Ringover

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Über Ringover
RingOver ist ein cloudbasiertes Geschäftstelefonsystem, das Vertriebs- und Supportteams über Web-Anwendungen und mobile Apps mehrere Kommunikationsfunktionen bietet. Administrationsteams können in nur wenigen Minuten virtuelle Festnetz- und Mobiltelefonnummern abrufen, um weltweite Anrufe und SMS zu tätigen und zu empfangen. RingOver arbeitet vollständig im SaaS-Modus und eignet sich somit perfekt für die Kombination mit BYOD-Systemen (Bring-your-own-device).
Nutzer können auch auf erweiterte Callcenter-Funktionen wie CRM- und Helpdesk-Integrationen, automatische Anrufaktivitätsprotokollierung, Click-to-Call, Anrufüberwachung und -aufzeichnung, Verwaltung nach dem Anruf, IVR, Echtzeitanalysen und mehr zugreifen. RingOver funktioniert einfach, indem es Nutzern ermöglicht, ihre Festnetznummer oder Mobiltelefonnummer in über 60 Ländern auszuwählen und dann einzelnen Teammitgliedern oder Abteilungen Nummern zuzuweisen. Nutzer können alle ihre Anrufe von einem zentralen Standort aus, dem RingOver-Dashboard, verwalten.
Als vollständige Cloud-Lösung stellt RingOver sicher, dass jede Nutzerkommunikation das Internet durchläuft. Nutzer können jederzeit und von jedem Ort aus über jedes internetfähige Gerät, einschließlich mobiler Geräte, unbegrenzte Anrufe tätigen. RingOver ist mit Chrome- und Firefox-Browsern kompatibel. Nutzer können Anrufe auf andere Geräte umschalten, über interne Chats mit Teammitgliedern kommunizieren und Anrufe zwischen ihnen übertragen.
Innerhalb der Plattform von RingOver können Nutzer ihre Geschäftszeiten sowie Voicemail-Ansagen festlegen und den Ruhemodus aktivieren. Weitere nützliche RingOver-Funktionen umfassen Echtzeitberichterstattung und Statistiken, ein IVR-System, Click-to-Call-Schaltflächen und Tags für beendete Anrufe.
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Nutzerbewertungen
Hast du Ringover bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Kunst & Handwerk
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Ringover an excellent solution for your business
Bewertet am 8.9.2023
Vorteile
Perfect and Easy integration with our business process
Nachteile
Nothing to complain about this software
Antwort von Ringover
Hello Paola,
Thank you for leaving such a wonderful feedback!
We are glad to see that you're enjoying using our solution.
Looking forward to keep working with you!
Best regards, the Ringover Team
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Solid tool for sales team
Bewertet am 31.8.2024
A solid tool for my sales team, they are using it for outbound calls, and to receive inbound...
A solid tool for my sales team, they are using it for outbound calls, and to receive inbound inquisitive calls
Vorteile
I like the simplicity of the platform and the set up
Nachteile
I have not found any inconvenience using Ringover
Antwort von Ringover
Hello Jonathan,
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that Ringover has become a solid tool for your sales team, simplifying both outbound and inbound calls.
If you ever have questions or need assistance, we're here to help.
Best regards,
The Ringover Team
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Do not buy. There are so many better products out there.
Bewertet am 15.12.2022
Vorteile
The soft phone feature. And nothing else.
Nachteile
The cunning cancellation policy and hopeless customer Support.
Antwort von Ringover
Dear Asanka,
We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We'd like to know the details of the problem you mentioned. Unfortunately, we are unable to identify you in our databases.
Do not hesitate to send us your comments by contacting us at support@ringover.com. We will be able to discuss and find a solution to your problems.
Have a nice day !
The Ringover team

- Branche: Chemikalien
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Ringover is a software that businesses can use to manage their communication, which is based...
