
BigChange
Über BigChange
BigChange ist ein Anbieter von zwei Kernprodukten und bietet Dienstleistungsunternehmen jeder Größe eine cloudbasierte Plattform, die von mobilen Anwendungen unterstützt wird. BigChange JobWatch ist integriert und anpassbar und bietet eine papierlose Workforce- und Job-Management-Lösung, die ein integriertes zentralisiertes CRM umfasst. Die Software ermöglicht die Anrufabwicklung, die Vertrags- und Fakturierungsarchivierung sowie die Verarbeitung von Kundenkonten mit Servicehistorien und Case-Management-Funktionen. Die Auftragsplanung und die Drag-and-Drop-Ressourcenplanung unterstützen den Versand mit farbcodierter Gantt-Ansicht und intelligenten Fähigkeiten. Eine dedizierte, anpassbare und neu gebrandete Kundenbuchungsseite bietet auch Self-Service-Portalzugriff auf Buchungsaufträge. Rechnung und Finanzen mit Cashflow-Steuerelementen werden durch die Bereiche Gesundheit und Sicherheit mit Inspektionsworkflows, Bestands- und Ausrüstungsverfolgung sowie Flottenmanagement zur Überwachung der Fahrzeugleistung ergänzt.
BigChange JourneyWatch for Vehicle Tracking umfasst Backoffice-Funktionen wie die Integration mit Google Maps, für Live-Visualisierungen in vier verschiedenen Ansichten. Geofencing ermöglicht die Definition von geografischen Gebieten und Grenzen der Geschäftsgerichtsbarkeit, während der Reiseverlauf alle 60 Sekunden die Reisedaten der Flotte erfasst. BigChange bietet Flotten-/Ressourcenmanagement, Arbeitsschutz- und Reporting-Tools und lässt sich auch in CRM-Software von Drittanbietern integrieren. Alerting bietet sofortige Benachrichtigungen über Jobgefährdungen oder Terminplanungsaktualisierungen mit Messaging-Kommunikation, die auch in der mobilen Begleitanwendung bereitgestellt wird. BigChange JobWatch für iOS und Android ist ein Begleiter für den Einsatz im Außendienst, der eine sichere Möglichkeit zur Verbindung mit den Fahrern bei entfernten Einsätzen bietet.
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- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Working with Big Change
Bewertet am 27.7.2020
See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating...
See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.
Vorteile
I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.
Nachteile
There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.
Antwort von BigChange
What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model.
Thank you for choosing BigChange.
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Big change for a commercial gas company
Bewertet am 31.5.2023
Overall I am happy with BigChange but would like to see some more quality of life updates such as...
Overall I am happy with BigChange but would like to see some more quality of life updates such as better sorting and filters or the ability to put additional group jobs inside group jobs so that multiple return visits in one group can be logged together which still keeping it within the initial jobs group
Vorteile
Big Change enables us to mange 80% of our day to day work in one place, from quoting, running jobs and chasing parts with suppliers as well as integrating slightly with Xero. They are constantly doing updates, some of which have been instrumental to our use of it.
Nachteile
It is not tailored for our particular companies needs. Multiple day jobs have to be logged as seperate events which can add a lot of extra reports being filled in by engineers or a lo of extra admin in the back office.Also the asset management for sites is very clunky and requires every asset to be added including serial number, make and model etc, which is great for small sites but where we have over 600 sites, with some sites having very old equipment which does not have clear details, or might have 30+ assets with different serial numbers it makes it incredibly impractical to use.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT
Bewertet am 14.6.2022
Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line,...
Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned
Vorteile
nothing that most other software can deliver
Nachteile
Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake
In Betracht gezogene Alternativen
GorillaDeskWarum BigChange gewählt wurde
We believed the salesman's pitchZuvor genutzte Software
PodioGründe für den Wechsel zu BigChange
Promised that it could deliver efficiency and integration (failed on both accounts)Antwort von BigChange
Hi Ricky,
Thanks for taking the time to leave your review. Sorry that you felt that it was difficult to get set up and integrated smoothly into BigChange. I would be interested to hear more about your feedback and would be happy to discuss this further if you wish.
Kind regards
Ian Burgess
Chief Customer Officer
07879 698697
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Big Change Review
Bewertet am 31.8.2023
Vorteile
The system is easy to get used to and has plenty of help available if needed. The ability to group jobs and share among resources allows everyone to be on the same page and gives easy control to the administration team.
Nachteile
It would be helpful to be able to amend worksheets/templates within the job admin as can be confusing to find in the administration settings. The ability to see the details of the alerts sent would be beneficial.
Antwort von BigChange
Hi Melissa
Thank you so much for your positive feedback! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying the system.
It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals. However if you are having any issues with templates/worksheets, please do reach out to Roadcrew or your Customer Success Manager who will be able to support you with this. We really do appreciate your feedback and I will pass this on.
We'll continue working hard to provide you with an excellent experience.
Thanks for taking the time to write this review; it means a lot to us. Cheers!
Best Wishes
Louise
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Big Change Revolutionised My Business
Bewertet am 23.10.2019
I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with!...
I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.
Vorteile
The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.
Nachteile
The schedule does not have dynamic scheduling
Warum BigChange gewählt wurde
How they promised they would adapt to suit my requirements, they did deliver!Zuvor genutzte Software
JoblogicGründe für den Wechsel zu BigChange
Same as above!Antwort von BigChange
Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this.
Thank you once again for taking the time to leave a review.
All the best,
Team BigChange
BigChange Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BigChange.F. Welche Preispläne bietet BigChange an?
BigChange bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 14,95 £/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von BigChange?
BigChange hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von BigChange unterstützt?
BigChange unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Französisch
F. Unterstützt BigChange mobile Geräte?
BigChange unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert BigChange?
BigChange kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Google Maps, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Xero, inspHire, what3words
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet BigChange an?
BigChange bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- CMMS Software (Computerised Maintenance Management System)
- Personaleinsatzplanung Software
- Gebäudeinstandhaltung Software
- CAFM Software
- Software für die Disposition von Wartungspersonal
- SHK Software (Sanitär, Heizung, Klima & Lüftung)
- Equipment Maintenance Software
- Inspektionssoftware
- Sanitär Software
- Elektriker Software
- Schädlingsbekämpfung Software
- Wartungssoftware
- Bausoftware für öffentliche Bauarbeiten
- Liefersoftware
- Handwerkersoftware für Sicherheitstechnik
- Handwerkersoftware