Givebutter
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Über Givebutter
Givebutter ist eine umfassende Fundraising-Plattform für Studentenorganisationen, Sportmannschaften, Unternehmen und gemeinnützige Organisationen, die Tools zum Sammeln von Spenden, zur Durchführung von Peer-to-Peer-Spendenkampagnen, zum Verkauf von Tickets für Spendenaktionen und mehr bietet. Die cloudbasierte Plattform bietet drei integrierte Produkte; Collect, Fundraise und Event, die einzeln oder zusammen innerhalb der Givebutter-Plattform verwendet werden können.
Die Fundraising-Plattform von Givebutter basiert auf einem Self-Service-CRM-Dashboard, das kleinen Gruppen dabei helfen soll, ihre Fundraising-Bemühungen im Laufe der Zeit zu verfolgen und zu verbessern. Givebutter bietet Funktionen für Unternehmen und Unterstützung für gemeinnützige Organisationen, arbeitsgruppenbasierte Organisationen und verschiedene Gruppen mit intensiver Spendenaktivität. Es soll ihnen dabei helfen, Spendern, Mitgliedern, Unterstützern und Befürwortern eine einfache Möglichkeit für Unterstützungen zu bieten. Mit dem Collect-Modul können Nutzer einmalige und wiederkehrende Spenden per Debitkarte, Kreditkarte und Venmo entgegennehmen. Ein benutzerdefiniertes Widget kann erstellt und in die Geschäftswebsite eingebettet werden, um Spenden entgegenzunehmen, und dem Widget können benutzerdefinierte Spendenbeträge hinzugefügt werden, um den Spendern eine Auswahl an Optionen zu geben.
Die Fundraise-Lösung in Givebutter bietet Tools zum Erstellen von benutzerdefinierten Fundraising-Seiten, zur Zusammenarbeit beim Fundraising in Teams, zum Festlegen von Fundraising-Zielen, zum Verfolgen des Fortschritts und mehr. Givebutter vereinfacht auch den Verkauf von Tickets für Spendenaktionen mit dem Ereignismodul, und Nutzer können benutzerdefinierte Ticketpreise festlegen, Tickettypen definieren und haben die Möglichkeit, beim Verkauf von Tickets zusätzliche Spenden zu veranlassen. Zu den weiteren Funktionen der Givebutter-Plattform gehören benutzerdefinierte Quittungen, Berechtigungsverwaltung, Auszahlungen, Integrationen von Drittanbietern über Zapier, nachverfolgbare Links, Ranglisten für Teammitglieder und mehr.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Wonderful for Nonprofits
Bewertet am 11.12.2023
Vorteile
My favorite features are the fundraising and online auction. We recently used this feature for a fundraiser and had a lot of success.
Nachteile
The customer service response time is great, however, one of the chat representatives was not helpful and did not know how to fix an error I made. He took a very long time trying to find the answer and ultimately was unable to help. Thankfully another representative reached out and my problem was fixed immediately.
Antwort von Givebutter
Thanks so much for these kind words, and we're so glad to hear that you enjoyed hosting your auction with us! Our apologies for the chat mishap – our team is always learning and improving. We appreciate you being a part of the Givebutter fam!
- Branche: Darstellende Künste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great platform, but with some minor rough edges.
Bewertet am 13.9.2024
Wonderful. Despite the small bumps and lack of total functionality, I really appreciate the...
Wonderful. Despite the small bumps and lack of total functionality, I really appreciate the opportunity it gives to small organizations with extremely limited budgets.
Vorteile
I like that there isn't an annual fee, allowing our small nonprofit the ability to grow.
Nachteile
Givebutter is a bit clunky when it comes to its functionality. Don't get me wrong, it's a wonderful service for small organizations like ours, but there are some elements that don't always work smoothly. Additionally, there are some features I would love to have that GB doesn't offer, like grant management and a true ticketing platform with reserved seating and bulk ticket purchasing discounts. It that vein, it would be great if there was some thought put into how the platform works for performing arts organizations.
