Genio

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Workforce optimization software

5/5 (1 Bewertung)

Genio Übersicht

Genio is a cloud-based workforce optimization solution designed to streamline employee scheduling, team communication, attendance tracking, and task management. The software can be accessed on any device through the web app and native mobile apps for Android and iOS.

Genio aims to connect business owners and managers with their staff, wherever they are. All team members can check-in and check-out with just a few clicks from any Android or iOS device, with automatic identity verification through facial recognition. Supervisors can track attendance in real time, communicate any issues with team leaders, and generate time reports for payroll calculation. GPS tracking also allows users to track team locations, view their proximity to jobs, and receive alerts for delays. Chats and calls to team members can be initiated with a single click.

Genio enables the management of all tasks and work orders from a centralized calendar. User can add instructions, times, dates, and locations to all work orders, and assign jobs directly to different team leaders. One-time and recurring jobs are supported, and progress can be tracked in real time.

Preis

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Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, Lateinamerika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch, Spanisch

Genio Bewertungen

Gesamtbewertung
5/5
100% Positive Bewertungen
1
Ausgezeichnet
0
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Mathias K.
Mit Google übersetzen

Better than any other team management tool we tried

Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 17.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Genio comes with a light-weight interface that makes it very easy to set up and handle, also for non-experienced admins. It is much lighter than and yet as powerful as Microsoft Teams or Slack.

Nachteile

Live tracking of team members same as face ID logins are sensible topics in case of privacy and data protection. Clarification about the use cases of these data might be a good addition.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

9.0/10

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Genio is a free solution.

Genio Funktionen

  • Berichterstattung und Statistik
  • Echtzeit-Daten

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Audit Trail
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Bestandsverfolgung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Integration von Dritten
  • Inventarverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Wirtschaftsprüfung
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für Genio

Schlüssel-Features von Genio

  • Alerts/notifications
  • Chat/messaging
  • Employee scheduling
  • Facial recognition
  • GPS tracking
  • Real-time chat
  • Reporting/analytics
  • Technician management

Vorteile

  • Facial recognition technology ensures that the correct team members are checking in and out, and managers can view attendance in real time.

  • Jobs and work orders can be managed from the centralized calendar and assigned to specific customers/locations and work teams.

  • GPS location tracking provides managers with insight into the location of their teams at all times, including their distance from the next job location.

  • Alerts are generated automatically for delays, allowing users to notify customers if necessary.

  • Chats and calls can be initiated with a single click, enabling communication between team members and managers.

  • Genio Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Genio.

    F. Welche Preispläne bietet Genio an?

    Genio bietet folgende Kostenpläne an:

    Preismodell: Kostenlos, Abonnement

    Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

    Genio is a free solution.

    F. Was sind die Hauptfunktionen von Genio?

    Genio bietet die folgenden Funktionen:

    • Alerts/notifications
    • Chat/messaging
    • Employee scheduling
    • Facial recognition
    • GPS tracking
    • Real-time chat
    • Reporting/analytics
    • Technician management

    F. Wer sind die typischen Nutzer von Genio?

    Genio hat die folgenden typischen Kunden:

    Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

    F: Welche Sprachen werden von Genio unterstützt?

    Genio unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch, Spanisch

    F. Welche Preispläne bietet Genio an?

    Genio hat folgende Preismodelle:

    Kostenlos, Abonnement

    F. Unterstützt Genio mobile Geräte?

    Genio unterstützt die folgenden Geräte:

    Android, iPhone, iPad

    F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Genio?

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Genio hat

    F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Genio an?

    Genio bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen