PageTiger

Content-Erstellungs- und Managementsoftware für Nicht-Designer

4,7 /5 (68 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

PageTiger Übersicht

Was ist PageTiger?

PageTiger ist ein cloudbasiertes Content-Management-System zum Erstellen, Veröffentlichen und Verfolgen von nutzerdefinierten interaktiven Online-Inhalten. Die Software richtet sich an mittelständische, große und globale Unternehmen, die alle Inhalte an ihre Markenrichtlinien binden müssen.

PageTiger enthält eine Reihe integrierter Inhaltsvorlagen, die so eingestellt werden können, dass sie automatisch Markenrichtlinien entsprechen. Mit TigerDesign können Nutzer ihren eigenen Text, Bilder und Videos hinzufügen und aus einer Vielzahl interaktiver Elemente auswählen, darunter Links, Downloads, Umfragen, Tests, Popup-Boxen und mehr. Nutzerdefinierte Vorlagen können von vorgefertigten Seiten erstellt werden, wobei Nutzer eine beliebige Anzahl und beliebige Arten von Seiten kombinieren können. Nutzer können auch ihre eigenen Vorlagen von Grund auf neu erstellen oder von PageTiger aus, maßgeschneiderte Vorlagen erstellen lassen. Sicherheitseinstellungen können den Inhalten vor ihrer Veröffentlichung hinzugefügt werden, um den Zugang zu kontrollieren, und sichere Inhalts-Weblinks können direkt aufgerufen oder in Websites oder Intranets eingebettet werden.

Mit TigerGenius können Nutzer Tiger-Kits erstellen, die alle Elemente einer Publikation, z. B. eines Handbuchs, einer Präsentation oder eines Magazins, in einem anpassbaren Kit bündeln. Text, Bilder und Sicherheitseinstellungen sind im Kit enthalten. Nutzer können jedes einzelne Element sperren, bevor Autoren auf das Kit zugreifen können, um die Markenkonsistenz sicherzustellen. Dies ermöglicht die Anpassung von Inhalten für verschiedene Abteilungen, Bereiche oder Regionen unter Beibehaltung einer konsistent gebrandeten Publikation. Autoren arbeiten über das Kit, indem sie den Design-Assistenten verwenden, um Text zu ersetzen, Bilder hinzuzufügen und Interaktivität mit automatischen Updates der Seitenvorschauen zu bearbeiten.

TigerInsight bietet Nutzern Echtzeit-Einblicke in die Inhalte, die mit ihrem Inhalt interagieren. Das Berichtssystem zeichnet alle Seitenaufrufe und Klicks, Umfrageergebnisse, die auf der Seite verbrachte Zeit und mehr auf, mit der Möglichkeit, Besucher nach Mitarbeiternummer oder E-Mail-Adresse zu tracken. Interaktive Elemente wie Umfragen, Testreihen und Erhebungen können Inhalte in eine eLearning-Erfahrung verwandeln, wobei die Ergebnisse automatisch aufgezeichnet werden und die Möglichkeit besteht, Module zu verknüpfen, um einen Kursverlauf zu erstellen.

PageTiger Übersicht

Kosten

Beginnt ab
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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

PageTiger Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Deutschland
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Users can manage multiple issues of publications in PageTiger
Publication details and tags can be managed
Multiple publication styles are supported
Users can add security rules to their publications
Videos zu PageTiger PageTiger Screenshot: Users can manage multiple issues of publications in PageTiger PageTiger Screenshot: Publication details and tags can be managed PageTiger Screenshot: Multiple publication styles are supported PageTiger Screenshot: Users can add security rules to their publications

PageTiger Bewertungen

PageTiger Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
49

Sehr gut
18

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,9
99% haben diese Anwendung empfohlen
Susan C.

PageTiger is an excellent value. So easy to use and the end product is professional and...


Mit Google übersetzen
Lauren D.

Excellent support provided by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

It's not the software its the payment process. It is awful. Since October 2019 we have been trying to resolve paying Page Tiger with little or no response until [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] came along and resolved the problem straight away.

We received countless emails regarding what we apparently owed by the support team email address but a lot of the invoices made no sense. I spent half a day trying to work out what we owed an then once i had sorted it no one from Page Tiger returned by emails except [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who is super helpful, friendly and a credit to Page Tiger as a new manager.

We essentially needed one invoice for 30/32 users instead of 10 different invoices and not all of them made sense. We've eventually received this invoice, but the support team never responded to our emails sent throughout this year and kept sending unneccary emails; which wasted our time.

I wouldnt be surprised if you were owed more money because the system doesn't stop people from creating an account without a PO number. What you should do is turn off the invoice notifications and when anyone is set up, create an invoice for 30 licenses await the PO number (which confirms payment has been approved) then the users should be added. Otherwise you have no way of monitorying this.

Despite [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] background, she listens to all of your concerns and takes these onboard in order to provide excellent customer service. She's also very easy to work with. Thanks for sorting our issues :)


Mit Google übersetzen
Jenny N.

Absolutely brilliant

The help team have been so brilliant, in particular [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] so a massive thanks to them.
Also a mention to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who managed to sort an issue I have had for a while in a matter of a day and always done with a polite and friendly manner. They are all an absolute credit to Pagetiger.


Mit Google übersetzen
Steve U.

Feedbback

Good customer service. Really helpful support colleague - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]


Mit Google übersetzen
Erika M.

PageTiger

We've used PageTiger to support the launch of new processes, new ways of working, compliance and standards, seasonal projects and comms and engagement pieces. It's been received very positively and really helped us to reach our audience with a high level of impact and interaction.


