BigChange

BigChange

Cloud-basiertes mobiles Workforce-Management und Fahrzeugverfolgung

4,6/5 (75 Bewertungen)

BigChange Übersicht

Was ist BigChange?

BigChange ist ein Anbieter von zwei Kernprodukten und bietet Dienstleistungsunternehmen jeder Größe eine cloudbasierte Plattform, die von mobilen Anwendungen unterstützt wird. BigChange JobWatch ist integriert und anpassbar und bietet eine papierlose Workforce- und Job-Management-Lösung, die ein integriertes zentralisiertes CRM umfasst. Die Software ermöglicht die Anrufabwicklung, die Vertrags- und Fakturierungsarchivierung sowie die Verarbeitung von Kundenkonten mit Servicehistorien und Case-Management-Funktionen. Die Auftragsplanung und die Drag-and-Drop-Ressourcenplanung unterstützen den Versand mit farbcodierter Gantt-Ansicht und intelligenten Fähigkeiten. Eine dedizierte, anpassbare und neu gebrandete Kundenbuchungsseite bietet auch Self-Service-Portalzugriff auf Buchungsaufträge. Rechnung und Finanzen mit Cashflow-Steuerelementen werden durch die Bereiche Gesundheit und Sicherheit mit Inspektionsworkflows, Bestands- und Ausrüstungsverfolgung sowie Flottenmanagement zur Überwachung der Fahrzeugleistung ergänzt.

BigChange JourneyWatch for Vehicle Tracking umfasst Backoffice-Funktionen wie die Integration mit Google Maps, für Live-Visualisierungen in vier verschiedenen Ansichten. Geofencing ermöglicht die Definition von geografischen Gebieten und Grenzen der Geschäftsgerichtsbarkeit, während der Reiseverlauf alle 60 Sekunden die Reisedaten der Flotte erfasst. BigChange bietet Flotten-/Ressourcenmanagement, Arbeitsschutz- und Reporting-Tools und lässt sich auch in CRM-Software von Drittanbietern integrieren. Alerting bietet sofortige Benachrichtigungen über Jobgefährdungen oder Terminplanungsaktualisierungen mit Messaging-Kommunikation, die auch in der mobilen Begleitanwendung bereitgestellt wird. BigChange JobWatch für iOS und Android ist ein Begleiter für den Einsatz im Außendienst, der eine sichere Möglichkeit zur Verbindung mit den Fahrern bei entfernten Einsätzen bietet.

BigChange Übersicht

Kosten

Beginnt ab
18,95 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

BigChange Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

BigChange Screenshot: JobWatch back-office provides a main dashboard with fleet tracking map and data widgets for completed jobs and resources currently with jobs
BigChange Screenshot: JobWatch back-office provides a main dashboard with fleet tracking map and data widgets for completed jobs and resources currently with jobs BigChange Screenshot: Integrated real time vehicle and asset tracking plots fleet and job locations on live map views BigChange Screenshot: Manage and create bookings BigChange Screenshot: JobWatch workflow builder BigChange Screenshot: Drag and drop scheduling assistant BigChange Screenshot: Billing and invoicing tools BigChange Screenshot: The BigChange JobWatch native mobile app is available for iOS and Android devices BigChange Screenshot: Mobile alerts BigChange Screenshot: Health and safety features include enforced risk assessments and fleet vehicle checks BigChange Screenshot: Integrated satellite navigation capabilities

BigChange Bewertungen

BigChange Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
51

Sehr gut
17

Durchschnitt
6

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
91% haben diese Anwendung empfohlen
Jordan W.

Big Change Revolutionised My Business

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.


Mit Google übersetzen
Mike C.

A complete solution

Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight forward with ample amounts of training provided. The Job Watch product has brought together many of the elements of my company's field service activity ensuring a seamless and streamlined experience for clients , office staff and field engineers.


Mit Google übersetzen
Paul A.

Buyer beware

The training was poor to say the least - we were told four different ways to process jobs in four separate training sessions , the support has been average - if you're gong to purchase this system, you need to get used to being told that any problem that you are experiencing cannot be replicated at their end - that's the tech equivalent of eeee, I dunno! We aren't at all satisfied with the product and BigChange have lost interest in the issues that we are having so we are stuck with it for the 5 year contract.


Mit Google übersetzen
Muhammad R.

The best thing we have done this year!

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was amazing when he has done the demo at our office.
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] were great and the implementation.
Honestly, this was the best strategic decision we have taken last year.


Mit Google übersetzen
Michael C.