Bewertet am 17.2.2023
Ringover is widely appreciated as a cloud-based communication software that offers an all-encompassi...
Ringover is widely appreciated as a cloud-based communication software that offers an all-encompassing range of communication tools suitable for businesses. Its user-friendly interface, high-caliber voice and video calls, and smooth integration with other business tools have garnered admiration from users. However, a few users have expressed occasional technical difficulties, and the call quality has been a cause for concern for some. Nevertheless, on the whole, Ringover appears to be a dependable and reasonably priced solution for businesses seeking to simplify their communication processes.
Vorteile
Ringover is a software that provides a wide range of communication tools such as voice and video calls, messaging, and team collaboration, all in one place. It has an intuitive and user-friendly interface that is easy to set up without the need for any special hardware or software installations. The software utilizes VoIP technology to ensure high-quality voice and video calls, which reduces call dropouts, lags, and delays, resulting in clear and crisp audio and video quality. Additionally, Ringover integrates with various other business tools, such as Salesforce, HubSpot, and Slack, which makes it convenient for businesses to streamline their workflows and communication across multiple platforms. Ringover also offers flexible and cost-effective pricing plans suitable for businesses of different sizes.
Nachteile
There are some typical complaints from users of Ringover that relate to sporadic disruptions and issues with the call quality, which may have an impact on the overall communication experience. Additionally, a few users have reported occasional technical glitches or challenges with integrating the software. However, it is important to note that these issues are not very common, and the Ringover customer support team usually responds promptly to resolve them
Antwort von Ringover
Hello Aman,
Thanks for taking the time to leave this comment.
We are happy to learn that you enjoy our solution and, that you enjoy our various integrations.
We are also sorry to hear that you have experienced some mild disruptions with Ringover.
Should you experience any issues at some point, please feel free to email us at support@ringover.com, and our support team will be more than happy to assist you!
We wish you a pleasant day!
Best regards,
The Ringover Team.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Might be the perfect solution for SMEs
Bewertet am 13.8.2022
Vorteile
If you have a team that needs to work from the same number all the time, well Ringover does that job. Apart from the team we had at our offices, we also had an international team. Ringover was the first cloud-based phone solution that we used as a team. It worked well.
Nachteile
Well, we were on trial and decided to try for some months. We ended up with another software because Ringover didn't have as many features that we needed at the time. We were quite a big company, so it might be the perfect solution for SMEs.
Antwort von Ringover
Hello,
Thank you for this great note !
We are happy to know that you liked our solution!
And that Ringover did the job for your local and international teams.
Indeed our complete cloud base phone solution works really well, I am sorry and really surprised to find out you have decided to leave us for some missing features.
We do work alongside big companies too and I am very confident that if you had contacted us for this features we could have probably meet your needs.
Knowing that you like our product, I would invite you to contact us again to discuss about this features. At Ringover we always aim to improve our performance and quality.
I thank you again very much for your comment, and wish you well in your future endeavour's.
Best Regards Ringover Team,
Ringover Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Ringover.F. Welche Preispläne bietet Ringover an?
Ringover bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 29,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Ringover?
Ringover hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von Ringover unterstützt?
Ringover unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Französisch, Spanisch
F. Unterstützt Ringover mobile Geräte?
Ringover unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Ringover?
Ringover kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Amazon S3, Axonaut, Bullhorn ATS & CRM, Copper, Crisp, Deskpro, DigitalOcean, Efficy CRM, Extrabat Paysage, Freshdesk, Freshsales, Google Meet, Google Workspace, Gorgias, HubSpot CRM, IBM Cloud, Intercom, Jira, Microsoft Azure, Minio, Modjo, OVHcloud, Odoo, Okta, OutreachCRM, Pipedrive, SalesLoft, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Scaleway, Sellsy, Slack, SugarCRM, SwiftAssess, Vincere, Wasabi, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Events and Webinars, monday.com, noCRM.io
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Ringover an?
Ringover bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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