS app.
The team fixed it very quickly and now everything seems to perfectly work. In a nutshell, I recommend Crisp if you are looking for something simple.
Vorteile
Affordable price, great customization and simple integration to our existing website
Nachteile
Need more infos on the customers but i think it will come on next updates
Antwort von Crisp
Thank you Zouhair.
Regarding your needs to access more information on your customers, you are perfectly right and it is coming in the next release :)
Feel free to reach me at baptiste@crisp.im to get a preview access.
Crisp Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Crisp.F. Welche Preispläne bietet Crisp an?
Crisp bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 25,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Crisp?
Crisp hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Crisp unterstützt?
Crisp unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Türkisch, Ungarisch
F. Unterstützt Crisp mobile Geräte?
Crisp unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Crisp?
Crisp kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Aircall, HubSpot CRM, Instagram, JIRA Service Management, Jira, Joomla, Mailchimp, Meta for Business, Pipedrive, PrestaShop, Ringover, Salesforce Platform, Segment, Shopify, Shopify Plus, Slack, Telegram, Trello, Twitter, WHMCS, WhatsApp, WordPress, Zapier, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Crisp an?
Crisp bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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