Drive Bigchange to Drive your company forward

Its not often your expectations are exceeded by a company, BigChange have exceeded our expectations and some...We are delighted to have partnered with such a forward thinking organisation.


Mit Google übersetzen
Jordan W.
Branche: Bau
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Big Change Revolutionised My Business

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Vorteile

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Nachteile

The schedule does not have dynamic scheduling

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von BigChange

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this.
Thank you once again for taking the time to leave a review.

All the best,
Team BigChange

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Mike C.
Branche: Glücksspiel & Casinos
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A complete solution

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight forward with ample amounts of training provided. The Job Watch product has brought together many of the elements of my company's field service activity ensuring a seamless and streamlined experience for clients , office staff and field engineers.

Vorteile

Job Watch is a very modular product and very straight forward to tailor to an individual business. Implementing this software had an immediate impact on the speed at which field service jobs were detailed and billed to the client. Cash flow was positively effected due to itemised billing, client sign off of work completed and job reports tied to invoices. Job watch manages all of the processes concerning my company's field service activity, from the tracking of engineers to the delivery of an accurate invoice with the added bonus of reducing time and costs associated with service administration.

Nachteile

The contracts section of the software is difficult to tailor to our business and engineers on site do not have visibility of the contract levels that are set so they cannot see what works are covered by any agreement.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Paul A.
Branche: Hausmeisterservice
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Buyer beware

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 20.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The training was poor to say the least - we were told four different ways to process jobs in four separate training sessions , the support has been average - if you're gong to purchase this system, you need to get used to being told that any problem that you are experiencing cannot be replicated at their end - that's the tech equivalent of eeee, I dunno! We aren't at all satisfied with the product and BigChange have lost interest in the issues that we are having so we are stuck with it for the 5 year contract.

Vorteile

We liked the promises that were made when we purchased JobWatch. It sounded perfect for us.

Nachteile

It doesn't work in the way we were promised. Recurring the jobs doesn't work for anything not done on a set day, the invoicing only seems to work if you have a price list, which we don't. The worksheets that govern which RAMS the operatives will see when starting the job keep disappearing and, despite repeatedly reporting this issue, the problem persists. This was supposed to replace our manual system of CRM but we are having to use our old manual system to check that JobWatch is as it should be. Purchasing this product has meant that we are spending nearly twice as long processing jobs and invoices.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von BigChange

Paul, we are sorry to hear that you are dissatisfied with these functions of JobWatch and the service we have provided. We will be in touch today to arrange to come see you, listen to your concerns, ensure we have an accurate understanding of your business scenarios and seek ways in which we can help. We are committed to finding a suitable way forward.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Muhammad R.
Branche: Hausmeisterservice
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

The best thing we have done this year!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 19.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was amazing when he has done the demo at our office.
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] were great and the implementation.
Honestly, this was the best strategic decision we have taken last year.

Vorteile

Fast, reliable and full package solution in one place.
Implementation team are amazing!
Top level service overall.

Nachteile

Can't fault it and the R&D team at BigChange are working everyday to help us to improve and implement new features.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michael C.
Branche: Versorgungsunternehmen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Drive Bigchange to Drive your company forward

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Its not often your expectations are exceeded by a company, BigChange have exceeded our expectations and some...We are delighted to have partnered with such a forward thinking organisation.

Vorteile

The ability to tailor a bespoke software system that works for your team and your customers. A we continue to systemise our business, Big Change are at the heart of this.

Automation, photographic job reports, workflows which drive consistency and track your engineer function.

Nachteile

The system sometimes doesn't flow very easily at times, many clicks to get from A to B at times.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von BigChange

Delighted to hear we have 'exceeded your expectations' and about your great experience with the BigChange system. We designed it to be a 'win' for everyone for you the business owner, for your team and for your customers.
Nothing gives us greater satisfaction than hearing great success stories like these.
Thank you once again and for taking the time to leave a review.

Kind regards,
The BigChange Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 75 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

BigChange Preis

BigChange Preis

Beginnt ab
18,95 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 75 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

BigChange Funktionen

BigChange Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 75 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

BigChange Häufig gestellte Fragen

BigChange Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BigChange.

F. Welche Preispläne bietet BigChange an?

BigChange bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 18,95 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von BigChange?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von BigChange

F. Wer sind die typischen Nutzer von BigChange?

BigChange hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von BigChange unterstützt?

BigChange unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet BigChange an?

BigChange hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt BigChange mobile Geräte?

BigChange unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert BigChange?

BigChange kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Maps, Microsoft Dynamics CRM, QuickBooks, SAP Business One, Sage | Accounting, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet BigChange an?

BigChange bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support