Mit Google übersetzen
Susan C.
Branche: Informationsdienst
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

PageTiger is an excellent value. So easy to use and the end product is professional and beautiful.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The ease at which we can create a beautifully branded, interactive, electronic document is amazing. We use PageTiger in our onboarding process allowing us to present a lot of information to new hires in a organized, professional, high-quality manner that is easy for the new joiner to use. There is so much flexibility in the design that we are branching out and using it for corporate updates to all employees. The way in which information is presented using PageTiger is so inviting and easy to use. It looks like we had a team of designers spending weeks to put these documents together and in reality it only takes one person a day or two to put it all together.

Nachteile

There is nothing that I don't like about PageTiger. It is easy to use, it is inexpensive, it produces the highest quality documents. There is nothing not to like.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von PageTiger

Dear Susan,

Thank you for taking the time to review PageTiger and for such glowing feedback. It's absolutely wonderful to hear.

We're thrilled to hear you're having such a fantastic experience of using our software for your new starter content. Long may it continue!

Warmest wishes,
TeamTiger

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Lauren D.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
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Excellent support provided by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 15.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It's not the software its the payment process. It is awful. Since October 2019 we have been trying to resolve paying Page Tiger with little or no response until [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] came along and resolved the problem straight away.

We received countless emails regarding what we apparently owed by the support team email address but a lot of the invoices made no sense. I spent half a day trying to work out what we owed an then once i had sorted it no one from Page Tiger returned by emails except [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who is super helpful, friendly and a credit to Page Tiger as a new manager.

We essentially needed one invoice for 30/32 users instead of 10 different invoices and not all of them made sense. We've eventually received this invoice, but the support team never responded to our emails sent throughout this year and kept sending unneccary emails; which wasted our time.

I wouldnt be surprised if you were owed more money because the system doesn't stop people from creating an account without a PO number. What you should do is turn off the invoice notifications and when anyone is set up, create an invoice for 30 licenses await the PO number (which confirms payment has been approved) then the users should be added. Otherwise you have no way of monitorying this.

Despite [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] background, she listens to all of your concerns and takes these onboard in order to provide excellent customer service. She's also very easy to work with. Thanks for sorting our issues :)

Vorteile

My colleagues advise me the software is relatively easy to use and the finished result looks great.

Nachteile

How the invoices are automated from the system and you cannot stop these emails being sent to the main account holder. There should be an option in place to turn off automated invoices and someone manually work this out. There is no surviellance on users so I expect your team have no idea whats owed to them.

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Antwort von PageTiger

Thank you Lauren for your review. Great that you are enjoying the product and the service provided.
Regards,
Michaela

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jenny N.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
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Absolutely brilliant

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 7.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The help team have been so brilliant, in particular [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] so a massive thanks to them.
Also a mention to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who managed to sort an issue I have had for a while in a matter of a day and always done with a polite and friendly manner. They are all an absolute credit to Pagetiger.

Vorteile

Really easy to use and the help team have been nothing short of outstanding. They are quick to respond and nothing is too much trouble.

Nachteile

I would like there to be more functionality with the surveys and be allowed to "mark" free text answers.

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Antwort von PageTiger

Thank you Jenny for your feedback.
We hope you continue to have such a great experience of PageTiger and the PageTiger team.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Steve U.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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Feedbback

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Good customer service. Really helpful support colleague - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Vorteile

Interactivity is easy to use. Analytics are helpful.

Nachteile

Generally have to import a pdf created in Adobe InDesign as the design options are limited.

Would be useful to have full create access to imported pdfs.

Would be useful to have a the choice of an image hyperlink to attach to emails.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von PageTiger

Hi Steve, Thank you for your feedback. Using Tiger Designer, you are able to create your documents through layout library, fully editable or uploading PDF's. You can also send out your documents via TigerMailer too and this enables you to send your document as a text link, image or embed on your website.
We hope you continue to have a great experience of PageTiger and the PageTiger team.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Erika M.
Branche: Paket- & Frachtlieferung
Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

PageTiger

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 29.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We've used PageTiger to support the launch of new processes, new ways of working, compliance and standards, seasonal projects and comms and engagement pieces. It's been received very positively and really helped us to reach our audience with a high level of impact and interaction.

Vorteile

PageTiger is very easy to use, whether you are a seasoned designer or someone with no design or editorial experience - the system allows you to create something entirely from your own concept or from pre-designed flexible templates. We've used it for a range of products - from simple newsletters, to 'how to' guides, to detailed instructional manuals. The range of interactive features make it visually engaging for the audience.

Nachteile

Having used other design programs (from the Adobe suite) I sometimes find there are minor elements that would add to and improve the user experience. I think this would be less so for the standard user. However, PageTiger are very open to feedback and will always discuss with their developers how to introduce new features that have been suggested.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von PageTiger

Thank you Erika for your lovely feedback- We are so glad you enjoy using the product and the team have been able to help you. Kind regards, TeamTiger!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9,3/10
Basierend auf 68 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PageTiger Preis

PageTiger Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 68 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PageTiger Funktionen

PageTiger Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Mail-Marketing
Echtzeit-Analytik
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Vorlagen-Management
Überwachung
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 68 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

PageTiger Häufig gestellte Fragen

PageTiger Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PageTiger.

F. Welche Preispläne bietet PageTiger an?

PageTiger bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von PageTiger?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von PageTiger

F. Wer sind die typischen Nutzer von PageTiger?

PageTiger hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von PageTiger unterstützt?

PageTiger unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet PageTiger an?

PageTiger hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt PageTiger mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte PageTiger unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PageTiger?

PageTiger kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Engagement Cloud, Mailchimp

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PageTiger an?

PageTiger bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support