RepZio

4,4 (256)
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Mobile Vertriebslösung für Außendienstmitarbeiter.

Über RepZio

RepZio ist eine mobile Vertriebslösung für Außendienstmitarbeiter, mit der Nutzer Produkte, Kunden, Bestellhistorien, Inventare und Verkauf von überall aus über native mobile Anwendungen für iOS anzeigen und verwalten können. RepZio bietet auch eine Webanwendung sowie Offline-Zugriff, mit dem Nutzer ihre Geschäfte jederzeit und von jedem Gerät aus verwalten können.

RepZio stellt Vertriebsmitarbeitern die Tools zur Verfügung, mit denen sie Produkte durchsuchen, das Inventar verfolgen und sofort Bestellungen aufgeben können. Dank der integrierten Barcode-Generierungs- und Scantechnologie können Nutzer ihren Produktkatalog und ihr Inventar effizient verwalten. Nutzer können ihre RepZio-Barcodes mit einem beliebigen Bluetooth-Scanner oder der integrierten Kamera ihres Geräts scannen. Mit RepZio können mobile Vertriebsmitarbeiter auch Präsentationen und Bestsellerlisten erstellen sowie das Inventar verwalten und es in Echtzeit prüfen.

Um den Verkaufszyklus zu verbessern, akzeptiert RepZio sichere Kreditkartenzahlungen an der Verkaufsstelle durch ihre Partnerschaften mit führenden Kreditkartengesellschaften. RepZio stellt sicher, dass alle Kreditkartenzahlungen vollständig PCI-konform sind, unabhängig davon, ob ein Nutzer die Karte durchzieht, Details manuell eingibt oder ein Foto der Kreditkarte macht. In-App-Berichte bieten Nutzern wertvolle geschäftliche Einblicke, einschließlich der Identifizierung ihrer aktivsten Kunden.


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RepZio

4,4 (256)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

25,00 $
Monat
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

17
194

Integrationen

7
26

Bedienkomfort

4,4 (256)
4,0 (18.383)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (256)
4,0 (18.383)

Kundenservice

4,3 (256)
4,1 (18.383)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu RepZio
Verwende Salesforce Sales Cloud, um tägliche Verkaufsaufgaben wie Opportunity, Lead, Kontaktpartnermanagement,...

Zoho CRM

4,3
Nr. 2 Alternative zu RepZio
Verwende Zoho CRM, um wichtige Verkaufsaufgaben wie nutzerdefinierte Workflows, Aufgaben, Benachrichtigungen und...

PandaDoc

4,5
Nr. 3 Alternative zu RepZio
Vertriebsteams verwenden die All-in-one-Dokumentenautomatisierungssoftware von PandaDoc, um den Prozess zum Erstellen,...

HubSpot Sales Hub

4,5
Nr. 4 Alternative zu RepZio
HubSpot Sales ist eine Suite von inbox-basierten E-Mail-Tracking- und Produktivitäts-Tools, mit denen Vertriebsteams...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(256)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,3/5

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Zeigt 5 von 256 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

ease of use

Bewertet am 23.3.2018

when vendor does not have catalaogue, rep zio is better than their websites

when vendor does not have catalaogue, rep zio is better than their websites

Vorteile

ease of use. can place orders quickly. . multiple vendors . each endor uses differenty i use it mainly for showing customers vendors that dont have catalogues

Nachteile

can only have one person. i have associates that work with me and if at market working they cannot help me with orders . as cannot get on to their ipads . does slow down the more vendors. wish could see bigger pictures when scrolling as have to click on each item makes it very slow to show customers . when have multiple vendors to show them

Elaine
Gesamtbewertung
  • Branche: Import und Export
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fantastic, very user friendly.

Bewertet am 22.3.2018

I went from a paper catalog that needed constant updating (every weekend) to this software. It has...

I went from a paper catalog that needed constant updating (every weekend) to this software. It has
saved me enormous amounts of time. Now I only need to update my tags weekly to show in-stock
merchandise.

Vorteile

With practice and exploring, you can do a lot of useful work. Creating tags (mini catalogs) is fantastic, but not a feature that is understood by many. They are a very valuable tool and this feature should be hilited a little more. Updated inventory levels are great.

