Spoke Übersicht

Was ist Spoke?

Spoke ist ein automatisierter Helpdesk-Assistent mit künstlicher Intelligenz (KI), der Unternehmen eine Self-Service-Plattform für Ticketing und Wissensmanagement in einem eng integrierten Paket bietet. Die Plattform bietet Supportteams verschiedenster Unternehmenstypen einen zentralen Ort zum Verwalten von Mitarbeiteranfragen mit einem freundlichen Chatbot, um automatisch auf Fragen per Slack, Web, E-Mails und SMS zu antworten.

Spoke vereinfacht und rationalisiert Ticketing-Prozesse mithilfe von KI, um die richtigen und relevanten Antworten für Mitarbeiter zu finden, und ermöglicht Support-Teams es so, unterbrechungsfrei an Projekten zu arbeiten und Aufgaben zu erledigen. Nutzer können Anfragen über Slack, SMS, E-Mails oder das Web stellen. Wenn eine Frage gestellt wird, beantwortet Spoke diese entweder sofort oder leitet die Anfrage an die zuständige Abteilung weiter. Da Spoke auf künstlicher Intelligenz basiert, kann es durch maschinelles Lernen Fragen immer besser selbst beantworten. In der Wissensdatenbank werden alle nützlichen Informationen automatisch nachverfolgt und Mitarbeiter können der Wissensdatenbank Elemente hinzufügen, wenn ihre Fragen beantwortet wurden.

Nutzer können neue Teams erstellen, um organisiert zu bleiben, Teamnamen und -farben auswählen und bestimmten Mitgliedern die Berechtigung zum Erstellen, Bearbeiten und Löschen der Teamressourcen erteilen. Eingehende Anfragen können automatisch Teammitgliedern zugewiesen oder als privat festgelegt werden. Mitglieder des Support-Teams können alle ihnen zugewiesenen Anfragen im Posteingang anzeigen und werden auch per E-Mail über neue Anfragen informiert. Nutzer können die Kennzahlen ihres Teams überprüfen, indem sie auf die erweiterte Ansicht zugreifen, um die durchschnittlichen Behebungszeiten, die durchschnittlichen Antwortzeiten, die Anzahl der noch offenen Anfragen und mehr anzuzeigen.

Spoke Übersicht

Kosten

Beginnt ab
1,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Spoke Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Spoke Screenshot: Select any open ticket and it will expand into a more detailed view to look at: which team the request is filed to, the expert assigned to the ticket, or add a follower to the request
Spoke Screenshot: Select any open ticket and it will expand into a more detailed view to look at: which team the request is filed to, the expert assigned to the ticket, or add a follower to the request Spoke Screenshot: Once a user has created a ticket, they can ask the requester for more information by typing a message in the "Write a reply..." section Spoke Screenshot: Create a new team or use one of Spoke's templates for a head-start Spoke Screenshot: Manage employee requests and assign tickets to other members in one place Spoke Screenshot: Spoke’s knowledge base keeps track of all types of useful information Spoke Screenshot: Spoke’s friendly chatbot uses A.I. to automatically respond to questions on Slack, email, SMS, and web Spoke Screenshot: Spoke helps keep requests organized in one place for all support teams Spoke Screenshot: Employees get the info they need, allowing other team members to get interruption-free time to get things done Spoke Screenshot: Get insight on the number open requests, the auto resolve rate, and average resolution time for tickets Spoke Screenshot: Easily add items to the knowledge base as questions get answered

Spoke Bewertungen

Spoke Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
26

Sehr gut
6

Durchschnitt
2

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
5
94% haben diese Anwendung empfohlen
Jordan N.

A Great Solution For Startups

My startup needed a platform to better manage employee requests. Prior to Spoke requests came in the form of emails, text messages, verbal conversations, and even scribblings on post it notes.

Not scalable.

Spoke helped us centralize requests via its integration with Slack and is the right solution for a company our size.


Mit Google übersetzen
Troy P.

Great missing piece for SME orgs looking to bring more structure to request management.

Spoke fills a great niche in the 50-250 person space in that it allows companies to do more with less support/admin heads. At this size, you need to have a system to create and action on requests, but probably don't need the features, complexity or cost of something like Zendesk. Once you approach 250+ heads, you may need some additional workflow or ticket automations that Spoke doesn't offer.

The biggest draw to Spoke for me is that from a user experience perspective, 99% of the interactions with the tool can happen in Slack, which most folks are in all the time in any case.

The team at spoke is one of the best I've ever worked with at any SAAS provider in any space. They're fast, smart, engaging, and have a genuine drive to set clients up for success.


Mit Google übersetzen
Myles R.

Spoke x Glossier


Mit Google übersetzen
Lucia S.

