eHelpDesk

Cloudbasierte Helpdesk-Software für Unternehmen jeder Größe.

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eHelpDesk Übersicht

Was ist eHelpDesk?

Giva wurde 1999 gegründet und ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Suite, die eine Reihe von Produkten unterstützt, einschließlich ITIL-Helpdesk, Ressourcen- und Wissensmanagement, Änderungsmanagement und eine mobile App für Techniker, um Beziehungen unterwegs zu verwalten. Giva ist HIPAA-konform.

Giva bietet ein intuitives, einfach zu bedienendes Design, das innerhalb weniger Tage bereitgestellt werden kann und nur eine Stunde Schulung erfordert. Die robusten, schnellen und problemlosen Berichte/Analysen/KPIs messen die Teamproduktivität, Reaktionsfähigkeit und Kundenzufriedenheit und führen zu einer schnelleren und hochwertigeren Entscheidungsfindung. Anpassung und Konfiguration erfolgen vollständig per Point and Click, ohne dass Programmierkenntnisse oder Berater erforderlich sind, um wesentlich niedrigere Gesamtbetriebskosten zu erzielen.

Das für Mobilgeräte optimierte Giva ermöglicht es dir, offene Tickets anzuzeigen, zu verwalten und zu priorisieren sowie die für Tickets geleistete Zeit von unterwegs über mobile oder Tablet-Geräte nachzuverfolgen. Die mobile Giva-Anwendung ist HIPAA-konform und vollständig browserbasiert – du musst nichts herunterladen oder installieren.

Die HIPAA-konforme Verschlüsselung stellt sicher, dass alle vertraulichen Gesundheits- und Krankenakten sicher verwaltet werden. Giva bietet allen Kunden die zusätzliche Sicherheit der HIPAA-Konformität – ohne Zusatzkosten.

Der Cloud-Helpdesk von Giva wurde entwickelt, um das Ticketmanagement zu rationalisieren, indem Tickets organisiert und priorisiert werden, sowie die Kundenzufriedenheit, die Leistung der Agenten und die Produktivität des Teams von einem zentralen Ort aus gemessen werden. Das Giva-Dashboard bietet farbige Diagramme und Kennzahlen in Echtzeit, um alle Kundenaktivitäten genau zu überwachen und sicherzustellen, dass keine Anfragen oder Probleme übersehen werden. Giva bietet Tools, mit denen du die wichtigsten Probleme zuerst angehen und alle Gespräche über eine einzige einheitliche App verwalten kannst. Du kannst Prozesse mit Geschäftsregeln rationalisieren und Workflows automatisieren und rund um die Uhr Unterstützung durch ein markenunabhängiges Self-Service-Portal und eine Wissensdatenbank bieten.

Die Asset-Management-Lösung von Giva stellt eine Configuration Management Database (CMDB) bereit, die genaue und aktuelle Informationen über alle IT-Assets und -Konfigurationen sowie nutzerdefinierte Assets bietet. Diese Datenbank bietet einen zentralen Ort, von dem aus alle Zusammenhänge zwischen Assets, Vorfällen und Problemen nachverfolgt werden können.

Die Wissensmanagement-Software von Giva hilft bei der Erstellung, Kategorisierung und Abfrage von Wissen, das dazu beiträgt, eine schnellere erste Kontaktaufnahme zu erreichen und das Anrufvolumen für den Self-Service zu reduzieren. Mit der Änderungsmanagement-Software kannst du Änderungsanforderungen und Genehmigungen von einem einzigen Bildschirm aus überwachen, um alle Compliance-Anforderungen wie den Sarbanes-Oxley Act (SOX) zu erfüllen.

eHelpDesk Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

eHelpDesk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Indien und 3 weitere , Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

eHelpDesk Screenshot: Dashboard for Real-time Metrics and Key Performance Indicators
eHelpDesk Screenshot: Dashboard for Real-time Metrics and Key Performance Indicators eHelpDesk Screenshot: eHelpDesk Screenshot: eHelpDesk Screenshot: eHelpDesk Screenshot: Access Giva on any internet-enabled device eHelpDesk Screenshot: Access Giva on any internet-enabled device

eHelpDesk Bewertungen

eHelpDesk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,9
/
5
Ausgezeichnet
16

Sehr gut
2

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,8
100% haben diese Anwendung empfohlen
Robin H.

Top 100 law firm using Giva for 17 years with excellent results

Giva is easy to learn and use, very visual, and the dashboard is amazing. It allows us to ensure that issues are tracked from first contact through resolution and gives us access to the information we need to resolve them. New agents are productive using Giva is just a few days. We use the Knowledgebase a great deal. It is easy to use and allows us keep a very high first call resolution.


Mit Google übersetzen
Angel S.

BIG increase in customer satisfaction, rolled out self-service portal to 900 people over...

