Über ExpenseTron

ExpenseTron is an expense tracking & reporting solution which allows users to track and reimburse team expenses, upload and manage receipts, plus approve expenses and purchase orders all within Slack. Users can also generate reports and sync with QuickBooks Online and Xero in real time. As an online solution, ExpenseTron gives users the flexibility to manage expense reports anytime, anywhere, via any internet-enabled device, including desktops, laptops, mobiles and tablets.

ExpenseTron enables users to submit expenses on the fly. Users simply have to start a chat with ExpenseTron, upload the photo of a receipt, or forward an email receipt with automatic email scanning and receipt scanning tools. ExpenseTron allows users to manage everything from filing and approvals to reports and accounting all from a centralized location. Customizable real-time expense reporting tools give users insight into employee expenses, allowing users to visualize data for paid or unpaid expenses, as well as an entire team’s expenses. All reports are downloadable.

ExpenseTron allows users to set-up and define an approval hierarchy which suits their business needs. Other ExpenseTron features include multiple currency support, mileage expensing and real-time chat support. With mileage expensing capabilities, ExpenseTron allows users to note the distance travelled, then converts it automatically to an amount for expensing. ExpenseTron will soon allow users to manage employees and their allowances Per Diem.

Preisoptionen ab:

38,50 $/Monat

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  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu ExpenseTron

Hauptvorteile von ExpenseTron

  • ExpenseTron supports a Slack first approach, allowing teams to collaborate and exchange expense-related files conveniently from a central location in Slack.

  • Multi-level approvals allow users to design their own approval hierarchy to suit their business needs.

  • Use customizable real-time expense reports to gain quick insight into the expenses of individual employees or entire teams.

  • ExpenseTron allows users to work directly with popular tools including QuickBooks, Xero and Google Drive.

  • Submit expenses anytime, anywhere via any internet-enabled device. Users simply forward an email receipt or upload a photo of a receipt to submit an expense.

  • Geräte

    Unternehmensgröße

    S M L

    Märkte

    Australien, Brasilien, Indien, Japan, Vereinigte Staaten

    Unterstützte Sprachen

    Englisch

    Preisoptionen ab:

    38,50 $/Monat

    • Kostenlose Version
    • Gratis Testen
    • Abonnement

    Die 5 Top-Alternativen zu ExpenseTron

    Bilder

    ExpenseTron Software - 1
    ExpenseTron Software - 2
    3 weitere anzeigen
    ExpenseTron Software - 1 ExpenseTron Software - 2

    Funktionen

    Gesamtzahl der Funktionen von ExpenseTron: 25

    • Abrechnung & Rechnungsstellung
    • Aktivitäts-Verfolgung
    • Belegmanagement
    • Berichterstattung / Analyse
    • Berichterstattung und Statistik
    • Drittanbieter-Integration
    • Echtzeit-Berichterstattung
    • Echtzeit-Daten
    • Erstattungs-Management
    • Genehmigungs-Workflow
    • Integration in QuickBooks
    • Integration in die Buchhaltung
    • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
    • Kosten-Kontrolle
    • Kostenverfolgung
    • Lohn- und Gehaltslisten-Management
    • Mehrere Währungen
    • Spesenabrechnungen
    • Upload mobiler Kaufbelege
    • Urlaubsverwaltung
    • Workflow-Management
    • Zeit & Kosten Verfolgung
    • Zeiterfassung pro Kunde
    • Zeiterfassung pro Projekt
    • Zeitverfolgung

    Alternativen

    DATABASICS Time & Expense

    4,4
    Nr. 1 Alternative zu ExpenseTron
    DATABASICS Time and Expense ist ein intuitives, universelles Zeit- und Ausgabensystem zur Prozessrationalisierung und...

    Replicon

    4,5
    Nr. 2 Alternative zu ExpenseTron
    Replicon TimeBill ist eine einfach zu bedienende Anwendung, die Unternehmen Echtzeit-Einblick in den Fortschritt von...

    ClickTime

    4,6
    Nr. 3 Alternative zu ExpenseTron
    ClickTime macht es einfach, die Zeit und das Budget der Mitarbeiter zu planen, zu verfolgen und zu verwalten.

