
PageTiger
Über PageTiger
PageTiger ist ein cloudbasiertes Content-Management-System zum Erstellen, Veröffentlichen und Verfolgen von nutzerdefinierten interaktiven Online-Inhalten. Die Software richtet sich an mittelständische, große und globale Unternehmen, die alle Inhalte an ihre Markenrichtlinien binden müssen.
PageTiger enthält eine Reihe integrierter Inhaltsvorlagen, die so eingestellt werden können, dass sie automatisch Markenrichtlinien entsprechen. Mit TigerDesign können Nutzer ihren eigenen Text, Bilder und Videos hinzufügen und aus einer Vielzahl interaktiver Elemente auswählen, darunter Links, Downloads, Umfragen, Tests, Popup-Boxen und mehr. Nutzerdefinierte Vorlagen können von vorgefertigten Seiten erstellt werden, wobei Nutzer eine beliebige Anzahl und beliebige Arten von Seiten kombinieren können. Nutzer können auch ihre eigenen Vorlagen von Grund auf neu erstellen oder von PageTiger aus, maßgeschneiderte Vorlagen erstellen lassen. Sicherheitseinstellungen können den Inhalten vor ihrer Veröffentlichung hinzugefügt werden, um den Zugang zu kontrollieren, und sichere Inhalts-Weblinks können direkt aufgerufen oder in Websites oder Intranets eingebettet werden.
Mit TigerGenius können Nutzer Tiger-Kits erstellen, die alle Elemente einer Publikation, z. B. eines Handbuchs, einer Präsentation oder eines Magazins, in einem anpassbaren Kit bündeln. Text, Bilder und Sicherheitseinstellungen sind im Kit enthalten. Nutzer können jedes einzelne Element sperren, bevor Autoren auf das Kit zugreifen können, um die Markenkonsistenz sicherzustellen. Dies ermöglicht die Anpassung von Inhalten für verschiedene Abteilungen, Bereiche oder Regionen unter Beibehaltung einer konsistent gebrandeten Publikation. Autoren arbeiten über das Kit, indem sie den Design-Assistenten verwenden, um Text zu ersetzen, Bilder hinzuzufügen und Interaktivität mit automatischen Updates der Seitenvorschauen zu bearbeiten.
TigerInsight bietet Nutzern Echtzeit-Einblicke in die Inhalte, die mit ihrem Inhalt interagieren. Das Berichtssystem zeichnet alle Seitenaufrufe und Klicks, Umfrageergebnisse, die auf der Seite verbrachte Zeit und mehr auf, mit der Möglichkeit, Besucher nach Mitarbeiternummer oder E-Mail-Adresse zu tracken. Interaktive Elemente wie Umfragen, Testreihen und Erhebungen können Inhalte in eine eLearning-Erfahrung verwandeln, wobei die Ergebnisse automatisch aufgezeichnet werden und die Möglichkeit besteht, Module zu verknüpfen, um einen Kursverlauf zu erstellen.
Bilder




Du bist nicht sicher, ob PageTiger das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Microsoft PowerPoint