We evaluated ZenDesk, Salesforce.com, Freshdesk and Zoho before deciding on Giva. Giva was the only vendor that met all of our function requirements and it’s also the easiest to use. We never heard of Giva before, but we were very impressed when we did a deep dive and thorough 30-day trial. We did not even have to talk to a sales rep for the longest time since it was so easy to configure and get information from the web site. Giva is also much more fairly priced with a bundle of all modules which included all functionality. Other vendors carve up their products and try to extract extra money.

The Dashboards and reports are phenomenal. We can immerse ourselves in the data and quickly see key information and trends. We had some very big issues with onboarding new employees and customers due to our rapid growth. All of those pain points have gone away. I meet with our senior leadership on a regular basis and can now present real-time reports. We like the multiple independent service desk function and may deploy it to other departments like Customer Service and HR to get the same benefits that we’ve realized in IT.


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Daniel R.

An above average product to handle ticketing, assets, and knowledge bases

Giva can handle the basics: ticketing, asset handling, knowledge bases, and change management. In my opinion, it excels when being extensible with a good API to integrate with current business processes and user management.


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Ken B.

Excellent Dashboards and Reports; Fantastic Customer Service

We have been very successful in getting our employees to use the Giva self-help portal to help them quickly find solutions to their problems, and if they can’t, then they can easily open up a case online. Also, we use Giva for our off boarding and moves and the result is that it’s now much more smooth and efficient.

We love the drag and drop widgets on the Dashboard. Everybody has their own custom home page Dashboard so they can focus on what’s important to them. We also depend upon the email alerts which can be configured with business rules that delivers information to the right person and groups for escalation, if necessary.

It was easy to get up and running on Giva and it’s very scalable so as we expand Giva can meet our future features/functions and workflow requirements. There’s a lot of functionality in Giva that we do not use today, but we know we will grow into it in the future such as Macros, Autoclose, etc.

We are very happy with Giva and highly recommend it to our colleagues in healthcare and other security minded and demanding industries.


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William L.

Invaluable tool to deliver very high customer satisfaction to our attorney customers

We are able to meet and consistently exceed our SLAs with all the functions/tools Giva offers. Our SLA compliance has increased about 35% using Giva. The red, orange and green on our dashboard charts/metrics keeps us all focused on the key issues impacting our attorneys. The highly integrated Knowledgebase is a very valuable tool that has enabled us to increase first contact resolution and customer satisfaction, and has helped significantly decrease call times. Giva is an excellent and invaluable tool that keeps us highly productive and our customers happy!


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Robin H.
Branche: Rechtsberatung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Top 100 law firm using Giva for 17 years with excellent results

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Giva is easy to learn and use, very visual, and the dashboard is amazing. It allows us to ensure that issues are tracked from first contact through resolution and gives us access to the information we need to resolve them. New agents are productive using Giva is just a few days. We use the Knowledgebase a great deal. It is easy to use and allows us keep a very high first call resolution.

Vorteile

We're a busy Help Desk, and Giva gives us a fantastic tool for tracking issues, as well as escalating/communicating among the various groups in the IT Department. The Customer Satisfaction Surveys allow us to get almost instant feedback. We get excellent ratings from our attorneys and staff, partly because we follow up immediately when there is a problem. I am the Reports guy, and I can drill down and get the information I need very quickly. The Knowledge Base is a repository where we can store information that can be retrieved easily. I've been using Giva for over 17 years at this law firm; so I've seen Giva evolve. They continuously upgrade it with releases chock full of useful features without over-engineering it. When we ask for product enhancements, we actually see them. They really listen to their customers, and I feel like we get a lot of personal attention. When we have an issue, their technical support jumps right on it and gets it resolved quickly.

Nachteile

I don't like change, and when new releases come out (about once per month), I weep a bit while I adjust. However, the releases are all backward-compatible have never caused us a problem. Our customizations remain intact; so all the tools I need are still there. When there was a change in the ticket screen that was not optimal, they fixed it in just a few weeks.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Angel S.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

BIG increase in customer satisfaction, rolled out self-service portal to 900 people over weekend

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We evaluated ZenDesk, Salesforce.com, Freshdesk and Zoho before deciding on Giva. Giva was the only vendor that met all of our function requirements and it’s also the easiest to use. We never heard of Giva before, but we were very impressed when we did a deep dive and thorough 30-day trial. We did not even have to talk to a sales rep for the longest time since it was so easy to configure and get information from the web site. Giva is also much more fairly priced with a bundle of all modules which included all functionality. Other vendors carve up their products and try to extract extra money.

The Dashboards and reports are phenomenal. We can immerse ourselves in the data and quickly see key information and trends. We had some very big issues with onboarding new employees and customers due to our rapid growth. All of those pain points have gone away. I meet with our senior leadership on a regular basis and can now present real-time reports. We like the multiple independent service desk function and may deploy it to other departments like Customer Service and HR to get the same benefits that we’ve realized in IT.

