Spiro

Intelligenter arbeiten, schneller abschließen.

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Spiro Übersicht

Was ist Spiro?

Spiro ist eine proaktive Beziehungsmanagementplattform, die automatisch Kontakte erstellt und organisiert sowie priorisierte Möglichkeiten. Die Lösung empfiehlt proaktiv die nächsten Schritte, um alle Geschäfte deines Teams voranzutreiben.

Spiro erleichtert den Vertrieb und bietet Managern intelligente Verkaufsberichte, die das Vertriebsteam in eine Verkaufsmaschine verwandeln können.

Kunden berichten von 47 % mehr Verkaufsaussichten und 20 % mehr Geschäftsabschlüssen. Spiro ist so einfach zu bedienen, dass eine vollständige Akzeptanz in deinem Vertriebsteam garantiert wird.

Spiro Übersicht

Kosten

Beginnt ab
10.000,00 $/Jahr

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Spiro Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Europa, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Spiro Screenshot: The platform syncs every conversation and activity, including emails, voice calls, text messages, notes, and meetings.
Spiro Screenshot: The platform syncs every conversation and activity, including emails, voice calls, text messages, notes, and meetings. Spiro Screenshot: Spiro automatically creates contacts, companies, and opportunities from conversations over email. Spiro Screenshot: Spiro provides proactive follow-up reminders based on conversations to ensure that no deal slips through the cracks. Spiro Screenshot: Spiro analyzes every activity and deal to provide sales leaders with highly accurate sales pipelines and forecasts. Spiro Screenshot: Sales leaders gain insights that help ensure sales teams are focusing efforts on the right deals.

Spiro Bewertungen

Spiro Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
13

Sehr gut
13

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,7
96% haben diese Anwendung empfohlen
Joshua B.

What an easy CRM to use and have available

My company has seen an uptake in overall customer interaction and collaboration between sales personnel. It has been a great place to come together on projects with multiple departments being able to utilize easy to access customer information.


Mit Google übersetzen
Mary B.

Amazing Support. Easy to Use/Customize. Spiro Assistant = Brilliant.

We use Spiro to organize leads, track the progressions, and house the data for all our accounts. Overall, the tool has been easy to use and easy to customize.


Mit Google übersetzen
Athena D.

Good and Bad. Some things we love, some things we don't.

I was able to express my Pros and Cons of the product I've been using. I spoke on behalf of myself and my colleague, who is also using Spiro.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

My experience with Spiro so far has been very good.

Obviously the tracking of prospects and activity by the sales team, both inside and out. The proactive interaction with the Spiro team in helping us maximize the capability of the platform so we can best utilize the field sales team time on a daily basis. Overall very pleased with the platform and support from Spiro.


Mit Google übersetzen
Luke T.

Spiro has changed the way we manage contacts and opportunities.

This software has allowed us to aggregate contacts and business opportunities across many users in multiple offices.


Mit Google übersetzen
Joshua B.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

What an easy CRM to use and have available

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 21.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

My company has seen an uptake in overall customer interaction and collaboration between sales personnel. It has been a great place to come together on projects with multiple departments being able to utilize easy to access customer information.

Vorteile

This has been one of the best CRM experiences that I have had. I have used several others, but this was a breeze to use, the phone app is fantastic, integration with corporate email was simple: just everything really.

Nachteile

We have had some cases where we needed some more functionality. However, Spiro was eager to address our concerns and has really come through on our requests.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Spiro Technologies

Thank you Joshua! We are happy to hear that Spiro is helping you reach more customers, and allowing all departments to work together easily. Thank you for being a Spiro customer!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Mary B.
Branche: Pharmazeutika
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Amazing Support. Easy to Use/Customize. Spiro Assistant = Brilliant.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 26.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We use Spiro to organize leads, track the progressions, and house the data for all our accounts. Overall, the tool has been easy to use and easy to customize.

Vorteile

I'm a huge fan, mostly because I have used very expensive tools out there on the market. Compared to Spiro, they are extremely time intensive to set up with very limited support. What I love most is the support team at Spiro. They are extremely responsive and patient! They made the on-boarding process very easy. I was able to add my customizations easily and integrate with other tools with limited effort. My all time favorite feature is the Spiro assistant. This is great for inbound leads via email.

Nachteile

I think this is more of a learning curve - the reporting section is really rich in detail and I just don't have time to sit with all the different reports.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Athena D.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good and Bad. Some things we love, some things we don't.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 5.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I was able to express my Pros and Cons of the product I've been using. I spoke on behalf of myself and my colleague, who is also using Spiro.

Vorteile

The App. Tracking business won and who is sending the business. Ability to connect contacts under company.

Nachteile

We're missing notes and some notes are duplicated under the wrong providers. It's difficult to sort a report and there are a lot of unnecessary fields in the reports. Limited reports available through the app. On certain screens, you can't use the "Tab" button to move from field to field.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Spiro Technologies

Hi Athena,

Thank you for rating our customer support 5 out of 5 stars! We take pride in having a Customer Success Manager assigned to every Spiro user. I'll have your CSM reach out to set up a time to go over reports, and how they can work best for your needs.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

My experience with Spiro so far has been very good.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Obviously the tracking of prospects and activity by the sales team, both inside and out. The proactive interaction with the Spiro team in helping us maximize the capability of the platform so we can best utilize the field sales team time on a daily basis. Overall very pleased with the platform and support from Spiro.

Vorteile

I like the ease of use. I like the fact that Spiro is very engaged on a daily basis with customer support. We are not the most easy company to work with as our demands can be much but Spiro is always responsive to any of the requests we have and are very communicative throughout the process.

Nachteile

There really isn't much that I don't like about the software. If you want to set up a campaign and select multiple contacts/pages, you can only do it one page at a time instead of selecting "select all". Very minor issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Luke T.
Branche: Bau
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Spiro has changed the way we manage contacts and opportunities.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 5.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

This software has allowed us to aggregate contacts and business opportunities across many users in multiple offices.

Vorteile

I think what we at Henderson Services are finding that we like the best about Spiro is the availability to have several people working out of the same group of contacts and to integrate all of our touches and opportunities so that we are all aware of who is working on what. The option to tailor the reminders experience to each of our own personalities really helps drive it home.

Nachteile

Occasionally certain pages are not set up quite the way we would like or do not have filter options that we need to see. Fortunately the Spiro team has been great about customizing our experience and helping use get those things integrated into our version.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spiro Preis

Spiro Preis

Beginnt ab
10.000,00 $/Jahr
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spiro Funktionen

Spiro Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Spiro Häufig gestellte Fragen

Spiro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spiro.

F. Welche Preispläne bietet Spiro an?

Spiro bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10.000,00 $/Jahr

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Spiro?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Spiro

F. Wer sind die typischen Nutzer von Spiro?

Spiro hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Spiro unterstützt?

Spiro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Spiro an?

Spiro hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Spiro mobile Geräte?

Spiro unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Spiro?

Spiro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Formstack Documents, Help Scout, HubSpot Marketing, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, NUACOM, NetSuite, Plex, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Spiro an?

Spiro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen