PayJunction
Über PayJunction
PayJunction ist ein Zahlungsgateway und ein Händlerdienst, der mittleren und großen Unternehmen die Tools zur Verfügung stellt, mit denen jede Art von Zahlung im Geschäft oder online verarbeitet werden kann. Funktionen wie intelligente Zahlungsabwicklung, papierlose Belege, Erfassung elektronischer Signaturen, Kontoverwaltung und mehr ermöglichen es Unternehmen, Zahlungen aus einer Vielzahl von Quellen zu akzeptieren, darunter Magnetstreifenkarten, Chipkarten, E-Checks, Telefone, Apple Pay und mehr.
Unternehmen und ihre Kunden können mit der elektronischen Signaturerfassung und den digitalen Belegfunktionen von PayJunction von einer vollständig digitalen Zahlungsabwicklung profitieren. Mit der integrierten PayJunction-Zahlungsterminal-Hardware können Nutzer papierlose Signaturen an der Verkaufsstelle oder per Fernzugriff für kartenlose Transaktionen sammeln. Signaturen werden in der PayJunction-Software gespeichert, um eine sichere Speicherung zu gewährleisten und Betrugsbekämpfungsmaßnahmen zu verbessern. Digitale Belege können automatisch basierend auf Daten aus dem POS-Terminal generiert und per E-Mail an Kunden gesendet werden, um Papierbelege zu vermeiden.
Alle Transaktionen werden innerhalb der PayJunction-Plattform gespeichert, sodass Nutzer auf die Transaktionshistorie jedes Kunden zugreifen können, und die Suchfunktion erleichtert die Suche archivierter Kundendaten. Das Back-End-System ermöglicht es Nutzern auch, ihr intelligentes Endgerät zu verwalten, Schecks und Kreditkarten der wichtigsten Anbieter zu verarbeiten, Kundenkonten zu aufzuladen und Chargen zu verwalten. Berichte können angezeigt werden, um Einblick in die Geschäftsleistung und Verkaufsstatistiken zu erhalten.
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- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy enrollment process, good customer service & like the integration into our operating...
Bewertet am 20.1.2018
Less expense to us for the services we needed for credit card processing. Integration with Sycle...
Less expense to us for the services we needed for credit card processing. Integration with Sycle for better reporting & tracking.
Vorteile
Love the integration in Sycle, efficency of posting payments, tracking payment methods, & assistance with insufficient fund issues with customers. Customer service has been pleasant to work with & helpful.
Nachteile
I don't care for the length of time it takes for funds to transfer for check payments. The refund process needs to be improved between it & Sycle.
Antwort von PayJunction
Hi Whitney,
We're glad you're taking advantage of our integration with Sycle!
Check payments are different than credit card payments as they take longer to get cleared by the bank. The bottom of this support article explains ACH processing: https://support.payjunction.com/hc/en-us/articles/212334728-How-do-I-process-an-ACH-transaction-
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Credit Card Processing, Especially for a Business with Multiple Locations
Bewertet am 6.9.2018
So far, so good. It provides much better back end access for running returns or adjustments for...
So far, so good. It provides much better back end access for running returns or adjustments for clients. It allows me to remotely see what my employees are doing as everyone has their own login. Setting up recurring payments or running future transactions on a card (securely) on file is a breeze. The client always gets an emailed receipt, so it's easy to prevent fraudulent charges by employees and charge-backs from customers. The smart terminal is easy to use and helps save a ton of paper by sending e-receipts.
Vorteile
It's all a virtual terminal, so I can access everything from wherever I am. Having three locations, it's imperative I have one login to check on statements, transactions, etc. With our previous processor I had eight different logins for this. With PayJunction it's all in one place. It also enables me to run a transaction for any location from whichever office I'm in. I don't need direct access to the physical terminal to run a payment. I can even run a payment in person for someone for a different location than I'm currently at to help keep my accounting correct.
Handling remote transactions is amazing with PayJunction. For any remote transaction the client gets an email requesting a signature for the payment, so there's no need for authorization forms to protect us - everything gets signed! All signatures are stored digitally as well, whether as a remote transaction or in person on the PayJunction smart terminal, so there's no need to keep a giant collection of paperwork for credit card transactions. It's all stored digitally and easy to search through/run reports.
Setting up a payment page on our website as a hosted checkout was easy as well. It gives our clients an easy way to pay if we're not in the office and they know their balance due. Everything about PayJunction has made our credit card processing easier and more streamlined.
Nachteile
Customer support. There's no support on weekends!
They lost Shopify integration and do not have a mobile card reader yet, so I have to use separate companies for those two things.
Antwort von PayJunction
Hey, thank you for this review! We're glad that our system has improved your day-to-day payment processes!
Our support team has extended its hours over the last year to offer 10 extra hours of support every week. They're now available Monday-Friday from 6 a.m. to 5 p.m. PT. Our team is dedicated to supporting your needs, and we do provide extended, emergency support during select holidays and weekends.
Shopify, unfortunately, ended its partnership with us. We apologize for any inconvenience this decision caused. Lastly, our mobile app is still in development and we would never want to promote a product that wasn't 100% ready. We will hopefully have this out to you in 2019 with the functionality you've come to expect from PayJunction's products and services.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Pretty good system
Bewertet am 16.9.2022
Overall, as a user, this is one of the easier systems I have used
Overall, as a user, this is one of the easier systems I have used
Vorteile
It is simple to send payment links and has a straightforward UI. Able to recharge credit card on file and issue refunds smoothly.
Nachteile
Unable to transmit to our managent system every night for a few hours
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Payjunction has been an amazing integration with ezyVet
Bewertet am 1.8.2022
Our overall experience has been great, particularly with customer service. Also, they beat our...
Our overall experience has been great, particularly with customer service. Also, they beat our rates from our previous processor, which were already low, so that was a plus too.
Vorteile
Payjunction allows our veterinary PMS, ezyVet, to seamlessly take credit card payments in one step. No more mismatched end of day sheets - everything happens in one step so everything always matches. Also the ability to send remote payment links for people picking up medications or for people that need to pay a bill has been wonderful as well.
Nachteile
I truly don't have anything I'd want updated on Payjunction's end.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Great product and customer service.
Bewertet am 21.1.2018
Vorteile
The ability to email receipts and look up past transactions. Flawless processing and great archiving.
Nachteile
No concerns other than lack of function if no internet. Don't like minimum monthly usage fees which don't show up on statments.
Antwort von PayJunction
Hi Richard,
We're glad you like our product!
During power outages we offer phone charge, which allows you to call a number and process a transaction when this occurs. You can learn more about phone charge here: https://support.payjunction.com/hc/en-us/articles/210469378-How-do-I-activate-my-Phone-Charge-account-
Additionally, our mobile app, which is in beta, will be usable in lieu of phone charge.
PayJunction Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PayJunction.F. Welche Preispläne bietet PayJunction an?
PayJunction bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 50,00 $/einmalig
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von PayJunction?
PayJunction hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von PayJunction unterstützt?
PayJunction unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt PayJunction mobile Geräte?
PayJunction unterstützt die folgenden Geräte:
iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PayJunction?
PayJunction kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, Shift4Shop, Shopify, Sycamore School
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PayJunction an?
PayJunction bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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