TripActions

TripActions

Corporate travel platform available on all devices

4.7/5 (138 Bewertungen)

TripActions Übersicht

Was ist TripActions?

TripActions is a travel management platform that enables financial teams, human resource teams, and travel managers to collaborate on building, managing and scaling a corporate travel management program. The native mobile apps for Android and iOS allow employees to browse and book business travel from anywhere, whilst also benefiting from incentives, loyalty discounts, and competitive prices.

TripActions combines AI-driven technologies with a broad range of flight, accommodation and rental car inventory, as well as global 24/7 proactive live human support to aid employees, finance leaders and travel managers with travel booking and management.

Management can build custom travel programs for their business or team and define policies. Employees are able to book air travel, accommodation, and more on the platform and are provided with personalized, AI-driven results for their searches based on past bookings or preferences. Businesses can use TripActions to track spend, program performance, budgets, and more, and utilize this information to optimize corporate travel policies.

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TripActions Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

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TripActions Screenshot: TripActions admin dashboard
TripActions Screenshot: TripActions admin dashboard TripActions Screenshot: TripActions carbon offset TripActions Screenshot: TripActions information security TripActions Screenshot: TripActions support chat TripActions Screenshot: TripActions train reservation TripActions Screenshot: TripActions flight reservation

TripActions Bewertungen

TripActions Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 138 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
107

Sehr gut
26

Durchschnitt
5

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionen
4.6
Bedienkomfort
4.7
Kundenbetreuung
4.7
96% haben diese Anwendung empfohlen
Maddison P.

Everything all in one place!!

Overall I absolutely love it and booking trips is extremely easy.


Mit Google übersetzen
Lauren S.

great!


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Pros and cons

Generally good attitude towards tripactions. Coming from non managed our team isn’t crazy about the change, but that’s more of an change management issue. Without the rewards there isn’t anything that employees are crazy about.


Mit Google übersetzen
Laura R.

Horrible for business travelers

It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. Thus, they never adequately address my needs. It is SO frustrating. This is literally the only company I've ever sought out to actively negatively review. They're masking a bad travel experience with a pretty user interface for booking.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Fun way to book work travel

I really look forward to booking work travel on TripActions so I can try to earn Amazon dollars. It can just be tough to do so when traveling to the Bay Area because everything is so expensive.


Mit Google übersetzen
Maddison P.
Branche: Rechtsberatung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Everything all in one place!!

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall I absolutely love it and booking trips is extremely easy.

Vorteile

That my entire trip was in one place - and all rewards information can still be applied.

Nachteile

The rental car function needs a lot of work. My receipt showed different information than the company had on one trip which was a painful issue to reconcile.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Lauren S.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

great!

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 20.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Super easy to use-- the agents are extremely helpful and quick to respond

Nachteile

The 70 dollar service fee is a bit steep

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Pros and cons

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 6.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Generally good attitude towards tripactions. Coming from non managed our team isn’t crazy about the change, but that’s more of an change management issue. Without the rewards there isn’t anything that employees are crazy about.

Vorteile

CSM’s are great. Help desk team usually is really responsive and helpful. Booking fees are definitely a little on the expensive side. Their reps can go and negotiate rates on our behalf.

Nachteile

Small issues with single sign on. This tickets been open for quite some time. Wished that could prioritize this and close the loop

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Laura R.
Branche: Professionelles Training & Coaching
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Horrible for business travelers

Monatlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. Thus, they never adequately address my needs. It is SO frustrating. This is literally the only company I've ever sought out to actively negatively review. They're masking a bad travel experience with a pretty user interface for booking.

Vorteile

The interface is easy to use. However, pretty products do not create for a great user experience--depth of integration and customer service do that.

Nachteile

For business travelers who have status on multiple airlines, this software is pretty miserable. TripActions serves as the barrier between me and my carrier of choice. It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. All I want to do is to be able to contact the airlines myself or have better integration so that 1) I can change things without a third party. In Southwest, I can't change in the app if my flight is late, or if I want to switch (at no cost due to my status) to an earlier flight. With Delta, due to loyalty, often if I call, they will waive change fees for me. However, with TripActions, the integration isn't there and a third party is negotiating on your behalf. It's ineffective and time consuming. Their change fees have to be approved by a manager--this makes it hard to switch flights last-minute and get home sooner. 2) My upgrades aren't invalidated. YUP! You read that right! Because the integration with TripActions and Delta is poor, I am not able to book my seat with status through TripActions. I always end up calling Delta directly to get upgraded. Most recently, though, on a long haul flight from LAX to NYC, Delta confirmed my upgrade, but when I went to check in, I found out TripActions invalidated it when they saw my new class of seat didn't match the initial one I booked. This results in me spending HOURS on the phone/chat feature between Delta and TripActions.

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Antwort von TripActions

Hi Laura, Please forgive the delayed response. I'd like to learn more about your experience so that we can make this better for you. Would you DM me so we can start a conversation? Samantha

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Internet
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Translate to Deutsch

Fun way to book work travel

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I really look forward to booking work travel on TripActions so I can try to earn Amazon dollars. It can just be tough to do so when traveling to the Bay Area because everything is so expensive.

Vorteile

As an employee, I really like that I can earn Amazon gift cards for booking affordable travel options. And I’m sure my employer likes that more budget friendly options are incentivized.

Nachteile

It can be kind of tough to search for hotels, if you’re looking for a specific place that you’ve already decided to stay.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8.9/10
Basierend auf 138 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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TripActions Preis

TripActions Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

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Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Basierend auf 138 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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TripActions Funktionen

TripActions Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Elektronische Zahlungen
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Kanalmanagement
Kreditkartenbearbeitung
Kundendatenbank
Online-Buchungsintegration
Preismanagement
Rabattmanagement
Rechnungsmanagement
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
Verfügbarkeit-Management
Zimmerbuchung
Funktionen
4.6/5
Basierend auf 138 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
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Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

TripActions Häufig gestellte Fragen

TripActions Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TripActions.

F. Welche Preispläne bietet TripActions an?

TripActions bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

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F. Was sind die Hauptfunktionen von TripActions?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von TripActions

F. Wer sind die typischen Nutzer von TripActions?

TripActions hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von TripActions unterstützt?

TripActions unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet TripActions an?

TripActions hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt TripActions mobile Geräte?

TripActions unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TripActions?

TripActions kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Expensify

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TripActions an?

TripActions bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support