TablesReady

TablesReady

Wartelistenlösung mit CRM- und POS-Funktionen

4,6/5 (18 Bewertungen)

TablesReady Übersicht

Was ist TablesReady?

TablesReady ist eine webbasierte Wartelistenverwaltungslösung für Unternehmen jeder Größe in den Bereichen Gastgewerbe, Einzelhandel, Gesundheitswesen, Unterhaltung und Gastronomie. Das System bietet Nutzern die Möglichkeit, Reservierungen und Termine aus der Ferne zu erstellen, ohne vor Ort anwesend zu sein, und bietet Funktionen wie eine digitale Warteliste, ein Benachrichtigungssystem, POS-Integration, Kundenkonten, Traffic-Analysen und mehr. Auf die Warteliste kann in jedem Webbrowser zugegriffen werden und Kunden werden benachrichtigt, wenn die Wartezeit bald beendet ist. Darüber hinaus bietet die Software Unternehmen farbcodierte Warnmeldungen, wenn eine Reservierung verpasst wird oder ein Wartezeitraum die zugewiesene Zeit überschritten hat.

Mit TablesReady können Nutzer Reservierungen basierend auf Tageszeit, Verfügbarkeit und Größe der Gruppe vornehmen. Das System generiert Informationen, die vom Kunden bereitgestellt werden, und zeigt sie dem Veranstalter an, um sicherzustellen, dass Buchungen nicht überlappen und Kunden keine unbeabsichtigten Reservierungen vornehmen. Über die Software können Kunden auch eigene Profile erstellen und per E-Mail oder SMS über bevorstehende Werbeaktionen, Eröffnungen oder Geburtstagsrabatte benachrichtigt werden. Wichtige Kennzahlen wie die durchschnittliche Wartezeit, Check-in-Zeiten für Gäste und frühes Einchecken können auch über die detaillierte Analysefunktion überwacht werden. So können Unternehmen Besuchs- und Wartetrends über ein zentrales System nachvollziehen.

TablesReady Übersicht

Kosten

Beginnt ab
69,95 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

TablesReady Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

TablesReady Screenshot: Reservations can be added in TablesReady for specific tables
TablesReady Screenshot: Reservations can be added in TablesReady for specific tables TablesReady Screenshot: The main waitlist page allows users to notify customers with a single click TablesReady Screenshot: TablesReady offers a public waitlist self-add/kiosk mode TablesReady Screenshot: Customers can add their phone numbers to the waitlist to receive SMS notifications TablesReady Screenshot: The customer management feature allows customers to create profiles for promotional materials TablesReady Screenshot: Data can be exported from TablesReady to gain insight on customer analytics and trends TablesReady Screenshot: Email and SMS notifications can be customized

TablesReady Bewertungen

TablesReady Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
11

Sehr gut
6

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,6
94% haben diese Anwendung empfohlen
Jerry G.

Review


Mit Google übersetzen
Kaitlyn F.

Excellent Investment for Busy Restaurant


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Nothing special

We are looking for a different platform


Mit Google übersetzen
Janice K.

tables ready user - small restaurant with long line ups

we used to have our customers stand in a line to get in. we are extremely busy and we couldn't allow them to leave the line as they would lose their place if their names were called. it was stressful for staff and customers were often upset with our system but we didn't have any other option. since we started using tablesready, our customers are able to walk around the area and do some shopping or grab a drink elsewhere until their table is available. its much less pressure on our staff and our customers are very happy with the system.


Mit Google übersetzen
Josh T.

Great Restaurant Tool

Overall, we are very pleased with TablesReady and have recommend it to others. It allows us to clear up our front door and not have a massive amount of people waiting in the already small entrance. Customers would not come into the restaurant if it was too full, but with this software the front entrance stays open and available for more customers to come in.


Mit Google übersetzen
Jerry G.
Branche: Restaurants
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Review

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 27.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to install and teach staff.

Nachteile

Little confusing customizing times and messages.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kaitlyn F.
Branche: Restaurants
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent Investment for Busy Restaurant

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 26.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

What we enjoy most about TablesReady is how it limits background noise for our guests who are dining. Instead of yelling out names and interrupting everyone's dinner experience, it is discreet and more professional. We like that it keeps track of what time each party arrived and that we can input reservations as well. It de- clutters our Host stand. Very effective and guests love not having to wait around the Host stand to be called. Instead they may go enjoy a cocktail and/or run an errand.

