
Naverisk
Über Naverisk
Naverisk ist eine komplette RMM-Lösung (Remote Monitoring and Management) und Service-Desk-Lösung, die Managed-Service-Providern und IT-Profis robuste Technologieüberwachung, Management, Patching, Alarmierung, Skripterstellung und Automatisierung bietet.
Naverisk konzentriert sich auf das Geschäft mit Wartungstechnologie für Kunden und stellt den Benutzern die Überwachungs-, PSA-, Fernsteuerungs- und Geräteverwaltungstools einschließlich der Ticket- und Fakturierungsfunktionen in einer einzigen webbasierten Lösung zur Verfügung.
Benutzer können Ereignisprotokolle, CPU, RAM, Software, Hardware, Nutzung, Netzwerk, Drucker und mehr überwachen sowie hinter den Kulissen Geräte reparieren und Problembehandlungen durchführen, ohne Endbenutzer zu unterbrechen. Der Fernzugriff ermöglicht integrierte, sichere und mobilfreundliche Fernsteuerungstools, die von Splashtop betrieben werden.
Open Source Scripting ermöglicht Benutzern das Ausführen und Automatisieren von Skripten, die in den Betriebssystemen PowerShell, Batch, JavaScript und mehr codiert sind. Benutzer können auch OS, Gerätetreiber und Anwendungen ohne WSUS-Anforderungen effizient patchen, verschiedene Vereinbarungen, Typ- und Abrechnungs-/Rechnungsoptionen mit SLAs für Kunden festlegen und alle Helpdesk- und Technikeraktivitäten mit nativem und integriertem Ticketing verfolgen, melden und verwalten.
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Alternativen
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Nutzerbewertungen
Hast du Naverisk bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Naverisk is the best RMM software there is on the market
Bewertet am 6.5.2022
Very good!. I have seen and used a lot of RMM products but this is BY FAR the best one.
Very good!. I have seen and used a lot of RMM products but this is BY FAR the best one.
Vorteile
The complete overview of the Customers Networks/Devices in one screen.
Integration of remote control software. Single click on device to access computer remotely.
Choose which remote control software to be used.
Windows and 3th party Patching
Nachteile
Bugs are solved in next releases so you have to wait for a few month.
Warum Naverisk gewählt wurde
Many bugs, slow, expensive. Just badGründe für den Wechsel zu Naverisk
The best overview in just one screen.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Having tried a few other RMMs over the years, we are now in our 5th year as a very happy...
Bewertet am 5.1.2018
We are able to manage a lot more customers' systems with a small team than we could before.
We are able to manage a lot more customers' systems with a small team than we could before.
Vorteile
Naverisk has always felt like a tool designed by MSPs for MSPs, which is how it originated. It serves our needs very well in managing 800+ devices and the support guys are always very responsive and resolve issues quickly (very few of them to be honest, just the occasional bug found in a new release, which they acknowledge and deal with well). We run Naverisk on our own servers rather than the hosted option, which is easy to install and maintain. We had previous experience of another RMM product that moved to a cloud infrastructure and the performance suffered and we had security concerns. So we searched for a replacement we could operate ourselves, found Naverisk and immediately took to the product. One of the biggest likes is the speed of response when we send script packs to multiple devices and also the huge range of monitoring alerts we can create. This is now rounded off very nicely by the new features that can trigger a script to attempt to self-heal problems when an alert is received.
Nachteile
The remote control features have always felt a bit clunky with a heavy reliance on Java to open VNC or RDP channels. This has been improved quite a bit lately with the introduction of Splashtop but I still feel it could see a bit more polish for a seamless experience
- Branche: Computer-Vernetzung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
There is too much of a good thing
Bewertet am 21.9.2022
I feel I really never used it to its full potential because it just wasn't intuitive enough and...
I feel I really never used it to its full potential because it just wasn't intuitive enough and presented too much at a time that important information was lost in the noise.
Vorteile
It has a ton of features and can provide quite a number of benefits if they are used
Nachteile
The interface is too busy and for all the features, you get lost in them and only end up using a handful. Too much digging is required to have things at the forefront of your display. It's information overload.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Amazing RMM and Service Desk platform. Helps us to manage thousands of customers with ease.
Bewertet am 16.1.2018
Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.
Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.
Vorteile
Easy to use RMM platform gives us flexibility and control over the customer issues and requests. Ability to remote in to a system using different methods provides robust redundancy and hope for the great outcome. Monitoring system at it best monitors every aspect of a computer or a sever hardware and software 24/7 providing efficient alerting and allowing us to present our self as a proactive team. With a great Antivirus that Naverisk is partnered to we can be sure that our customers's critical systems are secure and stable. Great script repository management allows us to automate almost all the aspects of our daily routine IT tasks and free more time for other tasks. Naverisk in house installation solution gives us assurance and control that we didn't have before. I'm glad that we can provide a feedback, submit feature requests and help develop the system in the way that technicians need.
Nachteile
Support responsiveness and ticketing system could be better, but looking back for a year and a half I can see how quickly Naverisk is developing and I'm sure they would gather all the feedback and fix those issue. Also the site itself could have a better and more modern design, but it isn't that important for day to day use.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Naverisk RMM has transformed our Business
Bewertet am 4.1.2018
Increased Revenue
Decreased time to resolve issues
Increased Revenue
Decreased time to resolve issues
Vorteile
The Naverisk RMM solution has transformed how we do business. It has enabled us to support significantly more endpoints and provide our customers with best in class service. Utilizing the Naverisk RMM to proactively monitor our clients system and create custom profiles for vertical and LOB applications we are now able to keep our clients up-time maximized and time to resolution for issues to a minimum. The Naverisk team has been very responsive to support requests and available for their "unlimited training" when we have a question. After using a number of other MSP RMM solutions we have found that Naverisk has been the best fit for us and our clients.
Nachteile
The road map for future releases has been somewhat unclear in the past however now that it has been bought back by the original developers we have seen better communications.
Naverisk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Naverisk.F. Welche Preispläne bietet Naverisk an?
Naverisk bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Naverisk?
Naverisk hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Naverisk unterstützt?
Naverisk unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Naverisk mobile Geräte?
Naverisk unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Naverisk?
Naverisk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Autotask PSA, ConnectWise PSA, ConnectWise ScreenConnect, QuickBooks Online Advanced, Splashtop Remote Support, TeamViewer, Xero, Zendesk Suite, e-automate
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Naverisk an?
Naverisk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support
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- MSP Software
- ITSM Tools
- PSA-Software (Professional Services Automation)
- Beratungssoftware
- Dienstleister-Software
- Netzwerk Monitoring Tools
- Issue Tracking Software
- Server Management Software
- IT-, Server- und Netzwerk Tools
- IT-Service-Software
- Patch-Management-Software
- Home Office Software
- Fernüberwachungs- und Verwaltungssoftware