Intuto

Intuto

Online-Schulungsplattform und Lernmanagementsystem

4.7/5 (26 Bewertungen)

Intuto Übersicht

Was ist Intuto?

Intuto ist eine Online-Schulungsplattform, die Autoren- und Verwaltungstools in einer einzigen Oberfläche vereint. Geeignet für kleine und mittlere Unternehmen, bietet Intuto auch einen Content-Loading-Service für bestehende Firmenschulungen an. Benutzer können individuelle Kurse mithilfe der integrierten Vorlagen erstellen, mit der Option, vorhandene Dokumente hochzuladen und Bilder, Audio und Video hinzuzufügen. Rätsel können erstellt werden, um den Fortschritt der Lernenden an Schulungs-Checkpoints zu beurteilen. Individuelle Zertifikate können den Mitarbeitern nach Abschluss der Kurse ausgehändigt werden. Schulungen können öffentlich oder privat durchgeführt werden. Mitarbeiter können automatisch von Intuto eingeladen werden oder sich selbst anmelden. Engagement und der Fortschritt der Mitarbeiter können verfolgt werden, wobei die Benutzer die letzten Anmeldungen, die online verbrachte Zeit, den prozentualen Fortschritt, den Teilnehmerstatus und vieles mehr einsehen können. Intuto kann auch verwendet werden, um Zurkenntnisnahmen von Richtlinien im Bereich Gesundheit und Sicherheit, sexuelle Belästigung sowie Drogen und Alkohol zu erfassen.

Intuto Übersicht

Preis

Beginnt ab
75,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Intuto Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Europa, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Intuto Screenshot: The content listing page only displays content that users have permission to see. Course contributors can edit content, publish and share it, as well as view reports.
Intuto Screenshot: The content listing page only displays content that users have permission to see. Course contributors can edit content, publish and share it, as well as view reports. Intuto Screenshot: The course editor presents a 'what you see is what you get view' and makes it easy to add, edit or delete content. Intuto Screenshot: Text can be added and edited within the editor and contributors can add videos, voice overs, images and interactions right from the editor screen. Intuto Screenshot: Content contributors can work on content over multiple sessions, publishing it only once they are happy with it. The publishing screen offers options for making content available to users. Intuto Screenshot: Sharing content is made easy and is designed to simplify administration. Content can be shared by entering the recipient's email, sharing a self-register link or by bulk upload. Intuto Screenshot: The reporting dashboard presents a high-level view of user engagement across a course. From here admin users can send out reminder emails or dig deeper into individual user's performance. Intuto Screenshot: Admin users can set up groups to define functional roles or geographic groups. Users can belong to none, one or more groups. Intuto Screenshot: Certificates can be created for completion of one or more courses and allow users to keep track of compliance and reward course completion.

Intuto Bewertungen

Intuto Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 26 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
18

Sehr gut
8

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7
Funktionen
4.4
Bedienkomfort
4.4
Kundenbetreuung
4.9
100% haben diese Anwendung empfohlen
Ksenia M.

Excellent, great user-friendly platform that allows to do what it promises to do

It allowed me to provide training for staff on multiple sites and customize the content to ensure relevance to our company. I can follow up on users' progress from the office and contact them via intuto to ensure completion.


Mit Google übersetzen
Lillymaline T.

Intuto Review

When developing training programs can be very frustrating when one is not computer literate. However, the professional support and guidance from the representative, her team and our TPS HR manager kept me going.
Benefits for TPS;
1.Intuto can provide instant and detailed reports when required.
2.We are able to keep track of our trainees progress across NZ.
3.Valuable supporting documents for when development of new team leaders or internal promotions.


Mit Google übersetzen
Deanna K.

Exceptional Customer Service and Value

We are a non-profit organization that relies heavily on highly trained volunteers. In the past, we've had to use staff and other professionals to provide 40 hours of in-person training two times per year. This was a drain on the organization as well as the volunteers who wanted to help, but had busy schedules. The solution was to put much of the training online. We tested a total of five platforms last summer, and Intuto stood out as the best for value, ease of use and customer service. We have been extremely satisfied with Intuto and would highly recommend it to anyone wanting to put training online.


Mit Google übersetzen
Spencer M.

Bravo Hospitality

Positive benefit for our business, we need to manage it more closely a lot of our staff have been very poor in completing their modules


Mit Google übersetzen
Thomas C.