    HarmonyPSA

    4,5
    Nr. 4 Alternative zu ExpenseTron
    HarmonyPSA unterstützt den gesamten Business-Lebenszyklus, von der Lead-Generierung zur Vertragsverlängerung. Speziell...

    Nutzerbewertungen

    Gesamtbewertung

    3,9 /5
    (9)
    Preis-Leistungs-Verhältnis
    4,2/5
    Funktionen
    4/5
    Bedienkomfort
    4/5
    Kundenbetreuung
    4,6/5

    Hast du ExpenseTron bereits?

    Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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    5 von 9 Bewertungen angezeigt
    W reid S.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Religiöse Einrichtungen
    • Täglich für 1-5 Monate genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

    We have loved expensetron so far, as a simple and easy to use alternative to Expensify, and in...

    Bewertet am 5.6.2018

    Ease of use!

    Ease of use!

    Vorteile

    I like that it's in slack, that it captures receipts and sends them straight to Google Drive. It's an automatic file system for expenses, and we don't need an additional app to do it since we already use and love slack.

    Nachteile

    I haven't exactly played with it a ton, but I haven't found a great way to customize coding for our chart of accounts.

    Matt K.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Non-Profit-Organisation Management
    • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
    • Täglich für 6-12 Monate genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

    Great add for our staff to simplify expense tracking.

    Bewertet am 5.6.2018

    Organization of expenses and saving of employee time

    Organization of expenses and saving of employee time

    Vorteile

    The integration with Slack has helped cut back on time that staff and bookkeeper spend approving expenses. Also the reporting feature and storing of receipts in Google Drive. I like I don't have to sit at my desk at the end of the month going through expenses and receipts.

    Nachteile

    The software can be glitchy with uploading receipts. Sometime you will upload a pic of a receipt and it will never register.

    Carmen L.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Non-Profit-Organisation Management
    • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
    • Täglich für 6-12 Monate genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

    It's not easy to use before it's not possible to filter except for the administrator.

    Bewertet am 21.6.2018

    the easy use by our campaigners

    the easy use by our campaigners

    Vorteile

    Is easy for the people who upload expenses from every it equipment and is very quickly for them.

    Nachteile

    The fact that people can upload many times the same expense and that there are no filters except for the administrators

    Sara M.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Unterhaltung
    • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
    • Weitere für 6-12 Monate genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

    helps declutter your inbox!

    Bewertet am 16.6.2020

    It's annoying that I have to pay per user b/c those who use it do so only sporadically...I'd be...

    It's annoying that I have to pay per user b/c those who use it do so only sporadically...I'd be paying for a whole year for someone to use it once or twice. As such, I had to select a group of people to use this process and everyone else still sent expenses by email. Would have been nice to be my all in solution.
    Some people for unexplained reasons had trouble using it, but for the most part it was a useful product.

    Vorteile

    I like that I no longer had tons of emails with information provided at various levels of completeness -- standardized how expenses were submitted.

    Nachteile

    Was so excited about the link to QBO, but it required some manual adjustment of the expenses for every expense, so it was helpful, but not great.

    Benito M.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Übersetzung und Lokalisierung
    • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
    • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

    Getting reports and summaries has never been that easy!

    Bewertet am 31.12.2018

    Vorteile

    The generation of different reports helps me be organized and updated. I can keep track of all of my expenses, time, date, all at just one look! Great Storing capacity.

    Nachteile

    It was a little confusing at first, however, after some sessions I got used to it.

    5 von 9 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

    ExpenseTron Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ExpenseTron.

    ExpenseTron bietet folgende Kostenpläne an:

    • Beginnt ab: 38,50 $/Monat
    • Preismodell: Abonnement
    • Gratis Testen: Verfügbar

    $36 fixed fee/month + $2.50/person/month

    ExpenseTron hat die folgenden typischen Kunden:

    2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    ExpenseTron unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    ExpenseTron unterstützt die folgenden Geräte:

    ExpenseTron kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    Google Drive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Xero

    ExpenseTron bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

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