
OnceHub
Über OnceHub
ScheduleOnce ist eine End-to-End-Planungslösung, mit der Unternehmen in allen Phasen des Kundenlebenszyklus leicht mit potenziellen Neukunden und Kunden in Kontakt treten können. Die integrierte Plattform unterstützt nahezu jedes Planungsszenario für Einzelpersonen und Unternehmen und kann in mehrere Geschäftsanwendungen integriert werden. ScheduleOnce lässt sich mit allen bekannten Kalendern verknüpfen und kann über Zapier in vorhandene CRMs, Webkonferenzsysteme und mehr als 1.000 Anwendungen integriert werden. Mit Funktionen wie automatischer Buchung, Genehmigungskontrolle, anpassbarem Branding, benutzerdefinierten Buchungsformularen, SMS-Benachrichtigungen, Website-Widgets und vielen mehr möchte ScheduleOnce Unternehmen dabei unterstützen, ihre Buchungen so zu gestalten, dass sie ihren Geschäftsanforderungen entsprechen.
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- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great scheduling software for sales funnels
Bewertet am 29.10.2022
THough it was a challenge to set up, it's now working great. Huge fan of the way it integrates with...
THough it was a challenge to set up, it's now working great. Huge fan of the way it integrates with landing pages, and how it sends the client one thing and me another--I get all the info I need, saved right in the calendar invite, whcih makes the sales call setup a lot simpler. No searching the CRM for stuff, it's right where I need it.
Vorteile
It presents a custom form for prospects to fill when they set up an appointment. There is a lot of room for customization here, and that's why I started using this in the first place.
Nachteile
Setting everything up can be confusing. The software is not intuitive to me, with different names for things than I would have expected. You set up the form in one interface and then you have to go to another interface to link it to campaigns. Both places have settings with the same name, but they affect the output differently.
Antwort von OnceHub
Thank you Michael for your comprehensive review of OnceHub - especially your constructive feedback on making it easier to tap into the power the platform offers. We'll fold your feedback into the work we're doing continuously to enhance the intuitiveness of the OnceHub interface.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Love ScheduleOnce
Bewertet am 27.5.2022
Really user friendly and feature packed solution.
Really user friendly and feature packed solution.
Vorteile
Right balance between all the important features (practicality) and ease of use (usability).
Nachteile
It would be good if the not yet accepted scheduling requests would not be allowed for the same time slot.
In Betracht gezogene Alternativen
CalendlyWarum OnceHub gewählt wurde
Lack of user friendlyness for clients.Zuvor genutzte Software
Sign In SchedulingGründe für den Wechsel zu OnceHub
The right balance between price, features and user friendlyness.Antwort von OnceHub
Thanks for taking the time to leave us such kind words, David. All the best!
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
The customer support is horrible.
Bewertet am 31.8.2020
While it has made the normal scheduling of appointments easier, because of the difficulty in...
While it has made the normal scheduling of appointments easier, because of the difficulty in dealing with problems, and problems do come up, I'm looking for another provider of this service.
Vorteile
As long as you are just booking a regular appointment, and nothing goes wrong, it works great.
Nachteile
If you have any problems, or need help in any manner, good luck getting someone on the phone. All they want to do is email and refer you to hours upon hours of videos to watch. So a problem will take you days to get it resolved when it could have been resolved with a 3 minute phone call. I'd gladly pay three times what I'm paying today to have a customer service phone number that went to a department that could help me when I have an issue as opposed to their email system of referring me to videos.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Occasional integration disconnects but otherwise great performance
Bewertet am 17.2.2018
Vorteile
I had used ScheduleOnce integrated with Outlook calendar for scheduling appointments and checking availability for about a year without problem. The website is simple to use and configure for users. Once setup, you have a custom URL that you can share with clients and potential clients alike. As long as you set your availability and fill your calendar with personal and business events as well, you can be sure SO will only display truly available times to your clients and prevent scheduling errors.
Nachteile
After a year or so, SO began to allow clients to schedule calls at times my calendar had been marked busy. In addition to this, some scheduled calls would not appear on my Outlook calendar. After searching support and contacting support, it was suggested I uninstall and reinstall the desktop client application. This fixed it immediately but the issue returned again in the future. Support was fast to respond and suggested another technical fix which allowed it to refresh its connection. It was later explored by the support team and an update was issued which has since resolved the problem. It was a frustrating time during this period but SO's support was professional and helped resolve it in a reasonable amount of time.

- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Top notch scheduling system- value priced.
Bewertet am 7.8.2018
Scheduling an appointment used to take me 15-20 minutes. Now it's a breeze with most set in under...
Scheduling an appointment used to take me 15-20 minutes. Now it's a breeze with most set in under two minutes. The follow up automation simply can't be duplicated.
Vorteile
Scheduleonce is really a wolf in sheeps clothing-- while it appears to be a simple scheduling system, it really houses a comprehensive work flow system. Scheduling is integrated directly with google apps or office 365, calendars, so it's always up to date. Rule based scheduling allows to maximize user flexibility in booking, but prevents overscheduling. I have mine set up to limit new appointments to three per day.
Feedback to users is first rate with a systemized set of follow up reminders, directions, and a follow up once the meeting is concluded.
Nachteile
Setup is not intuitive and requires a bit of hand holding. The view is worth the climb though-- the system saves way more time then you'd expect once you've perfected your workflow.
OnceHub Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über OnceHub.F. Welche Preispläne bietet OnceHub an?
OnceHub bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 19,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von OnceHub?
OnceHub hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von OnceHub unterstützt?
OnceHub unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt OnceHub mobile Geräte?
OnceHub unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert OnceHub?
OnceHub kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Agile CRM, Aloware, Asana, ClickUp, Copper, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Forms, Google Meet, Google Sheets, Help Scout, HubSpot CRM, JustCall, Kartra, Keap, Kit, Mailchimp, ManyChat, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Moxo, PayPal, PayPal Checkout, Pipedrive, Redtail CRM, Salesflare, Salesforce Sales Cloud, Slack, Smartsheet, Streak, Stripe, Textline, Textmagic, Trello, Twilio, Typeform, Wealthbox, Webex Suite, Wufoo, Zapier, Zoho CRM, Zoom Workplace, iCloud, monday.com
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet OnceHub an?
OnceHub bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat
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