Über Blink

Blink ist eine umfassende App- und Portallösung für Mitarbeiter mobiler Teams, um die Kommunikation zu fördern, die Produktivität zu steigern und alle auf dem Laufenden zu halten. Blink wurde entwickelt, um die Mitarbeitererfahrung durch die Bereitstellung einer ersten mobilen Erfahrung und einer einheitlichen Kommunikationsplattform zu verbessern, und bietet Funktionen wie einen anpassbaren Aktivitätsfeed, Teamkalender, Integration von Drittanbietern, Messaging-Funktionen, Unified Search und vieles mehr.

Mit dem Ziel, den Teams im Büro oder im Außendienst bei der Kommunikation zu helfen, bietet der Blink-Feed einen mobilen ersten personalisierten Workfeed, um alle wichtigen Informationen an einem Ort zu präsentieren. Der universelle Feed kann verwendet werden, um relevante Nachrichten, News, Videos, Dokumente, Schulungsinhalte oder Benachrichtigungen zu kommunizieren. Die integrierte Lösung erstellt einen optimierten Workflow, ohne zwischen anderen Geschäftsanwendungen wechseln zu müssen. Blink lässt sich auch in andere Kommunikationstools wie Office 365 und G Suite integrieren, um einen Teamereigniskalender mit Daten aus allen verbundenen Konten bereitzustellen, und bietet eine universelle Suchfunktion, die nach Daten in allen verknüpften Anwendungen sucht.

Blink gibt den Benutzern Tools zum Erstellen von Mikro-Apps innerhalb der Blink-Plattform, sodass Unternehmen ihr eigenes System erstellen können, ohne dass das für die Erstellung einer nativen mobilen App erforderliche technische Wissen erforderlich ist. Benutzer können innerhalb von Blink Micro-Apps für die Verbindung von Zugangs- und Bezahlkarten, Abwesenheitsverwaltung, Projektberichte, automatische Arbeitszeittabellen, Schulungsbuchung, Wissenssuche und mehr erstellen. Apps sind für Desktops, Handys und Tablets optimiert.


Bilder

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Blink

4,6 (111)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
19,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

120
201

Integrationen

33
72

Bedienkomfort

4,7 (111)
4,5 (250)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (111)
4,1 (250)

Kundenservice

4,6 (111)
4,4 (250)

Alternativen

Front

4,5
Nr. 1 Alternative zu Blink
Front bietet eine einfache Möglichkeit für Teams, E-Mail-Posteingänge (Verkauf @, Support @, usw.), Chat, soziale...

Interact

4,6
Nr. 2 Alternative zu Blink
Interact ist eine Intranet-Software, die Unternehmen mit verteilten Mitarbeitenden bei der Vernetzung und Kommunikation...

Beekeeper

4,6
Nr. 3 Alternative zu Blink
Die mobile Plattform von Beekeeper ist die zentrale Anlaufstelle für Ihre gewerblichen Mitarbeitenden. Mit Kommunikation...

Trello

4,5
Nr. 4 Alternative zu Blink
Vom Vertrieb über Marketing und HR bis hin zum operativen Geschäft: Teams können Trello so gestalten und anpassen, dass...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(111)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Blink bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 111 Bewertungen
Jennifer
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Blink

Bewertet am 18.8.2021

Vorteile

The ability to allow users to express themselves via the newsfeed, whilst also being able to filter to reach out to certain departments via groups has been great for users needing support from a certain department, or simply sharing a post they want everyone to see. This has led to the company being able to share posts for the entire company as a priority and needing users to acknowledge the posts, which means we can assure users have read important posts. It also has a community feel to it and also can help with boosting morale as we have been able to post about achievements in different depots across the company.
What is also great is the ability to create a hub, with useful links that the entire company uses, which makes it a fully working intranet for us.

Nachteile

We had teething issues to start regarding invites, where someone will try to join but will be stuck in an endless loop. This hasn't happened recently and can be solved using an invite code rather than an invite link. During this time Blink support did quickly help us out with the issue.

Antwort von Super Smashing

Hi Jennifer, thank you for your review. We are glad that key Blink features like the Feed and the Hub are supporting internal communication, company culture and boosting morale for your organisation! It is good to hear that the Blink Support Team was able to help you resolve any issues you encountered.

Julien
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good for company communication, not finished for instant messaging and daily usage

Bewertet am 27.8.2021

If I have to describe Blink about our usage in Kuba, it is a, instant messaging application with...

If I have to describe Blink about our usage in Kuba, it is a, instant messaging application with feed.
Really, if our directors didn't force us to use it, I think we would use google Hangout instead, for a better integration, search, with the reste of google suite.

Vorteile

I really like the concept of feed to allow official communication in the same tool than chat, without sending email. It create a community feeling.

Nachteile

- Searching some discussion with someone is not easy (What we discussed 4 days ago on the chat ?)
- I haven't capability to mark a discussion as "unread" (I open the discussion on my phone, see somthing I will have to analyse before answering, I have to send email to me to think about that)
- When I do some mistake on a sentence, I have to click on edit, so use the mouse, instead of just use the up arrow, like in softwares like discord, that is very simplest to edit.
- For integration with a tool, I need administrator to allow me to do something (i.e jira) so I'm not free to use all capabilities of Blink.
- If I join files in a discussion, I can't arrange them, so theorically we have to create one different chat for each subject, but to search a chat from people name, I have always to click on "see all chats", so use the mouse, that is break the user experience from my point of view.

Antwort von Super Smashing

Thank you for your feedback Julien! We are glad that you enjoy the Feed feature and that Blink has created a community feeling in your organisation.

Your feature request to mark a discussion as "unread" is currently under review, and we plan to release it in a future update. All of your feature requests have been passed to the Product Team to review.

Our Product Portal is a great way to get further feature requests directly into the hands of our Product Team here: https://portal.joinblink.com/tabs/2-under-consideration

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Communication Tool

Bewertet am 14.10.2022

Vorteile

Customizable communication tool. Holds all colleagues contacts and can be used as a single point of contact. Very useful and used even more since Covid and has not become a critical point of my daily

Nachteile

Uploads are cumbersome. The platform is good for basic communication but cannot handle large campaigns or file sharing.

Steve
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A user friendly platform for our multi national team.

Bewertet am 24.6.2021

Blink has brought our internal comms platform up to date with a familiar, easy to use interface.
The...

Blink has brought our internal comms platform up to date with a familiar, easy to use interface.
The support from the Blink team during set up was very good, and ongoing Tech Support prompt and positive.

Vorteile

The Feed has provided an excellent platform for colleagues as well as our Comms team to share company news. We are able to measure via Analytics how this has improved engagement via Likes and Comments.
Users familiar with SM platforms feel immediately at home.

The Hub delivers a major part of what we wanted to achieve in terms of sharing material across our multi national offices and has become our single source of truth. The ease of use is such that little or no user instruction has been required.

As an Admin there is virtually no learning curve when setting up users, or populating content.

Having multiple methods of signing users up is useful where colleagues are factory/office/home based.

Nachteile

We would like more flexibility in the Directory in terms of displaying multiple contact numbers i.e internal phone extension, mobile and direct dial numbers.

A calendar with room booking functionality would be good.

We have yet to integrate with company systems so cannot comment at this time.

Antwort von Super Smashing

Hello Steve, thank you for your review and feedback. We love to learn that staple features like the Feed and the Hub are serving your communication and employee engagement needs. We have passed on your suggestion for more Directory flexibility and calendar functionalities to our Product Team. We are always looking to improve Blink, so please be sure to add future feature requests to our Product Portal here: https://portal.joinblink.com/tabs/2-under-consideration

Azelea
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Company Social Platform

Bewertet am 9.6.2020

The level of communication has increased. Blink has been a great tool for people to share their...

The level of communication has increased. Blink has been a great tool for people to share their experiences without having to send a company wide email. The chat function has also made it easier for people to ask simple questions without having to send email.

Vorteile

It's super easy to set up and use. The team at Blink are always quick to respond, listen to feedback and suggestions for future features.
Integration with some business applications have been useful for daily updates.

Nachteile

Now that they've allowed multiple photo uploads and direct video posts I can't think of much else. Permission levels could do with more rejigging as most things if you're not admin you can't control perhaps there could be something inbetween admin and user.
Also if you're not part of a team you can't post to that news feed - however there are times when someone from one team might want to post something to only a couple of teams but not the whole company and that's not easily achieveble. Perhaps "team admins" can post to other team news feeds and just not see any of the feed other than their own post?
Perhaps business collaboration tools could be more advanced?

5 von 111 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Blink Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Blink.

Blink bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Blink hat die folgenden typischen Kunden:

201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Blink unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Spanisch, Ungarisch

Blink unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Blink kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Alaya, AlayaCare, CIPHR People, Ciphr, Cornerstone HR, DailyPay, Dropbox Business, GitHub, Go1, HASTUS, Hapi, Jira, Microsoft 365, Microsoft SharePoint, Microsoft Teams, Okta, OpsGenie, Perkbox, Pipeline, Prodigy, SAP Business One, SAP SuccessFactors HXM Suite, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Todoist, Tracerit, Trello, Typeform, Workday HCM, Zapier, Zendesk Connect, Zendesk Suite, Zoom Meetings

Blink bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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