Harri

Bewerber-Tracking und -Einstellung für das Gastgewerbe

4,5 /5 (28 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Harri Übersicht

Was ist Harri?

Harri ist eine Plattform für Bewerber-Tracking und -Einstellung, die es Gastgewerbeunternehmen ermöglicht, Kandidaten mit einer Reihe von Tools zu finden, zu verwalten, zu verfolgen und einzugliedern, darunter Bewerberprüfung, Videointerviews, Gehaltsabrechnungsintegration, nutzerdefinierte Angebotsschreiben und vieles mehr. Die mobilen Tools von Harri bieten Nutzern die Flexibilität, Gastgewerbetalente zu entdecken und mit ihnen zu kommunizieren sowie Bewerberinterviews von unterwegs aus über iOS- und Android-Geräte zu verfolgen.

Der Kandidatenpool von Harri wurde entwickelt, um Nutzern zu helfen, effektiver einzustellen, sodass sie Stellen direkt an ihren Talentpool vermarkten und eine Auswahlliste idealer Kandidaten erstellen können. Nutzer können Kandidaten mit Tags, Labels und Kandidatennotizen verfolgen und geeignete Kandidaten dazu einladen, sich um Stellen zu bewerben. Mit Harri können Nutzer den gesamten Bewerbungsinterviewprozess auf einer einzigen Plattform verwalten, von der Terminfestlegung über die Einladung bis hin zur Verfolgung von Interviewterminen und -zeiten mit potenziellen Kandidaten.

Nutzer haben auch zentralen Zugriff auf alle Einstellungsdokumente, da Harri alle digitalen Anwendungen und Onboardingdokumente wie I-9s und W4s speichert und verwaltet. E-Signatur- und E-Verifizierungstools ermöglichen es Mitarbeitenden, Dokumente online zu überprüfen und zu unterschreiben. Nutzer können neuen Mitarbeitenden auch maßgeschneiderte Angebotsschreiben senden, um sie willkommen zu heißen. Das Reporting-Dashboard von Harri bietet Nutzern wertvolle Einblicke in den Einstellungsprozess mit relevanten Metriken und Berichten. Die Integration der Gehaltsabrechnung (ADP, Paychex, Paycom), Checklisten, Warnungen und Compliance-Management-Funktionen helfen Nutzern, den Onboarding-Workflow zu optimieren.

Um Nutzern dabei zu helfen, Talente zu finden, unterstützt Harri nutzerdefinierte Stellenportale, Stellenvorlagen, eine Social Referral Engine, mehrsprachige Bewerbungsformulare und Suchfunktionen. Neben Dokumenten- und Schichtverwaltungsfunktionen helfen Onboarding-Tools Nutzern, ihre Belegschaft online zu verwalten. Gruppennachrichten erleichtern eine effektive Teamkommunikation, sodass Nutzer Statusaktualisierungen in Echtzeit freigeben und mit Personalmitgliedern zusammenarbeiten können.

Harri Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Harri Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Harri Screenshot: Tag, label and add notes to candidate cards to search and sort candidates effectively
Harri Screenshot: Tag, label and add notes to candidate cards to search and sort candidates effectively Harri Screenshot: Users can manage the interview process by scheduling, inviting and keeping track of interview dates and times with prospective candidates, all on one platform Harri Screenshot: Users have quick and central access to all onboarding documents including employer starter forms, health questionnaires, starter checklists, EEOs and emergency contact forms Harri Screenshot: Users can send customized offer letters to new hires Harri Screenshot: Users can manage applicants and track scheduled interviews on the go, via mobile devices Harri Screenshot: Relevant metrics and comprehensive reports help users optimize the hiring process

Harri Bewertungen

Harri Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
16

Sehr gut
9

Durchschnitt
3

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,2
89% haben diese Anwendung empfohlen
Dan G.

When YO! met Harri!

Harri has really revolutionised and given Talent resourcing a real shot in the arm here at YO! We have put the attraction of the best talent right at the top of our agenda for 2017 and at the heart of this comes Harri and it's ground breaking, innovative Talent platform. Here at YO! we have worked very closely with Harri to make the platform as bespoke as possible and have engaged all our Management teams behind the roll out to maximise the capability. We are seeing significant movements in candidate experience, management efficiency and the ability to embed a system which makes my life in recruitment all that much simpler. Allowing my efforts to be focused elsewhere away from inboxes over flowing with CV's and Applications. The support from Harri has been top drawer and they have attended our annual conference, personally rolled out the platform to our regions and are always ready on the phone to answer any queries or questions at all. I'm really excited to see how 2017 develops with Harri as I feel we are still just scratching the surface here with the capabilities......


Mit Google übersetzen
Joshua F.

Overall a good resource- some kinks

This site gives a good amount of opportunities to go on various kinds of interviews (whether on phone or in person). However, this site does not give good accountability with lazy/unprofessional employers or employers who are not successful with handling information and time. I have found myself trying to find an interview meeting location on three occasions where the site was difficult to find or not a real place. In one instance, the only information that was given was an address and in fact I was meeting with someone at a coffee shop- which is fine, but how I am suppose to know this if I am not told interview instructions by my possible future employer? Sure, this is a good way to weed out the bad from the good, but if I am expected to show up and be professional at an interview, so should the employer. Harri needs to iron out these kinks from the employer side.

