Naverisk

Naverisk

Fernüberwachung und Management für Managed Service Provider.

4,7/5 (26 Bewertungen)

Naverisk Übersicht

Was ist Naverisk?

Naverisk ist eine komplette RMM-Lösung (Remote Monitoring and Management) und Service-Desk-Lösung, die Managed-Service-Providern und IT-Profis robuste Technologieüberwachung, Management, Patching, Alarmierung, Skripterstellung und Automatisierung bietet.

Naverisk konzentriert sich auf das Geschäft mit Wartungstechnologie für Kunden und stellt den Benutzern die Überwachungs-, PSA-, Fernsteuerungs- und Geräteverwaltungstools einschließlich der Ticket- und Fakturierungsfunktionen in einer einzigen webbasierten Lösung zur Verfügung.

Benutzer können Ereignisprotokolle, CPU, RAM, Software, Hardware, Nutzung, Netzwerk, Drucker und mehr überwachen sowie hinter den Kulissen Geräte reparieren und Problembehandlungen durchführen, ohne Endbenutzer zu unterbrechen. Der Fernzugriff ermöglicht integrierte, sichere und mobilfreundliche Fernsteuerungstools, die von Splashtop betrieben werden.

Open Source Scripting ermöglicht Benutzern das Ausführen und Automatisieren von Skripten, die in den Betriebssystemen PowerShell, Batch, JavaScript und mehr codiert sind. Benutzer können auch OS, Gerätetreiber und Anwendungen ohne WSUS-Anforderungen effizient patchen, verschiedene Vereinbarungen, Typ- und Abrechnungs-/Rechnungsoptionen mit SLAs für Kunden festlegen und alle Helpdesk- und Technikeraktivitäten mit nativem und integriertem Ticketing verfolgen, melden und verwalten.

Naverisk Übersicht

Kosten

Beginnt ab
110,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Naverisk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Naverisk Screenshot: Naverisk tickets
Naverisk Screenshot: Naverisk tickets Naverisk Screenshot: Naverisk client information Naverisk Screenshot: Naverisk settings Naverisk Screenshot: Naverisk device details and performance

Naverisk Bewertungen

Naverisk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
19

Sehr gut
6

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,8
96% haben diese Anwendung empfohlen
Doug H.

Well, that was easy


Mit Google übersetzen
Evgeny S.

Amazing RMM and Service Desk platform. Helps us to manage thousands of customers with ease.

Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.


Mit Google übersetzen
Andy H.

Limited product, horrible customer service

In looking at these reviews, I can only surmise many manufactured.

We used this product for two years, having now switched to ConnectWise, which we feel better meets our needs. Naverisk's base offering is adequate for very small MSPs with limited needs. We realized its limitations perhaps a year or so too late, but nevertheless made the decision to switch to a more robust solution.

My deep frustration and quite frankly, resentment, stems from Naverisk's customer service. Our total investment was $24,570. Of this amount, $13,200 was for BitDefender licensing. Upon termination of our relationship, Naverisk suspended our account with BitDefender (understandable) but positively refused to un-suspend us for the 15 minutes it would take to migrate the license over to ConnectWise, thus forcing us to do a completely new roll-out and waste many hours of time.

ConnectWise has confirmed they routinely will accommodate partners who switch to other providers but Naverisk elected to behave like a petulant child. Despite my overall dissatisfaction with the product, I always had respect and appreciation for the team at Naverisk until this happened. I feel it's important to educate potential customers of the unethical manner in which they do business so they don't make the same mistake we did.


Mit Google übersetzen
Jon B.

Easy to implement and get started, a good group of tools, and documentation included. Good AiO.

I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often too bulky, some not intuitive, frequently very expensive.... this was much easier to implement, it is pretty stable and does not have a lot of overhead requirements. we were able to get up and going quickly and when we give customers access they are able to navigate the software without a huge amount of technical knowledge or a big learning curve.


Mit Google übersetzen
Scott S.

Naverisk RMM has transformed our Business

Increased Revenue
Decreased time to resolve issues


Mit Google übersetzen
Doug H.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Well, that was easy

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 13.5.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Pros? Loads.. The speed of which data is updated to the server, for example, the performance monitor. It's pretty much Realtime data.
All in all, it took about 15 minutes to set up the Naverisk server, after setting Windows and SQL server to the necessary specs. The layout is pretty intuitive. Our set up was On Prem, so the customisation ability was really good. Full HTML access to customise response emails etc. Critical bug fixes are issued immediately. Non essential tweaks, and features are generally sent out on their quarterly major update releases.

Nachteile

Well, these aren't necessarily CONs, but there are, as will ALL products, some issues. But these issues are dealt with accordingly.. If the issue is a technical issue, then the 24/7 support team respond almost immediately.. usability issues are sent on to their dev/product team for review..

