CustomerLabs CDP Übersicht

Was ist CustomerLabs CDP?

Action Recorder ist eine cloudbasierte Lösung für Marketingautomatisierung und -analyse für Unternehmen jeder Größe, mit der Marketingteams Werbematerialien nachverfolgen und Daten analysieren können, die aus dem Webdatenverkehr generiert wurden. Die Software ist in Social-Media-Plattformen und Analysetools wie Google Analytics, Google AdWords, Mixpanel, Kissmetrics, Segment, Salesforce, Pipedrive, Zapier und Segment integriert, um Informationen aus mehreren Quellen auf einer Plattform zu konsolidieren und Kundenerkenntnisse zu gewinnen.

Das System verfügt über ein 360-Grad-Nutzerprofil, mit dem Informationen zu Marketinginitiativen auf mehreren Geräten erfasst werden können. Außerdem wird eine Nutzerzeitleiste erstellt, mit der der Moment erfasst wird, in dem ein Nutzer eine E-Mail öffnet, eine Webseite besucht, den Kundensupport kontaktiert oder etwas kauft.

Action Recorder bietet Marketingteams eine Verhaltens- und demografische Analysefunktion, mit der Aktionen für lokale Werbung nach Land, Stadt und Nachbarschaft geografisch ausgerichtet werden können. Informationen zu Klicktendenzen
beim Durchsuchen des Webs kannst du über eine gezielte E-Mail erhalten, die nachverfolgen kann, wann Nutzer Artikel zu einem Einkaufswagen hinzufügen, diesen jedoch verlassen, ohne etwas zu kaufen.

CustomerLabs CDP Übersicht

Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

CustomerLabs CDP Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Deutschland und 3 weitere , Indien, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

CustomerLabs CDP Screenshot: Capture website visitor behavior using Action Recorder
CustomerLabs CDP Screenshot: Capture website visitor behavior using Action Recorder CustomerLabs CDP Screenshot: Unify customer data from your marketing, sales, service and offline channels CustomerLabs CDP Screenshot: Get an overview about your target company and contacts in one place CustomerLabs CDP Screenshot: Identify anonymous users and map their behavior across channels to create a 360 degree customer profile CustomerLabs CDP Screenshot: Create custom segments on the fly to get answers to your marketing questions CustomerLabs CDP Screenshot: Sync your standardized customer data to your existing marketing tools. CustomerLabs CDP integrates with more than 180 tools. CustomerLabs CDP Screenshot: Get the insights you need to optimize your ecommerce store. CustomerLabs CDP Screenshot: Group similar users and monitor their progress over time. CustomerLabs CDP Screenshot: Credit the exact touchpoint that influenced conversion. Choose the attribution model that gives the maximum insights to optimize your marketing efforts.

CustomerLabs CDP Bewertungen

CustomerLabs CDP Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6
/
5
Ausgezeichnet
6

Sehr gut
2

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9
Funktionen
4.8
Bedienkomfort
4.2
Kundenbetreuung
5
89% haben diese Anwendung empfohlen
Taylor B.

Incredibly Powerful and Highly customizable

Amazing customer service and overall experience! Very pleased with the capabilities of the tool and the outstanding support provided by the team behind it.


Mit Google übersetzen
Thomas P.

Super easy to use and powerful


Mit Google übersetzen
Gary S.

Fantastic Tool If Conversion Tracking If Your Are Not a Developer

Good tool overall if you like tracking conversion data on your site and don't have a lot of coding knowledge or have a developer at your disposal.


Mit Google übersetzen
Ale R.

amazing app for tracking event when you are a coder

Tracking actions and event for get real info about what happen in your shop or landing page. Track convertion and send info to your apps.


Mit Google übersetzen
Camille A.

Great product and saves a lot of time.


Mit Google übersetzen
Taylor B.
Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Incredibly Powerful and Highly customizable

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 19.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazing customer service and overall experience! Very pleased with the capabilities of the tool and the outstanding support provided by the team behind it.

Vorteile

CustomerLabs provides us with a flexible, powerful alternative to both Google Tag Manager and Segment, allowing us to identify and track events across our event registration site with ease. Using their Action Recorder, we were able to quickly tag and identify core events (user registration, ticket selection, purchases, etc) and can now use that data to provide a better experience to our customers, while also more effectively retargeting those users who didn't complete the registration process, something that would have been nearly impossible with the event platform on its own.

