TimeClock Plus
Über TimeClock Plus
TimeClock Plus ist eine cloudbasierte Zeit- und Anwesenheitssoftware, die es öffentlichen oder privaten Organisationen ermöglicht, Zeit und Anwesenheit, Urlaub, Mitarbeitereinsatzplanung, Vertretungen und Zeiterfassung zu verwalten. Die TimeClock Plus-Plattform unterstützt auch mehrere Integrationen mit Gehaltsabrechnungs- und ERP-Systemen wie ADP, Namely, PayChex und mehr, sodass Nutzer ihren Workflow optimieren können.
Um Nutzern die Verwaltung von Zeit und Anwesenheit zu erleichtern, bietet TimeClock Plus Tools wie Arbeitszeittabellen-Genehmigungen, Management von Abwesenheitsanfragen, Arbeitsmanagement und Anwesenheitsverwaltung. Mit der Stempeluhr für Mitarbeitende können Nutzer Arbeitsstunden verwalten und sehen, wer sich in einer Pause oder im Urlaub befindet. Mit den Zeitverfolgungstools von TimeClock Plus können Nutzer auf einer einzigen Plattform auf alle Mitarbeiterstunden zugreifen und diese genehmigen. Nutzer können die Überstunden von Mitarbeitern jederzeit und überall über jedes internetfähige Gerät überwachen.
Timeclock Plus unterstützt automatisiertes Urlaubs- und Abwesenheitsmanagement, sodass Nutzer alle Urlaubsanträge online verwalten und genehmigen können. Die Plattform bietet mehrere und filterbare Ansichten, mit denen Nutzer Urlaubspläne in einem Kalender oder in einer Liste anzeigen und Ansichten nach Mitarbeiter oder Abwesenheitsart filtern können. Messaging-Tools informieren Mitarbeitende automatisch über SMS, mobile App oder E-Mail darüber, ob ihre Urlaubsanträge genehmigt oder abgelehnt wurden. Die automatisierte Planungsfunktion ermöglicht es den Mitarbeitenden, ihre eigenen Zeitpläne sowie Schichttausche innerhalb der konfigurierten Geschäftsregeln des Unternehmens zu verwalten.
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Startpreis
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Preis-Leistungs-Verhältnis
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UKG Ready
ADP TotalSource
Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Long time Time clock Plus user
Bewertet am 26.3.2019
Vorteile
From an adminstrative standpoint we find The software flexible and easy to use, reports and data export to our payroll service works great. Managers can easily correct punch issues, etc.
From a user perspective the software has been fine. Easy for our employees to clock in and out. The software and physical time clocks are straight forward.
From an I.T. perspective the software is ready to setup and admin, especially for a local install type package. Setup the server, database, shares and then install at the workstations. Easy install, reboot usually not necessary.
Nachteile
Our only real complaint is an I.T. issue. Backups are a very manual process. Easy to do but no automation with fail/success reporting. It is using a MS SQL express db so we were able to add that to our existing backup system with little trouble.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Basic way to keep detailed hours of employee timesheets
Bewertet am 23.4.2018
This integrated with our practice management software.
This integrated with our practice management software.
Vorteile
Easy to use, I was able to setup the basics and import new hires easily into the software. Basic demographics of new employees is put into the system and then they are given a double-digit number to clock in and out of.
Nachteile
If the employee has mistake when clocking in or out, we are not able to fix it right away. They need to contact our administrator and then we can make the changes. But this has caused problems because we have an employee who is worried about their hours and we are trying to serve our customers. Basically, if a problem arises when punching in/out it disrupts the current work flow.
Antwort von TCP
Thank you for the review! TimeClock Plus is happy to help you in troubleshooting your problems with fixing employee mistakes when clocking in. It is a simple change in the setup by giving the managers of the employee the correct access to make adjustments to the employee's hours. Please contact our support like at 1-800-223-9300 and they can assist you.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Good
Bewertet am 15.3.2019
Vorteile
It is very user friendly, easy to train new users.
Nachteile
When you have a large group, looking at Group Hours is very tedious. We have about 1500 users and it takes so long to load the group hours for the whole company. I have to break it down by school and do one at a time to save time. If you do bring everyone up, going from page to page is very slow.
Antwort von TCP
We are happy to hear you appreciate the ease of use our software provides for your employees. We've built TimeClock Plus to incorporate an intuitive user experience and hope you enjoy it. We are however sorry to hear that you've had problems with our Group Hours tool. Our tools are used by 60,000+ customers, so we're confident we can resolve your issue. Please call or email our support team for additional assistance at support@timeclockplus.com, or enter a ticket at https://timeclockplus.force.com/TCPSupport. They can gladly give you tips on how to improve your experience with our Group Hours tool.
Thank you for being part of our TimeClock Plus Community.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy to use - lots of features
Bewertet am 16.7.2018
Saves hours of time in manual entry over the old paper punch
Saves hours of time in manual entry over the old paper punch
Vorteile
Priced very competitively compared to the other big name in time clock software and has handled all of our organizations needs. It keeps up with accruals, vacation, sick, and can also be customized to keep track of specific tasks. We just needed something basic for the ins and outs and vacation/sick and this is perfect, but also gives us the ability to do more if needed. Paired this up with the biometric time clock and we were up and running in a very short amount of time. We are uploading the data into our ERP and it has saved our payroll department hours of time.
Nachteile
Nothing really off the top of my head. We are using an excel spreadsheet with a macro to import our data into our ERP, but it works.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Long time customer trying new things.
Bewertet am 26.3.2019
It’s been very positive. We have been customers for approximately 8 years and have come to rely on...
It’s been very positive. We have been customers for approximately 8 years and have come to rely on its ease of use and always available use.
Vorteile
We like the easy of use in TimeClock. The HR department can find the information they need easily and our teachers are able to navigate around the parts they need without instructions or assistance. We recently moved to the cloud based option to ensure better protection from web threats. The process was easy and quick.
Nachteile
The only complaint I’ve heard is that the cursor doesn’t return to the is area when someone clicks in. This makes the next user have to place the cursor in the correct place. A simple tab will place it correctly and most users now automatically do that for the next user.
TimeClock Plus Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TimeClock Plus.F. Welche Preispläne bietet TimeClock Plus an?
TimeClock Plus bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von TimeClock Plus?
TimeClock Plus hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von TimeClock Plus unterstützt?
TimeClock Plus unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt TimeClock Plus mobile Geräte?
TimeClock Plus unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TimeClock Plus?
TimeClock Plus kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ADP Workforce Now, AccountMate, Ascentis, Dynamics 365 Business Central, Ellucian, Gusto, Humanic Payroll, MYOB Business, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Namely, Netchex, Oracle Cloud HCM, Paychex Flex, Paycom, Paylocity, QuickBooks Online Advanced, Sage 50cloud Accounting, Sage Payroll., UKG Pro, Viewpoint Team, Viventium Software, Workday HCM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TimeClock Plus an?
TimeClock Plus bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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