
Lucky Orange
Über Lucky Orange
Lucky Orange ist eine All-in-one-Suite zur Conversion-Optimierung für Unternehmen jeder Art und Größe, mit der Website-Besitzer die Gründe verstehen können, warum einige Besucher nicht konvertiert werden. Nutzer können durch dynamische Heatmaps und Besucheraufzeichnungen alles sehen, was ein Kunde auf der Website tut, und Drop-offs im Konvertierungsprozess mithilfe von Konversionstrichtern, Formularanalysen und Abstimmungen identifizieren.
Echtzeit-Dashboard-Analysen ermöglichen es Website-Inhabern, genau zu sehen, wie viele Personen ihre Website besuchen und wie sie dorthin gekommen sind. Nutzer können historische Statistiken vergleichen und anzeigen, welche Schlüsselwörter, Standorte, Sprachen, Referrer, Tweets usw. den Traffic und bestimmte Verhaltensweisen auf der Website fördern und sie mithilfe von Verhaltenstags filtern. Mit automatischen Besucheraufzeichnungen können Nutzer jeden Klick, jeden Scroll oder jede andere Bewegung verfolgen, um herauszufinden, wie die Website genutzt wird. Dynamische Heatmaps können in Echtzeit angezeigt werden, wenn Besucher andere Seiten anrufen, klicken und scrollen, Menüs, Pop-ups usw. öffnen. Formularanalysen helfen dabei, Problembereiche in Formularen zu identifizieren, indem Berichte über Abbruch, Startzeiten, die auf bestimmten Feldern verbrachte Zeit, durchschnittliche Bestellung und wiederholte Felder erstellt werden.
Mit den Konversionstrichtern von Lucky Orange können Nutzer sehen, an welcher Stelle Kunden einen Prozess abbrechen, z. B. „Erstellen eines Kontos“ oder „Auschecken“, um die Schwachstellen zu identifizieren. Vollständig responsive Chatmethoden ermöglichen es Nutzern, unmittelbar über die Website mit ihren Kunden zu kommunizieren. Zu den Chatfunktionen gehören vordefinierte Antworten, Bedienerübertragungen, Co-Browsing, Eingabevorschau sowie eine nutzerdefinierte Daten-API, mit der Nutzer Informationen dazu anzeigen können, mit wem der Besucher spricht. Alle Chat-Widgets können an das Erscheinungsbild der Website angepasst werden.
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Nutzerbewertungen
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Value - Lots of features
Bewertet am 30.3.2022
Vorteile
The software is easy to setup and provides instant value. The heat maps and chat are incredible and the ability to watch users on your site helps you quickly determine what's wrong with your content/call to action.
Nachteile
The new interface needs email reporting, no other complaints.
Antwort von Lucky Orange
It sounds like you've been able to dive right into the insights and find ways to improve your website. Love to hear how getting that first-hand look at what customers do and experience can make such a difference for your store. Thank you for the review and don't hesitate to reach out should I or my team be able to assist you in any way.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Awesome for heatmaps, scroll and click data
Bewertet am 16.3.2020
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.
Vorteile
The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.
Nachteile
Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.
In Betracht gezogene Alternativen
HotjarWarum Lucky Orange gewählt wurde
We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.Zuvor genutzte Software
Crazy EggGründe für den Wechsel zu Lucky Orange
Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.Antwort von Lucky Orange
Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Branche: Verpackung und Container
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Works as it's meant to
Bewertet am 24.6.2022
The software itself works well, but the integration is not user-friendly.
The software itself works well, but the integration is not user-friendly.
Vorteile
I really like the heatmapping feature, the ability to set up tags to inform when users take specific actions, and reporting.
Nachteile
We were unable to get the integration code to work, so we cannot view the lucky orange information in our CRM like we thought.
Antwort von Lucky Orange
Thanks for taking the time to leave your feedback, Jill. Our support team will like to investigate more about your CRM connection issues. At your earliest convenience, send an email to support@luckyorange.com to get the conversation started. I look forward to hearing from you soon.
Best Regards - Bradley from Lucky Orange
- Branche: Verlagswesen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Wish I understood it better...
Bewertet am 10.8.2023
Frustrating.
Frustrating.
Vorteile
This data is surely helpful -- it's just difficult for someone to ramp up to really understanding it enough to unpack the data and employ it. Right now, all I see is what page people visit most. Well, okay, but Shopify tells me that, too. Really would help if there was an onboarding video of about 2-3 minutes that explains how to best use Lucky Orange and deploy the data for improved customer experiences.
Nachteile
See above: Opaque. Hard to understand how it's actually helpful in a GRANULAR way. Not just the 30,000 foot viewpoint.
Antwort von Lucky Orange
Hi Sibella - We're sorry to hear you had a tough time figuring out how to use Lucky Orange, but we can help with that! We offer a free 15-minute onboarding call to all of our customers to help you get the most value out of Lucky Orange. And since you're on Shopify, our support team can show you some unique ways you can see your Shopify data within Lucky Orange. You can book your onboarding call through this link https://calendly.com/lucky_orange_onboarding/15-minutes-new. We also have an overview video of Lucky Orange that you might find helpful, too: https://help-preview.luckyorange.com/article/260-lucky-orange-overview-video
- Bradley with Lucky Orange
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great insights with right amount of simplicity
Bewertet am 8.8.2022
I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.
I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.
Vorteile
A Hubspot consultant recommended that I use Luck Orange. I started by using it to track prospects' activity when they visit the website out of pure curiosity. It's turned into a tool that I use for analytics and general site engagement. I think Lucky Orange is incredibly easy to use but can still get some detailed, usable insights.
Nachteile
Nothing so far. I started using the software about 3 months ago.
Antwort von Lucky Orange
Thank you so much for the five-star review! So glad you're enjoying our HubSpot integration. The more you learn about your visitors and what they experience, the more you can make data-driven updates that result in measurable success. Please let us know if there's anything we can help you with. Happy tracking!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
Lucky Orange Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Lucky Orange.F. Welche Preispläne bietet Lucky Orange an?
Lucky Orange bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 39,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Lucky Orange?
Lucky Orange hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Lucky Orange unterstützt?
Lucky Orange unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Lucky Orange mobile Geräte?
Lucky Orange unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Lucky Orange?
Lucky Orange kann in folgende Anwendungen integriert werden:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Lucky Orange an?
Lucky Orange bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Webanalyse-Tools
- Heatmap Tools
- Live-Chat Software
- Website-Monitoring Tools
- Umfragetools
- CEM Software (Customer Experience Management)
- Marketing Analysesoftware
- Kundenzufriedenheit Software
- UX-Tools
- Qualitative Datenanalyse Software
- Customer Journey Mapping-Tools
- Software zur Webseitenoptimierung
- Customer-Loyalty-Software
- Kundenservice Software
- PLM-Software
- Vertriebsunterstützung Software