Über EngagementHQ

EngagementHQ von Bang the Table ist eine anpassbare, cloudbasierte Community-Engagement-Softwarelösung, die acht Online-Tools zur Förderung der öffentlichen Bekanntheit, der Teilnahme und der Feedbackerfassung umfasst. EngagementHQ ist für den Einsatz durch Regierungen, Behörden und Großunternehmen gedacht und unterstützt das Äußern von Meinungen unter Anleitung, sodass umsetzbare Entscheidungen getroffen werden können. Neben den Kernwerkzeugen Umfragen, Abstimmungen, Fragen, Gästebuch, Storys, Orte, Ideen und Foren wird die Suite durch EngagementHQ PRM (Participant Relationship Management) und Engagement On-Board Analytics erweitert. PRM übernimmt die Erfassung von Feedbackdaten und deren Integration in Datenbankspeicher mit anpassbaren Anmeldeformularen, Massenimport von Datensätzen, Nutzerprofilen, Communitygruppen und Listensegmentierung für E-Mail-Newsletter.

Die acht Online-Engagement-Tools von EngagementHQ umfassen Umfragen für qualitative Daten mit Funktionen für 12 Fragetypen, anpassbaren Umfragelängen und der Möglichkeit, Antworten je nach Bedarf konditional oder obligatorisch zu machen. Die Fragen-Funktion hilft bei der Verwaltung von Problemen mit Online-Fragen-und-Antworten. Die Gästebuch-Funktion vereinfacht die Erfassung von moderiertem Feedback, während die Umfrage-Funktion schnelle Antworten auf einfachere Fragen erfasst. Die Orte-Funktion erleichtert die raumbezogene Befragung mit Miniumfragen, die auf geografischen Karten basieren, während die Ideen-Funktion für die Online-Ideenfindung und die Foren-Funktion zu tieferen Diskussionen mit mehreren Threads führt. Die Story-Funktion vervollständigt die Toolbox mit der Fähigkeit, Text und Rich-Media-Storys im Gemeinschaftsraum zu veröffentlichen, wobei Teilnehmerkommentare, Moderation und automatisierte Warnungen für das Markieren neuer Einreichungen möglich sind. Jedes einzelne Tool ist mit integrierten Analyse- und Berichterstattungsfunktionen verbunden, die Diagrammvisualisierungen und exportierbare Formate für nachfolgende Analysen durch Dritte oder die Freigabe an Stakeholder umfassen.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

EngagemnentHQ Surveys offers twelve unique question types, customization options for single page or longer, plus the use of media and rich contextual messaging
EngagementHQ survey analysis offers filtered visualizations across a range of data including comparing participant demographics to registered users etc
Places gathers geospatial survey data with a drag and drop interface for setting map boundaries, while users can create custom pin categories and pick from a large library of available pins
EngagementHQ On-Board Analytics offers dedicated reporting and analytics tools across dashboard insights, Google Analytics integration, charts, benchmarking, email reports, demographics, comment analysis and more
Stories enables the posting of deeper digital community stories with story space support for text and rich media upload, commenting, moderation, social sharing and automated alerts
EngagementHQ Ideas aids online ideation with multiple idea walls per project, randomization for ideas, preset collation categories, social network sharing and integrated search
Suite tools are all backed by built-in analytical and reporting capabilities, with exportable formats and graphics
8 weitere anzeigen
Videos zu EngagementHQ EngagementHQ Screenshot: EngagemnentHQ Surveys offers twelve unique question types, customization options for single page or longer, plus the use of media and rich contextual messaging EngagementHQ Screenshot: EngagementHQ survey analysis offers filtered visualizations across a range of data including comparing participant demographics to registered users etc EngagementHQ Screenshot: Places gathers geospatial survey data with a drag and drop interface for setting map boundaries, while users can create custom pin categories and pick from a large library of available pins EngagementHQ Screenshot: EngagementHQ On-Board Analytics offers dedicated reporting and analytics tools across dashboard insights, Google Analytics integration, charts, benchmarking, email reports, demographics, comment analysis and more EngagementHQ Screenshot: Stories enables the posting of deeper digital community stories with story space support for text and rich media upload, commenting, moderation, social sharing and automated alerts EngagementHQ Screenshot: EngagementHQ Ideas aids online ideation with multiple idea walls per project, randomization for ideas, preset collation categories, social network sharing and integrated search EngagementHQ Screenshot: Suite tools are all backed by built-in analytical and reporting capabilities, with exportable formats and graphics

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von EngagementHQ: 31

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Fragen
  • Benchmarking
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Demografische Daten
  • Diagramm-Erstellung
  • Diskussionen / Foren
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Einmalige Anmeldung
  • Engagement-Analytik
  • Feedback-Management
  • Geografische Karten
  • Geolokalisierung
  • Gruppenmanagement
  • Ideenfindung / Crowdsourcing
  • Kommentare / Notizen
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Moderation
  • Online-Foren
  • Problemmanagement
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen & Feedback
  • Visuelle Analytik

Alternativen

Almabase

4,7
Alternative Nr. 1 zu EngagementHQ
Almabase ist eine führende Engagementlösung für Absolventen, mit der Bildungseinrichtungen die Alumnibeteiligung in...

Hivebrite

4,5
Alternative Nr. 2 zu EngagementHQ
Hivebrite ist eine All-in-one-Alumni- und Community-Management-Lösung für Schulen und Unternehmen, mit der...

CampusGroups

5
Alternative Nr. 3 zu EngagementHQ
CampusGroups is a cloud-based community engagement software designed to help small to large higher education...

