Verse.ai

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Über Verse.ai
Agentology ist eine Lead-Response- und -Pflege-Lösung für Immobilienmakler, die geschulte Concierges verwendet, um online generierte Leads zu verfolgen und zu verwalten. Eingehende Leads werden sofort kontaktiert. Mehrere Versuche werden per E-Mail, SMS und Telefon durchgeführt, wenn sie nicht sofort erreichbar sind.
Die Concierges von Agentology führen sofort und rund um die Uhr Follow-ups mit neuen Inbound-Leads durch und stellen so sicher, dass die Leads innerhalb von Minuten kontaktiert werden, um den Pflegeprozess zu beginnen, und die Nutzer können sich so auf motivierte Interessenten und Kunden konzentrieren. Die Concierges folgen einem Follow-up-Prozess mit 10 Berührungspunkten für Leads, die nicht sofort überzeugt werden können, und werden darin geschult, Interessenten die richtigen Fragen zu stellen. Nutzer können alle Chat-Protokolle anzeigen und Gespräche jederzeit mit Live-Übertragung von Hot Leads übernehmen.
Wenn Nutzer nicht sofort zum Sprechen zur Verfügung stehen, bucht Agentology Termine mit vielversprechenden Interessenten im Kalender. Benachrichtigungen werden an Nutzer per E-Mail und SMS gesendet. Detaillierte Lead-Zusammenfassungen und Aktionselemente geben Auskunft darüber, wo das Gespräch bei der Übertragung von Interessenten fortgesetzt werden kann. Agentology bietet auch ein Empfehlungsnetzwerk für unerwünschte Leads an, wobei den Nutzern eine 25%ige Überweisungsgebühr für jedes abgeschlossene Geschäft angeboten wird.
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- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Game changer for inside sales
Bewertet am 4.6.2020
We receive calls at all hours during nights and weekends from customers. There's no way we could...
We receive calls at all hours during nights and weekends from customers. There's no way we could have staffed for that. Verse has leveled up our customer interaction in every way imaginable. They even qualified a customer for us via SMS at 3am who signed up on our website! We work very closely with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] on a week-to-week basis to make sure that our two systems are humming in perfect sync and I can't speak highly enough about him. Highly recommend both the product and the team.
Vorteile
Verse has truly transformed my inside sales team. After adding Verse to our funnel, 40% of the customers my inside sales team talks to are converted into opportunities in our CRM. We work out of Salesforce and the data they zap back to us makes it really easy to manage everything out of our existing system.
Nachteile
While the tech integration is really easy to plugin with Salesforce (zapier), we set our system up with some different fields, vocab, funnel stages before we worked with Verse. We've had to create a lot of new automations to get everything working in our company's format. I don't see this as Verse's fault at all though. It's jut the nature of plugging in a new front line sales team into a mature existing system. The tradeoff that we get in customer experience and sales efficiency are a no brainer though.
Antwort von verse.ai
Hey Trevor. Thanks so much for taking the time to review Verse. 40% is so amazing to see, not to mention it's great to hear ROI has been greater since switching to our contact center and software. Excited to keep converting those leads into opportunities for you! Cheers.

- Branche: Versorgungsunternehmen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent lead follow up, engagement, and qualification
Bewertet am 5.7.2022
We have seen a measurable increase in appts, deals closed, and customers engaged. The customer...
We have seen a measurable increase in appts, deals closed, and customers engaged. The customer service from [SENSITIVE CONTENT] is amazing.
Vorteile
I just cannot explain how critical this software is to my company. Having the ability to have 1000s of conversations simultaneously, and constant follow-up. I have seen leads, over a year old, our AI Verse software texted almost 50 times with no response. Finally a response, Verse schedules a lead and we close. That amount of follow-up is not something any human is capable of doing. Talk about meat on the bone!!
Nachteile
The AI is just that- artificial. The conversations are not always perfect. But when you weigh the cons against the pros, this is a no-brainer.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Wanted more
Bewertet am 4.10.2018
Overall it was good but not great. We wanted more features to customize our responses depending on...
Overall it was good but not great. We wanted more features to customize our responses depending on lead source. Also wanted a longer follow up / nurture process.
Vorteile
loved that the new leads were connected with ASAP which helped when an agent was not available.
Nachteile
Follow up / qualification was too short. I have had many leads where I follow up after unqualified and was able to connect. Texting templates were very generic. Conversion was too low and have had better success doing it ourselves. Also, could not customize depending on lead sources.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Helping us 24/7
Bewertet am 23.2.2021
Vorteile
Verse allows me to qualify leads 24/7 for solar and HVAC.
Nachteile
There is nothing I don't like about Verse.
Antwort von verse.ai
Hey there! Thanks for taking the time to review Verse. We're so glad you're happy with the 24/7 lead qualification and we can't wait to watch you grow even more! Cheers.

- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Verse is doing the Job that I least like to do
Bewertet am 6.11.2020
I would highly recommend Verse.io as a solution to follow up to time sensitive leads. The ROI is...
I would highly recommend Verse.io as a solution to follow up to time sensitive leads. The ROI is unbelievable already.
Vorteile
I am producing FB and Google Leads. They are contacted immediately after requsting information 24 hours a day. Verse follows up unti the lead is set as an appointment or determined to be unqualified. You can set the qualification parameters and wording of responses to Leads. It is like hiring a 24/7 staff.
Nachteile
N/A. The system has been tweeked several times my my Account Manager, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], to work exactly how I want it.
Antwort von verse.ai
Hi Buddy! Thanks so much for reviewing our software and for recommending Verse so highly! We are so glad we've been able to relieve you from the nag of speed-to-lead and lead follow up. We can't wait to see the ROI soar even more. Cheers!
Verse.ai Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Verse.ai.F. Welche Preispläne bietet Verse.ai an?
Verse.ai bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 2.500,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Verse.ai?
Verse.ai hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Verse.ai unterstützt?
Verse.ai unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Verse.ai mobile Geräte?
Verse.ai unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Verse.ai?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Verse.ai hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Verse.ai an?
Verse.ai bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
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