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Evgeny S.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Amazing RMM and Service Desk platform. Helps us to manage thousands of customers with ease.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.

Vorteile

Easy to use RMM platform gives us flexibility and control over the customer issues and requests. Ability to remote in to a system using different methods provides robust redundancy and hope for the great outcome. Monitoring system at it best monitors every aspect of a computer or a sever hardware and software 24/7 providing efficient alerting and allowing us to present our self as a proactive team. With a great Antivirus that Naverisk is partnered to we can be sure that our customers's critical systems are secure and stable. Great script repository management allows us to automate almost all the aspects of our daily routine IT tasks and free more time for other tasks. Naverisk in house installation solution gives us assurance and control that we didn't have before. I'm glad that we can provide a feedback, submit feature requests and help develop the system in the way that technicians need.

Nachteile

Support responsiveness and ticketing system could be better, but looking back for a year and a half I can see how quickly Naverisk is developing and I'm sure they would gather all the feedback and fix those issue. Also the site itself could have a better and more modern design, but it isn't that important for day to day use.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Andy H.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Limited product, horrible customer service

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

In looking at these reviews, I can only surmise many manufactured.

We used this product for two years, having now switched to ConnectWise, which we feel better meets our needs. Naverisk's base offering is adequate for very small MSPs with limited needs. We realized its limitations perhaps a year or so too late, but nevertheless made the decision to switch to a more robust solution.

My deep frustration and quite frankly, resentment, stems from Naverisk's customer service. Our total investment was $24,570. Of this amount, $13,200 was for BitDefender licensing. Upon termination of our relationship, Naverisk suspended our account with BitDefender (understandable) but positively refused to un-suspend us for the 15 minutes it would take to migrate the license over to ConnectWise, thus forcing us to do a completely new roll-out and waste many hours of time.

ConnectWise has confirmed they routinely will accommodate partners who switch to other providers but Naverisk elected to behave like a petulant child. Despite my overall dissatisfaction with the product, I always had respect and appreciation for the team at Naverisk until this happened. I feel it's important to educate potential customers of the unethical manner in which they do business so they don't make the same mistake we did.

Vorteile

Easy to use and simple. Quick deployment. Responsive UI.

Nachteile

Very limited feature set. Adequate for a very small MSP with very simple needs... for the money, there are much more robust products on the market for around the same price.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Jon B.
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to implement and get started, a good group of tools, and documentation included. Good AiO.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often too bulky, some not intuitive, frequently very expensive.... this was much easier to implement, it is pretty stable and does not have a lot of overhead requirements. we were able to get up and going quickly and when we give customers access they are able to navigate the software without a huge amount of technical knowledge or a big learning curve.

Vorteile

simple, easy, straight forward, a nice collection of basic features all in a single interface that is easy to get up and going quickly. software is also affordable and the company is both easy to communicate with and work with when needed. it has become our staple everyday go-to software package. it keeps our team on track and communicating internally and with our customers.

Nachteile

all the basic features are there, but new feature development is slow. integration with other platforms and technologies is also lacking. luckily you can do most of what you need without having to speak to other programs, but true cross talk with other AV, Backup, Process Mgmt, Accounting and other platforms is limited.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Scott S.
Übersetzen auf: Deutsch

Naverisk RMM has transformed our Business

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Increased Revenue
Decreased time to resolve issues

Vorteile

The Naverisk RMM solution has transformed how we do business. It has enabled us to support significantly more endpoints and provide our customers with best in class service. Utilizing the Naverisk RMM to proactively monitor our clients system and create custom profiles for vertical and LOB applications we are now able to keep our clients up-time maximized and time to resolution for issues to a minimum. The Naverisk team has been very responsive to support requests and available for their "unlimited training" when we have a question. After using a number of other MSP RMM solutions we have found that Naverisk has been the best fit for us and our clients.

Nachteile

The road map for future releases has been somewhat unclear in the past however now that it has been bought back by the original developers we have seen better communications.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Naverisk Preis

Naverisk Preis

Beginnt ab
110,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Naverisk Funktionen

Naverisk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Naverisk Häufig gestellte Fragen

Naverisk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Naverisk.

F. Welche Preispläne bietet Naverisk an?

Naverisk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 110,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Naverisk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Naverisk

F. Wer sind die typischen Nutzer von Naverisk?

Naverisk hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Naverisk unterstützt?

Naverisk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Naverisk an?

Naverisk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Naverisk mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Naverisk unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Naverisk?

Naverisk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Autotask, Autotask, ConnectWise Manage, QuickBooks, Splashtop Business Access, Splashtop Remote Support, TeamViewer, Xero, Zendesk, e-automate

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Naverisk an?

Naverisk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen