
Chili Piper
Über Chili Piper
Chili Piper ist eine Terminplanungsplattform, die in Salesforce integriert werden kann, um Unternehmen jeder Größe die Verwaltung und Planung von Meetings, Telefonanrufen und Live-Chat-Anfragen zu ermöglichen. Chili Piper ist eine automatisierte Lösung, die in Webformulare integriert werden kann, um Interessierten und Kundschaft zu ermöglichen, Meetings und Termine einzurichten, mehrere Kalender zu verwalten und Besprechungen umzuplanen. Darüber hinaus können Unternehmen nutzerdefinierte Regeln erstellen, um Leads zu qualifizieren, und dann mithilfe von Gebietszuweisungen, Kontozuständigkeit und Rundlauf-Regeln sicherzustellen, dass Anfragen in Echtzeit der richtigen Person weitergeleitet werden.
Chili Piper protokolliert automatisch alle Ereignisse in Salesforce und bietet ein visuelles Dashboard für eine detaillierte Ansicht der Besprechungen, einschließlich der Anzahl der Anfragen, erfolgreiche Besprechungen, Nichterscheinen, Stornierungen, Mitarbeiternotizen, Zeitstempel und Umplanungen. Die Plattform ermöglicht die Gruppierung bestimmter Arbeitskräfte im Account Management, Produktmanagement und Kundenerfolg für bestimmte Besprechungen und zeigt diese Gruppen auf dem Dashboard an.
Chili Piper verwendet Concierge-Assistent, ein Javascript-Snippet, das in Webformulare integriert werden kann, um Leads in Echtzeit zu qualifizieren, und hilft Interessierten, verfügbare Zeitfenster und Termine anzuzeigen, um ein Meeting zu buchen oder einen Telefonanruf von Vertriebspersonal anzufordern. Die Plattform ermöglicht die anwendungsinterne Planung und das Echtzeit-Anrufrouting, damit die Nutzer innerhalb der Webanwendung mit dem richtigen Mitarbeitenden in Verbindung treten können. Darüber hinaus lässt sich die Lösung in verschiedene Tools für Sales-Engagement und Marketing Automation wie HubSpot, Eloqua, Marketo, SalesLoft, Serenova, Gmail und Microsoft Outlook integrieren.
Preisoptionen ab:
30,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Chili Piper
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Albanien, Andorra, Belarus, Belgien, Bosnien und Herzegowina und 51 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
30,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Chili Piper
Bilder



















Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Chili Piper: 61
Alternativen
HubSpot Marketing Hub

Bitrix24

monday.com

Calendly

Nutzerbewertungen
Hast du Chili Piper bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very flexible and great customer service
Bewertet am 7.12.2018
Vorteile
I like that it integrates seamlessly with salesforce and gmail. It allows our SDR to easily schedule things for our account execs. Also love how easily we can insert time suggestions in emails. The customer service and nimbleness of their company is top notch - they've worked really hard to make sure product works for us.
Nachteile
Sometimes the javascript can make our landing pages a little slow, it doesn't work with popup forms (that we've been able to figure out), and I can't use the router for opp and account objects in SF.
- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
If you have the time Chili Piper is a great tool.
Bewertet am 30.11.2018
Working with Chili Piper has been a great experience. Our processes are very unique and their team...
Working with Chili Piper has been a great experience. Our processes are very unique and their team has been great at helping us configure their app to do what we need. We still have some issues that we are trying to resolve, but to be fair we haven't had the time to work with their support on a solution.
Overall Chili Piper is a great product with a growing list of features. If you have time to work with their awesome support team you can get a really great scheduling process in place. We love our and know it will only get better once we can dedicate the time to properly setup all of the extra features.
Vorteile
Chili Piper has been a great solution for booking meetings directly from our website. Their Round Robin feature is great, especially the Assign to Owner feature for existing Accounts/Prospects.
The one-click scheduling links have been a huge improvement over our previous solutions as well. Previously a prospect would have to click on a link, fill in all of their information, then pick a time to meet. Chili Piper's one-click scheduling removes the form fill from the process; which has reduced duplicates and increased scheduling conversions.
The chrome extension is awesome too. We are able to insert meeting availability directly from gmail and even schedule a meeting right from a lead or contact page in Salesforce.
Nachteile
Scheduling a meeting between a prospect and multiple reps is a challenge. Currently when a prospect books a meeting Chili Piper only confirms the availability of one rep. This has caused some AEs to be double booked.
Admins do not have the ability to view individual user's meeting types, reminder templates, etc.
Meeting reminders are sent from reminder@chilipiper.com, not from the AE assigned to the meeting.
- Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Chili Piper
Bewertet am 26.3.2020
its been iffy. Its a good product and the integrations are awesome but it goes down about every...
its been iffy. Its a good product and the integrations are awesome but it goes down about every week and then we have to resort back to doing things manually.
Vorteile
I love that it integrates with salesforce. It makes setting demos very simple. And when it works it works great.
Nachteile
It crashes all the time and it drives me nuts that i can't set a meeting at off interval times. It has to be in 30 or 15 minute increments.
- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Sales enablement
Bewertet am 14.12.2018
Their support and staff are amazing, always going above and beyond to ensure that we have whatever...
Their support and staff are amazing, always going above and beyond to ensure that we have whatever it is we needed where it's locating certain function, how to create a feature etc. Always providing helpful best practice advices not only for Chili Piper but for our other tools that have some sort of contact to Chili Piper. In a day and age where there are so many new and exciting Martech tools to learn and go through on a daily basis, to have this sort of support and amazing people to work with, seals the deal. SHOUTOUT TO OUR REP! Always a pleasure :)
Vorteile
The ability to use a Marketo form and Chili Piper scheduling and ensure proper one assignment happens in salesforce. In the instance that they would reschedule or open the link anywhere else the calendar of the rep who the lead belongs to's calendar will pop up for the prospect. Amazing.
Nachteile
I think the software user interface could use some improvements in getting around, sometimes its confusing, and sometimes the terms confuse me. Like assignee vs organizer. More help texts possibly for terms.
The structure of how the queues and the meeting templates are separate from the router really confuses me and I feel like if the meeting templates that were associated to its specific queues and inbound router were sort of bundled together, then it would be easier to manage. Sort of like a drill down format. Chili Piper can be used for so many different aspects of our org and because we want to capture data along each specific router and queue that it came through, we have multiple queues and it's stacking up.
- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Reduced time scheduling and more time with customers!
Bewertet am 30.11.2018
I'm responsible for scheduling of services for a large, remote team while also documenting the...
I'm responsible for scheduling of services for a large, remote team while also documenting the meetings and events in Salesforce. With Chili Piper, the process is easier and less time-consuming because it integrates wtih Salesforce and Zoom. The support from the Chili Piper team has been fantastic! They help determine best practices and are open to improving Chili Piper to meet customer needs.
Vorteile
Chili Piper has greatly reduced the time it takes to schedule services for customers, allowing us more time assisting them with their needs. The program is easy-to-use and integrates with many programs we already use today, including Zoom and Salesforce. We've reduced the level of effort to schedule 1 session from 12 steps and 4 programs to 2-3 steps and 1 program. The ability to use the tool as a booker for my team has improved work efficiencies and reduced workload.
Nachteile
The user interface could be improved a bit. Having the ability to manually select start and end times vs. drag and drop would be helpful. Having access to the assignee's profiles from the scheduling tool would be great so that you can easily identify home locations for ensuring cost effective travel. Also, being able to test the program in a sandbox environment would be ideal. It is difficult to test in the production site.
Chili Piper Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Chili Piper.F. Welche Preispläne bietet Chili Piper an?
Chili Piper bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 30,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Chili Piper?
Chili Piper hat die folgenden typischen Kunden:
51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Chili Piper unterstützt?
Chili Piper unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Chili Piper mobile Geräte?
Chili Piper unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Chili Piper?
Chili Piper kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Clearbit, Digioh, Formstack Forms, FrontSpin, GoTo Meeting, Google Workspace, HubSpot Marketing Hub, InstaPage, Intercom, Leadpages, Marketo Engage, Microsoft Outlook, Oracle Eloqua, Outreach, Postal, RingCentral Video, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Sendoso, Slack, Tolstoy, Twilio, Unbounce, Webex, Zapier, Zoom Meetings
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Chili Piper an?
Chili Piper bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Chili Piper gefundenen Softwarekategorien an.