Simplesat

Über Simplesat
Simplesat ist eine cloudbasierte Lösung für Kundenzufriedenheitsumfragen, mit der Nutzer Zufriedenheitsumfragen mit nur einem Klick einrichten und an ihre Kundschaft verteilen können. Nutzer können CSAT-Umfragen in E-Mail-Signaturen oder Helpdesks einbetten und vierteljährliche Net Promoter Score (NPS)-Umfragen automatisch per E-Mail senden.
Mit Simplesat können Nutzer CSAT-Umfragen mit nur einem Klick einrichten, um Kundenfeedback über ConnectWise, Autotask, Zendesk und andere Helpdesks und PSA-Systeme (Professional Services Automation) zu erfassen. Kundenloyalität kann auch über vierteljährliche NPS-Umfragen gemessen werden, wobei Nutzer Kundschaft aus ConnectWise, Autotask, Intercom, Infusionsoft und anderen Quellen synchronisieren oder importieren können.
Das Dashboard von Simplesat bietet Nutzern Einblick in die Umfrageergebnisse und ermöglicht die Identifizierung von Problembereichen und positiven Aspekten. Positive Referenzen können mit dem Echtzeit-Feedback-Widget auf den Websites der Nutzer veröffentlicht werden. Kundschaft kann verschiedene Follow-up- und Dankesseiten angezeigt werden, basierend auf ihren Antworten. Nutzer können dann auswählen, E-Mail-Benachrichtigungen für bestimmte Bewertungen oder Kommentare zu erhalten.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob Simplesat das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
SurveySparrow

XM for Customer Experience

SurveyMonkey

Jotform

Nutzerbewertungen
Hast du Simplesat bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fantastic for providing real-time feedback from customers
Bewertet am 15.3.2019
It has allowed us to get feedback on a micro scale and identify specific clients who need more...
It has allowed us to get feedback on a micro scale and identify specific clients who need more attention but also macro trends that have allowed us to course-correct quickly to keep up with changing trends.
Vorteile
Super easy to implement, very easy for those receiving the survey to complete, the customer support team is second-to-none!
Nachteile
I would add some additional reporting features so that I can better track trends over time but the team has taken that feedback (and already implemented some of it) and I see the features coming out on a regular basis. But overall I have zero complaints.
Antwort von Simplesat
Hey Steven! Thank you for this feedback! It might be a little too late for this response, but I want to share with you that we've released several reporting features that can provide you more insights. You can also download these reports into PDF or CSV. Let us know if you have any questions and if there are other reporting features that you'd like to see. We're all ears!

- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Simple and just works
Bewertet am 15.3.2019
Vorteile
The software just does what it's supposed to do. I particularly liked the GIF's in the email for the users to click on, put some motion in there. It is fast, looks nice, very affordable. Great product.
Nachteile
It doesn't natively integrate with BrightGauge yet (you can ask for BrightGauge to work on that which we have) but we didn't have time to build out all the gauges to be able to use it.
Antwort von Simplesat
Hey Jesse! You might know this already, but I wanted to tell you anyway. We heard you, we listened, and now we're happy to say that BrightGauge integration is now available! You can read more about this here: https://help.simplesat.io/en/articles/3382177-integrating-simplesat-surveys-with-brightgauge
Please let us know if you have any questions or if there's anything we can do to help you get set up. Thank you!!!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Has potential however not a mature product yet
Bewertet am 13.3.2019
I think this product has the potential to be a great poduct however at the moment it still has some...
I think this product has the potential to be a great poduct however at the moment it still has some development to go before I would consider moving from our incumbent solution.
Vorteile
I like the website widget for sharing feedback publically. The integration of NPS surveys alongside ticket surveys is great.
Nachteile
The dashboarding is not developed enough for me yet. Other products are more conducive to a single dashboard you'd want to put up on a wall screen to display feedback with relevent information and filters.
Antwort von Simplesat
Hey Joshua! Thank you for this candid feedback! This is definitely on our radar. We're still looking for the best approach on how to implement this through the front-ent. We'll keep you posted on any progress we have on this feature. Please continue to send us your feature suggestions, or you can also submit and keep track of our progress in our product roadmap:https://portal.productboard.com/simplesat/1-simplesat-roadmap-and-feature-planning/tabs/1-under-consideration
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Works as described and better!
Bewertet am 19.3.2019
Vorteile
It gives us the opportunity to get QUICK, honest feedback from our users. We have the ability to schedule to whom, when and what trigger responses they go out to. The ease of setting it up useful and the recorded info we get allows us to focus not only on areas of improvements, but do what we did right the first time, better the next go round.
Nachteile
Every once in a while I will get an "anonymous" survey.
Antwort von Simplesat
Hey Jay! Thank you so much for this feedback! We're constantly enhancing our anti-spam system to make sure we get those filtered before it gets into your account. We've released a newer version of the anti-spam system last quarter to mitigate this issue. If you're embedding the survey in your email signature, check out this blog post that we wrote on how to prevent anonymous responses: https://www.simplesat.io/everything-you-need-to-know-about-adding-one-click-customer-surveys-to-your-email-signatures/

- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
SimpleSat takes getting and sharing customer feedback to a new level of ease
Bewertet am 12.3.2019
We had problems getting feedback from customers. Fewer than .05% filled out satisfaction surveys....
We had problems getting feedback from customers. Fewer than .05% filled out satisfaction surveys. When we switched to SimpleSat that jumped to 10% (and is climbing).
Vorteile
Makes the process for getting customer feedback nearly frictionless for the customer. It increased the amount of feedback we get 50x from the survey forms we were using before.
Nachteile
No cons to speak of, it's been phenomenal.
Antwort von Simplesat
Hey Joshua! WOW!!! Thank you so much for this feedback! It's been a pleasure to serve you so far. If you have any questions or ideas for how Simplesat could be more valuable for you, please don't hesitate to let us know. We'd love to hear them!
Simplesat Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Simplesat.F. Welche Preispläne bietet Simplesat an?
Simplesat bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 119,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Simplesat?
Simplesat hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Simplesat unterstützt?
Simplesat unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Simplesat mobile Geräte?
Simplesat unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Simplesat?
Simplesat kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AWeber, Accelo, Artologik HelpDesk, Atera, Autotask PSA, BrightGauge, Bullhorn ATS & CRM, Calendly, CloudRadial, ConnectWise PSA, Constant Contact, Dropbox Business, Easy Redmine, Facebook Business Suite, Freshcaller, Freshdesk, Freshservice, Google Sheets, Gorgias, Halo Service Desk, HaloPSA, Help Scout, HubSpot CRM, HubSpot Service Hub, Intercom, Jira, Kaseya BMS, Kayako, Keap, Klaviyo, Kustomer, LiveAgent, Mailchimp, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Missive, Newoldstamp, OutreachCRM, Pipedrive, Q360, RangerMSP, RepairShopr, ServiceNow, Shopify, Slack, SolarWinds Service Desk, Spiceworks Cloud Help Desk, Squarespace, SugarCRM, SuiteCRM, Syncro, Totara Learn, Trello, Trengo, Twitter/X, WHMCS, WiseStamp, Xink Email Signature, Yesware, Zapier, ZenMaid, Zendesk Suite, Zoho Desk, eDesk, osTicket
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Simplesat an?
Simplesat bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Simplesat gefundenen Softwarekategorien an.