Intergy

4,2 (98)
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Unternehmens-EHR und Praxisverwaltung mit Unterstützung mobiler Apps

Über Intergy

Die Plattform Intergy von Greenway für das elektronische Patientendatensystem (EHR) und Praxisverwaltung bietet eine nutzerfreundliche Speziallösung für ambulante Gesundheitspraxen. Sie bietet Tools zur Verwaltung chronischer Erkrankungen, zur Erfassung von Anreizen für Kostentragende und zum erfolgreichen Bestehen in der Welt des wertbasierten Gesundheitswesens.
Wie ein vertrauenswürdiger Berater stützt Greenway den Erfolg der Kundschaft, indem innovative Technologie, hochwertige Dienste und strategische Partnerschaften bereitgestellt werden, die ihnen helfen, profitabel zu wachsen, konform zu bleiben, effizienter zu arbeiten und die Patientenergebnisse zu verbessern.
Intergy ist als gehostetes oder On-Premise-EHR- und Praxismanagementsystem verfügbar. Intergy ist für Praxen mit mehreren Standorten geeignet und erfüllt die Anforderungen von Fachbereichen wie Primärpflege, innere Medizin, mehrere Fachgebiete, OB-GYN, Kardiologie, Pädiatrie, FQHC/CHCs und mehr. Intergy ist auch eine ideale Wahl für unabhängige Praxisverbände (IPAs), Accountable Care Organizations (ACOs), fortschrittliche Chirurgiezentren und Gesundheitseinrichtungen für Indigene.
Das Intergy Hosted-Paket, ein Abonnement zum Pauschalpreis pro Anbieter und Monat, umfasst EHR/PM, Direktnachrichten von Anbieter zu Anbieter, Mobillösung, Clearinghouse, Analysen, Patientenportal und Patientennachrichten, Go-Live vor Ort und Zugriff auf das umfangreiche Wissenscenter von Greenway.


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Intergy

4,2 (98)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

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Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
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Funktionen

61
82

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
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Bedienkomfort

4,1 (98)
3,8 (883)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (98)
3,5 (883)

Kundenservice

4,0 (98)
3,6 (883)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

athenaOne

3,8
Nr. 1 Alternative zu Intergy
Dieses preisgekrönte EHR gibt Gesundheitsdienstleistern mehr Kontrolle, damit sie sich auf das konzentrieren können,...

NextGen Office

4,0
Nr. 2 Alternative zu Intergy
Erziele bessere klinische Ergebnisse durch den Einsatz von EHR/EMR-Lösungen der nächsten Generation im Gesundheitswesen....

Nexus EHR

4,5
Nr. 3 Alternative zu Intergy
Nexus EHR ist eine cloudbasierte eGA, die für ambulante Praxen entwickelt wurde. Die eGA-Lösung eignet sich für...

RXNT

4,3
Nr. 4 Alternative zu Intergy
RXNT ist eine integrierte Praxisverwaltungsplattform für Einrichtungen des Gesundheitswesens, die die Nutzer bei der...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(98)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,0/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 98 Bewertungen
Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Intergy is very user friendly. All the information I need is right at my fingertips.

Bewertet am 13.9.2017

I would highly recommend Intergy. All information is easily obtained. All information can be seen...

I would highly recommend Intergy. All information is easily obtained. All information can be seen on one screen, no jumping back and forth from screen to screen. When and if support is needed the calls is answered promptly, by a live person and is rectified quickly. Love Intergy & Greenway!

Vorteile

Intergy offers the information I need all on one screen. All icons are clearly labeled. I am able to customize Intergy to my specific job duties, so there is no clutter and/or information that is not relevant to me. Help buttons are available on every screen. I love that it tracks my movements so I can easily return to a specific patient by just looking at my history. Most importantly, if I do need to contact customer service for support the phone is always answered by a live representative who has always been able to answer my questions with just one short phone call and more often than not, I end up learning additional tips/tricks that make my job easier.

Nachteile

I wish DK letters can be reproduced if accidentally not printed. I have Intergy set up to search for patients by account #, it would be nice once we switch the search mode to patient name instead, if the cursor automatically went to the field where you enter the patient name. Neither of these are a problem, but it's all I can think of as a negative.

Jennifer
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great choice!

Bewertet am 14.10.2019

Vorteile

We love Greenway! We have been using it for just over one year. We put lots of work into the templates and this makes the doctors work so much easier. Everyone knows if the Doctor is happy then everyone is happy! The staff has to put in a bit more work in this system but we are able to get things ordered and done quickly. We love the completed notes. They are very detailed now that the templates are completed. We would suggest Greenway to anyone looking for a streamlined system.

Nachteile

We don't love this system for vaccines. Its almost impossible to see what a patient is due for.

Luther
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Physician/owner

Bewertet am 24.10.2018

I am reporting the company to the BBB and hiring an attorney. I can only hope that my businesses...

I am reporting the company to the BBB and hiring an attorney. I can only hope that my businesses survive going with Greenway. Huge mistake!!! The billing company is about to cause my clinic to go out of business. After being with the company for 5 months we have posted nearly $4 million in charges and only received $250,000. Customer service takes 2-3 days to return a call. We have been trying to understand our bill since day one and not a single person at Greenway can explain what we are been charged for. We do not have a "go-to" person. Each branch of the company is separate so it takes multiple calls and weeks to get to the bottom of an issue. When a medication is prescribed through the system the number of tablets written/amount dispensed does not show up in the chart. Tons of problems with this company/EHR

Vorteile

Multiple features
Nice favorites list
Can use on the go and at home
Customizable templates and notes

Nachteile

Poor customer service
The billing company is worthless
Multiple issues that are patient safety related

Antwort von Greenway Health

Hi Luther,

We are sorry to hear that you’ve had a bad experience with Greenway, and thank you for letting us know. First and foremost, we take potential patient safety issues very seriously. For that reason, we looked into the medication prescription issue you identified and determined that it does not impact patient safety. We are happy to discuss our rationale with you directly.

Additionally, our top-rated revenue cycle management team believes that personally investing in the success of each practice is paramount to helping our customers achieve further financial success. Similarly, our customer success team has an average response time of 11 hours, is currently at a 98% satisfaction rate based on cases closed, and offers designated points of contact for certain practices. For any ideas your practice may have on software functionality, we recommend that you use the Ideas page on My Greenway, where our customers can list requested items and provide feedback on requests from other customers in the Greenway family. If you’d like to discuss this further, please feel free to contact us at communications@greenwayhealth.com. Thank you.

Mike
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A great EHR!

Bewertet am 16.5.2019

Vorteile

For us, the fact that it is SO CUSTOMIZABLE is the best. Our Medical Director/CMIO can make changes to the Provider Encounter Forms and have it saved before the other providers get back to seeing patients after lunch. It has everything you need out of an EHR for CEHRT compliance, and more. Having the ability to query, bi-directionally, State Immunization Registries is a great recent addition to the product which cuts down on time.

Nachteile

Health Reminders (Clinical Decision Support tools) and Immunization Schedules don't have the flexibility or logic needed for actual humans. If a patient receives a vaccine late on a series, the schedule needs to recalculate itself. Similar with health reminders - take Colorectal Cancer Screenings for example. We cannot have one reminder satisfied by various tests and various timelines based on those tests (FOBT/FIT Test = 1 year, Colonoscopy = 1/3/5/10 years). Also, results of the tests cannot be taken into account.

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Breaking Up Is Hard To Do

Bewertet am 22.12.2021

We moved on from Intergy to a new billing system that fully integrated with our EHR software. ...

We moved on from Intergy to a new billing system that fully integrated with our EHR software. Ending our relationship with Greenway turned out to be far more difficult than it should have been. If you are a current or prospective buyer you need to go into the relationship fully aware of this. Once the ink on the contract dries you will be just a monthly invoice to them. And that is OK as long as everything works as it should. But when the time comes to end the relationship they won't let go easily. Make sure you have all your "i's dotted and your t's crossed".

Vorteile

The software is fairly intuitive. It has a lot of features.

Nachteile

The canned reporting is severely limited. To make up for this Greenway sells an accompanying software called Practice Analytics. It has alot more canned reports plus the ability to develop your own reports. However it costs additional on top of Intergy, and the database only updates once a day overnight.

5 von 98 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Intergy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Intergy.

Intergy bietet folgende Kostenpläne an:

  • Gratis Testen: Verfügbar

Intergy hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Intergy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Intergy unterstützt die folgenden Geräte:

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Intergy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

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