Amazing tool for everyday working-life with amazing customer service

Operations team/back office is using it as their main ticketing tool and knowledge base. Frequent requests are solved with the AI answering it, the more complicated gets sorted by the team. Tracking of what is happening in the team, transparency.


Mit Google übersetzen
Jason W.

Outstanding. A very targeted software that fits a specific need perfectly.

We get a intuitive tool, fully managed by the awesome Spoke team, that allows our organization to centralize domain knowledge that would otherwise be horded and silo-ed by teams and team members.

It is an excellent training and teaching tool to streamline users needs for information. Spoke gives time back to our users who would be otherwise burdened with a variety of questions during ramp up and team movements.


Mit Google übersetzen
Jordan N.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A Great Solution For Startups

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 30.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

My startup needed a platform to better manage employee requests. Prior to Spoke requests came in the form of emails, text messages, verbal conversations, and even scribblings on post it notes.

Not scalable.

Spoke helped us centralize requests via its integration with Slack and is the right solution for a company our size.

Vorteile

What do I like about most about Spoke?

It's simple and easy to use.

I love it when platforms are intuitive - 'keep in simple' and they do! Learning existing a new features are a snap, and Spoke provides excellent customer success support if I need help.

Nachteile

I'd love to see more features! Spoke recently added forms for requests which is a good start.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Troy P.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great missing piece for SME orgs looking to bring more structure to request management.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 26.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Spoke fills a great niche in the 50-250 person space in that it allows companies to do more with less support/admin heads. At this size, you need to have a system to create and action on requests, but probably don't need the features, complexity or cost of something like Zendesk. Once you approach 250+ heads, you may need some additional workflow or ticket automations that Spoke doesn't offer.

The biggest draw to Spoke for me is that from a user experience perspective, 99% of the interactions with the tool can happen in Slack, which most folks are in all the time in any case.

The team at spoke is one of the best I've ever worked with at any SAAS provider in any space. They're fast, smart, engaging, and have a genuine drive to set clients up for success.

Vorteile

Spoke is a well thought out tool that offers a really useful level of function -vs- complexity for knowledge and request management. It's a much easier tool to run and administer than competing helpdesk solutions, and has a killer Slack integration front-and-center.

The team all the sales and spin-up process is top notch and extremely responsive.

Nachteile

It's a fairly young product, so they're still polishing a few rough edges on the backend. I've not hit anything that even comes close to work-stopping, and they're smart and responsive with breakfix and feature roadmapping.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Myles R.
Branche: Kosmetik
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Spoke x Glossier

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The machine learning feature is still my favorite feature.

Nachteile

Currently that slack is the way to import users.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Lucia S.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Amazing tool for everyday working-life with amazing customer service

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Operations team/back office is using it as their main ticketing tool and knowledge base. Frequent requests are solved with the AI answering it, the more complicated gets sorted by the team. Tracking of what is happening in the team, transparency.

Vorteile

User-friendly design, quick improvements. Connection with the channels we are most used to work with e.g. slack, so our colleagues do not need to go to any other platform. AI learning the needs of the team and adapting the answers, which helps us to avoid repeating questions and saves time and creates a focus for the team. Cannot forget the in tool analytics which help us understand where we are lacking or doing just fine.

Nachteile

In the beginning, you could feel that it is a new tool, however so many great changes happened that we are not even able to keep up (in a good way :) )

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jason W.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Outstanding. A very targeted software that fits a specific need perfectly.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We get a intuitive tool, fully managed by the awesome Spoke team, that allows our organization to centralize domain knowledge that would otherwise be horded and silo-ed by teams and team members.

It is an excellent training and teaching tool to streamline users needs for information. Spoke gives time back to our users who would be otherwise burdened with a variety of questions during ramp up and team movements.

Vorteile

The software is an excellent approach to managing requests and knowledge. We utilize Spoke to centralize domain knowledge that would otherwise be lost during a turn over or that needs to be communicated to a variety of users.

Assigning teams, building out KB articles and letting users generate content is very simple.

Nachteile

The only con of this software is the approach is so novel to many of our users that there has been a steep learning curve in documenting their domain knowledge using the tool. It is simple to use and operate but our users are use to silo-ed knowledge that using Spoke has been a big change for them.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spoke Preis

Spoke Preis

Beginnt ab
1,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spoke Funktionen

Spoke Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Daten
Echtzeitüberwachung
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Rollen-basierte Genehmigung
Warnungen / Eskalation
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Spoke Häufig gestellte Fragen

Spoke Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spoke.

F. Welche Preispläne bietet Spoke an?

Spoke bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 1,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Spoke?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Spoke

F. Wer sind die typischen Nutzer von Spoke?

Spoke hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Spoke unterstützt?

Spoke unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Spoke an?

Spoke hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Spoke mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Spoke unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Spoke?

Spoke kann in folgende Anwendungen integriert werden:

G Suite, Rippling, Slack

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Spoke an?

Spoke bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen