SingleOps
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Über SingleOps
SingleOps ist eine All-in-one-Business-Management-Lösung für die grüne Industrie, einschließlich Baum- und Rasenpflege, Landschaftsbau und Fertigrasenprodukte. Die cloudbasierte Lösung bietet Tools für Vertrieb, Betrieb und Außendienst, einschließlich Kundenmanagement, Kostenschätzung, Abrechnung und Rechnungsstellung, Bestandsverfolgung, Auftragsplanung und mehr. SingleOps wurde entwickelt, um Außendienstunternehmen dabei zu helfen, ihren Umsatz zu steigern, doppelte Dateneingaben zu vermeiden, ihre Kundenerfahrung zu verbessern und ihre täglichen Aufgaben vollständig digital zu verwalten.
Nutzer können ihren Umsatz mit Tools verwalten, einschließlich CRM-System, Kostenschätzung, Job-Site-Mapping, Angebotserstellung, Rechnungsstellung und Zahlungsabwicklung, und Zahlungen können automatisiert werden, um einen vordefinierten Zeitplan zu generieren. Mithilfe von Managementtools in SingleOps können Nutzer ihre anstehenden Aufträge planen, Mitarbeitenden Stellen zuweisen, auftragsbezogene Einkäufe nachverfolgen und alle mit Aufträgen verbundenen Kosten verwalten. Berichte wie solche zu Gewinnmargen und geschätzte Kosten im Vergleich zu tatsächlichen Kosten können generiert werden, um ausgehende und eingehende Finanzen zu überwachen. SingleOps erleichtert die Verwaltung von Außendienstmitarbeitenden mit Nutzern, die auf Arbeitsaufträge, GPS-Karten, Stundenzettel und mehr zugreifen können, und zwar von jedem mobilen Gerät aus.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Single Ops has been great to us!
Bewertet am 7.9.2023
My overall experience has been very good. It was a rough beginning but we worked with [sensitive...
My overall experience has been very good. It was a rough beginning but we worked with [sensitive content hidden] alot and he was incredibly helpful. Got me up to speed and capable to use Single ops correctly. We now work with [sensitive content hidden] and he has been great too!
Vorteile
I mostly like the data I receive through daily, weekly, monthly, and yearly reports.
Nachteile
The thing i like least about singleops is the
In Betracht gezogene Alternativen
JobberGründe für den Wechsel zu SingleOps
Unfortunately, I wasn't part of the choosing process so I don't really remember exactly why. I do know that I gave my team a budget and a list of requirements for this kind of a product and single ops hit all those marks.- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good experience
Bewertet am 2.11.2023
It's allowed us to be very productive and increase sales and operational efficiency
It's allowed us to be very productive and increase sales and operational efficiency
Vorteile
Usually a feature already built to handle our problems.
Nachteile
Hard to track future development and changes that put on their roadmap
In Betracht gezogene Alternativen
ArborgoldGründe für den Wechsel zu SingleOps
Most features are superior, particularly scheduling appointments and work- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Tree people - look elsewhere
Bewertet am 25.10.2023
The exciting promise quickly faded in lots of tedious work. I still spend many hours each week...
The exciting promise quickly faded in lots of tedious work. I still spend many hours each week cleaning up data and manually creating the reports we need. If I don't have good internet signal in the field, sometimes I can't complete the sale. I email the client later and hope I can still land the sale.
Vorteile
It does the math for us when calculating pricing.
Nachteile
The product did not match what was sold and promised when we first talked to Singleops. It's one of the least functional pieces of software I've used. And the user interface has no intuitive design to help you delineate on screen what you are looking at. Custom reporting was promised, but that is a half-truth. You can add custom fields and maybe they will show on the report you want. For almost any data I need, I have to run 2 or more reports, then manually edit and cross-reference my own spreadsheets to get the actual data I need. Horrible credit card interface, I have to type in the address that is already saved to the client profile. I can't view the address though once the credit card screen pops up.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Top Notch Training
Bewertet am 10.9.2024
Overall, we are very happy. It is definitely learning a new system and with that there are many...
Overall, we are very happy. It is definitely learning a new system and with that there are many hurdles. But, the patience that [sensitive content hidden] showed in training allowed me to take my time and learn all of the nuances of this new program. I truly believe I would have thrown my hands up early on in the transition process if not for our weekly training sessions.
Vorteile
The training I received while implementing SingleOps was top notch! [sensitive content hidden] took her time and answered all of my questions. We met weekly to break down the training in manageable increments. Thank you!
Nachteile
The bidding and invoicing system are different than what we are used to using. The current invoicing system does not keep track of customer total balances. I have many clients who "round up" to the nearest dollar for their bill. Our old system would easily hold onto this extra money each month and keep a running tally of what the customer currently owed. These clients would then pay less at the end of the year to use their credits paid through out the year. The single ops system says the best practice is to return the additional funds through a refund. When it is pennies on the dollar though, the cost to refund is more than the credit they receive.
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
SingleOps- a streamlined, cost effective, and easy to use csm for our business to grow-
Bewertet am 31.10.2023
It was exactly what I hoped for: a streamlined, easy to use, intuitive, and functionally superior...
It was exactly what I hoped for: a streamlined, easy to use, intuitive, and functionally superior product. Our office communicates more efficiently and consistently with our clients, over the small details- as SingleOps addresses the big details. We can track when emails are received, opened, and when the work is authorized. Having a system that allows our team to focus on executing the work and the quality of the work, instead of micro-managing the details has allowed our departments to develop better trained and more professional staff, also giving us more efficient days and increased production.
Vorteile
The user interface and ability to coordinate departments and tasks is unmatched. Other platforms have so many layers and hit the "save" button before you do anything moments, Not with SingleOps. The color coding, the templates for most everything we ever need to communicate, and the simplicity is intuitive.We chose what focuses were most important to us as a company and built it up through an easy integration process.
Nachteile
Hmmm.., sure- it isn't the cheapest- but our decision was about quality not penny-pinching, when it came to running our business and continuing to provide the level of service, we strive to offer from start to finish.
SingleOps Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SingleOps.F. Welche Preispläne bietet SingleOps an?
SingleOps bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 200,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von SingleOps?
SingleOps hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von SingleOps unterstützt?
SingleOps unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt SingleOps mobile Geräte?
SingleOps unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert SingleOps?
SingleOps kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Linxup, OpenEdge, ProPay, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet SingleOps an?
SingleOps bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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