
QuickBooks Desktop Enterprise
Über QuickBooks Desktop Enterprise
QuickBooks Enterprise ist eine End-to-End-Buchhaltungslösung, die mit kleinen Unternehmen mitwächst. Die Software bietet Tools zum Verwalten von Inventar, zum Nachverfolgen von Verkäufen, zum Erstellen von Berichten und für Gehaltsabrechnungen. QuickBooks Enterprise bietet auch branchenspezifische Lösungen für Auftragnehmer, Einzelhandel, Fertigung und Großhandel sowie gemeinnützige Organisationen.
Mit QuickBooks Enterprise können Nutzer den Zugriff jedes Teammitglieds auf Informationen mit einzelnen Nutzerrollen und Berechtigungen steuern, um sicherzustellen, dass alle Mitarbeiter auf die benötigten Daten zugreifen können, während vertrauliche Informationen privat bleiben. Die Advanced Inventory Tools ermöglichen die Verwaltung und Nachverfolgung des Inventars in QuickBooks. Enhanced Pick, Pack, and Ship ermöglicht Nutzern die Verwaltung der Auftragsabwicklung über ein einziges Dashboard. Nutzer können auch Barcodes scannen, wenn sie Inventar kommissionieren oder empfangen, Produktstandorte und -bewegungen verfolgen, Inventarzählungen aus mehreren Lagern automatisch hochladen und nutzerdefinierte Bestandsberichte erstellen.
Mit dem Advanced Pricing System von QuickBooks Enterprise können Nutzer ihre Preise steuern, anpassen und automatisieren. Herstellerabschläge, Mengenrabatte, Preisänderungen nach Klasse und geplante Werbeaktionen werden unterstützt, und Nutzer können Preisregeln mit einer beliebigen Kombination aus Faktoren erstellen, einschließlich Artikeln, Anbietern, Kunden, Klassen und nutzerdefinierten Feldern. Advanced Reporting bietet Nutzern branchenspezifische Vorlagenpakete, die mit Unternehmensdaten ausgefüllt sind, um manuelle Eingabefehler zu reduzieren.
Bilder



Du bist nicht sicher, ob QuickBooks Desktop Enterprise das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Odoo

Gusto

MIP Fund Accounting

Microsoft Project

Nutzerbewertungen
Hast du QuickBooks Desktop Enterprise bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Big improvement over the desktop version
Bewertet am 17.3.2020
The newer online version is two thumbs up. I had a CPA that recommended I go back to the program...
The newer online version is two thumbs up. I had a CPA that recommended I go back to the program and very glad that I took his advice. The new streamlined format is exactly what I need for my business.
Vorteile
I love the fact that I can check out, update and work all my financials from my ipad, phone and computer. I used to use the older Quickbooks desktop version years ago. I dumped it because it was really hard to use. I am a Chiropractor and not a CPA. The past couple of years we have been using the online version and it is exactly what I wanted/needed for the finances and my Chiropractic office.
Nachteile
The only problem that I had was, setting up the original accounts and Paypal. I did not set the original accounts up correctly. My bookkeeper fixed all this and explained it to me. From there everything worked out great. Except for the PayPal app. I am happy that I do not do much business through PayPal because it is the only account that I need to spend some real time with to reconcile and make sure I do not have duplicate transactions.
- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Accounting Software with Advanced Features
Bewertet am 29.1.2023
QuickBooks Desktop Enterprise is an extremely powerful accounting software that provides a...
QuickBooks Desktop Enterprise is an extremely powerful accounting software that provides a comprehensive range of features. I found it to be highly customizable to meet my needs and the intuitive interface makes it easy to use. The only downside is that the software can be a bit expensive and requires a steep learning curve.
Vorteile
QuickBooks Desktop Enterprise is an excellent accounting software that offers a comprehensive range of features that are designed to help streamline accounting processes. It has an intuitive interface and provides a secure platform for managing finances. The software also offers a wide range of reporting options and is highly customizable to meet the needs of any organization.
Nachteile
The software is a bit complex to use and requires a steep learning curve. Additionally, the software is quite expensive so it may not be the best option for small businesses or those on a tight budget.

- Weitere für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Please don't buy this. It's really, really bad.
Bewertet am 19.12.2017
Nachteile
The multi-store is awful. It uses a third party email client to send the exchanges. Both computers must be using the same email client, or it causes bugs. Then sometimes the store exchange doesn't actually update anything so you have to do it several times. This is super fun when it won't include employee hours from a satellite store and it's payday. In addition to that, if you're setting up a new store, it must be the same version as the other stores, or it won't work. This becomes a problem when they stop supporting the older version after 12-24 months, which means you have to pay to upgrade every single machine in all of your stores.
This software has been a complete nightmare for me, and if you try to call for support you better speak Hindi, otherwise, you're screwed. You don't get a native English speaker on the phone until about the third level of support. An average for me has been a half hour of hold time, plus 20 minutes per level of support, with 10 minute hold times between each "support professional". So generally, it takes an hour and a half of dealing with low-level employees with questionable language skills, asking you the dumbest questions you can imagine before you get someone who can understand what your problem is. I have to do this at least once a month.
If you watch it like a hawk; and by that I mean you check you do a physical inventory count and check your items weekly, and you double check every store exchange, it can work.
This is probably the worst point of sale software on the planet. I've been fighting it for three years, and I'm happy to say I've dumped it for something much better.
The inventory management is not good. It deletes items on its own. It changes the quantity of stock for no particular reason. It loses transactions. It generates duplicate items and prices them at $0, so if your employees aren't paying attention they give stuff away for free. It is impossible to keep an accurate inventory unless you do a physical count about once every two weeks.
Sometimes it simply loses data. For example, in 2014, it lost all records of the sales, inventory receiving and employee hours for February, March, and April. It was really a true joy to sit down and try to explain that to the IRS.
The multi-store is awful. It uses a third party email client to send the exchanges. Both computers must be using the same email client, or it causes bugs. Then sometimes the store exchange doesn't actually update anything so you have to do it several times. This is super fun when it won't include employee hours from a satellite store and it's payday. In addition to that, if you're setting up a new store, it must be the same version as the other stores, or it won't work. This becomes a problem when they stop supporting the older version after 12-24 months, which means you have to pay to upgrade every single machine in all of your stores.
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Marketing and user structure
Bewertet am 4.4.2023
I have a great experience using it
I have a great experience using it
Vorteile
It's is user friendly and has great work efficiency
Nachteile
I like the structure and marketing ability
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Efficient Financial Management
Bewertet am 30.3.2023
It's also provided advanced inventory management capabilities, customizable reporting options, and...
It's also provided advanced inventory management capabilities, customizable reporting options, and a wide range of integrations with other business applications.
Vorteile
I like most about QuickBooks Desktop Enterprise includes its ability to handle large amounts of data.
Nachteile
Mainly I am facing in the pro version, which can be significantly more expensive than other QuickBooks products
QuickBooks Desktop Enterprise Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über QuickBooks Desktop Enterprise.F. Welche Preispläne bietet QuickBooks Desktop Enterprise an?
QuickBooks Desktop Enterprise bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von QuickBooks Desktop Enterprise?
QuickBooks Desktop Enterprise hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von QuickBooks Desktop Enterprise unterstützt?
QuickBooks Desktop Enterprise unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch
F. Unterstützt QuickBooks Desktop Enterprise mobile Geräte?
QuickBooks Desktop Enterprise unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert QuickBooks Desktop Enterprise?
QuickBooks Desktop Enterprise kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Gmail, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, Quicken
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet QuickBooks Desktop Enterprise an?
QuickBooks Desktop Enterprise bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für QuickBooks Desktop Enterprise gefundenen Softwarekategorien an.
- Barcode Software
- Lagerverwaltungssoftware
- Warenwirtschaftssysteme
- Inventarisierungssoftware
- Buchführungsprogramme
- Auftragsverwaltungssoftware
- Offene Posten Software
- Debitorenbuchhaltung Software
- ERP Systeme
- Kalkulationssoftware
- Rechnungsprogramme für Handwerker & Bau
- Baukalkulation Software
- Bauprojektmanagement Software
- Software zur Kalkulation der Hausbaukosten
- Bauplanungssoftware
- Financial Reporting Software