Über CustomerLabs CDP

Action Recorder ist eine cloudbasierte Lösung für Marketingautomatisierung und -analyse für Unternehmen jeder Größe, mit der Marketingteams Werbematerialien nachverfolgen und Daten analysieren können, die aus dem Webdatenverkehr generiert wurden. Die Software ist in Social-Media-Plattformen und Analysetools wie Google Analytics, Google AdWords, Mixpanel, Kissmetrics, Segment, Salesforce, Pipedrive, Zapier und Segment integriert, um Informationen aus mehreren Quellen auf einer Plattform zu konsolidieren und Kundenerkenntnisse zu gewinnen.

Das System verfügt über ein 360-Grad-Nutzerprofil, mit dem Informationen zu Marketinginitiativen auf mehreren Geräten erfasst werden können. Außerdem wird eine Nutzerzeitleiste erstellt, mit der der Moment erfasst wird, in dem ein Nutzer eine E-Mail öffnet, eine Webseite besucht, den Kundensupport kontaktiert oder etwas kauft.

Action Recorder bietet Marketingteams eine Verhaltens- und demografische Analysefunktion, mit der Aktionen für lokale Werbung nach Land, Stadt und Nachbarschaft geografisch ausgerichtet werden können. Informationen zu Klicktendenzen
beim Durchsuchen des Webs kannst du über eine gezielte E-Mail erhalten, die nachverfolgen kann, wann Nutzer Artikel zu einem Einkaufswagen hinzufügen, diesen jedoch verlassen, ohne etwas zu kaufen.

Preisoptionen ab:

99,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Free Version
  • Subscription

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Kanada, Deutschland, Indien, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

99,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Free Version
  • Subscription

Bilder

Capture website visitor behavior using Action Recorder
Unify customer data from your marketing, sales, service and offline channels
Get an overview about your target company and contacts in one place
Identify anonymous users and map their behavior across channels to create a 360 degree customer profile
Create custom segments on the fly to get answers to your marketing questions
Sync your standardized customer data to your existing marketing tools. CustomerLabs CDP integrates with more than 180 tools.
Get the insights you need to optimize your ecommerce store.
Group similar users and monitor their progress over time.
Credit the exact touchpoint that influenced conversion. Choose the attribution model that gives the maximum insights to optimize your marketing efforts.
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CustomerLabs CDP Screenshot: Capture website visitor behavior using Action Recorder CustomerLabs CDP Screenshot: Unify customer data from your marketing, sales, service and offline channels CustomerLabs CDP Screenshot: Get an overview about your target company and contacts in one place CustomerLabs CDP Screenshot: Identify anonymous users and map their behavior across channels to create a 360 degree customer profile CustomerLabs CDP Screenshot: Create custom segments on the fly to get answers to your marketing questions CustomerLabs CDP Screenshot: Sync your standardized customer data to your existing marketing tools. CustomerLabs CDP integrates with more than 180 tools. CustomerLabs CDP Screenshot: Get the insights you need to optimize your ecommerce store. CustomerLabs CDP Screenshot: Group similar users and monitor their progress over time. CustomerLabs CDP Screenshot: Credit the exact touchpoint that influenced conversion. Choose the attribution model that gives the maximum insights to optimize your marketing efforts.

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von CustomerLabs CDP: 33

  • API
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • DSGVO-Compliance
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenintegration
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Daten
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Geotargeting
  • Konversion-Tracking
  • Konversionsraten-Optimierung
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leistungskennzahlen
  • Match & Merge
  • Personalisierung
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Web-Traffic-Berichterstattung
  • Website-Analytik
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Synerise

5
Nr. 1 Alternative zu CustomerLabs CDP
Synerise ist eine KI-Wachstumsumgebung für B2C und B2B, das eine 360-Kunden-Sicht und Personalisierung bietet.

monday.com

4,6
Nr. 2 Alternative zu CustomerLabs CDP
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

CrossEngage

4,1
Nr. 3 Alternative zu CustomerLabs CDP
CrossEngage kombiniert eine Customer-Data- und eine Prediction-Plattform, um wertvolle, individuelle Kundenbeziehungen...

SALESmanago Marketing Automation

4,5
Nr. 4 Alternative zu CustomerLabs CDP
SALESmanago ist eine All-in-one-Plattform für die Marketingautomatisierung für kleine und mittelgroße...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(11)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
5/5

Hast du CustomerLabs CDP bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 11 Bewertungen angezeigt
Taylor B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Incredibly Powerful and Highly customizable

Bewertet am 19.9.2019

Amazing customer service and overall experience! Very pleased with the capabilities of the tool and...

Amazing customer service and overall experience! Very pleased with the capabilities of the tool and the outstanding support provided by the team behind it.

Vorteile

CustomerLabs provides us with a flexible, powerful alternative to both Google Tag Manager and Segment, allowing us to identify and track events across our event registration site with ease. Using their Action Recorder, we were able to quickly tag and identify core events (user registration, ticket selection, purchases, etc) and can now use that data to provide a better experience to our customers, while also more effectively retargeting those users who didn't complete the registration process, something that would have been nearly impossible with the event platform on its own.