Intuto for International Education

We are able to provide our product to over 8,000 students in 70 countries annually without a glitch. We are very happy with that


Mit Google übersetzen
Ksenia M.
Mit Google übersetzen

Excellent, great user-friendly platform that allows to do what it promises to do

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

It allowed me to provide training for staff on multiple sites and customize the content to ensure relevance to our company. I can follow up on users' progress from the office and contact them via intuto to ensure completion.

Vorteile

How easy it is to follow the progress of the users and versatility of the platform - pretty much anything can be embedded to ensure that the course is engaging and fun

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lillymaline T.
Branche: Hausmeisterservice
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Intuto Review

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

When developing training programs can be very frustrating when one is not computer literate. However, the professional support and guidance from the representative, her team and our TPS HR manager kept me going.
Benefits for TPS;
1.Intuto can provide instant and detailed reports when required.
2.We are able to keep track of our trainees progress across NZ.
3.Valuable supporting documents for when development of new team leaders or internal promotions.

Vorteile

Creative, fresh, new, and innovative.
In our industry, trainees learn fast from seeing practical demonstrations and looking at pictures. They are also required to be able to read and understand the English language. The short tests in each training module is another valuable tool we use to measure their level of understanding.
Issuing of certificates as they completes a module, and seeing that they have passed with 100% result encourages trainees to do more. Most of all we can create our own training modules.

Nachteile

Majority of our employees speak English as second language and most times they do exceed allocated chances to complete test for each modules. When they call to advice us they have failed & cannot move forward, we want to be able to resend the module straight away instead of emailing you to resend.
The word "failed' demotivates and can embarrass trainees causing them to avoid login to complete training modules. How about a positive word.

Mit Google übersetzen

Antwort von Intuto

Hi Lillymaline, thank you so much for the review. We really appreciate the feedback and will make sure the product team take it on board. We'll reach out about the quiz attempts too, I'm pretty sure we can fix that for you. - AJ

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Deanna K.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Exceptional Customer Service and Value

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We are a non-profit organization that relies heavily on highly trained volunteers. In the past, we've had to use staff and other professionals to provide 40 hours of in-person training two times per year. This was a drain on the organization as well as the volunteers who wanted to help, but had busy schedules. The solution was to put much of the training online. We tested a total of five platforms last summer, and Intuto stood out as the best for value, ease of use and customer service. We have been extremely satisfied with Intuto and would highly recommend it to anyone wanting to put training online.

Vorteile

I've used the software for approximately nine months, and it has been reliable and free of glitches. Tools for user management and reporting are useful and very easy to navigate. Creating and revising content is also quick and easy.

Nachteile

So far, I have struggled with transferring content from other programs into Intuto. I'm not tech savvy, so this could just be me. The solution has been that I upgrade my plan temporarily and receive support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at Intuto, who is an absolute pleasure to work with.

Mit Google übersetzen

Antwort von Intuto

Hi Deanna, Thank you for your review and feedback we really appreciate you taking the time to share your experience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Spencer M.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Bravo Hospitality

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 30.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Positive benefit for our business, we need to manage it more closely a lot of our staff have been very poor in completing their modules

Vorteile

Reporting and over view knowing who had completed the training and how long it took them to complete was of benefit. easy to set up the modules and very good options in terms of drag and drop, multi choice etc

Nachteile

A little clunky when adding people to a new module, some staff have trouble receiving the link .
can be hard to use on a cell phone scrolling down to all the questions does not work.

Mit Google übersetzen

Antwort von Intuto

Thanks for the review Spencer. Really appreciate the feedback. We'll certainly take that on board and incorporate it into our design update.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Thomas C.
Branche: E-Learning
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Intuto for International Education

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We are able to provide our product to over 8,000 students in 70 countries annually without a glitch. We are very happy with that

Vorteile

It is very easy to use, it has all the features we need, it is fully responsive and it works seamlessly in China.

Nachteile

There are no real downsides. The staff at Intuto are very responsive in developing and tweaking features to our needs.

Mit Google übersetzen

Antwort von Intuto

Thank you for the review and feedback Thomas. We are delighted that you're having such a positive experience with our platform and service.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9.3/10
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Intuto Preis

Intuto Preis

Beginnt ab
75,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Intuto Funktionen

Intuto Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4.4/5
Basierend auf 26 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Intuto Häufig gestellte Fragen

Intuto Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Intuto.

F. Welche Preispläne bietet Intuto an?

Intuto bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 75,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Intuto?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Intuto

F. Wer sind die typischen Nutzer von Intuto?

Intuto hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Intuto unterstützt?

Intuto unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Intuto an?

Intuto hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Intuto mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Intuto unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Intuto?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Intuto hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Intuto an?

Intuto bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support