Nachteile

Would like inventory updates to be live for better accuracy. Would like to be able to product a copy
of order for my customers indicating which items are in stock, and ETA dates beside items not in
stock. I am often asked for this, and it is long a cumbersome to do. Not happy when copying orders to have to constantly put in the phone number. The way I use this feature, 99% of the
time phone number is the same. Need 3 pricing levels, as when there is a 3rd price for an item it
does not show accurately.
When in "show all clients" if you tap on the incorrect customer, you have to rekey in what you
are looking for. Would suggest being able to return to where you were..ie type in city and then
choose incorrect account....should be able to just go back and all accounts for that city reappear.
Also, suggest we should be able to look up account by phone number and also that there is a
field to also include cellular number (in addition to Tel & Fax) as this is the way of the future.
On catalog pages, would be great if ETA dates could appear under picture and not have to go to
the 2nd screen under additional info to see this...very time consuming when working with clients.

James
Gesamtbewertung
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort

I use it primary for order entry at market with a scanner and inventory in the showrooms.

Bewertet am 23.3.2018

Vorteile

Lots of good features. Air print is great. Browsing for products needs a lot of work, where is a list of collections?

Nachteile

Creating a new order for a customer who has an existing order from previous markets is challenging when the time is of the essence and we want to keep the old order for reference. You have icons for copy order, transfer order but keep looking for a new order button, same thing for when trying to create inventories, as a result the app gets use a lot less than it would. we would like to create more suggest orders for each of our customers but end up creating something outside the app.

Product images for Hubbarton Forge needs updating so there is a visual reference when selecting different options. There is no pricing for a Hubbardton Forge base code, a price range would be helpful for quick scanning purposes. Way too many finish and glass options to choose from and there is easy to tell which glass and finish is applicable since the photos are all the same. We end up choosing the finishes at a later time.

A similar product category would be very helpful for items in the same collection since starting from the main page again is slower than using an actual catalogue.

Quick item look should be able to search a family name without going to another look up menu. The app is fast enough to search for family name without having to actually change the search function.

Way too much clicking to do simple tasks in comparison to eCat and not as user friendly for a number of different tasks.

Jessie
Gesamtbewertung
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use with lots of features available

Bewertet am 23.3.2018

The ability to easily provide information about our products to our sales reps, making it simple...

The ability to easily provide information about our products to our sales reps, making it simple for our sales reps to send orders. A great reliable company to work with. Paying a better price for a better product. Our company has thrived because of this product.

Vorteile

The simple UI makes it easy to learn how to use and it is easy to set up and display products. There are lots of different features that can be added and they keep adding more. Any issues are handled quickly and efficiently, I know I can rely on them. They have a knowledge base with lots of information, as well as videos to learn how to use the software as a rep and as an administrator; It allows me to give those links to my reps to learn instead of walking everyone through it. Uploading information and images is easy, it can be added on the website, through dropbox and through integration.

Nachteile

I would like more control over shopzio. There is no notification about customers with similar names, addresses, etc. it is up to the admin to merge as customers are easily created as new with any difference such as capitalization. Separate columns and information needs to be inputted to search by words. Newsletters are no longer sent to provide new information and details.

Errol
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

42 years as a rep and used a number of different ordering programs. Repzio is the best by far.

Bewertet am 21.3.2018

Vorteile

So easy to use. I can send out promotional tear sheets with or without prices. My customers get an order copy with pictures. Can view past orders. When doing an order customers can bookmark and tag items, see what products they have ordered in the past. Scan items when ordering. Flip books. Easy product search by sku or description. Send files. Order Stats & Reports. I really can't think of anything much the program can't do and I'm sure there are functions I haven't even used yet. I continually promote this to any of my suppliers who are not using Repzio and I believe that I have been instrumental in at least one of them signing on to use it.

Nachteile

As a sales representative that represents a lot of companies and has used and still uses a variety of software sales ordering programs I can quite honestly say that there is nothing that I don't like about this software ordering program - it is a terrific tool. I wish I could find a fault with it but anytime someone finds a flaw they fix it and continually improve it.

5 von 256 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

RepZio Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über RepZio.

RepZio bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 25,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

RepZio hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500

RepZio unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

RepZio unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone (mobil), iPad (mobil)

RepZio kann in folgende Anwendungen integriert werden:

NetSuite, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, SYSPRO, Salesforce Sales Cloud, Xero

RepZio bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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