Nachteile

Very few dislikes, though there is a small learning curve as one gets familiar with the software and its workflow. However, the team at CustomerLabs provided some of the best support and handholding I've ever experienced from a SaaS provider, and they were able to help us get up and running within the first day we put CustomerLabs to work.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Thomas P.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Super easy to use and powerful

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 4.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It saves a lot of development time - instead of having our developers define each event, we were able to do so ourselves using the action recorder. Then we watch the events come in - it's super awesome! Now, as with any software, there is a bit of a learning curve because there are many different events, and each one of them are defined slightly differently in each individual case. The customer support at Customerlabs has been absolutely fantastic in helping us set this up and they have been very responsive. We highly recommend this product.

Nachteile

There really are very few cons; if I had to name one, it could be that there is no mobile SDK that could be used. I'm not a developer, so I don't know if this even is possible, but it would have been absolutely amazing to go through the same steps as I can currently go through with the action recorder but for a mobile app.

Übersetzen nach: Deutsch

Antwort von CustomerLabs

Thanks very much Thomas. This motivates us a lot. Thanks for taking time to review us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Gary S.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Fantastic Tool If Conversion Tracking If Your Are Not a Developer

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 21.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Good tool overall if you like tracking conversion data on your site and don't have a lot of coding knowledge or have a developer at your disposal.

Vorteile

While Google Analytics gives you lots of conversion tracking options, some features are not available or if they are, can be very difficult to setup unless you have a knowledgable developer on hand. Action recorder let's you track button clicks, add to carts, prfile creations, etc, without having the need to do comlicated coding on the site. They also integrate with lots of 3rd party tools to pass the data to your other software.

Nachteile

They should be more generous with the # of integrations on the paid plans.

Übersetzen nach: Deutsch

Antwort von Customerlabs

Many thanks Gary, appreciate it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Ale R.
Übersetzen nach: Deutsch

amazing app for tracking event when you are a coder

Weitere für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 6.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Tracking actions and event for get real info about what happen in your shop or landing page. Track convertion and send info to your apps.

Vorteile

You can setup event so you can improve your convertion.

Action recorder for customer labs help you to do this if you are not a developer. this is a pain and this save alot of time

A MUST TOOL FOR ECOM or DIGITAL MARKETER

- You can setup the tracking code really easy
- Integrate with like FB or Adword
- You can track event and send the info to other services

Today tracking the convertion and the action on your site is key for traking how your site/convertion is working.

INSANE SUPPORT.

One of the best support i talk. They take the time to help you so u can get this up and running smoothly!

Nachteile

Action recorder is pretty simple but they need to fix some detail, could be really more simple

- improve the UX kind confusing
- i dont like the design
- make more easy or accesible .

Example there is a hand you need to click to select the element, but is your first time you miss it because the design.

Is easy to setup, but with some clear instruction or steps should be more easy!!!
Also they need to add tutorial because most of the people dont get this tool is really good or how to use it.

I dont like they count all the pageview like event, so you need to exclude theurl or you get your limit exceed.

With some small fix it this is cold be one of the top secret tool for digital marketer.

Tracking what happen in your site, shop or landing page is key, and Action Recorder help you to get that info

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Camille A.
Übersetzen nach: Deutsch

Great product and saves a lot of time.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Action Recorder easy tracks the actions done by your site visitor on all pages of a website. Very useful for eCommerce websites. Just purchased and tested it out on a client, and we are already impressed with how easy the implementation is and the support given.

- Support are fast and very helpful. Hopefully this will continue.
- Integration with Google Analytics is a plus.
- They also have a free version to try.

Nachteile

- No MailChimp integration at the moment, might be in the future.
- Limited integration, we need more.

Übersetzen nach: Deutsch

Antwort von Customerlabs

Hi Camille,

Thanks for taking your time to post this review, means a lot to us.

I shall get the mailchimp integration done as fast as possible.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Nutzerempfehlung
9.5/10
Basierend auf 9 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

CustomerLabs CDP Preis

CustomerLabs CDP Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Basierend auf 9 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

CustomerLabs CDP Funktionen

CustomerLabs CDP Funktionen

A/B-Tests
API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Analytik
Email Marketing Management
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Überwachung
Funktionen
4.8/5
Basierend auf 9 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

CustomerLabs CDP Häufig gestellte Fragen

CustomerLabs CDP Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CustomerLabs CDP.

F. Welche Preispläne bietet CustomerLabs CDP an?

CustomerLabs CDP bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von CustomerLabs CDP?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von CustomerLabs CDP

F. Wer sind die typischen Nutzer von CustomerLabs CDP?

CustomerLabs CDP hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von CustomerLabs CDP unterstützt?

CustomerLabs CDP unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet CustomerLabs CDP an?

CustomerLabs CDP hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt CustomerLabs CDP mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte CustomerLabs CDP unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert CustomerLabs CDP?

CustomerLabs CDP kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, Google Analytics, Magento, Mixpanel, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Unbounce, Zapier, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet CustomerLabs CDP an?

CustomerLabs CDP bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support