Brandfolder

Dotdigital

Flipsnack

Nutzerbewertungen
Hast du PageTiger bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I absolutely love Pagetiger and it one of the best tools I have ever worked with.
Bewertet am 4.5.2018
Vorteile
Most of it is so easy to handle, even without any design background you can do stunning pieces. I don't even know where to start with all the positive. More important is my comment in the Cons field, where I have feedback regarding resource management.
Nachteile
The only thing that definitely needs to be improved is the resource management (especially images) for interactive windows. The upload is not the problem, but when you use loads of images in one Pagetiger, the list of images gets very long, the images don't follow any order and you always have to copy/paste the link when you want to implement into your design. I used over 50 images in my last issue and it was a nightmare to go through the list all the time to find the image I needed. The edit field for additional information boxes e.g. don't follow any logic when it comes to formatting and are really troublesome. So this is the only area where I see huge room for improvement and I hope that Pagetiger will do something about it to make users' lives easier.
Antwort von PageTiger
Dear Judith,
Thank you for taking the time to review PageTiger and for such superb feedback!
Our customers are at the heart of everything we do, so we really do value your feedback about the resource manager and the editor in the more information module. Have you seen our new shortcut for copying and pasting from the resource manager (the small rectangular icon next to each URL)?
Also, please don't forget the very helpful user guide (under the 'help' button in the toolbar at the top of your account) and our online support.
We will most definitely take your feedback on board and hope you continue to have such a great experience of using PageTiger.
Warmest wishes,
TeamTiger
- Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I really enjoy using the pagetiger software to create interactive, engaging content
Bewertet am 2.5.2018
Increased engagement, easily editable brochures, time saved by including formstack.
Increased engagement, easily editable brochures, time saved by including formstack.
Vorteile
It's intuitive, and there is fantastic support. If you're like me and are self-teaching how to use the software and can't find the answer to your query in the extensive library, you can contact support or your account manager and they will always help.
It's easy to make things that look professional (especially using the layout library) and is also easy enough to use that you can even design using a blank template with very little experience.
The ability to use the layout library and have your own theme created is extremely helpful, as is the extensive library of stock photos that you can purchase.
Free training sessions and webinars are offered regularly, particularly when new elements are introduced.
Nachteile
Sometimes it's not very obvious where to find a certain feature, although this has improved since interactivity and design have been merged together (as descriptions have been added when you roll over).
A few additional features (themes etc) require extra cost on top of the subscription fee - this isn't to say it's not worth paying extra for these, but it can be frustrating if you have a limited budget!
Antwort von PageTiger
Dear Emma,
Thank you for taking the time to review PageTiger and for such fantastic feedback.
We are delighted that you are enjoying using our platform and we do hope this continues.
Hope to see you at a TigerEvent soon!
Warmest wishes,
TeamTiger
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
My Review
Bewertet am 15.8.2018
Vorteile
I use this software for our onboarding booklet. It is really helpful and saves my time a lot. No more printed papers, a lot easier for younger generations who are accustomed with smartphones and technologies. A little bit difficult for older generations though.
Nachteile
I cannot access my account from a different computer. They will send you an email and you need to access your account through the link they sent you. Problem is sometimes I am using a computer with a different account, so the Outlook email will not be mine (for ex. my colleague start the computer with her account, which will make me unable to access my email account from that computer).
Antwort von PageTiger
Hi Yovita,
Thank you for your comments.
To ensure the security of customer data we have to verify each user before they login from an unknown computer. And logins cannot be shared. Again, it's all about security in a digital world.
However, we're planning to meet with your global team to look at how we can streamline global systems for 2019 to allow more user logins.
Meanwhile, thank you for using PageTiger.
- Branche: Tiefbau
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
HR Manager
Bewertet am 21.8.2018
Very good, the online support is exceptional. The free workshops that are carried out are great to...
Very good, the online support is exceptional. The free workshops that are carried out are great to keep up to date with the system and learn more about it.
We have used page tiger for recruitment on boarding and it has been very well received. We are now expanding the use into training and business development. I envisage even more use out of the system.
Vorteile
The fact that you can produce some very informative and interactive publications that can cover a lot of information but in an easy to use format.
Nachteile
It can be a little difficult to navigate around the interactivity and different elements in putting the publications together. Its like a jigsaw puzzle that you have to understand how to piece the puzzle together. I find the image gallery a little frustrating in not being able to use the pictures and searching for images is not easy.
Antwort von PageTiger
Dear Nicola,
Thank you for taking the time to review PageTiger and for such positive feedback.
We're delighted that the content you've been creating has been so well received. It's fantastic to hear that you've been using PageTiger for a variety of projects and uses.
Regarding the interactivity and image search, don't forget the very helpful user guide (sited under the 'help' button in the toolbar at the top of your account when you log in).
Thank you for such positive feedback about our online support. Customers are at the heart of everything we do, so it's great to hear this. Becky is on hand to support if you need assistance with searching for images.
We do hope you continue to enjoy using PageTiger and look forward to hopefully seeing you again very soon.
Warmest wishes,
TeamTiger
- Branche: Paket- & Frachtlieferung
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
PageTiger
Bewertet am 29.7.2020
We've used PageTiger to support the launch of new processes, new ways of working, compliance and...
We've used PageTiger to support the launch of new processes, new ways of working, compliance and standards, seasonal projects and comms and engagement pieces. It's been received very positively and really helped us to reach our audience with a high level of impact and interaction.
Vorteile
PageTiger is very easy to use, whether you are a seasoned designer or someone with no design or editorial experience - the system allows you to create something entirely from your own concept or from pre-designed flexible templates. We've used it for a range of products - from simple newsletters, to 'how to' guides, to detailed instructional manuals. The range of interactive features make it visually engaging for the audience.
Nachteile
Having used other design programs (from the Adobe suite) I sometimes find there are minor elements that would add to and improve the user experience. I think this would be less so for the standard user. However, PageTiger are very open to feedback and will always discuss with their developers how to introduce new features that have been suggested.
Antwort von PageTiger
Thank you Erika for your lovely feedback- We are so glad you enjoy using the product and the team have been able to help you. Kind regards, TeamTiger!
PageTiger Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PageTiger.F. Welche Preispläne bietet PageTiger an?
PageTiger bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von PageTiger?
PageTiger hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von PageTiger unterstützt?
PageTiger unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt PageTiger mobile Geräte?
PageTiger unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PageTiger?
PageTiger kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dotdigital, Mailchimp
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PageTiger an?
PageTiger bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für PageTiger gefundenen Softwarekategorien an.