Über Hotel Effectiveness

Hotel Effectiveness ist ein Arbeitskostenmanagement-System, das Hotelbesitzern und Administratoren hilft, die Arbeitskosten für ihre Immobilien zu überwachen, zu messen und zu optimieren. Die Lösung automatisiert wichtige Bereiche des Hotelmanagements, einschließlich der Festlegung von Arbeitsstandards und Geschäftsregeln für eine optimale Personalzuteilung in jedem Bereich des Hotels, z. B. Rezeption, Küche, Zimmerservice und Portiers, die je nach Belegung mehr oder weniger Personal benötigen. Die Plattform optimiert auch die Mitarbeitereinsatzplanung, um Überstundenbuchungen, Unterbesetzung oder Überbesetzung, Doppelbuchungen und andere Probleme zu vermeiden, die durch eine falsche Arbeitszuteilung entstehen können.

Hotel Effectiveness unterstützt effektive Überwachung und Berichterstattung in allen Bereichen, die Aufmerksamkeit erfordern, z. B. tägliche Personalbedürfnisse, Belegungsraten, Abrechnungskosten, Nutzung von Drittanbietern und Problem-Berichterstattung. Die Plattform bietet auch Zielsetzung und strategische Planung und verbessert die Sichtbarkeit des Unternehmens, indem allen Stakeholdern Zugang zu einem einzigen Ort gewährt wird, um wichtige Leistungskennzahlen einzusehen und strategische Ziele zu verfolgen. Hotel Effectiveness bietet Benchmarking gegen interne und externe Standards, um ein besseres Verständnis dessen zu erhalten, wie sich das Hotel eines Nutzers im Vergleich zur gesamten Branche und der historischen Leistung schlägt.

Hotel Effectiveness integriert die Zeit- und Anwesenheitsnachverfolgungsfunktionen vollständig in sein Arbeitsmanagementsystem. Die Plattform lässt sich auch in eine Reihe von Tools von Drittanbietern wie Oracle Micros und ADP integrieren, um wichtige Unternehmensprozesse zu optimieren.

Preisoptionen ab:

99,00 $/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Hotel Effectiveness

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

99,00 $/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Hotel Effectiveness

Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Hotel Effectiveness: 37

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Auftragnehmer-Management
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bedarfsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Biometrische Erkennung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • FMLA Verwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterzeiterfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Stechkarte
  • Online-Zeiterfassung
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Self-Service Portal
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Variable Mitarbeiter
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Zeit & Anwesenheit
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung
  • Überwachung

Alternativen

Factorial

4,5
Nr. 1 Alternative zu Hotel Effectiveness
Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR Manager sich auf das Wesentlich...

UniFocus

4,4
Nr. 2 Alternative zu Hotel Effectiveness
Die UniFocus-Entscheidungstechnologie bietet Personalmanagement-Tools, die dem Management helfen, intelligentere...

Workzoom

4,5
Nr. 3 Alternative zu Hotel Effectiveness
Workzoom ist eine cloudbasierte All-you-need-Personalmanagement-Plattform.

Deputy

4,6
Nr. 4 Alternative zu Hotel Effectiveness
Deputy ist eine All-in-one-Mitarbeitereinsatzplanung für Mitarbeiter, die Zeitplanung, Anwesenheit und Aufgabenplanung...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(145)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Hotel Effectiveness bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 145 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Hotel Effectivness makes labor management easy!

Bewertet am 4.5.2019

It is significantly easier to manage labor, labor costs, and problomatic employees. It is also an...

It is significantly easier to manage labor, labor costs, and problomatic employees. It is also an easy way to offer praise to employees that and finishing quickly. I can see the issues on the computer and then further investigate or have a one-on-one to see why somebody is struggling to make a very reasonable time. This answers a lot of questions that we could never answer at a previous hotel.

Vorteile

I use this to track housekeepers daily time as well as productivity. In the morning I enter their assigned rooms to clean and can see an expected end time which helps monitor productivity during the day. I can plan my day out better when I know how long it will take to finish at the max. I can also see customized times for special cleaning projects and factor that in, in the morning. In the afternoon I fill out another option which is their actual cleans, the work that was completed. This assists in making sure every room sold the night before was either cleaned or serviced. This aligns with our time clock machine so the next day I can track how quickly or how slowly each housekeeper worked. I can see if they finished an hour ahead of time or if they milked the clock and stayed longer than it would take to do the amount of work they actually completed. I am also able to see the budgeted hours for that day or week as well as each employee (as well as department) average time per room. There is another formula built in for supervisors, managers, laundry, etc. All of the people whos jobs cannot be seen on paper but more so their efforts and time on the clock. It is very easy to follow and fill out each day. I also have a daily check in where I review the prior day and can add notes about why we were over or under in hours so that my manager and even the owners can see the trends.

Nachteile

There are really no downsides to the software IF you are trained on all of the options. When I first began I was taught on the fly by somebody who did not understand it too well. I was only using about 15% of the capabilities the website has to offer. Once an upper manager came in to train me on it I caught on within an hour and was able to maximize my experience.

Antwort von Hotel Effectiveness Solutions

Thank you for taking the time to send us a favorable review! Your comments are appreciated and lets us know we are making Hotel Effectiveness a better place for our users.

Rachael
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Integration and Ease of Use

Bewertet am 6.5.2019

Hotel Effectiveness should be called Hotel Efficiency as the information we input from the Night...

Hotel Effectiveness should be called Hotel Efficiency as the information we input from the Night Audit Entry to the Scheduler, to the Gameday to the 5 minute Daily Labor Check In keep our managers from manually calculating minutes and allows them time to do other tasks. Companies who are not using this software are really missing the boat and causing unnecessary work in a world where CPOR rules the day. We have this software integrated with our proprietary back office software and it is amazing to see everything in one place, for someone like me who is over 11 properties. We have recommended this to other hotel ownership groups and will continue to do so.

Vorteile

Hotel Effectiveness is able to integrate with a variety of software; this has allowed my company to seamlessly view labor without having to log in to a time clock server and run reports. We are able to train our team members from Night Audit to General Managers in one day on how to navigate the system. Labor monitoring a simple RED/GREEN System (truly does not get any easier than that). The training provided on-line is an added benefit to those who may want to get to know the system further. We use the entire suite and have had no issues when we onboard new properties/ team members to our company.

Nachteile

If I had to pick one item it's the salaried team members (who clock in and out) auto flow against the labor plans. We called support and were shown a work around.

Antwort von Hotel Effectiveness Solutions

We love seeing comments from a great customer like you! Thank you for taking the time to write a review. Your opinions help make Hotel Effectiveness even better.

Liz
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Hotel Effectiveness Review

Bewertet am 3.5.2019

Overall pretty good.

Overall pretty good.

Vorteile

Overall, the system is fairly simple to use. I love the "assume user" feature as this has helped troubleshoot user questions. I have not had to use technical support, which is always a good thing. They layout is fairly simple.

Nachteile

In time and attendance, it would be beneficial to be able to search an employee instead of having to select from a long list. I use the control F function to locate the employees, but it would be easier if the system allowed for it. The system seems to work most effectively with Chrome (which I love), but Internet Explorer users have a difficult time using it. Customizable reports are a bit complex to build, this could be simpler.

Antwort von Hotel Effectiveness Solutions

Thank you for the thoughtful review! We are happy that you have found the tool easy to use, and if you ever need any advanced assistance, do not hesitate to ask.

Employee Search is part of the core labor management system. You can find it in the Employee Explorer (look under the Employees menu). You are correct that employee search is not part of our current Time & Attendance functionality, but we will add this to our development list. Thank you for the suggestion!

Our system works very well in the more recent versions of the major browser applications. For Internet Explorer, users should use IE 10.0 or later for full support - older versions are no longer supported by Microsoft and are not recommended for our users.

Nancy
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Opportunity

Bewertet am 10.5.2019

I would save neutral.
I have worked wit other systems that seem to be ore flexible with setting...

I would save neutral.
I have worked wit other systems that seem to be ore flexible with setting parameters that work for our type of need or business. In addition I have had some issue with support's lack of timeliness in returning calls when we are only given the option to leave a message. There have been some hiccups when setting up first time parameters, told al is taken care of and later find that there are key steps that were not taken or implemented as committed to by support.

Vorteile

I like the ease of the system as it related to entering data and easy to understand graphs -color coded reporting and data that is provided when dealing with forecasting etc.

Nachteile

There a few options theta would assist us greatly:
1. Having clocks that are not open for any time punching but rather restricted with grace periods
2 Would be a great option to be able to schedule people and have HE work with time clock and create grace periods so that it's not a "free for all" punching system.

Antwort von Hotel Effectiveness Solutions

Thank you for using Hotel Effectiveness and giving us an awesome rating. Great customers like you keep us striving to be the best.

Josh
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Hotel Effectiveness

Bewertet am 12.11.2019

I love Hotel Effectiveness. I have been using it for years with two different hotel management...

I love Hotel Effectiveness. I have been using it for years with two different hotel management companies. It is a high quality tool for our hotels.

Vorteile

Hotel Effectiveness is a great labor tracking tool. It makes daily review of hotel labor quick and easy. I love the myriad reports you can generate to break down the labor numbers.

Nachteile

I wish there was more functionality for myhotelteam.com. They should be able to switch shifts and more on the site. It should have its own app too.

Antwort von Hotel Effectiveness Solutions

Thank you for the review! Good news for you - the MyHotetTeam mobile app is going to be live in the App Stores (iOS and Android) in a few days! It includes some enhanced functionality, and over the next several months we will be implementing a number of major improvements to the service. We look forward to sustaining your happiness with our services and to working with your hotels!

5 von 145 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Hotel Effectiveness Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Hotel Effectiveness.

Hotel Effectiveness bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 99,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Hotel Effectiveness hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Hotel Effectiveness unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Hotel Effectiveness unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Hotel Effectiveness kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ADP Workforce Now, Netchex, Paycom, Paylocity, UKG Pro, UKG Ready, WorkforceHub Time & Attendance

Hotel Effectiveness bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat

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