ePro Scheduler Plus

ePro Scheduler Plus

Crewplanung für EMS, Polizei/Notfallzentrale und andere Branchen.

4.5/5 (31 Bewertungen)

ePro Scheduler Plus Übersicht

Was ist ePro Scheduler Plus?

ePro Scheduler Plus ist eine All-in-One-Lösung für die Mitarbeitereinsatzplanung, Zeit- und Anwesenheitsnachverfolgung sowie das Personalabrechnungsmanagement, die speziell für EMS-Betriebe, Feuerwehr- und Polizeibehörden sowie andere Abfertigungsbehörden oder Organisationen des öffentlichen Dienstes entwickelt wurde. Mit Tools für Überstundenverfolgung, Ressourcenplanung, Zertifizierungsmanagement, dynamische Dashboards, benutzerdefinierte Formulare, Zeit- und Anwesenheitsverfolgung, Kommunikation und mehr zielt ePro Scheduler Plus darauf ab, ein voll ausgestattetes Mitarbeiterverwaltungssystem bereitzustellen. Zur Vereinfachung der Mitarbeitereinsatzplanung ermöglicht der ePro Scheduler Plus die automatische Erstellung und Auffüllung von Zeitplänen unter Berücksichtigung von Anfragen zu Urlaubstagen, der Verfügbarkeit von Mitarbeitern, Überstunden und mehr. Die Lösung kann auch dazu verwendet werden, Anrufe zu Krankmeldungen zu verwalten, Schichtwechsel und Gebote für offene Schichten zu erleichtern und den besten Mitarbeiter für jede Schicht durch Analyse der Qualifikationen, geleisteten Arbeitsstunden, Vertragsart, Dienstalter usw. zu berechnen. Das Management kann Überstunden überwachen, um die Kosten so gering wie möglich zu halten, und mit Hilfe der Urlaubsübersicht können Arbeitgeber sicherstellen, dass keines ihrer Teammitglieder die Anzahl der zustehenden Urlaubstage überschritten hat. Um sicherzustellen, dass die Gehaltsabrechnungen korrekt sind, erfasst ePro Scheduler Plus die Zeit und Anwesenheit mithilfe von Online-Zeitschaltuhren oder einer optionalen biometrischen Zeitschaltuhr mit Fingerabdruckscan. Verspätete An- und Abwesenheiten werden innerhalb des Systems verfolgt, wobei Alarme ausgelöst werden, wenn Disziplinarmaßnahmen erforderlich sind. Informationen zur Lohn- und Gehaltsabrechnung können mit Lohnabrechnungsanwendungen von Drittanbietern wie ADP, QuickBooks und mehr synchronisiert werden. Außerdem können Regeln für Urlaubsgeld, Krankentage und Sondertarife eingerichtet werden, die den individuellen Unternehmensrichtlinien entsprechen. ePro Scheduler Plus umfasst auch weitere Mitarbeiter-Management-Tools, einschließlich eines Besprechungs- und Ereigniskalenders, persönlicher Kalender, Zertifizierungs- und Anforderungsverfolgung, einer Mitarbeiterdatenbank, SMS und E-Mail-Nachrichten, anpassbaren Dashboards, geplanter Berichte, Berechtigungskontrolle, Mitarbeiter-Self-Service und mehr.