The algorithms seem to be pretty good based on current professional titles and experience, but I do not think my previous experience has typically been considered in possible positions that are being presented to me more so than other job sites or recruiters.

I do appreciate the freshness of the site and the ability to really present a professional and fun profile. I would say, it is more confusing to get job information and postings on the desktop site over the application. But it's hard to get any contact information to reach out to employers over the app.

The site sends out several emails weekly and does a great job updating the job seeker on information they are given.

Overall, this site is a good resource in your job hunt in tandem with other places to search. After some kinks get worked out, I think this will be the top place to go for employers and future employees.


Mit Google übersetzen
Gabriel M.

Pretty average

Cannot access job info on Chrome. Tech support takes days to respond ,and when they do they do not offer much....tech support.


Mit Google übersetzen
Kumar P.

Harri Workforce OS is a Decent Option

Overall it's a decent tool, but there are lots of other similar options available. This is, however, very specific to restaurant needs.


Mit Google übersetzen
Traci C.

Great platform!


Mit Google übersetzen
Dan G.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

When YO! met Harri!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 24.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Harri has really revolutionised and given Talent resourcing a real shot in the arm here at YO! We have put the attraction of the best talent right at the top of our agenda for 2017 and at the heart of this comes Harri and it's ground breaking, innovative Talent platform. Here at YO! we have worked very closely with Harri to make the platform as bespoke as possible and have engaged all our Management teams behind the roll out to maximise the capability. We are seeing significant movements in candidate experience, management efficiency and the ability to embed a system which makes my life in recruitment all that much simpler. Allowing my efforts to be focused elsewhere away from inboxes over flowing with CV's and Applications. The support from Harri has been top drawer and they have attended our annual conference, personally rolled out the platform to our regions and are always ready on the phone to answer any queries or questions at all. I'm really excited to see how 2017 develops with Harri as I feel we are still just scratching the surface here with the capabilities......

Vorteile

Ease of use and simplicity.
The scalability of the product and the ease in which innovation can be made.

Nachteile

It would be handy if it worked on interne explorer but it's still early days!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Joshua F.
Branche: Gastgewerbe
Übersetzen auf: Deutsch

Overall a good resource- some kinks

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

This site gives a good amount of opportunities to go on various kinds of interviews (whether on phone or in person). However, this site does not give good accountability with lazy/unprofessional employers or employers who are not successful with handling information and time. I have found myself trying to find an interview meeting location on three occasions where the site was difficult to find or not a real place. In one instance, the only information that was given was an address and in fact I was meeting with someone at a coffee shop- which is fine, but how I am suppose to know this if I am not told interview instructions by my possible future employer? Sure, this is a good way to weed out the bad from the good, but if I am expected to show up and be professional at an interview, so should the employer. Harri needs to iron out these kinks from the employer side.

The algorithms seem to be pretty good based on current professional titles and experience, but I do not think my previous experience has typically been considered in possible positions that are being presented to me more so than other job sites or recruiters.

I do appreciate the freshness of the site and the ability to really present a professional and fun profile. I would say, it is more confusing to get job information and postings on the desktop site over the application. But it's hard to get any contact information to reach out to employers over the app.

The site sends out several emails weekly and does a great job updating the job seeker on information they are given.

Overall, this site is a good resource in your job hunt in tandem with other places to search. After some kinks get worked out, I think this will be the top place to go for employers and future employees.

Vorteile

The ability to swipe for jobs on the application. Fresh interface.

Nachteile

Sometimes the algorithms are not always successful.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Gabriel M.
Übersetzen auf: Deutsch

Pretty average

Bewertet am 17.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Cannot access job info on Chrome. Tech support takes days to respond ,and when they do they do not offer much....tech support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Kumar P.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Harri Workforce OS is a Decent Option

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.4.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall it's a decent tool, but there are lots of other similar options available. This is, however, very specific to restaurant needs.

Vorteile

Harri offers an excellent applicant tracking system that allows you to source, select, interview, and hire candidates all in a relatively streamlined piece of software. Many hospitality or restaurant-specific candidates use Harri, so it is a natural fit to do all ATS activities within the platform. As with any software tailored to your specific organization, lots of back and forth customization is required.

Nachteile

Harri's software is not as intuitive as the support team makes it out to be. It may seem simple when they are explaining its capabilities, but when it comes time to launch and take it live and teach the internal teams how to use the tool, the software is far less intuitive. This may be a particular challenge with hospitality employees in general.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Traci C.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great platform!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 26.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

This system is so easy to use. My managers in the field and candidates have all shared how user-friendly the system is. We love it!

Nachteile

We have not encountered any features we do not like.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,4/10
Basierend auf 28 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Harri Preis

Harri Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 28 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Harri Funktionen

Harri Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 28 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Harri Häufig gestellte Fragen

Harri Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Harri.

F. Welche Preispläne bietet Harri an?

Harri bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Harri?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Harri

F. Wer sind die typischen Nutzer von Harri?

Harri hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Harri unterstützt?

Harri unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Harri an?

Harri hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Harri mobile Geräte?

Harri unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Harri?

Harri kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Paychex Flex, Paycom

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Harri an?

Harri bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Häufig gestellte Fragen