
Über Guesty
Guesty ist eine All-in-One-Ferienvermietungsplattform für professionelle Kurzzeit- und Ferienvermieter mit Immobilien über mehrere Buchungsseiten hinweg. Das Property Management System (PMS) ermöglicht es Anwendern, ihr Geschäft mit der Kraft der Automatisierung zu skalieren und alle Aktivitäten an einem Ort zu zentralisieren. Zu den wichtigsten Funktionen von Guesty gehören das Channel-Management, ein Buchungskalender, Automatisierungstools, ein einheitlicher Posteingang, Reporting und eine sichere Zahlungsabwicklung sowie Experten für Gastkommunikation rund um die Uhr, um den Aufenthalt der Gäste angenehmer zu gestalten.
Mit Guesty können Benutzer alle Daten für Angebote, Reservierungen und Gäste organisieren sowie alle wichtigen Informationen von Airbnb oder anderen Ferienwohnungskonten an einem Ort verfolgen. Benutzer können mehrere Buchungskanäle wie Airbnb, HomeAway, Booking.com, VRBO, Expedia und mehr verwalten, und der Multi-Kalender ermöglicht es Hausverwaltungen, Preise und Verfügbarkeit für alle Immobilienangebote über ein einziges Dashboard anzuzeigen und zu kontrollieren. Ein einheitlicher Posteingang konsolidiert die Kommunikation mit allen Gästen und ermöglicht es den Benutzern, Nachrichten per E-Mail, SMS oder Airbnb in einem einzigen Thread zu lesen und zu versenden.
Benutzer können routinemäßige Nachrichten an Gäste automatisieren, Buchungsanfragen beantworten, Gäste über Zahlungseingänge informieren, Bewertungen erstellen und vieles mehr. Mit den Reporting-Tools von Guesty können Immobilienmanager Provisionen und Reservierungen verfolgen, Umsatzberichte erstellen und andere wichtige Daten anzeigen sowie individuelle Berichte speichern und gemeinsam nutzen, um den Erfolg des Unternehmens zu analysieren und zu überwachen. Die mobile Anwendung für die Personalverwaltung ermöglicht es Managern, wiederkehrende Aufgaben zuzuweisen, die Reinigung zu verwalten und den Fortschritt zu überwachen, während die Mitarbeiter unterwegs Zugriff auf ihre Aufgaben haben.
Guesty ermöglicht es Benutzern, deine Inserate unabhängig durch eine personalisierte Buchung Website mit Synchronisation über alle Inserate aus dem Konto auf der Website zu fördern. Benutzer können Zahlungen über einen sicheren Zahlungsprozessor empfangen und einziehen sowie automatische Zahlungen über das Guesty-Dashboard mit einem Klick planen. Mit Guesty können Benutzer Transaktionen automatisch protokollieren, Rechnungen an Gäste senden und Salden einsehen. Das Hausbesitzerportal ermöglicht es den Nutzern, Daten für jede Immobilie gemeinsam zu nutzen und zu visualisieren und die Leistungsdaten der Immobilie in Echtzeit einzusehen.
Preisoptionen ab:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Australien, Deutschland, Frankreich, Griechenland, Irland und 13 weitere
Preisoptionen ab:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
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- Abonnement
Bilder




Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Guesty: 71
Alternativen
Smoobu