Nachteile

What we like least is not an issue with the software but more human error. If we are busy and the Host inputs a telephone number incorrectly, we have no way of getting in touch with them unless the Host remembered who they were. In addition, many people do not wish to disclose their telephone number and we are forced to remember who they are so we may retrieve them. And lastly, some people do not pay attention to their phones as they are trying to enjoy their evening out. But other than that, the software itself is very effective and convenient.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Table's Ready

Thanks for the review! We appreciate it.
If you choose to enable the "confirmation" text notification when you add someone to your list, it will give you an error message pretty much right away after adding a party to your list if that SMS failed, so you can get a warning that the number was entered wrong. Then you can try a new phone number while they're still standing there. (That won't help if the number is still valid but went to someone else, however.)
If someone doesn't respond to the ready text, you can try sending an automated phone call if you click the phone button. That tends to buzz/ring the phone a bit more and get their attention.
And if people don't have phones or don't want to give their number, we usually recommend asking them to check back in after X amount of time, where X is less than you think their actual wait will be. So, if you think their wait is 30 minutes, have them check back in after 20 to get an update. You'll spend less time tracking them down.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Restaurants
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Nothing special

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We are looking for a different platform

Vorteile

It's relatively easy to use
simple set up

Nachteile

too expensive
out of state numbers the customers get called from is a constant problem
the green on green makes it hard to tell how many people you've selected
the fact thats there's no data base sucks
there should be a call a head feature as well as reservations especially for the price.
there should be able to add more than one set of notes like high chair, section b and request
There should be prep sets for notes rather then remembering

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Table's Ready

I'm very sorry to hear about your experience with our service. However, your description of our product does not sound like ours. For example:

-You can add multiple notes to any party. You can also pre-define commonly used notes that you can then select from a drop-down.

-We use very little green in our app, and I can't think of anywhere we use "green on green." We also have no place where you'd select people, so I don't know what it means that you "can't tell how many people you've selected." Almost everything in the app is one party at a time.

-We have both a call ahead feature (we call it "public waitlist"), and we allow reservations.

-We give you access to your customer database in the "Customers" tab. You can also export the majority of that data, except phone numbers, under Settings.

-People will be called and your restaurant's phone number will be used as the caller ID if you verify your number with us.

Please reach out to our support if you're having issues!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Janice K.
Branche: Restaurants
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

tables ready user - small restaurant with long line ups

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

we used to have our customers stand in a line to get in. we are extremely busy and we couldn't allow them to leave the line as they would lose their place if their names were called. it was stressful for staff and customers were often upset with our system but we didn't have any other option. since we started using tablesready, our customers are able to walk around the area and do some shopping or grab a drink elsewhere until their table is available. its much less pressure on our staff and our customers are very happy with the system.

Vorteile

its easy to use and easy to train staff how to use it.
customers appreciate the option of the automated text or call.

Nachteile

I used to be able to view tablesready on my pc but now it is no longer supported and must be viewed only on other devices (we are also using an apple ipad so its not that huge of an issue).

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Table's Ready

Thanks for your review! Our app should be visible on any PC browser except Internet Explorer. We recommend Chrome, Firefox, or Safari. If you try with one of those browsers and you're having issues, please reach out to our support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Josh T.
Branche: Restaurants
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great Restaurant Tool

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, we are very pleased with TablesReady and have recommend it to others. It allows us to clear up our front door and not have a massive amount of people waiting in the already small entrance. Customers would not come into the restaurant if it was too full, but with this software the front entrance stays open and available for more customers to come in.

Vorteile

We use Tables Ready at High Rock Café in busy Wisconsin Dells, WI. We have a small front of our entrance so we love the fact that we can have a long waitlist without people being crowded in the restaurant. Customers will roam the streets and wait for their text message. This is a very user friendly software and can be easily taught how to use. Had a issue logging in on a busy Friday night and customer support took care of my needs in a timely fashion.

Nachteile

Our least favorite features of the software was lack of characters that could be used in writing a message. Other than that we don't have any dislikes with the software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

TablesReady Preis

TablesReady Preis

Beginnt ab
69,95 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

TablesReady Funktionen

TablesReady Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Angebotsmanagement
Auftragsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Geschenkkarten-System
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kreditkartenbearbeitung
Kundendatenbank
Kundenhistorie
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Rabattmanagement
Treueprogramm
Verkaufsberichterstattung
Verkaufspunkt POS
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

TablesReady Häufig gestellte Fragen

TablesReady Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TablesReady.

F. Welche Preispläne bietet TablesReady an?

TablesReady bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 69,95 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von TablesReady?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von TablesReady

F. Wer sind die typischen Nutzer von TablesReady?

TablesReady hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von TablesReady unterstützt?

TablesReady unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet TablesReady an?

TablesReady hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt TablesReady mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte TablesReady unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TablesReady?

TablesReady kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Square Payments

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TablesReady an?

TablesReady bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support