
Intergy
Über Intergy
Die Plattform Intergy von Greenway für das elektronische Patientendatensystem (EHR) und Praxisverwaltung bietet eine nutzerfreundliche Speziallösung für ambulante Gesundheitspraxen. Sie bietet Tools zur Verwaltung chronischer Erkrankungen, zur Erfassung von Anreizen für Kostentragende und zum erfolgreichen Bestehen in der Welt des wertbasierten Gesundheitswesens.
Wie ein vertrauenswürdiger Berater stützt Greenway den Erfolg der Kundschaft, indem innovative Technologie, hochwertige Dienste und strategische Partnerschaften bereitgestellt werden, die ihnen helfen, profitabel zu wachsen, konform zu bleiben, effizienter zu arbeiten und die Patientenergebnisse zu verbessern.
Intergy ist als gehostetes oder On-Premise-EHR- und Praxismanagementsystem verfügbar. Intergy ist für Praxen mit mehreren Standorten geeignet und erfüllt die Anforderungen von Fachbereichen wie Primärpflege, innere Medizin, mehrere Fachgebiete, OB-GYN, Kardiologie, Pädiatrie, FQHC/CHCs und mehr. Intergy ist auch eine ideale Wahl für unabhängige Praxisverbände (IPAs), Accountable Care Organizations (ACOs), fortschrittliche Chirurgiezentren und Gesundheitseinrichtungen für Indigene.
Das Intergy Hosted-Paket, ein Abonnement zum Pauschalpreis pro Anbieter und Monat, umfasst EHR/PM, Direktnachrichten von Anbieter zu Anbieter, Mobillösung, Clearinghouse, Analysen, Patientenportal und Patientennachrichten, Go-Live vor Ort und Zugriff auf das umfangreiche Wissenscenter von Greenway.
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- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Intergy is very user friendly. All the information I need is right at my fingertips.
Bewertet am 13.9.2017
I would highly recommend Intergy. All information is easily obtained. All information can be seen...
I would highly recommend Intergy. All information is easily obtained. All information can be seen on one screen, no jumping back and forth from screen to screen. When and if support is needed the calls is answered promptly, by a live person and is rectified quickly. Love Intergy & Greenway!
Vorteile
Intergy offers the information I need all on one screen. All icons are clearly labeled. I am able to customize Intergy to my specific job duties, so there is no clutter and/or information that is not relevant to me. Help buttons are available on every screen. I love that it tracks my movements so I can easily return to a specific patient by just looking at my history. Most importantly, if I do need to contact customer service for support the phone is always answered by a live representative who has always been able to answer my questions with just one short phone call and more often than not, I end up learning additional tips/tricks that make my job easier.
Nachteile
I wish DK letters can be reproduced if accidentally not printed. I have Intergy set up to search for patients by account #, it would be nice once we switch the search mode to patient name instead, if the cursor automatically went to the field where you enter the patient name. Neither of these are a problem, but it's all I can think of as a negative.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great choice!
Bewertet am 14.10.2019
Vorteile
We love Greenway! We have been using it for just over one year. We put lots of work into the templates and this makes the doctors work so much easier. Everyone knows if the Doctor is happy then everyone is happy! The staff has to put in a bit more work in this system but we are able to get things ordered and done quickly. We love the completed notes. They are very detailed now that the templates are completed. We would suggest Greenway to anyone looking for a streamlined system.
Nachteile
We don't love this system for vaccines. Its almost impossible to see what a patient is due for.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Physician/owner
Bewertet am 24.10.2018
I am reporting the company to the BBB and hiring an attorney. I can only hope that my businesses...
I am reporting the company to the BBB and hiring an attorney. I can only hope that my businesses survive going with Greenway. Huge mistake!!! The billing company is about to cause my clinic to go out of business. After being with the company for 5 months we have posted nearly $4 million in charges and only received $250,000. Customer service takes 2-3 days to return a call. We have been trying to understand our bill since day one and not a single person at Greenway can explain what we are been charged for. We do not have a "go-to" person. Each branch of the company is separate so it takes multiple calls and weeks to get to the bottom of an issue. When a medication is prescribed through the system the number of tablets written/amount dispensed does not show up in the chart. Tons of problems with this company/EHR
Vorteile
Multiple features
Nice favorites list
Can use on the go and at home
Customizable templates and notes
Nachteile
Poor customer service
The billing company is worthless
Multiple issues that are patient safety related
Antwort von Greenway Health
Hi Luther,
We are sorry to hear that you’ve had a bad experience with Greenway, and thank you for letting us know. First and foremost, we take potential patient safety issues very seriously. For that reason, we looked into the medication prescription issue you identified and determined that it does not impact patient safety. We are happy to discuss our rationale with you directly.
Additionally, our top-rated revenue cycle management team believes that personally investing in the success of each practice is paramount to helping our customers achieve further financial success. Similarly, our customer success team has an average response time of 11 hours, is currently at a 98% satisfaction rate based on cases closed, and offers designated points of contact for certain practices. For any ideas your practice may have on software functionality, we recommend that you use the Ideas page on My Greenway, where our customers can list requested items and provide feedback on requests from other customers in the Greenway family. If you’d like to discuss this further, please feel free to contact us at communications@greenwayhealth.com. Thank you.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A great EHR!
Bewertet am 16.5.2019
Vorteile
For us, the fact that it is SO CUSTOMIZABLE is the best. Our Medical Director/CMIO can make changes to the Provider Encounter Forms and have it saved before the other providers get back to seeing patients after lunch. It has everything you need out of an EHR for CEHRT compliance, and more. Having the ability to query, bi-directionally, State Immunization Registries is a great recent addition to the product which cuts down on time.
Nachteile
Health Reminders (Clinical Decision Support tools) and Immunization Schedules don't have the flexibility or logic needed for actual humans. If a patient receives a vaccine late on a series, the schedule needs to recalculate itself. Similar with health reminders - take Colorectal Cancer Screenings for example. We cannot have one reminder satisfied by various tests and various timelines based on those tests (FOBT/FIT Test = 1 year, Colonoscopy = 1/3/5/10 years). Also, results of the tests cannot be taken into account.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Breaking Up Is Hard To Do
Bewertet am 22.12.2021
We moved on from Intergy to a new billing system that fully integrated with our EHR software. ...
We moved on from Intergy to a new billing system that fully integrated with our EHR software. Ending our relationship with Greenway turned out to be far more difficult than it should have been. If you are a current or prospective buyer you need to go into the relationship fully aware of this. Once the ink on the contract dries you will be just a monthly invoice to them. And that is OK as long as everything works as it should. But when the time comes to end the relationship they won't let go easily. Make sure you have all your "i's dotted and your t's crossed".
Vorteile
The software is fairly intuitive. It has a lot of features.
Nachteile
The canned reporting is severely limited. To make up for this Greenway sells an accompanying software called Practice Analytics. It has alot more canned reports plus the ability to develop your own reports. However it costs additional on top of Intergy, and the database only updates once a day overnight.
Intergy Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Intergy.F. Welche Preispläne bietet Intergy an?
Intergy bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Intergy?
Intergy hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Intergy unterstützt?
Intergy unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Intergy mobile Geräte?
Intergy unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Intergy?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Intergy hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Intergy an?
Intergy bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
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- Patientenportale
- Rezept Software für Ärzte