Vorteile

Deploying Giva has been a monumental win for our IT organization. The ROI generated has been tremendous. Giva has given us operational transparency and allows our teams to better collaborate. The HIPAA compliant application is very user friendly which allowed us to quickly roll out the employee self-service portal to 900 people with limited training. The comprehensive library of free video tutorials allowed our folks to learn at their own pace and prepare for the transition. We shut down our old system on a Friday and went live with Giva on Monday without a glitch. One of the business results is that now we are earning a 4.8 rating (out of 5) on our customer satisfaction surveys from Giva. That has been a very big turnaround in the level of satisfaction and mostly attributable to our move to Giva.

Nachteile

It was very easy to get up and running on Giva and many other products were so more difficult. So, no "Cons" for GIva.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Daniel R.
Übersetzen auf: Deutsch

An above average product to handle ticketing, assets, and knowledge bases

Bewertet am 19.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Giva can handle the basics: ticketing, asset handling, knowledge bases, and change management. In my opinion, it excels when being extensible with a good API to integrate with current business processes and user management.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Ken B.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent Dashboards and Reports; Fantastic Customer Service

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We have been very successful in getting our employees to use the Giva self-help portal to help them quickly find solutions to their problems, and if they can’t, then they can easily open up a case online. Also, we use Giva for our off boarding and moves and the result is that it’s now much more smooth and efficient.

We love the drag and drop widgets on the Dashboard. Everybody has their own custom home page Dashboard so they can focus on what’s important to them. We also depend upon the email alerts which can be configured with business rules that delivers information to the right person and groups for escalation, if necessary.

It was easy to get up and running on Giva and it’s very scalable so as we expand Giva can meet our future features/functions and workflow requirements. There’s a lot of functionality in Giva that we do not use today, but we know we will grow into it in the future such as Macros, Autoclose, etc.

We are very happy with Giva and highly recommend it to our colleagues in healthcare and other security minded and demanding industries.

Vorteile

Our business is in healthcare so we needed HIPAA compliance, excellent reports/dashboards and the system had to be easy and quick to deploy and use by our employees. We support 400 employees across 13 geographically dispersed substance abuse recovery centers and we are on a fast growth track to soon have 30 centers. Our IT and Facilities staff and 400 employees are very happy with Giva. Now we are hitting 100% of our service level agreement targets with approximately 800 cases per month. We are doing this with just a small team of IT and Facilities people using Giva. The metrics and analytics from Repots are fantastic and we present them to leadership twice per month so the entire organization is well appraised of the volume and complexity of our work and any hot issues.

We are using Giva’s multiple service desk function to segregate the work of two departments. IT and Facilities each have a separate and uniquely configured service desk so they can both focus on their cases and view relevant home page Dashboards and Reports. We were able to replace another Facilities software application with Giva and save more money. The Reports are super easy to run and provide excellent insights.

Nachteile

It does all we need it to do right now and we can grow into it as well.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

William L.
Branche: Anwaltskanzlei
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Invaluable tool to deliver very high customer satisfaction to our attorney customers

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We are able to meet and consistently exceed our SLAs with all the functions/tools Giva offers. Our SLA compliance has increased about 35% using Giva. The red, orange and green on our dashboard charts/metrics keeps us all focused on the key issues impacting our attorneys. The highly integrated Knowledgebase is a very valuable tool that has enabled us to increase first contact resolution and customer satisfaction, and has helped significantly decrease call times. Giva is an excellent and invaluable tool that keeps us highly productive and our customers happy!

Vorteile

I supervise a large group of Level 1 help desk people at a large and very busy law firm. I’ve been using Giva at this firm and a few years at the previous law firm I worked for. The Giva Dashboards are just what we need to keep on top of all the hot issues that need attention and our productivity has increased about 45%. No issues go unaddressed and that has helped lift and sustain our very high customer satisfaction. My entire team loves using Giva and it helps them meet the high expectations of our busy attorney customers. Giva is very easy to learn; our new agents become fluent quickly by just using it.

Nachteile

None right now, my team is very happy with Giva.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9,5/10
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

eHelpDesk Preis

eHelpDesk Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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eHelpDesk Funktionen

eHelpDesk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

eHelpDesk Häufig gestellte Fragen

eHelpDesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eHelpDesk.

F. Welche Preispläne bietet eHelpDesk an?

eHelpDesk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von eHelpDesk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von eHelpDesk

F. Wer sind die typischen Nutzer von eHelpDesk?

eHelpDesk hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von eHelpDesk unterstützt?

eHelpDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet eHelpDesk an?

eHelpDesk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt eHelpDesk mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte eHelpDesk unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert eHelpDesk?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen eHelpDesk hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet eHelpDesk an?

eHelpDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank