
Lucky Orange
Über Lucky Orange
Lucky Orange ist eine All-in-one-Suite zur Conversion-Optimierung für Unternehmen jeder Art und Größe, mit der Website-Besitzer die Gründe verstehen können, warum einige Besucher nicht konvertiert werden. Nutzer können durch dynamische Heatmaps und Besucheraufzeichnungen alles sehen, was ein Kunde auf der Website tut, und Drop-offs im Konvertierungsprozess mithilfe von Konversionstrichtern, Formularanalysen und Abstimmungen identifizieren.
Echtzeit-Dashboard-Analysen ermöglichen es Website-Inhabern, genau zu sehen, wie viele Personen ihre Website besuchen und wie sie dorthin gekommen sind. Nutzer können historische Statistiken vergleichen und anzeigen, welche Schlüsselwörter, Standorte, Sprachen, Referrer, Tweets usw. den Traffic und bestimmte Verhaltensweisen auf der Website fördern und sie mithilfe von Verhaltenstags filtern. Mit automatischen Besucheraufzeichnungen können Nutzer jeden Klick, jeden Scroll oder jede andere Bewegung verfolgen, um herauszufinden, wie die Website genutzt wird. Dynamische Heatmaps können in Echtzeit angezeigt werden, wenn Besucher andere Seiten anrufen, klicken und scrollen, Menüs, Pop-ups usw. öffnen. Formularanalysen helfen dabei, Problembereiche in Formularen zu identifizieren, indem Berichte über Abbruch, Startzeiten, die auf bestimmten Feldern verbrachte Zeit, durchschnittliche Bestellung und wiederholte Felder erstellt werden.
Mit den Konversionstrichtern von Lucky Orange können Nutzer sehen, an welcher Stelle Kunden einen Prozess abbrechen, z. B. „Erstellen eines Kontos“ oder „Auschecken“, um die Schwachstellen zu identifizieren. Vollständig responsive Chatmethoden ermöglichen es Nutzern, unmittelbar über die Website mit ihren Kunden zu kommunizieren. Zu den Chatfunktionen gehören vordefinierte Antworten, Bedienerübertragungen, Co-Browsing, Eingabevorschau sowie eine nutzerdefinierte Daten-API, mit der Nutzer Informationen dazu anzeigen können, mit wem der Besucher spricht. Alle Chat-Widgets können an das Erscheinungsbild der Website angepasst werden.
Preisoptionen ab:
18,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Lucky Orange
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
18,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Lucky Orange
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Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Lucky Orange: 118
Alternativen
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LogRocket

Nutzerbewertungen
Hast du Lucky Orange bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Web Analytics Tool
Bewertet am 7.9.2022
Vorteile
It captures and stores activities of website visitors in real time and you can see what actions your website visitors are taking in real-time.
Nachteile
They recently launched a new version which I didn't like and I am still using the old one.
Antwort von Lucky Orange
Thank you so much for the five-star review and feedback. Observing customer behavior on your site is a great way to discover pain points and understand the visitor experience. Please don't hesitate to reach out if there is anything we can help you with.
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Awesome for heatmaps, scroll and click data
Bewertet am 16.3.2020
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.
Vorteile
The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.
Nachteile
Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.
In Betracht gezogene Alternativen
HotjarWarum Lucky Orange gewählt wurde
We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.Zuvor genutzte Software
Crazy EggGründe für den Wechsel zu Lucky Orange
Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.Antwort von Lucky Orange
Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Best budget heatmapping tool
Bewertet am 14.1.2021
Absolutely flawless at the current price point. Lucky Orange offers just about everything you'd...
Absolutely flawless at the current price point. Lucky Orange offers just about everything you'd expect from more expensive competitors.
Vorteile
It's difficult to slate the platform considering the price point - Lucky Orange is by far the most affordable (and probably best value for money) heatmapping tool out there. It does everything you need, from heatmapping, mouse tracking, funnel and form analytics.
Regular email reports are incredibly helpful.
