uSked

Planungssystem für servicebasierte Agenturen

4,5 /5 (66 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

uSked Übersicht

Was ist uSked?

uSked ist eine Planungstool- und Logistikmanagement-Plattform für Unternehmen, die Dienstleistungen mit Stundenlohn anbieten. Das cloudbasierte Tool soll Nutzern dabei helfen, ihre Serviceanfragen zu rationalisieren, Services zu planen, Verfügbarkeit zu verwalten, Feedback bereitzustellen und Kundschaft zu verwalten, alles von einer Plattform aus. Beispiele für uSked-Kundschaft sind: Hochschuleinrichtungen, Dolmetschagenturen, Übersetzungsunternehmen und andere Dienstleistungsunternehmen. Mit uSked können Dienstleister (wie Dolmetscher oder Mitschreiber) Besprechungen oder Zuweisungen erstellen, verwalten und anzeigen.

Mit uSked kannst du Termine und Zuweisungen erstellen, verwalten und anzeigen. Nutzer können ihre aktuellen und früheren Zuweisungen anzeigen und eine Zuordnungsdatei eingeben, um die Art der Anfrage, den Status, das Datum, den Ort, die Kundschaft und vieles mehr anzuzeigen. Mit der Serviceanforderungsdetailseite können Serviceanbieter Nachrichten senden oder Anrufe an den zugehörigen POC tätigen und den Standort auf einer GPS-fähigen Karte anzeigen. Das Kalendertool erleichtert die kollaborative Planung, indem es den Nutzern einen Überblick über anstehende Zuweisungen gibt und wem sie zugewiesen werden, und ermöglicht es Dienstleistern, nach verfügbaren Terminen zu suchen und sich selbst den Terminen zuzuweisen, an denen sie verfügbar sind.

uSked konsolidiert Zuweisungen, Serviceanfragen, Bestätigungen, Stundenverfolgung, Gehaltsabrechnung und Rechnungsstellung in einem System, um die Serviceplanung sowohl für Dienstleister als auch für ihre Kundschaft zu vereinfachen. Kunden können sich beim uSked-Self-Service-Portal anmelden, um auf den Kalenderzeitplan zuzugreifen, ihre bevorstehenden oder früheren Zuweisungen anzuzeigen und neue Anforderungen für Services zu erstellen. Mit uSked können Serviceanfragen erleichtert werden, indem der Kundschaft ermöglicht wird, Details wie Datum, Uhrzeit, Ort, Art des Service, Dresscode, Anzahl der erforderlichen Serviceanbieter usw. einzugeben. Dienstleister können Rechnungen für abgeschlossene Aufgaben innerhalb von uSked einzeln oder in großen Mengen verwalten. Rechnungen werden im PDF-Format an Kundschaft gesendet.

uSked Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

uSked Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

uSked Screenshot: When making a service request, clients are able to dictate credentials and requirements for the job and request documentation to support this
uSked Screenshot: When making a service request, clients are able to dictate credentials and requirements for the job and request documentation to support this uSked Screenshot: Custom reports can be generated including reports on service provider demand over time uSked Screenshot: Reports can also be generated on metrics such as profit margins, service types, and more uSked Screenshot: uSked provides consolidated management of service requests, approval workflows, and availability uSked Screenshot: The uSked mobile app can be used to view upcoming assignments

uSked Bewertungen

uSked Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
40

Sehr gut
22

Durchschnitt
3

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,5
94% haben diese Anwendung empfohlen
Tamar L.

Excellent comprehensive scheduling software for interpreting agencies!

We LOVE uSked and we know you will too. The uSked team is extremely supportive and responsive to our needs. They understand the scheduling and business needs of interpreting agencies and the design of the software reflects this. uSked makes our jobs easier to do and has improved overall efficiency so we have time to focus on other aspects of our business.


Mit Google übersetzen
Mary beth M.

Software compatibility

(from previous) barriers is paramount and greatly appreciated.

Positive except for on campus at NIH, and other government entities where the wifi makes it impossible to access the app and there is no service in basements or in centers of buildings.


Mit Google übersetzen
Jeffrey B.

Format

Nice if you could put those scheduled on calendar format of four weeks so I can easily scan my calendar and compare it with my time off or scheduled training conflicts. Also it would be nice to ask the person using uSked for the vacation and time off so you could combine and cancel what interpreting service are in conflict with my time off.


Mit Google übersetzen
Helen A.

uSked gets the job done


Mit Google übersetzen
Shanna W.

Great system!


