Über Guesty
Guesty ist eine All-in-One-Ferienvermietungsplattform für professionelle Kurzzeit- und Ferienvermieter mit Immobilien über mehrere Buchungsseiten hinweg. Das Property Management System (PMS) ermöglicht es Anwendern, ihr Geschäft mit der Kraft der Automatisierung zu skalieren und alle Aktivitäten an einem Ort zu zentralisieren. Zu den wichtigsten Funktionen von Guesty gehören das Channel-Management, ein Buchungskalender, Automatisierungstools, ein einheitlicher Posteingang, Reporting und eine sichere Zahlungsabwicklung sowie Experten für Gastkommunikation rund um die Uhr, um den Aufenthalt der Gäste angenehmer zu gestalten.
Mit Guesty können Benutzer alle Daten für Angebote, Reservierungen und Gäste organisieren sowie alle wichtigen Informationen von Airbnb oder anderen Ferienwohnungskonten an einem Ort verfolgen. Benutzer können mehrere Buchungskanäle wie Airbnb, HomeAway, Booking.com, VRBO, Expedia und mehr verwalten, und der Multi-Kalender ermöglicht es Hausverwaltungen, Preise und Verfügbarkeit für alle Immobilienangebote über ein einziges Dashboard anzuzeigen und zu kontrollieren. Ein einheitlicher Posteingang konsolidiert die Kommunikation mit allen Gästen und ermöglicht es den Benutzern, Nachrichten per E-Mail, SMS oder Airbnb in einem einzigen Thread zu lesen und zu versenden.
Benutzer können routinemäßige Nachrichten an Gäste automatisieren, Buchungsanfragen beantworten, Gäste über Zahlungseingänge informieren, Bewertungen erstellen und vieles mehr. Mit den Reporting-Tools von Guesty können Immobilienmanager Provisionen und Reservierungen verfolgen, Umsatzberichte erstellen und andere wichtige Daten anzeigen sowie individuelle Berichte speichern und gemeinsam nutzen, um den Erfolg des Unternehmens zu analysieren und zu überwachen. Die mobile Anwendung für die Personalverwaltung ermöglicht es Managern, wiederkehrende Aufgaben zuzuweisen, die Reinigung zu verwalten und den Fortschritt zu überwachen, während die Mitarbeiter unterwegs Zugriff auf ihre Aufgaben haben.
Guesty ermöglicht es Benutzern, deine Inserate unabhängig durch eine personalisierte Buchung Website mit Synchronisation über alle Inserate aus dem Konto auf der Website zu fördern. Benutzer können Zahlungen über einen sicheren Zahlungsprozessor empfangen und einziehen sowie automatische Zahlungen über das Guesty-Dashboard mit einem Klick planen. Mit Guesty können Benutzer Transaktionen automatisch protokollieren, Rechnungen an Gäste senden und Salden einsehen. Das Hausbesitzerportal ermöglicht es den Nutzern, Daten für jede Immobilie gemeinsam zu nutzen und zu visualisieren und die Leistungsdaten der Immobilie in Echtzeit einzusehen.
Preisoptionen ab:
23,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Australien, Deutschland, Frankreich, Griechenland, Irland und 13 weitere
Preisoptionen ab:
23,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder
Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Guesty: 134
Alternativen
Smoobu
Escapia
Tokeet
RMS Cloud
Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fantastic product, exceptional company
Bewertet am 23.9.2020
I've had a great experience with Guesty - they have a caring, competent team and a fantastic...
I've had a great experience with Guesty - they have a caring, competent team and a fantastic product. I've tried several alternatives, and I am comfortable saying Guesty is the best vacation rental solution available.
Vorteile
Guesty's software has all the key functionality needed to run a large scale property management business effectively, and then some. They're also always rolling out new features, and they have a fantastic team that consistently goes above and beyond to provide an exceptional customer experience. Their 24/7 customer support is also a key value add, since issues can happen around the clock in this line of business.
Nachteile
The accounting integration functionality isn't fully built out with Quickbooks yet, although they're in beta and will be rolling out a solution shortly. This was the only issue that I've encountered.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Guesty is a Great Solution for Vacation Rental Management
Bewertet am 7.3.2024
My overall experience with Guesty has been superb. From the sales agent who negotiated a price...
My overall experience with Guesty has been superb. From the sales agent who negotiated a price within my parameters, to the onboarding team and the support team, I have no complaints. I feel I have a partnership with this company and the main goal is for everyone to succeed.
Vorteile
(1) Tech support is awesome. I have monthly meetings with my Guesty success partner which really helps to get the maximum benefit from the software. I have questions, he gets me answers. When I have suggestions for future roll outs, he forwards them to the design team. (2) The company continues to evolve with the demands of their clients. (3) One of the main reasons I switched to Guesty was for the trust accounting component. I need and want everything in one place and Guesty has it. (4) Guesty is always rolling out new features or improving existing features. I love anything that allows me to do what I do better and more efficiently. Working smarter not harder is a primary goal.
Nachteile
After using 2 other vacation rental platforms, my one con applies to them all, and that is the time it takes to set it up. This is a feature rich platform, so I don't know how it could be made easier or faster. However, Guesty will walk you through every feature to get you set up. It is a process and not an overnight task.
Antwort von Guesty
Hi April, we're thrilled to know we've made things more manageable for you. Wishing you a wonderful day ahead! - The Guesty Team
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
The worst choice ever
Bewertet am 10.5.2024
How sad that guesty is selling itself as a working software!!! For me guesty is a big disappointment...
How sad that guesty is selling itself as a working software!!! For me guesty is a big disappointment!!!!
This is the 3rd software what im using, first I used HOSTIFY, i didnt like it, after I used OCTORATE, much better then guesty, and much cheaper too. I had some things what was missing from octorate, thats why i needed a top software to be able to grow, and to have less work, using a great system. When the sales team was selling me this product, [sensitive content hidden] is his name, he told me that Guesty has everything, everything works and now after a bit more then 2 month i can see that this was all a lie. Cheaper products are working better!!!!! DONT BUY THIS SOFTWARE.... I came in because i thought if i pay more i will have a guarantee to have the quality. Im managing more then 60 apartments so I really need a good software.
And nothing like this!!! I HAVE TO CLOSE MANUALLY SINCE 2 MONTH!! for all of my more then 60 apartments each month, because this functionality doesnt work. even when im paying for a special accounting mode...I cant even give an invoice for my guests with them details, my property owners cant see anything on them"landing page", because there is not even owner portal. Tasks are not working, there is no translation (in Spain at least) for messages between me and guests, and sooo on!! Whoever needs more info can contact me!! BIG BIG SCAM, and big big disappointment!!!! Im already looking for another software.
Renata Varadi-wehom.es
Vorteile
Nothing after my bad experience. They are selling the software as the top of the top, and me naivly i tought if i pay more, i will have the guarantee for the quality. and not at all!!!
Nachteile
As they promised me, they said i could do many things, but i only have a basic multicalendar without option for bulk edition, etc.
Antwort von Guesty
Hi Renata,
Thank you for sharing your feedback with us. We constantly review user input to enhance our platform. Your concerns have been noted, and we're committed to addressing your technical limitations with the assistance of your success manager. We value our partnership and remain dedicated to supporting your business growth.
Thanks,
The Guesty Team
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Guesty is the ONLY software you should use
Bewertet am 7.12.2023
Having tried three other software solutions (Loodgix, Streamline, MyVR), I can confidently say that...
Having tried three other software solutions (Loodgix, Streamline, MyVR), I can confidently say that the team at Guesty and my account manager [sensitive content hidden] is the ONLY software you need to consider. Their platform is not just user-friendly; it's a hospitality powerhouse. Managing bookings and communicating with guests, accounting, lock management, distribution channel management, Merchant service, automations and more are a breeze.
What sets Guesty apart is their unmatched customer service. They are always easy to reach, and their team genuinely cares about their hosts. The level of support and attention they provide is unparalleled.
In the world of property management, Guesty is my go-to. I wouldn't think about switching – they've redefined the hosting experience with their hospitality-centric approach. If you want a software partner that truly values its hosts, look no further than Guesty.
Vorteile
Guesty is easy to use, has the best UI, hundreds of quality of life features most channel managers do not have, almost 0 limitations. The list goes on. I have my own account manager [sensitive content hidden] that we have biweekly meetings scheduled to go over new features, questions, etc.
Nachteile
There is not one thing I have negative to say. If I ever have an issue, they most likely have an answer or a workaround.
Antwort von Guesty
Thank you, Tucker! Our #1 goal is to help customers manage better and grow with Guesty..
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Guesty is Amazing!!!
Bewertet am 21.3.2024
Vorteile
Guesty has been an amazing platform for our company. It has provided us with more features than ever before, streamlined all of our processes, and is very user-friendly. Everyone at Guesty has been amazing to work with as well. Guesty Support is always available to help with any questions or issues very quickly. Our Customer Success Manager, [sensitive content hidden], has also been great to work with during our transition to Guesty and still is a part of our success today.
Nachteile
Guesty has been great to work with and if there is anything you dislike, let them know. They likely already have something in the works to change or streamline any processes or aspects you dislike. If not, they will likely help get you what you need!
Guesty Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Guesty.F. Welche Preispläne bietet Guesty an?
Guesty bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 23,00 $/Monat Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Guesty?
Guesty hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Guesty unterstützt?
Guesty unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Griechisch, Italienisch, Japanisch, Kroatisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Slowakisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch
F. Unterstützt Guesty mobile Geräte?
Guesty unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Guesty?
Guesty kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Beyond, PriceLabs, Properly, Rentals United, Stripe
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Guesty an?
Guesty bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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