Nachteile
Reports load slowly and general use is pretty clunky and frustrating; there's a lot of work that could be done from a UX perspective on the platform. That being said, the tool is easy to learn, and reports are simple to understand.
Antwort von Lucky Orange
Thank you for your review, Chris! We strive to provide a great product at an affordable cost to our customers and excited to hear we are meeting your business's needs. We appreciate your review, and happy tracking!
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use, real time analytics
Bewertet am 6.12.2022
Lucky Orange has given our business the ability to track our customers real time experience on our...
Lucky Orange has given our business the ability to track our customers real time experience on our site. It is often that through using Lucky Orange we find things about our site that we would have not been able to find. We really enjoy sitting back and going on a journey with our customers and then being able to iron out any barriers that may occur. It is super rewarding watching a customer get to the checkout.
Vorteile
The real time analysis and also the ability to track back into online user history and direct paths is really fantastic.
Nachteile
There could be some prompts to easily get into certain milestones as opposed to having to navigate
Antwort von Lucky Orange
Thank you for the five-star review and feedback! We agree, there is nothing quite like watching a visitor convert on your site. Please don't hesitate to reach out if there's anything we can help you with!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Complexities in Customization + Simplicity in Presentation = Perfection
Bewertet am 16.8.2022
You all were very accommodating in extending our free trial period when I couldn't get our Support...
You all were very accommodating in extending our free trial period when I couldn't get our Support team to install the script in time. Very quick and friendly responses so far. Again, very well thought out UX/UI on you guys' part. I was surprised at how granular some of the settings got. We tend to be one of those... highly involved, particular type customers who have a lot of custom requests. We're also fairly techy, so we like being able to do things ourselves. I found you really thought things through without us even having to ask.
Vorteile
This tool is not only clean and simplistic on the customer facing side, but within the dashboard as well. Lucky Orange offers a wide variety of products for a great price. The products are very intuitive to walk through and setup your first time around. Even with the visual simplicity, there are still loads of customization options for every feature they provide. It's almost as if each question I had next on how I may want to tailor the tool or customer experience even further, they had already thought of that question and build it into the next steps of setup. I am very impressed with the value provided!
Nachteile
The only thing that was a little difficult for me (and this may just be me) was that I almost wanted one primary icon/section on the left navigation that included all products instead of having to switch back and forth between Analytics and Communication, etc. to get to Chat vs Heatmaps, for example. It was the only thing not 100% intuitive to me, but I also see how the way you have it split up keeps it clean and minimal, so I may just need to get used to it. I just found myself clicking around a few times trying to get back to whatever feature I was previously looking at. Maybe an expandable menu option that extends so you can see the items in each section right there on the left bar instead of having to click? Or hover-to-view option? But where people could disable that if they didn't need it.
Antwort von Lucky Orange
Wow, thank you for the five-star review and kind words! Seeing what your customers experience in real-time can give you the insight you need to address their needs quickly and prevent any barriers to conversion. We are so glad you have had such a positive user experience with Lucky Orange. Please reach out if there's anything else we can help you with!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
Lucky Orange Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Lucky Orange.F. Welche Preispläne bietet Lucky Orange an?
Lucky Orange bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 18,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Lucky Orange?
Lucky Orange hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Lucky Orange unterstützt?
Lucky Orange unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Lucky Orange mobile Geräte?
Lucky Orange unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Lucky Orange?
Lucky Orange kann in folgende Anwendungen integriert werden:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Lucky Orange an?
Lucky Orange bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Webanalyse-Tools
- Heatmap Tools
- Live-Chat Software
- Website-Monitoring Tools
- Umfragetools
- CEM Software (Customer Experience Management)
- Marketing Analysesoftware
- Kundenzufriedenheit Software
- UX-Tools
- Qualitative Datenanalyse Software
- Customer Journey Mapping-Tools
- Software zur Webseitenoptimierung
- Kundenbindung Software
- Kundenservice Software
- PLM-Software
- Vertriebsunterstützung Software