
PatientNow
Über PatientNow
patientNOW ist eine hybride integrierte Lösung für Praxismanagement, Patientenbindung und elektronische Patientenakten (EMR), die für ästhetische medizinische Praxen wie medizinische Spas, plastische Chirurgie und kosmetische Dermatologie entwickelt wurde, um ihr Geschäft mit automatisierten papierlosen Workflows zu verwalten.
Die EMR-Lösung von patientNOW bietet Zugriff auf E-Prescribing, ONC-ATCB-Zertifizierung, Laborintegration und Verfahrensabläufe. Das Barcode-System wurde entwickelt, um die manuelle Indizierung zu reduzieren, und Einwilligungsformulare können elektronisch signiert werden, um einen vollständig papierlosen Workflow zu ermöglichen. Das Online-Patientenportal ermöglicht es Patienten, auf Rezepte zuzugreifen, ihre Krankenverläufe zu verwalten, ihrem Arzt sichere Nachrichten zu senden und vieles mehr.
Zu den von patientNOW angebotenen Praxismanagement-Tools gehören Terminplanung, Vorher-und-Nachher-Fotos, ein POS-System (Point of Sale), Inventarmanagement und Reputationsmanagement. Nutzer können Verkaufspakete erstellen, Loyalitätsprogramme verwalten und Geschenkkarten über das POS-System verkaufen. Außerdem bietet patientNOW automatisierte Follow-ups und Erinnerungen durch die Patientenbindungslösung, zusätzlich zum HIPAA-kompatiblen Zwei-Wege-SMS-System zur Kommunikation mit Patienten.
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Elation Health

Nutzerbewertungen
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- Branche: Kosmetik
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Patient Now Review
Bewertet am 14.12.2020
In all its is very good deal for what you get. The customer service and tech support is a main...
In all its is very good deal for what you get. The customer service and tech support is a main reason we decided to go with it.
Vorteile
This program has the capability to do so much and has increased our revenue by 15% in just the short time we have been using it. The ability to send mass text and communicate via text allows us to send promotions we normally were limited in an eblast. Patient Now is also very efficient in transitioning from paper to fully electronic paperwork. The pre loaded templates make for a easy transition. We also utilize the treatment pathways that really make our office seamless and professional. Patient Now has buildable reports that make allocating our marketing dollars more efficient. Overall it is a very eloquent program.
Nachteile
The learning curve but worth it. It would be nice to know that it usually takes 6 months to 12 months.
Warum PatientNow gewählt wurde
Practice Fushion had horrible customer service. you couldn't call and speak to anyone. The reports were very limited and they didn't have mass text blasts.Gründe für den Wechsel zu PatientNow
The cost vs the features that Patient Now offers.- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The First 100....
Bewertet am 12.5.2020
The experience is nothing short of a 5 stars because of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
. He is open,...
The experience is nothing short of a 5 stars because of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
. He is open, pleasant, and interested in improvement.
Vorteile
As one of the first 100 uses of this product, what I like the most is their willingness to listen to the users needs, challenges, and questions. How often does [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] of the company travel to your office to see it in use?
Nachteile
Over the years the weaknesses of any program should improve and PatientNOW has done just that. As nothing is perfect, their could be some work with marrying Quickbooks; time clock integration to Quickbooks; prescription platform.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
WARNING!!!! Patient Now & Aesthetic Now are the same, fraudulent claims & terrible support
Bewertet am 1.11.2021
I would not recommend Patient Now, Aesthetic Now, RxPhoto, Payrix, or Crystalclear Marketing. They...
I would not recommend Patient Now, Aesthetic Now, RxPhoto, Payrix, or Crystalclear Marketing. They are scam artist and have the worst customer service and support staff. I am now switching over to Aesthetic Record, and unfortunately I have to set everything up again. Please reach out if you have any questions or concerns. I would not want anyone else to go through what I went through.
Vorteile
Would not be able to state a pro since the company falsely advertises the EMR's capabilities and so far it has been nothing but a nightmare working with them.
Nachteile
Patient Now (PN)is merging with RX Photo and Crystal Clear Marketing to create Aesthetic Now (AN). But when they sold me on AN, they never mentioned that they were merging or that they are in the process of figuring things out. They are still advertising AN and PN as a system that can create packages, manage inventory, collect payment, do marketing, and so much more all for $414.00/month. I have been with them for about 6 months and they are still working on internal errors and software issues. The inventory management does not work and when I submit a ticket it goes to crystal clear marketing, but no one ever follows up with you. Rx photo is a photo software and they do the medical charting, but they are limited on their charting and have useless templets. So, I had to make my own. I also had to make my own consent forms and treatment directions. They use Payrix for processing payments and they are still working on fixing the glitches. I have reached out to Stephen M from Patient Now and CrystalClearMD since he is the one in charge. He and his colleagues are always out of the office or on vacation and I have to email them multiple times for them to get back to me (which is several weeks). Stephan calls and states that he will follow up with me weekly and will refund me 50% of my monthly fees, but they keep charging my account and refuse to pick up the phone, refuse to call me back in a timely manner (weeks), refuse to email back (weeks). I would not recommend these people.
In Betracht gezogene Alternativen
Aesthetic RecordGründe für den Wechsel zu PatientNow
I chose Patient Now/Aesthetic Now because they claimed that they can do inventory tracking, collect payments, etc.- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Program for Plastic Surgery Office
Bewertet am 7.8.2023
Vorteile
It seems like they have thought of everything. From lots of shortcuts to reporting options to the day to day scheduling, it is all very easy to learn and has a natural flow.
Nachteile
They haven't really missed out on any option that I would like. If there is one, their tech team is very receptive to recommendations and they are constantly working to improve their product and it's offerings.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best software out there!
Bewertet am 26.4.2023
Our overall experience with PatientNow has been great. One of the areas I failed mention was their...
Our overall experience with PatientNow has been great. One of the areas I failed mention was their customer support.
Vorteile
One stop shop for all your software needs. From scheduling, patient management, to all your communication needs and also has excellent analytic reports
Nachteile
Texting features, currently not compatible on apple products
PatientNow Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PatientNow.F. Welche Preispläne bietet PatientNow an?
PatientNow bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von PatientNow?
PatientNow hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von PatientNow unterstützt?
PatientNow unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt PatientNow mobile Geräte?
PatientNow unterstützt die folgenden Geräte:
iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PatientNow?
PatientNow kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Clover
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PatientNow an?
PatientNow bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat
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- Elektronische Patientenakte Software
- Praxissoftware & Arztsoftware
- Terminplaner für Arztpraxen
- Gesundheitssoftware
- Patientenbindung Software
- Software für Plastische Chirurgie
- Praxissoftware für Dermatologen
- PACS Systeme
- Radiologie Software
- Elektronische Patientenakten für Hautärzte
- Patientenmanagement Software
- RCM Software (Revenue Cycle Management)