ePro Scheduler Plus Übersicht

Preis

Beginnt ab
50,00 $/Monat

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Preis-Leistungs-Verhältnis

ePro Scheduler Plus Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

ePro Scheduler Plus Screenshot: Create custom dashboards by combining various widgets to display important business information
ePro Scheduler Plus Screenshot: Create custom dashboards by combining various widgets to display important business information ePro Scheduler Plus Screenshot: ePro Scheduler Plus is optimized for mobile and tablet devices for use by field workers ePro Scheduler Plus Screenshot: The creation of schedules can be automated with algorithms taking into consideration job roles, availability, qualifications, and more ePro Scheduler Plus Screenshot: Shift bidding is available for open shifts so that employees can view a list of open shifts to bid on ePro Scheduler Plus Screenshot: Time can be tracked using the ePro BioClock which uses fingerprint technology to clock employees in and out ePro Scheduler Plus Screenshot: The personal task calendar allows employees to add reminders for events, meetings, or tasks ePro Scheduler Plus Screenshot: Manage certifications and licenses with custom lists, hierarchies, and alerts ePro Scheduler Plus Screenshot: Create an employee database with files for each employee containing important data ePro Scheduler Plus Screenshot: Communication tools such as email and SMS messaging, group chats, and bulletin boards are provided ePro Scheduler Plus Screenshot: Create custom dashboards by combining widgets to display the most important information for their role

ePro Scheduler Plus Bewertungen

ePro Scheduler Plus Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5
/
5 31 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
16

Sehr gut
14

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3
Funktionen
4.3
Bedienkomfort
4.2
Kundenbetreuung
4.3
97% haben diese Anwendung empfohlen
David H.

ePro Scheduler is the next step in managing a large workforce

I found ePro Scheduler in 2008 when our workforce doubled over the course of a few months. It became very difficult to manage 350+ field employees (EMT's, Medics, Nurses, and RT's) schedules without some type of computer aided software. I evaluated many different options to make the process easier and more efficient, without breaking the bank. ePro was the best solution for our needs; we have grown to over one thousand employees, and we now use ePro for every department within the organization. We use almost every feature of the program, from payroll to incident reporting. It would be hard to imagine how the company would handle the 3,000+ reports employees and managers do each year without the help of this program. I have since evaluated other scheduling companies and programs to ensure we are using the best program for our needs and I keep coming back to ePro; they set the standard that other companies try to emulate.


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Craig M.

ePro leading the way

After recently reviewing and comparing several scheduling and timecard software programs, eCore Software continues to lead the way with ease of use and functionality. From the initial schedule building to the final timecard closeout, ePro Scheduler is hands down the best in the industry.


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Jamie S.

The basic scheduling system and employee management is user friendly.


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Verifizierter Rezensent

Well...

Due to the cons of Epro for our company, we did try to source other scheduling systems and they all had just as many quirks and drawbacks. There is a flow to Epro to some degree that was better than our options. Not a horrible program but could be a lot better overall.


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Christopher C.

exceptional and expedient resolution to issues, though we have not had many since...

better communication between management and staff. faster payroll processing. great record keeping. total ems operations business solution.


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David H.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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ePro Scheduler is the next step in managing a large workforce

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.7.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

I found ePro Scheduler in 2008 when our workforce doubled over the course of a few months. It became very difficult to manage 350+ field employees (EMT's, Medics, Nurses, and RT's) schedules without some type of computer aided software. I evaluated many different options to make the process easier and more efficient, without breaking the bank. ePro was the best solution for our needs; we have grown to over one thousand employees, and we now use ePro for every department within the organization. We use almost every feature of the program, from payroll to incident reporting. It would be hard to imagine how the company would handle the 3,000+ reports employees and managers do each year without the help of this program. I have since evaluated other scheduling companies and programs to ensure we are using the best program for our needs and I keep coming back to ePro; they set the standard that other companies try to emulate.

Vorteile

The ease of use and the ability to generate and manage a large worforce.
The ability to manage thousands of incident reports over the course of a year.
It is easy to manage payroll, overtime, and communicate with the workforce without hiring additional staff.

Nachteile

Employees are not able to communicate with each other except through a public bulletin board

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Antwort von eCore Software

Thank you for the review! We appreciate your business!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Craig M.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
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ePro leading the way

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.7.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

After recently reviewing and comparing several scheduling and timecard software programs, eCore Software continues to lead the way with ease of use and functionality. From the initial schedule building to the final timecard closeout, ePro Scheduler is hands down the best in the industry.

Vorteile

There are too many positives to list here. However, a few that stand out are the Scheduling Wizard, which allows a multi functional, multi change mass edit to an individual associate's schedule or a full company's schedule with the click of a couple buttons; and the discrepancy (employee punch edit check) and timecard review, with their sleek and simplified easy view screen and functionality.

Nachteile

With the software being built for many users (companies), there are times when suggested changes cannot be implemented without affecting all users. However, in our 9 years working with the software, we have been able to find easy internal ways to work around any issues to make it match our policies and procedures.

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Antwort von eCore Software

Thanks, Craig! We appreciate your business!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jamie S.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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The basic scheduling system and employee management is user friendly.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The basic scheduling and employee management is very user friendly and easy to teach new users. I do like the chat feature, that has always been very helpful to me as well.

Nachteile

I wish they would have more training's since there is so much more of the system that we do not use. even if it was a webinar or pre-taped that we could watch on different topics.
I would also like to see some changes in the discrepancies with back to back shifts and the system to pick up "late punch ins" when someone works a back to back shift. I would also like to see when and emp uploads a new cert, that it doesn't wipe out the current cert that in place. (unless we are doing something wrong). I would like see a "hover" option that we can see certs that are uploaded to see the dates before we approve them also. There are also some features of the payroll close out that I think could be tweeked.

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Antwort von eCore Software

Thank you Jamie! We truly appreciate your business.
As far as your concerns go, I would like to set up a quick call with you next week to schedule some additional training sessions to ensure ePro Scheduler is providing Ridge Ambulance with the most efficient process possible!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Well...

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Due to the cons of Epro for our company, we did try to source other scheduling systems and they all had just as many quirks and drawbacks. There is a flow to Epro to some degree that was better than our options. Not a horrible program but could be a lot better overall.

Vorteile

If you have built your company around Epro's limitations, Epro is amazing. If you try to do something different, Epro becomes less amazing quickly.

Nachteile

There are several areas where the software could be improved and they still aren't. I find that Epro likes to make more tiny Tweaks like font color or icon change rather than fix real problems, such as how it handles double shifts (or can't handle double shifts), how there isn't any easy add for meal penalties which was a law in CA until recently, and how there is a known issue with calculating shift breaks on the pick up shifts and they have no plans to correct it. All of these things we can work around but shouldn't have to since they have raised their prices and my company can't use half of their features.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Christopher C.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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exceptional and expedient resolution to issues, though we have not had many since implimentation

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

better communication between management and staff. faster payroll processing. great record keeping. total ems operations business solution.

Vorteile

it has decreased our payroll processing time from 1- 8 hour day to about 20-30 minutes.
scheduling and employee access from anywhere is great. we utilize it for a true business management solution on the operations side.

Nachteile

a lot of menus. sometimes difficult to recall or find what you need but after some time it is easier and once implimented you can actually cut back on the menu choices available.

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Antwort von eCore Software

Christopher,

We are so glad that ePro Scheduler was able to provide Meramev Ambulance District with so many benefits!

We also appreciate the feedback. The eCore team agrees that our current menu structure is not the most functional or easy to use. Our development team is currently working to provide a simpler user-interface and focus on ease of use for all clients.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 31 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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ePro Scheduler Plus Preis

ePro Scheduler Plus Preis

Beginnt ab
50,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Basierend auf 31 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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ePro Scheduler Plus Funktionen

ePro Scheduler Plus Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4.3/5
Basierend auf 31 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
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Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

ePro Scheduler Plus Häufig gestellte Fragen

ePro Scheduler Plus Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ePro Scheduler Plus.

F. Welche Preispläne bietet ePro Scheduler Plus an?

ePro Scheduler Plus bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 50,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von ePro Scheduler Plus?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ePro Scheduler Plus

F. Wer sind die typischen Nutzer von ePro Scheduler Plus?

ePro Scheduler Plus hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ePro Scheduler Plus unterstützt?

ePro Scheduler Plus unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet ePro Scheduler Plus an?

ePro Scheduler Plus hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt ePro Scheduler Plus mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte ePro Scheduler Plus unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ePro Scheduler Plus?

ePro Scheduler Plus kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ADP Workforce Now, Google Calendar, Microsoft Outlook, QuickBooks

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ePro Scheduler Plus an?

ePro Scheduler Plus bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support