Gründe für den Wechsel zu Givebutter
Because Givebutter does not charge an annual fee, my organization does not need to worry about a line item in our budget for our CRM.Antwort von Givebutter
Thank you so much for your thoughtful feedback! We're so glad to hear that Givebutter has provided your nonprofit with a platform to grow without the stress of an annual fee!
We truly appreciate your insights on the areas for improvement. Your input helps us understand how we can better serve organizations like yours, and we’ll be sure to share your suggestions with our team.
Thank you for choosing Givebutter—your support means the world to us!
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Givebutter is easy and it's free!
Bewertet am 3.10.2024
Generally it has been very good and I would recommend to other nonprofits.
Generally it has been very good and I would recommend to other nonprofits.
Vorteile
It was extremely easy to use, so we liked how our campaign was up and running quickly on our wix website.
Nachteile
I haven't delved into the auction section too deeply, but I know that we decided to use another free platform instead.
Antwort von Givebutter
Wow, what an awesome review! We're so happy to hear that!
Your feedback about the auction section is valuable. We'll definitely take it into consideration as we continue to improve our platform.
Thanks for being part of the Givebutter community! We can't wait to see what you achieve next.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
The program let us down in the middle of our event!
Bewertet am 2.5.2024
I do not believe that we will continue services for our event next year however, we'd like to talk...
I do not believe that we will continue services for our event next year however, we'd like to talk about what went wrong to help it from happening to others.
Vorteile
It was so easy to set up auction items.
Nachteile
it stopped reacting when everyone was checking out!
It also wouldn't let us assign live auction items to the winners nor would it let us add raise the paddle donors to the program to be charged!
Antwort von Givebutter
Thank you for your feedback. We're truly sorry for the issues you encountered during your event. Please know that we are constantly working to improve our platform to prevent such disruptions. To better support you, we have extended our support hours until 12 midnight EST to address any questions or concerns in real-time. We sincerely apologize for any inconvenience caused.
We value your input and would love to discuss what went wrong to ensure it doesn't happen again. Please feel free to reach out to us at support@givebutter.com.
Thank you for giving us the opportunity, and we hope to make things right.
- Branche: Religiöse Einrichtungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Good straightforward product, nuance still needed
Bewertet am 25.9.2024
The onboarding experience was good. You can figure out how to make it work for you in most...
The onboarding experience was good. You can figure out how to make it work for you in most circumstances. I think it has a lot of potential to grow and expand its functionality. I appreciate the roadmap and feedback model the company employs.
Vorteile
1) I like the embeddable forms and the ticketing.
2) The back-end admin experience is fairly clean and straightforward.
3) I love that it has card readers and tap to pay.
4) I like that it accepts digital wallets.
Nachteile
1) Creation of Forms: There's no differentiation between sales forms and donate forms, eg, if I have an event that is selling tickets, hosting an auction, and asking for donations, I can't choose to create a form for donations and a separate form for tickets, it's automatically a ticket form, with option to donate. I can't turn off the option to donate, and if I want to just ask for donations I need to create a new campaign. On a similar note, auctions don't have an embeddable form option.
2) Embedded Forms: Once they're embedded, they can be kind of laggy, at least on my squarespace site. The page will load, and then the form.
3) User Types: Not a whole lot of difference between admin and editor users. I wish there was some kind of volunteer user where you can control what campaigns they have access to and allows them to use the app and card reader.
Gründe für den Wechsel zu Givebutter
Price, card readers, digital wallets, embeddable forms, integration with some of our existing systemsAntwort von Givebutter
Thank you so much for sharing your thoughts with us! Your feedback about form creation and user types is incredibly valuable, and we understand how important it is to have customizable options for your fundraising needs.
We're actively working on enhancements, and your insights will certainly help us improve! We’re so glad to have you on board and appreciate your support as we grow and evolve.
Givebutter Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Givebutter.F. Welche Preispläne bietet Givebutter an?
Givebutter bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,00 $
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Givebutter?
Givebutter hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Givebutter unterstützt?
Givebutter unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Givebutter mobile Geräte?
Givebutter unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Givebutter?
Givebutter kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Bloomerang, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Salesforce.org Nonprofit Cloud, Squarespace, Stripe, ThankView, Venmo, Weebly, Wix, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Givebutter an?
Givebutter bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
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