Nachteile

Very few dislikes, though there is a small learning curve as one gets familiar with the software and its workflow. However, the team at CustomerLabs provided some of the best support and handholding I've ever experienced from a SaaS provider, and they were able to help us get up and running within the first day we put CustomerLabs to work.

M R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Highly recommended tool for no-code server side conversion event implementation

Bewertet am 2.3.2021

Moving onto Customerlabs has helped me focus on Strategy & Execution and not to worry about...

Moving onto Customerlabs has helped me focus on Strategy & Execution and not to worry about spending more time on data collection. Meaningful decisions are being made with customer information being unified onto one single platform. Being a non coder, CustomerLabs reduced my dependency on developers and data analysts, which in turn helped me focus on my campaigns.

Vorteile

Perfect tool for non coder like me to implement server side conversion events specially with the new iOS update and Google no roll out of cutting Third-Party Tracking Pixels to work directly on Chrome. Their customer support and on-boarding has been top notch. I would have been lost without their team's untiring support.

Nachteile

Looking forward to an improvement in UI/UX. For not so expert like me I wish to see more implementation and use case videos.

Ale R.
Gesamtbewertung
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

amazing app for tracking event when you are a coder

Bewertet am 6.6.2018

Tracking actions and event for get real info about what happen in your shop or landing page. Track...

Tracking actions and event for get real info about what happen in your shop or landing page. Track convertion and send info to your apps.

Vorteile

You can setup event so you can improve your convertion.

Action recorder for customer labs help you to do this if you are not a developer. this is a pain and this save alot of time

A MUST TOOL FOR ECOM or DIGITAL MARKETER

- You can setup the tracking code really easy
- Integrate with like FB or Adword
- You can track event and send the info to other services

Today tracking the convertion and the action on your site is key for traking how your site/convertion is working.

INSANE SUPPORT.

One of the best support i talk. They take the time to help you so u can get this up and running smoothly!

Nachteile

Action recorder is pretty simple but they need to fix some detail, could be really more simple

- improve the UX kind confusing
- i dont like the design
- make more easy or accesible .

Example there is a hand you need to click to select the element, but is your first time you miss it because the design.

Is easy to setup, but with some clear instruction or steps should be more easy!!!
Also they need to add tutorial because most of the people dont get this tool is really good or how to use it.

I dont like they count all the pageview like event, so you need to exclude theurl or you get your limit exceed.

With some small fix it this is cold be one of the top secret tool for digital marketer.

Tracking what happen in your site, shop or landing page is key, and Action Recorder help you to get that info

Thomas P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Super easy to use and powerful

Bewertet am 4.9.2019

Vorteile

It saves a lot of development time - instead of having our developers define each event, we were able to do so ourselves using the action recorder. Then we watch the events come in - it's super awesome! Now, as with any software, there is a bit of a learning curve because there are many different events, and each one of them are defined slightly differently in each individual case. The customer support at Customerlabs has been absolutely fantastic in helping us set this up and they have been very responsive. We highly recommend this product.

Nachteile

There really are very few cons; if I had to name one, it could be that there is no mobile SDK that could be used. I'm not a developer, so I don't know if this even is possible, but it would have been absolutely amazing to go through the same steps as I can currently go through with the action recorder but for a mobile app.

Antwort von CustomerLabs

Thanks very much Thomas. This motivates us a lot. Thanks for taking time to review us.

Gary S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Fantastic Tool If Conversion Tracking If Your Are Not a Developer

Bewertet am 21.11.2018

Good tool overall if you like tracking conversion data on your site and don't have a lot of coding...

Good tool overall if you like tracking conversion data on your site and don't have a lot of coding knowledge or have a developer at your disposal.

Vorteile

While Google Analytics gives you lots of conversion tracking options, some features are not available or if they are, can be very difficult to setup unless you have a knowledgable developer on hand. Action recorder let's you track button clicks, add to carts, prfile creations, etc, without having the need to do comlicated coding on the site. They also integrate with lots of 3rd party tools to pass the data to your other software.

Nachteile

They should be more generous with the # of integrations on the paid plans.

Antwort von Customerlabs

Many thanks Gary, appreciate it.

5 von 11 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

CustomerLabs CDP Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CustomerLabs CDP.

CustomerLabs CDP bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 99,00 $/Monat
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von CustomerLabs CDP

CustomerLabs CDP hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

CustomerLabs CDP unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

CustomerLabs CDP unterstützt die folgenden Geräte:

CustomerLabs CDP kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Drift, Facebook, Freshworks CRM, Google Ads, Google Analytics, Instapage, Intercom, LeadPages, Magento Commerce, Managed WooCommerce, Mixpanel, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shopify, Shopify Plus, Unbounce, WooCommerce, Zapier, Zoho CRM

CustomerLabs CDP bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

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