Mit Google übersetzen
Tamar L.
Branche: Übersetzung und Lokalisierung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent comprehensive scheduling software for interpreting agencies!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We LOVE uSked and we know you will too. The uSked team is extremely supportive and responsive to our needs. They understand the scheduling and business needs of interpreting agencies and the design of the software reflects this. uSked makes our jobs easier to do and has improved overall efficiency so we have time to focus on other aspects of our business.

Vorteile

We love many features of this software including:
- The simplicity of scheduling, invoicing, and paying for services all through one integrated software.
- A mobile app in addition to a web portal that allows requesters, interpreters, and clients to all see their appointments, the providers assigned, make changes, and provide feedback quickly and easily.
- Creating recurring assignments and updating recurring assignments is easily done with a few clicks.
- Standard reports are available along with easy to customize reports to fit your company's needs.
- The development team is open to input and quickly incorporates innovative suggestions.

Nachteile

Our previous software could offer assignments via text message and email simultaneously. Although this feature is not available, it soon will be available and we are excited that this improvement is being added.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Mary beth M.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Software compatibility

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

(from previous) barriers is paramount and greatly appreciated.

Positive except for on campus at NIH, and other government entities where the wifi makes it impossible to access the app and there is no service in basements or in centers of buildings.

Vorteile

The ability to see everything in one place in one glance.

Nachteile

That it cannot be used off-line. I great new feature would be that once you have viewed and downloaded it in the morning, you have it available all day. This would save battery and reduce frustration in accessing info when you phone cannot connect to Wifi and there is no cell phone service. I realize that sometimes schedules are updated but often the scheduling team sends a text or email to alert when that has happened. The option of this would be wonderful. The lack of address compatibility with Google maps is also limiting. It currently only is comparable with Apple Maps, which is a supremely inferior app compared with Google Maps. Having newer, updated or just a variety of options would be very beneficial. In addition we are not able to copy the address listed directly to be able to past it into Google Maps. You have to open up Apple Maps copy it then back out of Apple Maps and back into Google Maps. This seems insignificant but it is frustrating when you are a freelance interpreter working all over the city and you can't find your assignments with ease. Lastly, I would very much like to have my teams contact info email and cell number on the app. Sometimes one or the other or both does not work, and it is an extra step to have to go through scheduling to ask for it when we are about to go spend a few hours or all day teaming with that person. It is paramount we are able to reach out to our teams and create common ground. Anything that can foster that or eliminate

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Jeffrey B.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Format

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Nice if you could put those scheduled on calendar format of four weeks so I can easily scan my calendar and compare it with my time off or scheduled training conflicts. Also it would be nice to ask the person using uSked for the vacation and time off so you could combine and cancel what interpreting service are in conflict with my time off.

Vorteile

Software is just okay not much I like about this software.

Nachteile

Not enough exposed buttons available to delete, modify the schedule?

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Helen A.
Branche: Übersetzung und Lokalisierung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

uSked gets the job done

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The web version is very functional and full of useful information that's easy to find. Searching for and requesting open jobs is a breeze in both the website and the app; calendar view in app is clear.

Nachteile

The web version has no issues that I've found; the app has several. The assignment screen always defaults to tomorrow's jobs and I have to scroll back to get to the info for the job I'm about to go to. Adding jobs to my invoice via the app always takes a number of tries because of repeated errors, and sometimes the reason it gives for not adding an assignment is wrong (like showing that this is in the next pay period when it's actually just not past the grace period).
The app is also very finicky about internet signal. It often won't work because of a bad connection, when I don't have problems with any other app using the internet.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Shanna W.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great system!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Many good features for scheduling purposes. One-day and Seven-day view allow for a good overview of service providers on the schedule and show what options there are to assign people. Rolling the mouse over names and numbers for a quick profile of the service provider or job information without having to leave the page is time-saving and convenient! The ability to run various reports related to billing, hours of service, pay rates, service zones and more serves many purposes for whatever a specific company may need. The system also processes payroll, leave and identifies staff vs contractors, a wonderful asset for businesses!

Nachteile

It can be tough to learn at first because there are so many features. It is not obvious how to use these features at first and you may not be sure how to find them.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 66 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

uSked Preis

uSked Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 66 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

uSked Funktionen

uSked Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 66 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

uSked Häufig gestellte Fragen

uSked Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über uSked.

F. Welche Preispläne bietet uSked an?

uSked bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von uSked?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von uSked

F. Wer sind die typischen Nutzer von uSked?

uSked hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von uSked unterstützt?

uSked unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet uSked an?

uSked hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt uSked mobile Geräte?

uSked unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert uSked?

uSked kann in folgende Anwendungen integriert werden:

QuickBooks

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet uSked an?

uSked bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support