Tribe

4,7
Alternative Nr. 4 zu EngagementHQ
Tribe ist eine Community-Software, mit der Unternehmen jeder Größe White-Label-Online-Communitys aufbauen können, in...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(6)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
5/5

Hast du EngagementHQ bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 6 Bewertungen angezeigt
Casie H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Local government use of EngagementHQ

Bewertet am 13.2.2021

We were able to reach a broad audience by doing simple engagement online, saving time, money and...

We were able to reach a broad audience by doing simple engagement online, saving time, money and effort of notalways having to be in the field face to face. More engagement with the community happens as a result. A great comms tool aswell.

Vorteile

The ease of use, customisation, ability to schedule, support other engagement you are doing with easy to use digital engagement. Building a database of community members. Reporting that is simple to use with a variety of reporting options s

Nachteile

Customising your database to fit an engagement project is clunky. Not being able to bulk remove a tag is extremely annoying.

Lauren H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Let's Talk...

Bewertet am 22.9.2020

I have worked with Bang the Table since 2017, during my time at Bury Council and now at Manchester...

I have worked with Bang the Table since 2017, during my time at Bury Council and now at Manchester Council, communicating mainly with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Both [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been a pleasure to work with. Both are professional, knowledgeable and entirely friendly and welcoming into the Bang the Table family. Both [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have always endeavoured to answer any questions or queries either myself or colleagues may have had. They are quick to answer emails and have no problem hopping on a telephone call or video call to provide a demonstration. I am a huge advocate for the Engagement HQ platform, I think it is an absolute asset to Local Authority engagement. The engagement tools are innovative yet easy and accessible to use for the participant. The dashboard reporting is perfect for the analytics we desperately need for our research based strategies and City plans. I have used the 24/7 chat/help function within the site and can confirm that the help you receive from the team behind the scenes to advice and support any issues are fantastic, The quick responses, attention to detail in resolving any problems is very helpful - and the GIFS make it all the more better! There is certainly an appetite for this technology in the digital age that we find ourselves in and I hope to have Manchester City Council on board soon!

Vorteile

Although the range of tools are fantastic, the best thing about the site for me is the two way communication element. Yes it is a site to gather information from a participant - but it's also an opportunity for the host to share information - to be able to share relevant social media pages, share important documents, share useful websites, share contact information for professionals that may be able to help etc is fantastic. It's a two way street for gathering insight, sharing and communicating with communities and residents, the 360 approach to the design framework is on point.

Nachteile

The thing I struggle with is having images that aren't blurry. This is probably something to do with the images I have access to and not necessarily the fault of the EHQ platform but generally blurry images are my bug bear.

Antwort von Bang the Table

Thank you for your continued support, Lauren! We're excited to see you bring EngagementHQ to Manchester City Council and the impact you will have with the community. ~ Team Bang the Table

Becky T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Fantastic customer service

Bewertet am 10.11.2020

Overall, we've had a good experience with EngagementHQ. The sites are pretty user-friendly,...

Overall, we've had a good experience with EngagementHQ. The sites are pretty user-friendly, especially with this year's update and the new customizable home page features. Customer service is great, and our clients have been happy with their sites. The team at Bang The Table has been open to our suggestions for new features, and we're hopeful that the tools and features will continue to get even better.

Vorteile

Customer service is EXCELLENT. Any time I have a question or concern, I use the chat feature to direct message a technician who walks me through the issue. Everyone I have dealt with has been friendly and helpful - and they often sign off with a Harry Potter meme or something that reminds me that I'm talking to a REAL person!

Nachteile

I wish there were additional features in the Places tool. In this year's pandemic, we've had to move all of our urban planning public engagement events online, and one of the "in-person" activities that we've had a hard time replicating is our mapping exercise. We typically print large paper maps of towns and cities and allow the public to add colored stickers in areas where they'd like to see growth and development. We also ask them to circle areas and neighborhoods, and to draw lines where they'd like to see future connections. The Places tool only allows people to place markers. I'd like for them to be able to draw polygons and lines as well.

Rachel B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

First steps

Bewertet am 5.1.2021

I can definitely say that I have had a positive experience the EngagementHQ so far.

I can definitely say that I have had a positive experience the EngagementHQ so far.

Vorteile

So far I've found the software easy to use and intuitive. It's laid out in a logical manner and doesn't take long to get to grips with the essentials. The customer experience seems equally easy to use and engage with. It also offers the users confidence as different projects all have the same look and feel even though the tools might differ.

Nachteile

Still learning at the moment so difficult to say but I haven't come across and sticky moments yet

Jessica B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Easy to use

Bewertet am 17.11.2020

Overall EngagementHQ has been a great platform to use for our clients. It is easy to set up and...

Overall EngagementHQ has been a great platform to use for our clients. It is easy to set up and administer and has provided us with a way to continue to do virtual public engagement activities during the pandemic.

Vorteile

It is easy to set up and user friendly. It is great for sharing information and also gathering input from the public.

Nachteile

I wish there were more features in the Places tool such as allowing people the ability to draw lines and polygons, not only place markers. Since we are using EngagementHQ a lot more for public engagement it would also be nice if there were addons such as a chat function that would allow the public to chat with us from the website and something for accessibility that would allow people the ability to change the text size, text spacing, make it dyslexia friendly, change contrast, etc.

5 von 6 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

EngagementHQ Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über EngagementHQ.

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von EngagementHQ

EngagementHQ hat die folgenden typischen Kunden:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

EngagementHQ unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

EngagementHQ unterstützt die folgenden Geräte:

EngagementHQ kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Campaign Monitor, Constant Contact, Emma, Google Analytics, Mailchimp, Vision6

EngagementHQ bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für EngagementHQ gefundenen Softwarekategorien an.