CloudTalk Übersicht

Was ist CloudTalk?

CloudTalk ist ein intelligentes und intuitives Geschäftstelefonsystem für internetbasierte Unternehmen jeder Größe, die die Teamproduktivität und die Kundenerfahrung verbessern möchten.

CloudTalk ist über Browser- und Desktop-Apps zugänglich und ermöglicht es Kontakt- und Callcenter-Teams, Anrufe von überall aus und auf jedem Gerät mit internationalen Nummern aus mehr als 80 Ländern weltweit zu tätigen und zu empfangen. Die Software verarbeitet eingehende Anrufe mit einem IVR-Menü und Anrufweiterleitung und kann verwendet werden, um Abteilungen, Zweigstellen und Mitarbeiter miteinander zu verbinden; automatisiere die Anrufe potenzieller Kunden für Vertriebsteams und verbessere die Kundenerfahrung.
CloudTalk kann mit gängigen CRM-, Helpdesk- und E-Commerce-Lösungen (einschließlich Zendesk, Live Agent, Zoho CRM und Magento) mit vordefinierten Ein-Klick-Integrationen integriert werden und über eine offene API mit jedem anderen Tool verbunden werden.

Mit CloudTalk haben Teams stets Zugriff auf aktuelle Informationen, und Agenten und Mitarbeiter können vollständige Informationen über den Anrufer einsehen, bevor sie den Anruf entgegennehmen.

CloudTalk Übersicht

Kosten

Beginnt ab
15,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

CloudTalk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Tschechisch, Englisch

Screenshots

CloudTalk Screenshot: Learn what are the strengths and weaknesses of your team thanks to CloudTalk statistics.
CloudTalk Screenshot: Learn what are the strengths and weaknesses of your team thanks to CloudTalk statistics. CloudTalk Screenshot: Call history and logs including total calls, average call duration, waiting time, and missed calls. CloudTalk Screenshot: VoIP telephony system can be integrated with CRM, Helpdesk, and eCommerce solutions. CloudTalk Screenshot: Integrate Pipedrive with CloudTalk to improve your sales team performance. CloudTalk Screenshot: View active calls, notes, and customer order details. CloudTalk Screenshot: Empower your sales call center with live coaching or sales scripts without disrupting the flow of a conversation.

CloudTalk Bewertungen

CloudTalk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
101

Sehr gut
23

Durchschnitt
4

Gering
2

Schlecht
3

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,6
93% haben diese Anwendung empfohlen
Matej K.

Great product with outstanding support

We are very happy customers and compared to the alternatives we were choosing from, we are sure we did a best decision going for CloudTalk!


Mit Google übersetzen
Eyituoyo O.

intruitive for Both Admins and Users

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.


Mit Google übersetzen
Stefan S.

CloudTalk offers the best solution to our small team

With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.


Mit Google übersetzen
Careyn Q.

App is Good But Still Needs Improvement

Benefits:
-I can go anywhere with the handy mobile app on my iphone and still take business calls while mobile
-I can listen to the recordings anytime and go back to them when necessary
-I can easily connect with guests and colleagues and this drives more value into the business.


Mit Google übersetzen
Joey C.

Excellent Cloud Base Phone System

Cloudtalk gave us full flexibility over our incoming phone setup. We can easily switch between mobiles, computers, etc wherever we are and it connects with our CRM, so all calls our tracked and connected into our other workflows.


Mit Google übersetzen
Matej K.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great product with outstanding support

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.7.2019
Quelle der Bewertung: GetApp

We are very happy customers and compared to the alternatives we were choosing from, we are sure we did a best decision going for CloudTalk!

Vorteile

We are pretty happy how quick we were able to implement CloudTalk into our company. With call center it used to be very common to start using it after several days and you were never used to it. Until now. We felt like CloudTalk is more like a automation tool that call center software, since it saves you a lot of time on repetitive tasks that you most likely hate.

Nachteile

We would need more software connected to CloudTalk to even more dig into automation.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Eyituoyo O.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

intruitive for Both Admins and Users

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 10.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Vorteile

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach.

Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Nachteile

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Stefan S.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

CloudTalk offers the best solution to our small team

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 10.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.

Vorteile

The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.

Nachteile

There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Careyn Q.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

App is Good But Still Needs Improvement

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 23.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Benefits:
-I can go anywhere with the handy mobile app on my iphone and still take business calls while mobile
-I can listen to the recordings anytime and go back to them when necessary
-I can easily connect with guests and colleagues and this drives more value into the business.

Vorteile

Upsides of Using CloudTalk:
-It has International calling capability
-It has a mobile app available for iPhone users
-It identifies who's logged in or not for internal users
-There is Caller ID
-I like the fact that most calls are recorded automatically is readily available for listening
-Easy to use; straightforward interface, userfriendly
-Dashboard is very useful and has all the information I need

Nachteile

Least Helpful / Dislikes
-The status showing if people are online/offline is not always accurate
-The application malfunctions regularly (maybe bugs)
-Calls are not being routed correctly sometimes
-Callers wait for a long time waiting when they are transferred
-Caller ID names not accurate
-No mobile phone app available for Android users - please create soon!!!

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Joey C.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent Cloud Base Phone System

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Cloudtalk gave us full flexibility over our incoming phone setup. We can easily switch between mobiles, computers, etc wherever we are and it connects with our CRM, so all calls our tracked and connected into our other workflows.

Vorteile

I was very impressed with the customer support we received from Cloudtalk. From our first contact to the porting of our number (the reason why we had to leave our previous provider) went fast and smooth. It has all the functionalities you'd want from a cloud based phone system.

Nachteile

If you're new to a cloud based phone system, the setup can be a bit confusing and the guiding documentation is quite complex.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 133 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

CloudTalk Preis

CloudTalk Preis

Beginnt ab
15,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 133 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

CloudTalk Funktionen

CloudTalk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 133 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

CloudTalk Häufig gestellte Fragen

CloudTalk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CloudTalk.

F. Welche Preispläne bietet CloudTalk an?

CloudTalk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 15,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von CloudTalk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von CloudTalk

F. Wer sind die typischen Nutzer von CloudTalk?

CloudTalk hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von CloudTalk unterstützt?

CloudTalk unterstützt die folgenden Sprachen:

Tschechisch, Englisch

F. Welche Preispläne bietet CloudTalk an?

CloudTalk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt CloudTalk mobile Geräte?

CloudTalk unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert CloudTalk?

CloudTalk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, Freshdesk, Help Scout, LiveChat, Microsoft Dynamics CRM, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet CloudTalk an?

CloudTalk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen, Forum