Escapia

Tokeet

RMS Cloud

Nutzerbewertungen
Hast du Guesty bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
We're very happy with Guesty.
Bewertet am 13.12.2019
Vorteile
We're very happy with Guesty. This PMS is very reliable for all tasks related to our holiday home rental. The connection to the different channels works smoothly. The personal support by our accountmanager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is excellent.
Many thanks for everything and warm greetings
Daniel da Silva
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
Nachteile
Some channels don't work 100%, but we will figure it out.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Best all-in-one management software
Bewertet am 29.12.2021
I've automated 80% our business with the help of Guesty and don't need to toggle between multiple...
I've automated 80% our business with the help of Guesty and don't need to toggle between multiple softwares to get things done. It's been a major driver of our growth in 2021!
Vorteile
Guesty allows you to run nearly your entire business on its software without needing to integrate with a suite of 3rd party tools. And when you do need a 3rd party tool, they make the integration very simple. The UI is easy to navigate thanks to a thorough onboarding process and customer support is extremely fast. Also love being able to have as many users as we wish. Every cleaner, maintenance person, assistant, etc has access to the software with their own personalized permission sets. Highly recommend to help you scale!
Nachteile
I imagine this is more of a fault with VRBO but you have to process payments yourself vs simply getting a payout like you do with Airbnb. This is an administrative headache that we didn't have before integrating with Guesty.
In Betracht gezogene Alternativen
Hostfully Property Management PlatformWarum Guesty gewählt wurde
More functionality and automation capabilities.Zuvor genutzte Software
Hospitable.comGründe für den Wechsel zu Guesty
Better user reviews and referrals from others in the industry.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Excellent Software, Terrible Support
Bewertet am 21.3.2019
Overall:
The software is good, and integrations are good. Not the best, as many are far better in...
Overall:
The software is good, and integrations are good. Not the best, as many are far better in some respects.
The customer service is absolutely terrible. The worst I've ever experienced. I've had almost 3,000 AirBnB guests, and talking to them makes me feel like my worst guests as I get repeatedly frusturated at the support team, and feel like i'm not being helped or taken care of. Guesty charges 3% of revenue, which means I pay over $1,000/month for it. If they treat me like this, I can't imagine how they treat smaller hosts that don't make over $20,000/month.
I hope that Guesty gets my feedback here, as their customer support has made no comments on whether my direct feedback reaches the Guesty management or ownership teams. I think that while the software is great, on-boarding and support are archaic and severely need updates and improvements. I'm still using the software, but unless there are changes to how they handle client issues and requests, i'll be jumping ship as soon as a comparable software comes on the market.
I still have hopes for Guesty, so maybe once my income raises over $40,000 and monthly payments to guesty pass $1,000 overall, i'll be taken as a higher priority client for them.
Vorteile
Guesty has a great intuitive platform. It has all of the features that you'd expect, and they all work fairly well. The feature sets are fine, though they may be found on other platforms, but what you pay for is the integrations. Guesty integrates with nearly all software that you'd expect or want it to. Their chat feature is the most mature, and the best part of the software, but automated messaging leaves much to be desired. It is not possible to set up automated message without customer support (in most cases). Team management and listing management both work as expected, and are a pleasure to work with. The software is definitely among the most developed in the industry.
Nachteile
Overall Guesty attempts to be good at all things, and master of none. There are numerous softwares that do individual things far better, like automation, messaging, cleaning team management. Overall the worst part of the experience of Guesty was the support system. While all softwares use live help nowadays, you have to submit manual tickets to guesty. There is no phone line to call, and you can't ever chat with a representative. While the website claims that they do full set-up, it's wrong. I sent over 40 back and forth messages with support as they tried to have me do my own setup. After requesting help with a particular issue, they did not have a representative do the work for me. On top of that, months into use, the software still doesn't work as expected. I'd say that delivery is definitely far below what is expected from such a large company.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Guesty has been an amazing PMS for Misfit Homes in Nashville
Bewertet am 2.3.2023
At Misfit Homes in Nashville, we have had an overall positive experience with using Guesty as our...
At Misfit Homes in Nashville, we have had an overall positive experience with using Guesty as our property management system. Its robust features, including its centralized platform, automation capabilities, channel management, 24/7 guest communication, unified inbox, and data analytics, have helped us to maximize occupancy and overall revenue for our short-term rental clients. The system is easy to use once you get the hang of it, and the support team is always available to assist with any questions or issues. We highly recommend Guesty to any short-term rental management company looking to streamline their operations and grow their business.
Vorteile
Misfit Homes in Nashville has used Guesty for quite some time now. Guesty has been an excellent PMS for our short term rental business. Its centralized platform, automation capabilities, channel management, Guest communication team, unified inbox, and data analytics have made it easy for us at Misfit Homes to manage multiple properties and increase revenue. Additionally, the support team at Guesty, especially [sensitive content hidden] , has been extremely helpful with any questions or concerns we have had while working with their property management system. Their knowledgeable and responsive support team has been an asset in navigating any issues that arise. We appreciate their dedication to excellent customer service and their willingness to go above and beyond to help us succeed in our short-term rental business. Highly recommended!
Nachteile
One of the cons of using Guesty as a short-term rental management system is that it can get pricey compared to other PMS options. However, if you are operating in a high demand short-term rental market, the expense is well worth the expense.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Lack of Customer Service on Major Issues
Bewertet am 19.4.2021
I am currently looking for a different company and would never recommend them to any property...
I am currently looking for a different company and would never recommend them to any property management company. Very disappointed especially for the price.
Vorteile
I liked the automation services until they stop working.
Nachteile
You cannot get ahold of anyone when you are having a major issue. They also captured my customers credit card numbers and double charged them when the automation was not set to that. Which obviously is causing huge complaints and bad reviews for my business as the customers are thinking I am double charging them for no reason. Very embarrassing and also detrimental to my integrity.
In Betracht gezogene Alternativen
HostawayWarum Guesty gewählt wurde
More automation capabilities.Zuvor genutzte Software
ResNexusGründe für den Wechsel zu Guesty
The mobile app at the time which turned out to be not as described. On the Guesty Mobile app you cannot add a reservation or make changes to a reservation which proved to be difficult and one of the main issues I went with their program. Lots of unkept promises from Guesty.Antwort von Guesty
Hi Shanyn,
Thank you for reaching out and expressing your concerns. We are devastated to hear about this.
We would love the opportunity to turn things around for you. Please provide us with your email address and we will reach out ASAP to remedy these concerns.
Kindest Regards,
The Gusty Customer Success Team
Guesty Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Guesty.F. Welche Preispläne bietet Guesty an?
Guesty bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Guesty?
Guesty hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Guesty unterstützt?
Guesty unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Griechisch, Italienisch, Japanisch, Kroatisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Slowakisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch
F. Unterstützt Guesty mobile Geräte?
Guesty unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Guesty?
Guesty kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Beyond, PriceLabs, Properly, Rentals United, Stripe
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Guesty an?
Guesty bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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